قطعه بانک مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

فروش قطعات لوازم خانگی - تعمیرات لوازم خانگی

قطعه بانک مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

فروش قطعات لوازم خانگی - تعمیرات لوازم خانگی

فروش انواع قطعات لوازم خانگی تفال مولینکس بوش فلر میگل کارچر زیمنس پارس خزر براون روونتا و ...
تعمیرات بخارشوی دلونگی بازسازی ظروف تفلون تعمیرات بوش تعمیرات مولینکس تعمیرات تفال تعمیرات جاروبرقی و ...
02144269640
تهران - فلکه اول صادقیه - ظلع جنوب غربی - مرکز خرید پردیس - طبقه اول واحد 11

۴۳ مطلب در دی ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

روش درست کردن سوپ با خردکن مولینکس

.

خردکن مولینکس

 

ترکیب شلغم با هویج، پیاز، سیر، جو، سبزی و ادویه سوپی خوشمزه و مقوی به نام سوپ شلغم به ما می‌دهد. حتما بارها شنیده‌اید که از شلغم به عنوان آنتی بیوتیک طبیعی یاد می‌کنند که در درمان سرماخوردگی و سایر بیماری‌های عفونی و ویروسی بسیار موثر است. با توجه به اینکه در فصل زمستان سرماخوردگی، آنفلوآنزا و سایر بیماری‌ها شیوع پیدا می‌کنند؛ باید غذاهایی مفید برای پیشگیری و درمان این بیماری‌ها سرو کنید که سوپ شلغم یکی از آنهاست.

 

مواد لازم:

هویج 3عدد

آب مرغ 2لیوان

شلغم 250گرم

جعفری 50گرم

جو پرک 1 پیمانه

کرفس 100گرم

لیمو ترش 2عدد

نمک و فلفل سیاه به میزان لازم

 

طرز تهیه:

ابتدا آب مرغ را در قابلمه ای می ریزیم و روی حرارت ملایم قرار می دهیم سپس جو پرک را نیز به آن می افزاییم و اجازه می دهیم به مدت ۱۵الی۲۰دقیقه جو پرک در آب مرغ بپزد.کرفس ها و هویج ها را با خرد کن مولینکس خرد می کنیم .سپس هویج و کرفس خرد شده را نیز به مواد داخل قابلمه اضافه میکنیم و فلفل را نیز روی مواد به هر میزان که تمایل داریم میپاشیم.شلغم ها را پوست میگیریم و میشوییم و روی تخته نگینی خرد میکنیم و به سوپ اضافه میکنیمو صبر میکنیم با حرارت کم خوب مواد سوپ بپزد.جعفری را نیز میشوییم و با خردکن مولینکس خرد می کنیم و سپس جعفری را اضافه میکنیم .

پس از تقریبا ۱۰دقیقه که جعفری پخت شعله زیر قابلمه را خاموش میکنیم و را در ظرف مورد نظر سرو میکنیم و با طعم بی نظیر این سوپ آب لیمو تازه نیز توصیه میشود.نوش جان

لوازم یدکی و قطعات خردکن مولینکس را از قطعه بانک بخواهید.

  • قطعات لوازم خانگی
  • ۰
  • ۰

تاریخچه برند میگل و لیست نمایندگی های میگل

برند میگل (MIGEL) در واقع یک برند معروف لوازم آشپزخانه کوچک در ایران است. این برند با بیش از 30 سال تجربه در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می‌کند. 

نمایندگی‌های برند میگل در سراسر ایران فعالیت دارند و می‌توانید با جستجوی ساده، نمایندگی میگل نزدیکترین به محل زندگی خود را پیدا کنید. 

برند میگل با هدف ارائه بهترین محصولات و کالاهای متناسب با روش زندگی مدرن ایرانیان، مطابق با استانداردهای کیفیت اروپایی، تشکیل شده است. طراحی جذاب و ظاهری مدرن از جمله ویژگی‌های برجسته برند میگل است که توانسته است بسیاری از افراد را به سمت خود جذب کند. خیلی ها آنرا بخاطر شباهت بسیار محصولاتش به برند فلر جایگزین فلر میدانند که باتوجه به شباهت فوق العاده مثلا چای ساز و سماور دور از ذهن هم نیست اما اینکه واقعا جایگزین فلر آلمان شده باشد یا نه را شخصا نمیتوانم تایید کنم.

معرفی برند میگل (Migel)

نمایندگی برند میکل کجاست؟

سوال بعدی که احتمالا برایتان پیش بیاید این است که نمایندگی برند میگل کجاست؟ با توجه به این که این برند ایرانی میباشد نمایندگی های زیادی در سر تا سر ایران دارد و شما با یک سرچ ساده نزدیک ترین نمایندگی به مبداتان را پیدا میکنید

هدف ها و آرمان های برند میگل

از جمله مهم ترین هدف های برند میگل ارائه بهترین محصولات لوازم خانگی مطابق با استاندارد های کیفی اروپایی بوده است به همین دلیل افراد زیادی طرفدار محصولات این برند هستند زیرا که از سبک و ظاهر و کیفیت مطلوبی برخوردار بوده است

برند میگل خوبه یا نه؟
برند میگل خوبه یا نه؟

برخی از محصولات برند میگل :

چای ساز میگل 

سماور برقی میگل 

خردکن میگل 

ترازوی فردی میگل مدل بلوتوثی GPS 802

غذاساز میگل مدل GFP 800

بخارگر میگل مدل GGS100

ساندویچ ساز میگل

سشوار میگل 

همزن میگل 

همزن دستی میگل

لوازم یدکی و قطعات چای ساز و سماور برقی میگل را از قطعه بانک بخواهید

قطعه بانک پخش کلیه لوازم یدکی و قطعات میگل 

  • قطعات لوازم خانگی
  • ۰
  • ۰

راهنمای جامع بهترین قهوه سازهایی که تا به حال بررسی کرده ایم

در Epicurious ما قهوه خود را کاملاً جدی می‌گیریم. ما نزدیک به 100 دستگاه با سبک ها، اندازه ها و قیمت های مختلف را آزمایش و بررسی کرده ایم و به دنبال بهترین قهوه سازها هستیم. از پیچیده‌ترین اسپرسوسازهای هوشمند گرفته تا ساده‌ترین سبک‌هایی که قهوه‌خورها برای قرن‌ها از آن‌ها استفاده می‌کنند، همه آن‌ها را امتحان کرده‌ایم.

از آنجایی که انواع مختلفی از قهوه سازها وجود دارد، ما در اینجا آلبومی از بهترین آلبوم ها را جمع آوری کرده ایم. در زیر برندگان همه آزمایش‌های مختلف ما را به همراه اطلاعاتی در مورد انواع مختلف آبجو می‌بینید. در حالی که نمی‌توانیم به شما بگوییم که چه نوع قهوه می‌خواهید بنوشید، چه مقدار کار می‌خواهید برای تهیه آن صرف کنید، یا چقدر فضای لازم برای یک دستگاه پیش‌خوان دارید، شما را با توصیه‌هایی مسلح می‌کنیم که به شما امکان می‌دهد از آن استفاده کنید. پاسخ خود را به این سوالات و انتخاب بهترین قهوه ساز برای روتین خود را.

 

 

چه به دنبال یک دستگاه قهوه‌ساز قطره‌ای بی‌نظیر باشید، چه ابزاری با ظاهری زیبا که خبره‌ها به آن سوگند می‌خورند، یا یک دستگاه اسپرسوساز که حتی یک قهوه‌ساز کاملاً قادر به کار با آن باشد، می‌توانید به خواندن تاپ ما ادامه دهید. انتخاب می کند.



 


آیا ارزش خرید یک قهوه ساز گران قیمت را دارد؟

بعید است که مصرف کنندگان قهوه در مورد آنچه که یک "قهوه ساز گران قیمت" است به توافق برسند، بنابراین پاسخ به این سوال در ذهنیت پیچیده می شود. چیزی که می توانیم با اطمینان بگوییم این است که نباید قهوه ساز ارزان قیمتی بخرید. آنچه ارزان است برای انواع مختلف ماشین آلات متفاوت است. به عنوان مثال، ما یک قهوه ساز قطره ای معقول را آزمایش کردیم که حدود 100 دلار قیمت داشت، اما متوجه شدیم که تمام اسپرسوسازهای برقی که قیمت آنها کمتر از 300 دلار است تا حدی ناامید کننده هستند که بی فایده هستند. همچنین اغلب درست است که قهوه‌سازهای گران‌تر در واقع قهوه بهتری تولید می‌کنند. به این دلیل که دم کردن قهوه دارای تعداد محدودی ورودی است. چیزهایی مانند مقدار دانه های قهوه، آسیاب دانه های قهوه، مقدار آب، دمای آب و زمان دم کردن. دستگاه های قهوه گران قیمت به دلیل پمپ های آب بهتر، نظارت بر دما با PID و اندازه گیری های دقیق تر، عملکرد بهتری را در کنترل سه عامل آخر انجام می دهند. ماشین‌های گران‌قیمت با آسیاب‌های داخلی، مانند اسپرسوسازهای فوق‌العاده خودکار، نیز می‌توانند با کمیت و آسیاب دانه‌ها کار خوبی انجام دهند، اگرچه ما فکر می‌کنیم که آسیاب‌های فرز مستقل معمولاً بهتر کار می‌کنند.


قهوه سازهای قطره ای

وقتی صحبت از سهولت استفاده به میان می آید، هیچ چیزی شبیه دستگاه قهوه ساز قطره ای نیست. اطمینان حاصل کنید که مخزن آب از شب قبل پر شده است، قهوه را در سبد دم کرده بگذارید، دکمه را فشار دهید، دور شوید. قهوه‌سازهای قطره‌ای طیف وسیعی از مدل‌های ارزان قیمت موجود در متل‌ها و فروخته‌شده در داروخانه‌ها را تا قهوه‌سازهای سطح بالا مانند Technivorm، Oxo، و Café دارند. در حالی که تعداد ویژگی های اضافه شده ممکن است متفاوت باشد و موارد ارزان قیمت بهترین طعم قهوه را ایجاد نکنند، قهوه ساز قطره ای همیشه راحت ترین سیستم برای دم کردن یک قابلمه کامل قهوه خواهد بود. (برای اطلاعات بیشتر، بررسی کامل ما از بهترین قهوه سازهای قطره ای را بخوانید .)

بهترین قهوه ساز قطره ای: Café Specialty Grind and Brew

کافه، یکی از برندهای فرعی جنرال الکتریک، وارد صحنه شد و وسایلی زیبا، چه کوچک و چه در اندازه کامل ساخت. روکش های طلایی آن شبیه به انواع لوازمی است که در خانه های طراحی شده سفارشی با کدهای پستی مجلل تعلق دارند. اما همچنین معلوم می شود که قهوه سازهای کافه مقداری قهوه لعنتی خوب تولید می کنند. در بیشتر سال‌های 2022 و 2023، قهوه‌ساز مخصوص قطره‌ای کافه پس از برتری Technivorm Moccamaster، رتبه اول را در تست ما داشت . اما کافه با افزودن یک آسیاب داخلی به دستگاهی که قهوه دم می‌کند به استاندارد فنجان طلایی انجمن قهوه تخصصی (SCA) اضافه کرد، سفارشی‌سازی دقیق دمای آب را ارائه می‌دهد، گزینه‌هایی برای دم کردن دقیقاً مقدار قهوه مورد نظر شما دارد. و از اتصال Wi-Fi استفاده می کند تا با گفتن «Hey, Google» یا «Alexa, Dote on me»، از آن طرف کشور یا فقط از آن طرف خانه برنامه ریزی کنید.

 

به طور کلی، ما در مورد آسیاب های داخلی، به ویژه برای سازندگان اسپرسو اخم کرده ایم (در ادامه در مورد آن بیشتر بخوانید)، زیرا آن ها به اندازه کافی قدرتمند نیستند یا تنظیمات متفاوتی را ارائه نمی دهند که واقعاً یک شات اسپرسو را انتخاب کنید. اما داستان با این قهوه ساز قطره ای متفاوت است. قهوه نیازی به آسیاب ریز ندارد و روش دم کردن آن نسبت به تهیه اسپرسو بخشنده تر است. و راحتی آن را نمی توان انکار کرد: هیچ فیلتری برای مقابله با آن، بدون پر کردن سبد دم کردن. آخرین چیزی که Grind and Brew را متمایز می‌کند این است که می‌تواند به عنوان یک قهوه‌ساز تک‌نفره نیز عمل کند و قادر به تهیه فنجان‌های قهوه بین 6 تا 24 اونس باشد. این باعث می شود که بدون شک، همه کاره ترین قهوه ساز قطره ای با کیفیت بالا در بازار در حال حاضر باشد.

 

قهوه ساز کافه تخصصی گریند و دم کردن

316 دلار

آمازون

330 دلار

ویلیامز سونوما

330 دلار

BED BATH & BEYOND

اگر می‌خواهید کمی در هزینه‌تان صرفه‌جویی کنید و به آسیاب داخلی نیاز ندارید، ما هنوز قهوه‌ساز قطره‌ای کافه تخصصی را کاملاً توصیه می‌کنیم. ردپای آن کمی کوچکتر است، به طوری که اگر از قبل وسایل کوچک زیادی روی میز خود دارید، بهتر است.

تصویر ممکن است موارد زیر را شامل شود: ‏‏دستگاه‏ و ‏میکسر‏

 

قهوه ساز قطره ای تخصصی کافه

280 دلار180 دلار

آمازون

300 دلار200 دلار

ویلیامز سونوما

300 دلار200 دلار

جعبه و بشکه

قهوه ساز قطره ای مورد علاقه شخصی ما: Ratio Six

تسترهای قهوه ما تمایل دارند که قهوه‌سازهای قهوه‌ریزی را حتی به دستگاه‌های قهوه‌ساز قطره‌ای بسیار خوب ترجیح دهند. Ratio Six یک دستگاه قطره چکانی است که به خوبی از تکنیک Pour-over تقلید می کند. به عنوان یک شرکت، Ratio تنها از سال 2012 وجود داشته است، اما در مدت زمان کوتاه، خطی از ماشین‌ها ایجاد کرده است که تا بالای دنیای قهوه قطره‌ای جهش داشته و این کار را به سبک انجام داده است. Ratio Six (گول نخورید، این در واقع یک قهوه ساز 8 فنجانی است) همان گواهینامه جام طلایی را که Café و Technivorm از SCA دارند، دریافت کرد - و به نظر یک دستگاه است. اما از نظر فنی نیز مهارت دارد. زمین ها را به طور کامل با آب در دمای مناسب اشباع می کند و به آن ها اجازه می دهد در ابتدای فرآیند دم آوری شکوفا شوند. انتخاب نسبت به این معنی است که نیازی به لیوان مسافرتی عایق بندی شده نیست. آن را با یک کاراف حرارتی ارائه می شود که ما متوجه شدیم قهوه را برای ساعت ها گرم نگه می دارد و در طول یک ماشین سواری به پارک یک قطره نمی ریزد.

 

قهوه ساز نسبت شش

339 دلار

نسبت قهوه

339 دلار

آمازون

اندازه دستگاه: 13.5 x 6.75 اینچ 14.25 اینچ ظرفیت
قهوه : 8 فنجان

بهترین قهوه ساز قطره ای ارزان قیمت: قهوه ساز 12 فنجانی Braun Brewsense

در جدیدترین به‌روزرسانی آزمایش‌های قهوه‌ساز قطره‌ای، ما می‌خواستیم در مورد آنچه که به عنوان گزینه‌های بودجه‌ای در نظر می‌گیریم، عمیق‌تر برویم – آنهایی که 100 دلار یا کمتر قیمت دارند. ما نیم دوجین قهوه‌ساز مقرون‌به‌صرفه و قابل برنامه‌ریزی را به این دسته اضافه کردیم و بعد از دسته‌ها و دسته‌های قهوه‌های عمدتاً متوسط، Brewsense Braun خود را از رقبایی مانند Mr. Coffee و Ninja متمایز کرد. براون دارای چندین ویژگی اضافی خوب است، مانند توانایی دم کردن دسته های کوچکتر قهوه (1 تا 4 فنجان) یا غلاف های کامل، دو تنظیم قدرت دم کردن، خاموش شدن خودکار در صورت برداشتن قاب شیشه ای و سه تنظیم مختلف برای گرم کردن. بشقاب این ویژگی آخر به ویژه خوب است زیرا یکی از بدترین بخش های قهوه سازهای ارزان قیمت این است که قهوه داغ غیرقابل نوشیدن درست می کنند که هر چه بیشتر روی یک بشقاب داغ بماند طعم آن بیشتر می شود. ما تا آنجا پیش نخواهیم رفت که بگوییم قهوه ای که از براون می گیرید «مزه عالی» است، اما باز هم، منصفانه نیست که از چیزی که 95 دلار قیمت دارد، همان نتایجی را داشته باشید که از چیزی با قیمت 350 دلار انتظار دارید. اگر می خواهید دستگاهی مقرون به صرفه، استفاده آسان، و یک فنجان قهوه خوب درست کند، Braun برای شما مناسب است.

 

قهوه ساز قطره ای Braun Brewsense

80 دلار

آمازون

100 دلار

هدف

100 دلار

ویلیامز سونوما

اندازه دستگاه: 7.9 x 7.9 اینچ در 14.2 اینچ ظرفیت
قهوه : 12 فنجان


دستگاه های اسپرسوساز

در واقع هنگام خرید یک دستگاه اسپرسوساز چیزهای بیشتری باید در نظر گرفت تا اینکه صرفاً "آیا این قهوه خوب می شود؟" دلیلش این است که اختلاف قیمت، اندازه و عملکرد اسپرسوسازها بسیار زیاد است. اگر می خواستید، می توانید برای یکی از اینها به اندازه یک ماشین دست دوم هزینه کنید. و به طور کلی برای پول خود بیشتر دریافت می کنید. کنترل دما، فشار و کیفیت میله بخار (یا کف‌کننده شیر) در ماشین‌های گران‌تر بالاتر است. اما برای اکثر مردم تفاوت‌ها آنقدر زیاد نیست که نتوانند همه چیز مورد نیاز خود را از یک دستگاه ارزان‌تر تهیه کنند

بهترین دستگاه اسپرسوساز، نقطه پایان: Diletta Mio

ما تعدادی از اسپرسو سازهای حرفه ای را آزمایش کردیم - که مجموعه ای از حرفه ای ها و مصرف کنندگان است - و دستگاه ها معمولاً نسخه های کوچک شده ای از انواع تنظیمات حرفه ای هستند که در کافی شاپ های شیک ارائه می شوند. ما Mio را دوست داشتیم، همکاری بین شرکت ایتالیایی Diletta و Seattle Coffee Gear، بهترین در این دسته. این یک ماشین نرم و صاف است که یک شات عالی می‌کشد و یک مدار حرارتی جداگانه برای میله بخار دارد. این بدان معناست که اگر در حال تهیه لاته یا کاپوچینو هستید، منتظر نمانید. Mio، مانند سایر مدل‌های تولیدکننده که آزمایش کردیم و از آن لذت بردیم، مانند Rancilio Silvia Pro X، ماشینی برای تازه‌کارها نیست. برای گرفتن یک شات خوب، باید چرخ قهوه خود را شماره گیری کنید، یک تپ خوب بگیرید و به صورت دستی فرآیند دم کردن را شروع و متوقف کنید. اما این همچنین به این معنی است که وقتی آن را به دست آوردید، می توانید آن را به هر نحوی که می خواهید دم کنید. این دستگاه برای افرادی است که نه تنها یک فنجان قهوه خوب می خواهند، بلکه واقعاً می خواهند در صنعت اسپرسو مهارت داشته باشند.

 

دستگاه اسپرسوساز Diletta Mio

1399 دلار1299 دلار

آمازون

1299 دلار

SEATTLE COFFEE GEAR

اندازه دستگاه: 10.75 "x 17" x 15 اینچ
اندازه سبد: 58 میلی متر
فاصله لیوان: 3 اینچ

بهترین دستگاه اسپرسوساز زیر 1000 دلار: Solis Barista Perfetta Plus

اسپرسوساز Solis به لطف مزایای روشنگر آزمایش طولانی مدت، دوباره به بالای رتبه بندی ما صعود کرد. ما از این سولیس خوشمان آمد: نه تنها اسپرسوی فوق‌العاده‌ای را دم می‌کند و هم شیر لبنیات و هم غیرلبنیات را به طور باورنکردنی مؤثر می‌سازد، بلکه ردپای بسیار کوچکی روی پیشخوان دارد که در دستگاه‌های اسپرسوساز خوب نادر است. برای مدت کوتاهی توسط Breville Barista Express Impress ، که همراه با آسیاب حفاری داخلی و دستکاری هوشمند عرضه می شد، از جایگاه اول خود خارج شد . در نهایت، آن آسیاب ساخته شده در سقوط برویل بود. در حالی که دستگاه به خوبی طراحی شده است (به ویژه سیستم کوبیدن هوشمند بسیار دقیق بود)، ثابت شد که آسیاب قدرت کمی دارد و قادر به مدیریت دانه های قهوه برشته شده سبک نیست. با توجه به اینکه ما قهوه Solis را به همان اندازه قهوه Breville دوست داشتیم، و هنوز هم یک سال بعد از روزی که آن را دریافت کردیم، در حال دم کردن بود، به آن اشاره کردیم. این دستگاه دارای ویژگی های دیگری است که در اسپرسوسازهای خوب در این محدوده قیمتی استاندارد هستند، مانند فشار سنج و قابلیت تنظیم دمای آب و برنامه ریزی حجم شات. در زمان نگارش این مقاله، Solis نیز فقط 330 دلار قیمت داشت که برای ماشینی که این کار را به خوبی انجام می دهد، یک معامله به حساب می آید. ما فکر می کنیم این دستگاهی است که برای اکثر مردم بهترین کار را خواهد داشت.

 

 

دستگاه اسپرسوساز Solis Barista Perfetta

329 دلار

آمازون

479 دلار329 دلار

SEATTLE COFFEE GEAR

اندازه دستگاه: 7 اینچ x 17 اینچ x 12.5 اینچ
اندازه سبد: 54 میلی متر
فاصله لیوان: 3.5 اینچ

بهترین دستگاه اسپرسوساز برای مبتدیان: Breville Bambino Plus

ورود جدیدتر برویل به بازار اسپرسو در اندازه یک پینت به همان اندازه که یک دستگاه نیمه اتوماتیک می تواند بی ایراد باشد. در عرض چند ثانیه گرم می‌شود و چون فقط با سبدهای فیلتر تحت فشار عرضه می‌شود، هر بار عکس‌ها عالی می‌شوند. گفتنی است، ما یک سبد فیلتر بدون فشار داشتیم که مناسب دستگاه بود و آن را امتحان کردیم. نتایج عالی بودند، اگرچه بدون فشار سنج ممکن است استفاده از این دستگاه برای یادگیری نحوه کشیدن یک عکس خوب سخت باشد، اگر قبلاً تجربه انجام آن را ندارید. اما بهترین بخش در مورد Bambino اگر مبتدی هستید، بافت شیر ​​خودکار آن است. به لطف یک دسته بخار از پیش برنامه ریزی شده و یک سنسور شیر، فقط چوب را در پارچ شیر می چسبانید، مقدار فومی را که می خواهید (کاپوچینو یا لاته) تنظیم کنید، یک دکمه را فشار دهید و منتظر بمانید. بافت خودکار شیر در اینجا در واقع بهتر از آنچه ما در هر یک از دستگاه های دستی تولید کردیم بود. مانند Solis، این نیز یک وسیله کوچک با استانداردهای دستگاه اسپرسوساز است و فضایی را روی پیشخوان اشغال نمی کند.

 

برویل بامبینو پلاس

500 دلار

آمازون

500 دلار

برویل

500 دلار

SEATTLE COFFEE GEAR

اندازه دستگاه: 7.7 اینچ x 12.6 اینچ x 11.8 اینچ
اندازه سبد: 54 میلی متر
فاصله لیوان: 5 اینچ


قهوه سازهای تک نفره

در ابتدای سال 2023، ما برای اولین بار قهوه سازهای غلاف را آزمایش کردیم. انتظارات زیاد نبود. تجربه کلی ما با کی‌کاپ‌ها و آبجوسازی‌های کی‌کاپ Keurig در هتل‌ها و نمایندگی‌های خودرو، دلگرم‌کننده نبوده است. بیشتر غلاف های پلاستیکی قهوه از نظر زیست محیطی نیز مشکل ساز هستند - آنها می توانند صدها سال در محل های دفن زباله بدون شکستگی باقی بمانند. جذابیت قهوه غلاف واضح است، اما: سریع و راحت است. سوالی که برای ما مطرح شد این بود: آیا یک ماشین می‌تواند این راحتی را بدون به خطر انداختن طعم و مزه فراهم کند؟ در نهایت، ما نه یک، نه دو، بلکه در واقع سه دستگاه را برای توصیه یافتیم که همگی از غلاف‌های قابل بازیافت یا زیست تخریب‌پذیر استفاده می‌کنند (که هیچ کدام توسط پادشاه فعلی تک‌سرویس، Keurig ساخته نشده‌اند). می‌توانید همه چیز درباره آنها را در بررسی کامل قهوه‌ساز تک‌نفره ما بخوانید . با این حال، برای اهداف این فهرست، ما فقط مواردی را توصیه می کنیم که بهترین آنها را یافتیم.

بهترین قهوه ساز تک نفره: اسپین

Spinn یک قهوه ساز سنتی غلاف نیست. این در واقع یک قهوه ساز سنتی از هر نوع نیست. به جای اینکه آب را از طریق تفاله قهوه پایین بیاورد، یک سانتریفیوژ را با سرعت 4500 دور در دقیقه می چرخاند. این حرکت چرخشی، تفاله‌های قهوه را به دیواره سانتریفیوژ فشار می‌دهد و آب را از طریق آن‌ها به طرفین پرتاب می‌کند. فناوری سانتریفیوژ به Spinn امکان تقلید از تعدادی از سبک‌های مختلف دم کردن، از جمله اسپرسو، دم سرد، و دم کردن بسیار چشمگیر را می‌دهد. این یک گجت هوشمند است که می توانید از طریق تلفن خود برنامه ریزی کرده و از آن استفاده کنید. به همان اندازه که اهمیت برنامه‌ها را برای هر وسیله غذایی یا نوشیدنی کم‌اهمیت می‌کنیم، این دستگاه واقعاً از ویژگی‌های فنی خود بیشترین بهره را می‌برد. همانطور که گفتیم، این یک دستگاه غلاف نیست. از دانه های قهوه تازه آسیاب شده با آسیاب داخلی خود استفاده می کند. توجه داشته باشید که در حالی که ما آسیاب های داخلی را برای اکثر ماشین ها دوست نداریم، این دستگاه بیشتر شبیه یک ماشین تمام اتوماتیک است و به دلیل فرآیند دم کردن منحصر به فردش، به یک آسیاب داخلی نیاز دارد. مطمئناً این یک پله افزایش قیمت نسبت به هر دستگاه غلافی است که ما آزمایش کردیم، اما از نظر کیفیت قهوه نیز یک پله بالاتر است.

 

قهوه ساز و اسپرسو ساز اسپین

1098 دلار1050 دلار

آمازون

1000 دلار

ویلیامز سونوما

1000 دلار

SEATTLE COFFEE GEAR

 

 

 

اندازه دستگاه: 13.5 x 8.5 x 14 اینچ
نوع نوشیدنی: قطره‌ای، ریخته‌گری، سرد دم، نیترو سرد، اسپرسو
نوع قهوه: دانه‌های تازه

بهترین دستگاه قهوه ساز: Nespresso Vertuo Plus

اگرچه این دستگاه به اندازه چند دستگاه تک‌نفره دیگر همه کاره نیست، ما دوست داشتیم ( برای مثال برووی می‌تواند دم سرد، قهوه قطره‌ای داغ و Americanos درست کند؛ اسپین می‌تواند حتی بیشتر انجام دهد)، Nespresso Vertuo می‌تواند همه چیز را دم کند. از تک شات به سبک اسپرسو تا 8 اونس. فنجان با فشار یک دکمه این دستگاه قادر است بارکد چاپ شده روی هر غلاف را بخواند و خود را تنظیم کند تا هر نوع قهوه ای را که برای آن غلاف ساخته شده است دم کند. این بدان معناست که شما نیازی به انتخاب اندازه فنجان، قدرت دم کردن یا هر چیز دیگری ندارید. در آزمایش خود، متوجه شدیم که قهوه به خوبی متعادل است (بسیار بیشتر از آن چیزی که می‌توانیم برای تعدادی دیگر از دستگاه‌هایی که آزمایش کردیم بگوییم). غلاف ها همچنین با استفاده از برنامه بازیافت نسپرسو کاملاً قابل بازیافت هستند، که لازم است غلاف ها را حمل کنید تا بازیافت شوند. نسپرسو علاوه بر تهیه قهوه خوش طعم، سریع است. فقط در 20 ثانیه گرم می شود و می توانید یک فنجان قهوه کامل را در کمتر از یک دقیقه در دست داشته باشید.

 

Nespresso VertuoPlus

199 دلار139 دلار

آمازون

200 دلار139 دلار

هدف

159 دلار139 دلار

والمارت

اندازه دستگاه: 8.7 اینچ x 12.7 اینچ x 12.8 اینچ
نوع نوشیدنی: قهوه و اسپرسو
نوع قهوه: کپسول Nespresso Vertuoline


قابلمه های فرنچ پرس

برای کسانی که فضای پیشخوان برای دستگاه قطره چکان ندارند، فرنچ پرس یک گزینه عالی برای دم کردن قهوه دستی است که می تواند در کابینت شما جا شود . طرفداران مطبوعات فرانسه دوست دارند که این روش نیازی به استفاده از فیلتر کاغذی ندارد. از آنجایی که آب در تماس مستقیم با تفاله‌های قهوه است، روغن‌های بیشتری آن را به محصول نهایی تبدیل می‌کنند که طعم قوی‌تری را ایجاد می‌کند. یکی دیگر از مزایای فرنچ پرس این است که امکان کنترل عالی، هم دمای آب و هم زمان دم کردن را فراهم می کند. بررسی کامل ما در مورد بهترین قوری های قهوه فرنچ پرس را اینجا بخوانید و خلاصه دقیقی از نحوه درست کردن قهوه فرنچ پرس را در اینجا دریافت کنید .

بهترین پرس فرانسوی: Espro P7

Espro هوشمندترین فرنچ پرس های طراحی شده را دارد. مطمئناً، آنها با فیلترهای دوگانه به هم پیوسته و واشر لاستیکی آب بندی خود کمی بیش از حد به نظر می رسند ، اما آنها فقط برای نمایش نیستند. آنها فوق العاده موثر هستند. مدل براق P7 به طرز قابل توجهی به یک فنجان قهوه کاملاً تمیز نزدیک شد (یعنی فیلتر کردن تمام تفاله ها هنگام ریختن قهوه)، اما پرس های Espro نیز تنها پرس هایی بودند که برای متوقف کردن فرآیند استخراج قهوه پس از فشار دادن پیستون طراحی شده بودند. اکثر فرنچ پرس ها قهوه را در تمام مدت در تماس با آب نگه می دارند، که می تواند باعث استخراج بیش از حد (و برخی طعم های ناخواسته ) در انتهای کاراف شود. اما Espro پس از غوطه ور شدن، یک منطقه بافر کوچک ایجاد می کند که از آن جلوگیری می کند. همچنین فقط یک قهوه ساز بسیار سکسی است. در حالی که پرس Chambord Bodum طراحی نمادین این رده است، P7 از جنس استنلس استیل، که در نیم دوجین پایان ارائه می شود، مدرن تر، جذاب تر و همچنین سنگین تر است.

 

Espro P7 فرنچ پرس

120 دلار

ESPRO (18 اونس)

150 دلار

آمازون (32 اونس)

120 دلار

ویلیامز سونوما (18 اونس)

150 دلار

SUR LA TABLE (32 اونس)

اندازه: 6.7 اینچ x 4.6 x 10.1 اینچ
ظرفیت: 32 اونس.

بهترین قیمت فرنچ پرس: Espro P3

Espro P3 دارای مکانیزم فیلترینگ مشابه P7 است، بنابراین می توانید مطمئن باشید که قهوه با کیفیتی از آن دریافت می کنید. تنها تفاوت بدنه آن است: یک قاب پلاستیکی با یک لیوان شیشه ای. به نظر خوب نمی رسد، اما هزینه آن نیز کمتر از نصف است. همچنین باید توجه داشته باشیم که یک مزیت بزرگ انتخاب یک پرس فولادی به جای پرس شیشه ای این است که عایق بهتری دارد، اما همانطور که یکی از همکاران Epi، Ever Meister در توضیح خود در مورد دم کردن فرنچ پرس اشاره کرد: شما نباید اجازه دهید قهوه بنشیند. به هر حال در مطبوعات استخراج بیش از حد ممکن است به این صورت اتفاق بیفتد، و در حالی که با یک Espro به اندازه‌ای که با یک دستگاه فرنچ پرس مهم نیست، به دلیل سیستم فیلتر، ما همچنان توصیه می‌کنیم که در ظرف دیگری ریخته شود، بنابراین عایق خود مطبوعات نباید عامل مهمی در انتخاب آن باشند.

 

Espro P3 فرنچ پرس

65 دلار40 دلار

آمازون

40 دلار

اسپرو

40 دلار

سور لا میز

اندازه: 6.1 "x 4.3" x 9.5 اینچ
ظرفیت: 32 اونس.


قهوه سازهای سرد دم

قهوه سرد فقط یک پدیده تابستانی نیست که هرکسی را که می شناسید با فنجان های پلاستیکی عظیم راه می رود. این یک روش دم کردن است که نوع کاملاً متفاوتی از نوشیدنی را تولید می کند (و نباید آن را با قهوه یخی که قهوه ای است که روی یخ دم می شود یا صرفاً روی یخ سرو می شود) اشتباه گرفته شود. کلد دم نوشیدنی نرم، شکلاتی و به آسانی نوشیدنی قهوه است. ساخت آن نیز فوق العاده آسان است. تنها عنصر تحریک کننده زمان است. تقریباً تمام سیستم های دم سرد، از جمله مورد علاقه ما در زیر، حداقل نصف روز طول می کشد. اما اگر نمی توانید قهوه خود را به روش دیگری میل کنید، مطمئناً ارزش صبر کردن را دارد.

بهترین قهوه ساز سرد: قهوه ساز Oxo Compact Cold Brew

آبجو سرد Oxo با قهوه سازهای سبک تزریقی که ما آزمایش کردیم متفاوت عمل می کند. درب سوراخ دار آن جریان از مخزن آب را کنترل می کند و میزان تماس آب با تفاله قهوه را در یک زمان محدود می کند. آب به آرامی راه خود را از طریق قهوه می گذراند تا اینکه در نهایت همه آن به یک قفسه شیشه ای فیلتر می شود. مزیت این روش تهیه سرد این است که نیازی به تکان دادن یا هم زدن نیست. این واقعاً یک عملیات تنظیم و فراموش کردن آن است. یکی دیگر از نکات مثبت Oxo این است که هم روی کاراف و هم ظرف دم کردن دارای علائمی هستند که میزان آب و قهوه مورد استفاده را نشان می دهد. در حالی که بهتر است هم قهوه و هم آب را بر حسب وزن اندازه گیری کنید ( ترازوی خوبی برای خود داشته باشید !)، ما اندازه گیری حجم را در اینجا کاملاً قابل استفاده یافتیم.

 

 

 

 

 

یک نکته: Oxo یک کنسانتره سرد تولید می کند که باید با نسبت قهوه به آب 1:2 یا 1:3 رقیق شود. شما نمی خواهید با قدرت دم کردن کنسانتره سرد دم کنید. اگر می‌خواهید دم‌نوش سرد بنوشید، می‌توانید مستقیم بنوشید، یک دم‌ساز سبد فیلتر ساده مانند این بطری دم سرد Hario قهوه جامد می‌سازد و به اندازه‌ای خوب به نظر می‌رسد که در صورت عدم استفاده روی پیشخوان بنشیند.

تصویر ممکن است موارد زیر را شامل شود: ‏‏‏بطری‏،‏ و ‏شکر‏

 

قهوه ساز OXO Compact Cold Brew

27 دلار

هدف

35 دلار

OXO

35 دلار27 دلار

آمازون

اندازه: 9.5 x 9.5 x 14.7 اینچ
ظرفیت: 40 اونس.


سیستم های قهوه ریختن

درست کردن قهوه با فن آوری پایین تر از ریختن روی آن نیست . و این چیز بدی نیست! دوستداران قهوه که دم کردن دستی را ترجیح می دهند، متوجه می شوند که ریختن روی آن فنجانی نرم تر و درخشان تر از پرس فرنچ می دهد. به علاوه، اگر فقط به دنبال این هستید که هر روز صبح یک فنجان قهوه برای خود درست کنید، این یک گزینه عالی است. ویژگی کلیدی دم کردن بری، توانایی دستیابی به "شکوفایی" است. گلدهی زمانی اتفاق می افتد که آب داغ در ابتدا تفاله ها را اشباع می کند و قهوه در طول هیدراتاسیون شروع به انبساط می کند. با این حال، ریختن روی می تواند یک فرآیند دشوار برای تازه کارها باشد. شما باید تفاله های قهوه خود را بر حسب گرم وزن کنید (به طور کلی بین 15 تا 17 گرم آب به 1 گرم قهوه متوسط ​​آسیاب شده نسبت استفاده است) و دمای دم کردن آب خود را بین 195 تا 200 درجه سانتیگراد اندازه بگیرید تا از نتایج خوب اطمینان حاصل کنید. اما با کمی تمرین، مانند یک حرفه ای دم می کنید.

بهترین قهوه ساز : Chemex

آبجوسازی Chemex و شکل ساعت شنی آن نمادی از دنیای قهوه های ریخته شده است. حتی ممکن است وارد یک کافی‌شاپ شده باشید که قهوه‌ای که با روش ریختن روی آن درست می‌شود، Chemex نامیده می‌شود. چیزی که Chemex را در دریایی از قطره چکان‌های قهوه متمایز می‌کند این است که شاید ساده‌ترین روش برای تهیه یک فنجان قهوه باشد. بخشی از آن شکل است، اما بخشی از آن فیلترهای اختصاصی است که به به دام انداختن روغن ها کمک می کند و برخی از طعم های تلخ را کاهش می دهد. نکته جالب دیگر در مورد آبجوسازی Chemex این است که می توانید تعداد زیادی قهوه را به طور همزمان درست کنید. تصور کنید که میزبان یک برانچ هستید و باید برای همه یک فنجان قهوه جداگانه درست کنید. نه ممنون.

 

قهوه ساز Chemex

49 دلار

آمازون

اندازه (برای مدل 6 فنجان): 5.3 x 5.3 x 8.5 اینچ
ظرفیت: 30 اونس.

بهترین قهوه ساز تک وعده ای: کالیتا ویو

اگر برپا کردن یک مراسم صبحگاهی است که فقط برای خودتان نگه می دارید، یک قطره چکان تک وعده ای سرعت بیشتری نسبت به یک Chemex 6 فنجانی دارد. استفاده از Kalita Wave به دلیل کف صاف، شاید حتی راحت‌تر از Chemex باشد. از آنجایی که آب از یک نقطه تخلیه نمی شود، لازم نیست هنگام ریختن آن احتیاط کنید.

 

موج کالیتا

50 دلار42 دلار

آمازون

اندازه: 4 "x 4" x 2.5 اینچ
ظرفیت: 16 اونس.

بهترین کاراف حرارتی: نسبت هشت

ما توصیه‌ای برای کاراف حرارتی در بخش ریخته‌گری خود اضافه می‌کنیم، زیرا برخلاف قهوه‌ساز قطره‌ای، بیشتر دستگاه‌های ریخته‌گری با صفحه داغ برای گرم نگه داشتن قهوه‌تان پس از دم کردن، عرضه نمی‌شوند. یک کاراف حرارتی خوب از این انتخاب افتضاح جلوگیری می‌کند که قهوه‌ای را که با دقت دم کرده‌اید یا آن را در دمای اتاق بنوشید. کارافۀ Ratio ادعا می کند که قهوه را به مدت 90 دقیقه گرم نگه می دارد. متوجه شدیم که نزدیک به دو ساعت کار می کند. همچنین با موج کالیتا سازگار است.

 

نسبت هشت حرارتی کاراف و قطره چکان

125 دلار

نسبت

اندازه: 7.9 x 7.9 x 7.1 اینچ
ظرفیت:   40 اونس.

 

 

 

 

 

  • قطعات لوازم خانگی
  • ۰
  • ۰

لوازم یدکی تفال اراک

قطعات تفال اراک| بورس قطعات تفال


 

لوازم یدکی تفال

اراک

اَراک (دربارهٔ این پرونده تلفظ راهنما·اطلاعات) یکی از کلان‌شهرهای ایران، از بزرگ‌ترین شهرهای مرکز ایران و مرکز استان مرکزی و شهرستان اراک است. جمعیت اراک در سال ۱۳۹۵ خورشیدی برابر با ۵۲۰٬۹۴۴ نفر بوده که از این نظر قطب جمعیتی استان مرکزی و هجدهمین شهر پرجمعیت ایران به‌حساب می‌آید.

از سده دوم اسلامی ناحیه میان همدان، ری و اصفهان عراق نامیده شد که سپس برای تمایز با عراق عرب آن را عراق عجم نامیدند. عَراق معرب اراک است. اراک نسبت به بسیاری از شهرهای ایران، شهر جوانی محسوب می‌شود. این شهر در دوران قاجار بنیان گذاشته شده و کمی بیش از دو قرن قدمت دارد. نام شهر که ابتدا قلعه‌ای نظامی در کنار روستای کرهرود بود قلعه سلطان‌آباد، بعد سلطان‌آباد عراق و در سال ۱۳۱۶ خورشیدی به اراک تغییر نام داد. بانی شهر اراک یوسف‌خان گرجی معروف به سپهدار بود که شهر را در طول چند سال و با هزینه ۲۰۰٬۰۰۰ تومان ساخت. در شهر جدید تمامی تأسیسات شهری از قبیل قنات، حمام، آب‌انبار، مسجد، مدرسه، سقاخانه، بازار و ارگ حکومتی ساخته شد. با رونق‌گیری اقتصاد شهر و عبور راه‌آهن سراسری از شهر، مهاجرت به شهر افزایش یافت.

شهر اراک دارای زمستان‌های سرد و مرطوب و تابستان‌های گرم و خشک است و کوه‌های اطراف شهر، تالاب میقان و دشت فراهان، بر آب و هوای آن تأثیر می‌گذارند. شهر در میان پایکوه‌های داخلی رشته‌کوه زاگرس قرار دارد و از جمله شهرهای امن از نظر لرزه‌خیزی است که احتمال وقوع زلزله بالای ۵ ریشتر در آن بسیار ضعیف است. مردم شهر اراک عمدتاً مسلمان و پیرو مذهب شیعه هستند، اما اقلیتی از مسیحی و بهائی نیز وجود دارند. زبان مردم، فارسی با لهجه اراکی است.

اراک از شهرهای صنعتی ایران است که از لحاظ گوناگونی محصولات صنعتی، نخستین، از لحاظ وجود صنایع مادر، دومین و به‌طور کلی یکی از چهار قطب صنعتی کشور محسوب می‌شود. این شهر به واسطه وجود صنایع مادر، تولید ۸۰٪ تجهیزات انرژی کشور، وجود بزرگ‌ترین کارخانه تولیدکننده آلومینیوم کشور، بزرگ‌ترین ماشین‌سازی کشور، بزرگ‌ترین واگن‌سازی و لوکوموتیوسازی خاورمیانه، بزرگ‌ترین کمباین‌سازی خاورمیانه، بزرگ‌ترین تولیدکننده ماشین‌آلات سنگین در خاورمیانه، بزرگ‌ترین تولیدکننده جرثقیل در خاورمیانه، مدرن‌ترین پالایشگاه نفت کشور و بزرگ‌ترین شرکت املاح معدنی کشور، به‌عنوان «پایتخت صنعتی ایران» شناخته شده‌است و به همین دلیل یکی از آلوده‌ترین شهرهای ایران است. طرح جامع کاهش آلودگی هوای اراک از جمله طرح‌های ملی است که برای کاهش آلودگی شهر به تصویب رسید، اما اجرای ضعیف آن پس از چند سال باعث شد تا مردم اراک، در سال ۱۳۹۲ خورشیدی به مدت ۱۸ هفته تجمعات اعتراضی نسبت به وضع موجود برپا کنند. ترافیک و گرانی مسکن از جمله مشکلات دیگر این شهر است.

از لحاظ گردشگری، قدمت بیشتر بناهای تاریخی اراک به دوره قاجار (فتحعلی شاه) بازمی‌گردد. از مهم‌ترین صنایع دستی شهر، قالی اراک است که در گذشته اهمیت و اعتبار فراوانی داشته‌است و رقیب قالی کرمان بود.

 

محصولات تفال

اکثر محصولات تفال در گروه غذا و نوشیدنی سازهاست. انواع بخارپز ، سرخ کن ، زودپز ، پلو پز ، ساندویچ ساز ، تستر ، چای ساز ، قهوه ساز ، آبمیوه گیری ،

کتری برقی ، اتو ، چرخ گوشت ، ترازو ، خرد کن ، مخلوط کن ، همزن برقی ، گوشتکوب ، بخارگر ، آب مرکبات گیری ، اتو مخزن دار و سالاد ساز تفال در بازار ایران عرضه می شود.

محصولات تفال نه تنها در ایران بلکه در اروپا و آمریکا طرفداران خاص خود را دارد. به طوریکه با مراجعه به فروشگاه لوازم خانگی،

چه فروشگاه اینترنتی یا فروشگاه های در سطح شهر، بدون شک مدیر آن فروشگاه قسمتی از کسب و کار خود را به فروش لوازم خانگی تفال اختصاص داده اند.

 

  • قطعات لوازم خانگی
  • ۰
  • ۰

تعمیر جاروبرقی تفال

عیب یابی مشکلات جاروبرقی تفال

هوم اپلیانس همواره با هدف بالا بردن اطلاعات کاربران در جهت عیب یابی و تعمیر جاروبرقی تفال بوده است. از این رو در این بخش به بررسی رایج ترین مشکلات جاروبرقی تفال به همراه روش های عیب یابی و رفع مشکل آن خواهیم پرداخت. در هر قسمت از انجام این کار که سوالی برای شما مطرح گردید، میتوانید در انتهای این مقاله و در قسمت بیان دیدگاه به طرح پرسش خود بپردازید تا کارشناسان ما در اسرع وقت برای پاسخگویی به شما اقدام نمایند.

روشن نشدن جاروبرقی تفال

  • ممکن است سیم جمع کن جاروبرقی تفال شما خراب شده باشد که در اینصورت باعث میگردد برق رسانی به دستگاه انجام نگردد و جاروبرقی شما روشن نشود.
  • در صورت به وجود آمدن اشکال در سیم پیچی داخلی یا ااتصالات و کابل جاروبرقی شما نیز شاهد روشن نشدن دستگاه هستید.
  • ممکن است موتور یا برد الکترونیکی دستگاه دچار مشکل شده باشد که در این شرایط نیز جاروبرقی روشن نخواهد شد.

شما می توانید عیب یابی و رفع مشکل روشن نشدن دستگاه خود را به متخصصین مرکز تعمیرات جاروبرقی تفال در هوم اپلیانس بسپارید.

صدای زیاد جاروبرقی تفال در حین کار

  • ممکن است در اثر پر بودن بیش از حد پاکت جاروبرقی، شاهد ایجاد صدای بلند در این دستگاه باشید که در پی فشار به موتور دستگاه ایجاد میگردد.
  • در صورت خرابی در بلبرنگ های جاروبرقی نیز دستگاه صدای بلندی ایجاد خواهد کرد.
  • چنانچه قدرت مکش موتور جاروبرقی شما زیاد باشد، صدایی بیشتر از حد طبیعی از آن شنیده میشود.

کم شدن مکش جاروبرقی تفال

  • ممکن است در مسیر لوله خرطومی جاروبرقی شما یک جسم خارجی گیر کرده و این مسیر را مسدود نموده باشد.
  • در صورتی که برس جاروبرقی خود را تمیز نکنید، ممکن است در اثر تجمع نخ و مو به آن شاهد کاهش مکش آن باشید.
  • اگر فیلتر دستگاه شما کثیف باشد نیز این امکان وجود دارد که شاهد کاهش قدرت مکش جاروبرقی خود باشید.
  • بروز هرگونه خرابی در موتور دستگاه و ضعیف شدن آن نیز موجب کم شدن مکش جاروبرقی می شود.

گاهی نیز تمام موارد بالا را مورد بررسی قرار میدهید، اما همچنان قدرت مکش جاروبرقی شما کم است در این شرایط بهتر است از تعمیرکار جاروبرقی تفال در هوم اپلیانس کمک بخواهید.

داغ شدن زیاد جاروبرقی تفال

  • ممکن است ترموستات جاروبرقی شما با مشکل مواجه شده باشد.
  • در صورت پر بودن پاکت جاروبرقی و ایجاد فشار به موتور دستگاه شما نیز ممکن است شاهد ایجاد داغ شدگی در موتور جاروبرقی خود باشید.
  • در صورت ایجاد اشکال در ذغال جاروبرقی شما نیز شاهد داغ شدن دستگاه خود خواهید بود.
  • روشن ماندن یسکره جاروبرقی و استفاده از آن به مدت طولانی نیز موجب داغ شدن دستگاه خواهد شد.

بوی سوختگی جاروبرقی تفال

  • چنانچه جاروبرقی شما صدا می دهد و بلبرینگ آن را تعویض نکرده باشید، فرسودگی این قطعه شما باعث سوختن موتور و ایجاد بوی سوختگی می شود.
  • اگر تسمه جاروبرقی شما کار نکند، باعث بروز بوی سوختگی خواهد شد.
  • برس، خرطومی و لوله استیل جاروبرقی خود را چک نمایید تا گرفتگی نداشته باشد.
  • سیم کشی جاروبرقی نیز می تواند دلیل بوی سوختگی آن باشد.

جرقه زدن جاروبرقی تفال

  • ممکن است این مشکل مربوط به کلکتور جاروبرقی باشد که باید آن را چک کنید.
  • گیر کردن ذغال در موتور یا فرسوده شدن بلبرینگ موتور نیز از دیگر دلایل بروز این مشکل می باشند.

در صورتی که قادر به رفع مشکل جرقه زدن دستگاه خود نیستید، می توانید از خدمات تعمیر جاروبرقی تفال در هوم اپلیانس بهره مند شوید.

موارد زیر را بررسی نمایید و اگر نیاز به تعمیر جاروبرقی داشتید با نمایندگی تماس بگیرید . مشکل روشن نشدن جارو برقی دارید ؟ آیا جارو برقی روشن نمی ماند؟ آیا جارو برقی به شکل ضعیف و یکنواخت جارو می کند؟ آیا کرک ها و خرده زباله ها را پشت سر باقی می گذارد؟ آیا قطع کننده مدار خراب شده است؟ آیا هنگام کار صدا و یا بوی خاصی تولید می کند؟ سیم جمع کن جاروبرقی خراب است؟ نیاز به تعویض بلبرینگ جارو برقی دارید؟ علت جرقه زدن ناگهانی جارو برقی را میخواهید ؟

موارد زیر را بررسی کنید..

 

بررسی برق جاروبرقی های مختلف 

 

  • بررسی کنید که جاروبرقی شما به برق وصل و روشن است و در پریز , برق جریان دارد . اگر تست کننده مدار ندارید , سعی کنید یک لامپ یا رادیویی را که می دانید کار می کند به برق وصل کنید. بله , واضح است, اما بدون جریان برق , جاروبرقی شما نمی تواند کاری انجام دهد.
  • دمای بیش از حد موتور جارو برقی را بررسی کنید. برخی جاروبرقی ها, ابزاری دارند که زمانی که دما بیش از حد بالا می رود, ماشین را متوقف و خاموش می کنند. اگر جاروبرقی شما قطع شد, آن را از برق جدا نموده و به طور دستی آن را بررسی کرده و مدتی (شاید حدود ۲۰ تا ۳۰ دقیقه) صبر کنید . سپس , انسداد یا دیگر مشکلات را بررسی نموده و مجددا با دقت آن را روشن کنید .
    توجه داشته باشید که جاروبرقی های برخی مواقع, یک فیوز حرارتی دارند که تقریبا میان سوئیچ و سیم پیچی موتور پنهان است. به راحتی نمی توان متوجه آن شد و نواری روی آن را پوشانده است. یک نوع رایج SEFuse SF109e است که با قیمت حدود ۲-۱ دلار امریکا برای هر رشته ای در دسترس است.
    • پاکت جاروبرقی را تعویض نموده و تمامی فیلتر ها را تمیز کنید .
    • مطمئن شوید که تمام راه های هوایی تمیز هستند. تمامی انسداد های داخل لوله را با استفاده از یک دسته جارو یا سیم جالباسی خم شده تمیز کنید.
    • دقت کنید انسداد یا سوراخی وجود ندارد.
    • تسمه ای میل لنگ (شفت درایو) و برس لوله را به هم متصل نموده است.
    • تسمه جاروبرقی

      تسمه جارو برقی را تعویض کنید. مطمئن شوید که تسمه ها با برس لوله, میل لنگ و هر کدام از دیگر بخش های متحرک مانند تجهیزات نیرو محرکه درگیر است. لغزش و لیزخوردن تسمه جارو برقی می تواند منجر به بوی مشخصی شود که از پلاستیک و/ یا لاستیک داغ ایجاد می شود.

      مطمئن شوید که هرکاری برای تعمیر جاروبرقی انجام شد است . اگر ماشین کار می کند اما عملکرد آن ضعیف است ( مکش ضعیف جاروبرقی ) , یا اگرجاروبرقی آشغال ها را پشت سر خود باقی می گذارد, یا اگر بوی گرد و غبار و به طور کلی بوی سوختگی استشمام می کنید. پس جاروبرقی خود را مجددا بررسی کنید. اگر عملکرد آن رضایتبخش است , نیازی به ادامه بررسی در این سطح وجود ندارد.

  • غلتک برس جارو برقی را تمیز نموده و مطمئن شوید که آزادانه در حال چرخش است . یاتاقان را روغنکاری کنید. در صورت لزوم بلبرینگ ها یا غلتک برس را تعویض کنید. غلتک های برس ممکن است از چوب,  ساخته شده باشند خصوصا در مدل های قدیمی تر یا از پلاستیک در مدل های جدید تر.
  • چک کنید و مطمئن شوید که غلتک برس جارو برقی واقعا در زمان لازم در حال چرخش است. یک روش این است که جاروبرقی را روشن نموده و با دقت به زیر آن نگاه کنید. هرگز به غلتک های برس جارو برقی دست نزنید و مطمئن شوید که لباس های گشاد, مو و غیره دور از آن نگهداشته شود.برخی جاروبرقی ها دارای یک سوئیچ یا ایدلر هستند که غلتک برس را هنگامی که دسته بالاست و یا زمانی که سوئیچ برای کف سخت تنظیم شده است, آزاد می کند. مطمئن شوید که سوئیچ برای موکت و فرش تنظیم شده و زمانی که دسته پایین است ایدلر  درگیر است.  مسیر الکتریکی را دنبال کنید, خصوصا اگر جاروبرقی به هیچ وجه روشن نمی شود. از یک مولتی متر برای بررسی اتصال استفاده کنید. به دنبال مدار های باز باشید. اتصالات را تمیز نموده و هر بخش این مسیر را که فاقد اتصال است, تعویض کنید. مطمئن شوید که از فیوز درست استفاده می کنید. غلتک جارو برقی را مجددا تنظیم کنید.
    • از زمان اتصال به پریز تا درست پیش از سوئیچ.تعمیر جارو برقی پارس خزر
    • تست اتصال در طول سوئیچ.
    • در طول سوئیچ یعنی زمانی که سوئیچ بسته است ( در موقعیت “on” قرار دارد).
    • هر فیوز یا قطع کننده ای که جزء جاروبرقی است.از سوئیچ به موتور را چک نمایید
    • مسیر را در طول سیم دیگر از موتور به خروجی بازگردید. به یاد داشته باشید که جریان برق باید در یک مدار کامل گردش کند.
  • به هر دلیلی که فیوز یا قطع کننده جارو برقی را تعویض نموده اید, جاروبرقی باید مجددا تنظیم شود. آیا اتصال کوتاه در جایی وجود دارد؟ آیا موتور جارو برقی خاموش شده است؟ هر مشکلی که یافتید را تصحیح کنید.
  • بازرسی موتور جارو برقی برای عملکرد مناسب. اینکه موتور را تعویض کنید اقتصادی و مقرون به صرفه نیست (ممکن است پرهزینه تر از یک جاروبرقی جدید باشد) , اما می توانید بخش های خاصی از آن را سرویس کنید.
    • اهرم مخزن برس را باز کنید.
    • برس های جاروبرقی را تعویض نمایید , مطمئن شوید که سیم های برق, همانطور که بودند دوباره متصل شده اند و قاب برس جارو برقی را دوباره ببندید.فروش قطعات اصلی جاروبقی

      بازرسی برس جارو برقی, اگر فرسوده هستند آنها را تعویض کنید.

      • پیش از پیاده کردن موتور یا برداشتن دمنده , اینکه آیا حرکت پهلو به پهلویی در شفت وجود دارد , را بررسی کنید. اگر وجود داشت , این نشانه خیلی خوبی است که یاتاقان های جارو برقی در گردش هستند.

        یاتاقان های جارو برقی را تعویض کنید یا روغنکاری تازه ای انجام دهید. موتور و دمنده یاتاقان هایی دارند (غالبا متصل). ممکن است یاتاقان هایی برای میل لنگ و هر چرخ محرک دیگری نیز وجود داشته باشد. همه جا و اینکه همه چیز در حال چرخش است (یا باید باشد) را بررسی کنید.

        • اینجا جایی است که شما ممکن است بسته به طراحی جاروبرقی , یک رزوه چپگرد بیابید.
  • بازرسی دمنده برای پره های خم شده یا شکسته. اگر هر کدام از اینها را یافتید, آن را تعویض کنید. دمنده به طور کلی مستقیما به موتور متصل است. هر گونه تغییری می تواند منجر به عدم تعادل شود که به نوبه خود , به موتور یا یاتاقان ها آسیب می زند.
  • تعویض هرگونه چرخ شکسته. تعویض چرخ های جارو برقی کار بزرگی نیست, بلکه چرخ های شکسته قطعا می توانند سرعت شما را کم کنند. چرخ های جاروبرقی دونوع مختلف هستند. باید پوشش یا قاب ها را برای دسترسی به نقاط اتصال چرخ بردارید.
    • این چرخ ها یک نگهدارنده گیره ای دارند. گیره فلزی را با انبردست بازکنید. چرخ را تعویض نموده و سپس گیره را ببندید.تعمیر جارو برقی سانی
    • تعویض این چرخ ها با فشردن این زبانه ها به هم تا زمانی که کل چرخ خارج شود ادامه می یابد. چرخ جدید باید با ضربه محکم و ناگهانی جا بیفتد.تعمیرات جارو برقی بوش
  • تعمیر هر گونه سوراخ جارو برقی. اگر جایی از شلنگ جاروبرقی سوراخ شده است, آن را با انبر جدا کنید و قسمت باز را با چسب برق پوشش دهید. درزگیر سیلیکونی, انتخاب خوب دیگری است.
  • نکات مهم درباره تعمیر جاروبرقی تفال

    · به صدای جاروبرقی تان برای هر صدای غیر عادی گوش کنید و تلاش کنید کشف کنید چه چیزی باعث آن شده است . فرانکلین پترسون توصیه می کند که "در اینجا یک راهنمای تخمینی برای استفاده در تعیین موقعیت سر و صدا وجود دارد. پره های خمیده فن باید لرزش و همچنین صدای قابل وجهی ایجاد کنند. سایش بلبرینگ ها به طور کلی سر و صدا و جنبش چند صدایی دارد که در کل طنین بلندی ایجاد می کند.یاتاقان های روغنی, زمانی که پوشیده شده باشند, صدای خراشیدگی ثابتی ایجاد میکنند". بلبرینگ ها می توانند یک صدای ناله مانند زیر (بسیار نازک) ایجاد کنند.

    · ملزومات کار, لوازم جاروب , یا فروشگاه های جاروبرقی را بررسی کنید. آنها یک نوار مغناطیسی دارند که سراسر لبه جلویی پایین جارو برقی را برای جمع کردن اشیای فلزی مانند گیره های کاغذ و کلیپس های کاغذی پیش از ورود آنها به جاروبرقی , می پوشاند. اگر چنین نواری را نصب نمودید, گاهی اوقات خرده زباله های آن را خالی کنید.

    · اگر صدای جاروبرقی شما ناگهان تغییر کرد (مثلا بسیار بلند تر شد و یا سروصدایی در آن ایجاد شد) , جاروبرقی را فورا متوقف کنید و کشف کنید که چه چیزی خراب است{و یا با بخش تعمیر جاروبرقی ما تماس بگیرید} . راه انداختن و کار کردن با جاروبرقی دارای مشکل می تواند به سرعت منجر به آسیب های بیشتر شود.

     

    · تعمیر و نگهداری منظم , می تواند از تعمیرات اساسی بیشتر پیشگیری کند.

    · اولین باری که تعمیر جاروبرقی را انجام می دهید , داخل آن را نگاه کنید تا نحوه کار آن را درک کنید. پیکر بندی جاروبرقی ها بسیار متنوع است اما در اینجا اصول اولیه آن ارائه می شود :

    در مرکز آن یک موتور است که یک فن سانتریفیوژ (گریز از مرکز) را راه می اندازد. این دمنده هوا را از یک خروجی خارج می کنن ,  و خلاءی جزیی در درون ماشین ایجاد می کنند. این مکش و ساکشن خاک و گرد و غبار را از فرش شما خارج کرده و به درون پاکت جاروبرقی یا دیگر ظروف می فرستد.

    موتور معمولا یک غلتک برس را به راه می اندازد, که ضمنا به عنوان برس گردان یا همزن نیز شناخته می شود. این یک برس سیلندری است که در تماس با فرش برای جدا کردن خاک , می چرخد.

    سیم های برق, از طریق یک سوئیچ, و از طریق یک فیوز به موتور برق می رسانند.

    · موتور جارو برقی گرانقیمت هستند , پس با دقت در نظر بگیرید که آیا می خواهید آن را تعویض کنید یا نه. این می تواند بسیار گران تر از یک جاروبرقی باشد.

    · گرد و غبار و آشغال ها را از هر جایی که آنها را یافتید پاک کنید. یک گلوله مو یا گرد و غبار مستقیما موجب بروز مشکل می شود و یا می تواند منجر به گرم شدن بیش از حد قطعات جارو برقی شود. برس جاروبرقی را به هر طریقی پاک کنید و سعی نکنید به آن بیشتر فشار آورید.

    · از جارو کردن اجسام جامد مانند سنگریزه و سکه اجتناب کنید. در بسیاری از جاروبرقی ها, هوای پر از گرد و غبار به پشت دمنده در مسیر پاکت می رود. این اشیاء تبدیل به جسم پرتاب شونده می شوند که می تواند به دمنده جارو برقی آسیب وارد نماید.

  • هشدار !!!مراقب خراب شدن دکمه تنظیم سیم فنری باشید. فنر ممکن است پرتاب شود. فشار بسیار زیادی همراه با فنر آزاد می شود, و توجه داشته باشید که هنگام باز کردن صورتتان را دور نگاه دارید.

    پیش از انجام هر گونه تعمیر جاروبرقی را از برق بکشید, خصوصا پیش از کنترل غلتک برس جارو برقی یا دست زدن به سیم ها یا قطعات داخلی جارو برقی. یک جاروبرقی روشن, به شکل غیر منتظره ای در حالیکه در حال کار بر روی آن هستید می توانید به شما آسیب بزند.

    به شکلی ایمن با برق کار کنید.

  • ۱۰ سوال متداول پرسیده شده از طرف کاربران اگر شلنگ جاروبرقی تمیز است اما هنوز هم مکش نداریم چه کنم ؟
    عدم مکش جارو برقی به معنای عدم جریان یافتن هوا است. به شکلی واضح پاکت (اگر آن را دارید), فیلتر های مختلف (HEPA), و نهایتا سر برس گردان جارو برقی, جایی که ماشین با فرش برخورد می کند, را چک کنید. بیشتر جارو ها اجازه دسترسی آسان به این نقطه مکش گرد و غبار را می دهند, معمولا برای تعویض تسمه برس گردان جاروبرقی معمولا شما نیاز مند پیچ گوشتی فیلیپ که نوک آن مانند علامت + است هستید. در اینجا, مشکل شما فراتر از پوشش تسمه است (در این شرایط برای تعمیر جاروبرقی خود با مشاوران ما تماس بگیرید ( تلفن نمایندگی ها را در زیر مشاهده نمایید  )). ممکن است نهایتا نیازمند یک قطعه سیم سفت, یا نیازمند دمباریک باشید. زمانی که انسداد را دیدید, از هر چه می توانید استفاده کنید و به کار بازگردید.
  • چرا جاروبرقی من مکش باور نکردنی دارد به طوری که نمی توان آن را روی فرش حرکت داد؟

باید یک صفحه مدرج بر روی جاروبرقی برای تنظیم مکش وجود داشته باشد. معمولا تنظیم های مختلفی برای کف زمین, فرش های ضخیم و معمولی و غیره وجود دارد.

  • مشکل خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی , چطور آن را درست کنم؟

به احتمال زیاد مشکلی در سیم کشی/ برق وجود دارد—نه چیزی که شما بخواهید خود آن را درست کنید - شماره نمایندگی های تعمیر جارو برقی-مگر اینکه تجربه کار با لوازم سیم پیچی را داشته باشید. بهترین کار این است که آن را به یک تعمیر کار حرفه ای بسپارید.

  • من یک جاروبرقی ایستاده دارم که در جای خود نمی ماند—مکانیسم قفل آن شکسته است و دسته آن بروی زمین می افتد, چه کنم؟

اگر در محدوده تان فروشگاه لوازم خانگی یا جاروبرقی دارید, می تواند آن را برای تعمیر ببرید.

  • چطور می توانم جارو برقی ام را خاموش کنم؟ دکمه جاروبرقی گیر کرده و زمانی که آن را فشار می دهم خاموش نمی شود.

جدا کردن جارو برقی از پریز آن را خاموش می کند. هر چند, این نباید به عنوان روشی جایگزین برای خاموش کردن صحیح جارو استفاده شود, چرا که از برق کشیدن بدون خاموش کردن, می تواند به برخی مدل ها آسیب بزند.

  • موتور جاروی من صدای بسیار زیادی دارد. چرا اینگونه است؟

ممکن است چیزی در آن گیر کرده باشد مطمئن شوید که جارو خاموش و از برق کشیده شده است و سپس از یک خودکار یا خط کش برای بازرسی و خارج کردن هر شیء خارجی استفاده کنید.

  • اگر وقتی جارو را به برق وصل می کنم پریز دیواری جرقه بزند چه کنم؟

یک اتصال کوتاه در سیم کشی وجود دارد, پیش از آنکه منجر به آتش سوزی شود آن را تعمیر نمایید.

  • چگونه جاروبرقی را که روشن نمی ماند تعمیر کنم؟

معمولا یک اتصال کوتاه در سیم کشی وجود دارد و باید تعمیر شود. سوکت را نیز چک کنید؛ اگر دوشاخه سوکت شل باشد, نیاز به یک آداپتور دارید.

  • اگر نتوانستم برس جاروبرقی را بالا و پایین کنم چه کنم؟ممکن است چیزی در میان راه گیر کرده باشد. جارو را از برق بکشید و ببنید آیا چیزی هست؛ اگر نبود, چک کنید ببینید آیا برس کهنه و پاره شده است (اگر چنین بود, آن را تعویض کنید). ضمنا بررسی کنید که آیا چرخ دنده سر برس شکسته است یا نه. اگر چنین بود باید آن را تعمیر کنید. توجه: اگر برس ها در موقعیت پایین قفل شده اند و فرش نیز ضخیم یا پرز بلند است, ممکن است موجب گرم شدن بیش از حد موتور شود شود, پس لطفا مراقب باشید که تازمانی که آن را تعمیر نکرده یا مشکل حل نشده است از آن استفاده نکنید.چرا برس جارو برقی نمی چرخد ؟ممکن است رشته و یا مو به دور آن پیچیده باشد. جارو را از برق کشیده و کاور آن را برداشته و برس را تمیز کنید. مشکل می تواند مربوط به شکستن تسمه نیز باشد- تعویض آنها معمولا بسیار ارزان است.

   . لوازم یدکی جاروبرقی 

سوالات متداول سرویس جاروبرقی تفال 

سوالات  متداولی که برای مشتریان محترم مجموعه هوم اپلیانس بابت تعمیر جارو برقی به وجود آمده به شرح زیر می باشد ...

  1.  جارو برقی مکش قوی ندارد
  2.   صدای موتور جاروبرقی عوض شده و صدای بدی میدهد
  3.   سیم جمع کن جاروبرقی خراب شده است
  4.   از جاروبرقی دود و بوی بدی بلند شد
  5. بلوتوث جاروبرقی کار نمیکند
  6. جاروبرقی جرقه میزند

فروش لوازم یدکی جاروبرقی تفال

لوازم یدکی جاروبرقی چنانچه اصل  و مخصوص همان برند جاروبرقی شما باشد به طول عمر جاروبرقی شما کمک میکند و کمتر نیاز به تعمیرات خواهید داشت ، بنابراین هوم اپلیانس سعی در ارائه قطعات جاروبرقی قابریک همان برند شما را دارد .

خرطومی جاروبرقی

وقتی قصد خرید جاروبرقی دارید، احتمالا وقت زیادی به شناخت اجزای آن اختصاص نمی دهید و بیشتر به ظاهر و رنگ و برند دستگاه توجه میکنید! اما بهتر است قبل از اقدام به خرید، بدانید که جاروبرقی ای که میخواهید بخرید، از چه اجزایی تشکیل شده است؛ تا در هنگام شنیدن توضیحات فروشنده انگشت به دهان نمانید و حداقل بدانید که مثلا خرطومی یکی از اجزای دستگاه است و ربطی به آن حیوان بزرگ جثه ندارد!

خرطومی چیست

شلنگ انعطاف پذیر جاروبرقی را خرطومی جاروبرقی هم می نامند. این شلنگ از لاستیکی نرم و انعطاف پذیر ساخته شده است. در هر دستگاه مکنده ای، چه خانگی و چه صنعتی یک خرطومی وجود دارد که یکی از اجزای ضروری آن دستگاه به حساب می آید. این دستگاه های مکنده برای ایجاد خلاء در دستگاه از فشار اب یا هوا استفاده می کنند. همین خلاء است که مواد را به داخل خرطومی می کشاند. اگر خرطومی جاروبرقی شما خراب شده است ما تعمیر میکنیم .

هوم اپلیانس جهت جلب رضایتمندی مشتری کلیه لوازم یدکی جاروبرقی را در سراسر ایران به فروش میرساند .

توجه : کلیه قطعات جاروبرقی کاملا فابریک همان برند میباشد که از انبار هوم اپلیانس به سراسر ایران توزیع میگردد .

کیسه جاروبرقی ، لوله جاروبرقی ، فیلتر جاروبرقی ، برس جاروبرقی ، لوله تلسکوپی

جاروبرقی چی بخریم ؟

جاروبرقی چی بخریم ؟ بهترین مارک جاروبرقی در ایران ؟ بهترین جاروبرقی در ایران ؟ بهترین مدل جاروبرقی ؟

طبق نظرسنجی که از خانمهای خانه دار بابت رضایتمندی امکانات جاروبرقی نمودیم ، خواسته هایشان به شرح زیر میباشد :

  • کنترل رو دسته داشته باشه .
  • سر برس هاش خوب باشه .
  • مکش قوی باشه .
  • روان حرکت کنه .
  • سبک باشه .
  • طول سیم به اندازه کافی باشه .
  • دو نوع کیسه داشته باشه .
  • امکان تخلیه راحت داشته باشه .
  • از لحاظ ظاهری ، زیبا باشه .

موارد بالا برای خانم ها بسیار حائز اهمیت میباشد ، بنابراین هنگام خرید ب موارد ذکر شده دقت فرمایید .

اگر بخواهیم جاروبرقی ها را به سه دسته تقسیم کنیم به شرح زیر میباشد :

جاروبرقی لاکچری : میله ، نف

جاروبرقی با کیفیت خارجی : آاگ ، بوش ، ناسیونال

جاروبرقی با کیفیت ایرانی : پارس خزر ، پارس ، اسنوا

دیگر برندها : الجی ، سامسونگ ، پاناسونیک ، دوو ، زیرووات ، فیلیپس ، زیمنس ، پاکشوما ، ایندزیت ، بکو ، بیم ، الکترولوکس ، هیتاچی ، آریستون ، سانی ، سانیو

علت جرقه زدن موتور جاروبرقی

هنگامیکه از طریق ذغال برق وارد آرمیچر میشود جرقه میزند .

  • چنانچه جاروبرقی شما جرقه میزند ، جرقه ها درشت و به رنگ قرمز باشد موتور ، بالشتک و آرمیچر جاروبرقی شما سوخته است .
  • چنانچه جاروبرقی شما جرقه میزند ، جرقه ها به رنگ آبی باشد بالشتک جاروبرقی سوخته ولی آرمیچر و موتور سالم است ( البته امکان هم دارد که ذغال سوخته  ونیاز به تعویض داشته باشد ) .
  • ذغالهایی که خیلی نرم هستند ( هنگام لمس آنها احساس چربی میکنیم ) از نوع خوب میباشند .
  • ذغالهای سفت و زبر از نوع خوبی نمی باشند .

کلکتور جاروبرقی

  • هنگامی که مستمر و طولانی از جاروبرقی استفاده شود یا ذغال جاروبرقی جنس خوبی نداشته باشد کلکتور جاروبرقی خراب  میشود .

علت خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی تفال 

  • علت خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی : میتواند از قطع شدن سیم جمع کن باشد یا چنانچه قطعه ای از برد الکترونیکی سوخته شده باشد منجر به خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی میشود .
  • سیم جمع کن دارای دو عدد پلاتین میباشد ( تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی ) و اگر این پلاتینها قطع شود سیم جمع کن از کار می افتد و موتور جاروبرقی خاموش میشود.

 

 هوم اپلیانس مرکز تخصصی تعمیر انواع جاروبرقی :

تعمیر جاروبرقی بوش

فروش قطعات جاروبرقی بوش به سراسر ایران

تعمیرات جاروبرقی بوش : از تولیدکنندگان معتبر لوازم‌خانگی برقی کوچک و بزرگ در دنیا است که سالیان متمادی به‌عنوان یکی از بهترین برندها در سراسر جهان معرفی‌شده است. توان مکش جاروبرقی های بوش بسیار بالا و قدرتمند می باشد.طراحی های منحصربه فرد این کمپانی در کنار کیفیت بالای آن همواره چشم گیر بوده است . بهره‌گیری از فیلترهای بهداشتی در جارو برقیهای بوش مانع خروج گردوخاک از دستگاه شده و هوا را آلوده نمی‌کند. صدای کم ، سهولت استفاده و سهولت حمل از دیگر ویژگی های حائز اهمیت جاروبرقی های این برند می باشد ،

تعمیر جاروبرقی الجی

فروش قطعات جاروبرقی الجی به سراسر ایران

تعمیرات جاروبرقی ال جی : برند ال جی که یکی از بهترین و پر مخاطب ترین برندهای تولیدکننده لوازم خانگی می باشد ،جاروبرقی های با کیفیت و کارامدی به بازار عرضه می کند . طراحی بدنه ی جارو برقی های ال جی بسیار ساده و کاربردی ست و جنس مواد به‌کاررفته در این دستگاه باعث شده است نگاه مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند . ال جی شرکتی معتبر در زمینه‌ی تولید لوازم‌خانگی برقی است که دستگاه‌های متنوعی به بازار جهانی عرضه کرده است و مشتریان و علاقه‌مندان زیادی در سراسر جهان دارد.

تعمیر جاروبرقی کنوود

فروش قطعات جاروبرقی کنوود به سراسر ایران

تعمیرات جاروبرقی کنوود : برند ژاپنی کنوود، تولیدکننده انواع رادیو آماتورها، تلویزیون‌ها، کولرها،جاروبرقی ها، دستگاه‌های های-فای و بسیاری از تجهیزات صوتی می‌باشد.یکی دیگر از تولیدات این کمپانی مشهور جاروبرقی ها می باشد ،جاروبرقی هایی که با قدرت مکش فوق العاده ای که دارد ریزترین آشغال ها و ذرات روی زمین را پاکسازی می کند. صدای کم و طراحی زیبای این برند باعث شده است همواره در میان لیست برتر نام این برند بدرخشد .

تعمیر جاروبرقی سامسونگ

فروش قطعات جاروبرقی سامسونگ به سراسر ایران

شرکت کره ای سامسونگ تولیدکننده انواع لوازم خانگی برقی از قبیل تلویزیون ، یخچال و فریزر،ماشین ظرفشویی ،لباس شویی و جاروبرقی می باشد. جاروبرقی های تولیدشده توسط این برند کارامد و با کیفیت می باشد و از این رو توانسته است در لیست برتر قرار بگیرد. این برند محبوب یکی از موفق ترین و محبوب ترین برندها نزد مردم جهان میباشد. جاروبرقی های سامسونگ پر قدرت و کم صدا می باشند و حمل آنها به خاطر وزن معقولی که دارد راحت و آسان است.

تعمیر جاروبرقی فیلیپس

فروش قطعات جاروبرقی فیلیپس به سراسر ایران

تولیدات این شرکت ، جای هیچ نگرانی برای خریداران باقی نمی‌گذارد چرا که فیلیپس سالهاست به تولید لوازم‌خانگی برقی کوچک و بزرگ مشغول است و در سراسر جهان طرفداران و خریداران خود را راضی نگه‌داشته است. جاروبرقی های این برند با مکش بالایی که دارند ریزترین غبار و آشغال را از زمین پاکسازی می کند.گارانتی محصولات فیلیپس نقطه ی مثبت دیگری است که قوت قلب را برای همراهانش به ارمغان آورده است .

تعمیر جاروبرقی پاناسونیک

فروش قطعات جاروبرقی پاناسونیک به سراسر ایران

شرکت پاناسونیک سال‌ها در تولید و عرضه انواع لوازم برقی ازجمله لوازم برقی خانگی و صوتی تصویری فعالیت داشته و ضمن ارائه محصولاتی که همواره نوآوری و کیفیت به همراه داشته‌اند موفق به جلب رضایت مصرف‌کنندگان این حوزه شده است. جاروبرقی های پاناسونیک دارای مکش فوق العاده ، وزن و صدای کم و طراحا های بسیار زیبا هستند.

تعمیر جاروبرقی دلونگی

فروش قطعات جاروبرقی دلونگی به سراسر ایران

گروه دلونگی ، یکی از مشهورترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در اروپا، مستقر در شهر ترویزو ایتالیا است. این برند که امتحان خود را به خوبی پس داده است جاروبرقی هایی منحصربه فرد با توان و مکش بالا تولید می کند که کوچکترین ذرات را یافته و زمین را از وجود هرگونه غبار و پرز های اضافی فرش و... پاک می کند.

تعمیر جاروبرقی دوو

فروش قطعات جاروبرقی دوو به سراسر ایران

جاروبرقی های شرکت دوو از طراحی همه‌پسندی برخوردار هستند و به‌واسطه رنگ‌های مختلفی که برای آن در نظر گرفته شده به‌راحتی می‌تواند نیاز سلایق مختلف را پوشش دهد. توان موتور جاروبرقی های این برند بسیار بالا می باشد و صدای کمی دارند . طراحی های منحصر به فرد این برند نگاه همگان را به خود جذب کرده است.

تعمیر جاروبرقی بکو

فروش قطعات جاروبرقی بکو به سراسر ایران

بکو شرکت تولیدکنندهٔ لوازم خانگی ترکیه‌ای می باشد که در سال ۱۹۶۷ در استانبول تأسیس شد. این شرکت در تولید جاروبرقی تبحری ویژه دارد . به طوری که توان و قدرت موتور در این جاروبرقی ها بالا می باشد و سایز انها متناسب است یعنی نه بزرگ است که جاگیر باشد و نه آنقدر کوچک که آسیب پذیر باشد! جاروبرقی های بِکو با وجود قدرت و مکش بالا آلودگی صوتی ایجاد نمی کنند.

تعمیر جاروبرقی زیمنس

فروش قطعات جاروبرقی زیمنس به سراسر ایران

زیمنس شرکتی آلمانی می باشد که در زمینه ی تولید لوازم خانگی از سال۱۸۴۷ فعالیت داشته است . این شرکت در زمینه تولید جاروبرقی های با توان و قدرت بالا بسیار موفق بوده و امتحان خود را به خوبی پس داده است . صدای کم ، سهولت استفاده و سهولت حمل از دیگر ویژگی های حائز اهمیت جاروبرقی های این برند می باشد.

نکات دیگر :

۱٫ قدرت موتور مهم میباشد
هنگام خرید به این نکته توجه فرمایید که جاروبرقی از میزان توان و قدرت ۱۳۰۰ تا ۲۲۰۰ وات برخوردار باشد و حتی الامکان از انتخاب جاروبرقی با توان ۱۰۰۰ خودداری فرمایید .
۲٫ قد دسته جاروبرقی مهم میباشد
هنگام خرید دقت فرمایید قد دسته جاروبرقی قابل تنظیم باشد تا متناسب با قد خود تنظیم نمایید .
۳٫ چند‌کاره بودن
جاروبرقی انتخاب نمایید که بتوان زوایا ، گوشه ها و کناره ها را با آن جارو کرد .
۴٫ صدای کم جاروبرقی بسیار مهم است
هنگام خرید از کم بودن صدای موتور جارو برقی اطمینان حاصل کنید تا هنگام استفاده از آن دیگران اذیت نشوند و در ضمن هنگامی که تغییری در صدای جاروبرقی احساس کردید سریعا به تعمیرکار اطلاع دهید
۵٫ ضدعفونی و ضد باکتری
جاروبرقی‌هایی که  قابلیت ضدعفونی و ضدباکتری کردن محیط را  به دلیل وجود مخزن و فیلتر ضدعفونی‌کننده دارند ؛ می‌توانند برای افراد حساس ، مبتلا به آلرژی و بیماران مبتلا به آسم بسیار مفید باشند .
۶٫ روبات‌های تمیز‌کننده
جاروبرقی هایی که جدیدا به بازار آمده اند و هوشمند هستند میتوانند ذرات را جمع آوری کنند ولی در گوشه ها موفق نیستند .
۷٫ سرامیک‌شو‌ها
بعضی از جاروبرقی ها قابلیت جمع آوری آب را دارند که میتوانند سرامیک ها را نیز تمیز کنند .
۸٫ آب را جارو نکنید
جاروبرقی هایی که قابلیت جمع آوری آب را ندارند از آنها برای تمیز کردن مایعات استفاده نکنید ، حتما به موتور ضرر میزند .
۹٫ نوع کیسه‌ها را بدانید
از کیسه های پاکتی و یک بار مصرف استفاده کنید و بعد از هر بار مصرف آنها را عوض کنید .
۱۰٫ فیلترها را تمیز کنید
حتما هر ماه فیلتر جاروبرقی خود را چک کنید چون در صورتیکه فیلتر جاروبرقی خود را تمیز نکنید قدرت مکندگی پایین می آید و در نهایت به موتور ضرر میرساند .
۱۱٫ لوازم جانبی و تعمیرگاه ها
هنگام خرید دقت فرمایید که لوازم جانبی آن در بازار موجود باشد و در صورت خرابی تعمیرگاه مجاز آی پی در خدمت شما می باشد .
۱۲٫ بیشتر از ۳۰ دقیقه ستفاده نکنید
در صورتیکه بیشتر از ۳۰ دقیقه از جاروبرقی به طور مستمر استفاده کنید به موتور آن آسیب میرسد .
۱۳٫ ماهی یک‌بار تمیزش کنید
ماهی یک بار تمامی لوازم جانبی جاروبرقی را از آن خارج کنید و با یک پارچه مرطوب بخش داخلی جاروبرقی ، لوله و اتصالات آن را خوب تمیز کنید و اجازه دهید که یک ساعت در جاروبرقی باز بماند تا رطوبت و بوی آن کاملا از بین برود .
۱۴٫ زاویه‌دار بخرید
پیش از خریدن جاروبرقی به میزان تحرک و انعطاف پذیری دستگاه در حین حرکت توجه کنید . شما باید بتوانید دستگاه را به زوایای مختلف در خانه استفاده کرده و آنجا را تمیز کنید.
۱۵٫ موظب زباله ها تیز باشید
هرگز با جاروبرقی زباله‌های نمدار، خاکستر سیگار یا ته سیگار روشن، زباله‌های تیز و شاخ و برگ گل را جارو نکنید. این کار موجب آسیب دیدن لوله خرطومی و بخش‌های داخلی جاروبرقی می‌شود.

هوم اپلیانس مرکز تخصصی تعمیرات جاروبرقی تفال 

لوازم یدکی و قطعات تفال را از قطعه بانک بخواهید. 

 

 

  • قطعات لوازم خانگی
  • ۰
  • ۰

تعمیر ماکروفر کنوود در نارمک

[caption id="attachment_11919" align="alignnone" width="284"]تعمیرات ماکروفر تعمیرات ماکروفر[/caption]

ماکروفر کنوود (Kenwood) به عنوان یکی از بهترین و پرفروش ترین ماکروفرهای موجود در بازار کشور می‌باشد که به دلیل این استقبال، مدل‌های متنوعی از ماکروفرهای این برند را شاهد هستیم. با این وجود برای استفاده از ماکروفر کنوود باید یکسری نکات کلیدی را رعایت کنید که این نکات به عنوان نکات کاملا کلیدی محسوب می‌شوند و در صورت عدم رعایت آنها، نیاز به تعمیر ماکروفر پیدا خواهید کرد.

 

مهمترین اقداماتی که در زمینه تعمیر ماکروفر کنوود صورت می گیرد

اولین اقدامی که در هوم اپلیانس پیش تعمیر ماکروفر کنوود به‌صورت رایگان برای تمام مشتریان صورت می گیرد این است که دستگاه شما بدون آنکه در هوم اپلیانس جهت تعمیرات تخصصی پذیرش شود، ما با ابزارهای تعمیراتی روز دنیا توسط تکنسین های تعمیرکار ماکروفر کنوود مشکل دستگاه شما را به‌صورت دقیق و قطعه به قطعه عیب یابی می کنیم تا مشکلات موجود در دستگاه را ریشه یابی کنیم و گزارش جامعی از نتیجه عیب یابی نیز به شما ارائه خواهد شد.

 

همچنین یکی دیگر از اقدامات مهم ما در این زمینه این است که برخلاف تعمیرگاه هایی که هیچ تخصصی در زمینه تعمیر ماکروفر کنوود ندارند، دستگاه شما را فقط و فقط توسط تعمیرکاران ماکروفر کنوود به‌صورت تخصصی تعمیر خواهیم کرد که همین موضوع مزایای به‌خصوص خودش را دارد. این مزایا عبارتند از تعمیر تخصصی مشکلات و همچنین عدم نیاز به تعویض قطعات ماکروفر کنوود! همچنین سایر اقدامات نیز به بهترین شکل ممکن بر روی دستگاه شما صورت می گیرند تا تضمین تعمیر تخصصی دستگاه شما باشند.

 

خاموش شدن ماکروفر کنوود

از رایج ترین مشکلاتی که امکان دارد برای مایکروفر شما رخ دهد، خاموش شدن ماکروفر کنوود (Kenwood) در حین کار می‌باشد که این مشکل بلاشک نشان دهنده خرابی در دستگاه شما می‌باشد و باید آنرا در اولویت تعمیر قرار دهید. با این وجود این خرابی شاید در ابتدا ساده بنظر برسد، اما به مرور زمان می‌تواند باعث از کار افتادن و آسیب دیدن ماکروفر شما شود. با این وجود در ادامه این گزارش شما را با دلایل اصلی خاموش شدن مایکروفر آشنا خواهید شد.

۱. خرابی پنل ماکروفر کنوود

شاید برای شما سوال باشد که آیا خرابی پنل ماکروفر واقعا سبب خاموش شدن ماکروفر کنوود می‌شود؟ چگونه؟ بله. بروز هر گونه خرابی در پنل ماکروفر می‌توانید باعث خاموش شدن ماکروفر شما شود.

در صورتی که پنل ماکروفر کنوود بنابر عوامل گوناگونی آسیب دیده باشد، طبیعتا کارایی و قابلیت خود را از دست می‌دهد و دستوراتی که از طریق پنل می‌خواهید به ماکروفر منتقل کنید، به دلیل سوختن یا نیم سوز بودن این پنل ممکن است بصورت ناگهانی قطع و وصل شود که در نتیجه می‌تواند بصورت ناگهانی باعث خاموش شدن ماکروفر کنوود شود. این خرابی باید فورا تعمیر شود؛ در غیر اینصورت این قطع و وصلی ناگهانی می‌تواند برد و اتصالات ماکروفر را نشانه بگیرد.

 

 

توجه داشته باشید که خرابی پنل می‌تواند ناشی از برخورد اجسام تیز، سقوط از ارتفاع و همچنین ضربه سنگین به آن رخ دهد که تنها راهکار آن، تعمیر (درصورت امکان) یا تعویض می‌باشد.

در صورت بروز هر گونه خرابی برای پنل مایکروویو کنوود، ما در هوم اپلیانس آماده تعمیر و تعویض آن هستیم.

۲. خرابی ترموستات

ترموستات ماکروفر کنوود در واقع وظیفه کنترل دمای داخلی دستگاه را بر عهده دارد و از بالا رفتن بیش از اندازه دمای داخلی ماکروفر جلوگیری می‌کند. با این وجود در هنگام خرابی این قطعه علاوه بر آنکه سبب خاموش شدن ماکروفر کنوود می‌شود، اگر به آن بی توجهی کنید و سر موقع اقدام به سرویس نکنید، می‌تواند در خرابی و از کار افتادن کلی دستگاه شما موثر واقع شود! بنابراین این خرابی را جدی بگیرید و فورا به تعمیرگاه مجاز ماکروفر کنوود مراجعه کنید تا این مشکل برطرف گردد.

۳. خرابی ترانس ولتاژ

ترانس ولتاژ ماکروفر کنوود، از مهم ترین و حیاتی ترین قطعات این دستگاه به شمار می‌رود که بطور کلی وظیفه تامین ولتاژ لازم برای راه اندازی مگنترون را برعهده دارد و اغلب به دلیل استفاده مداوم و مکرر، دچار خرابی می‌شود. بنابراین در هنگام خرابی این قطعه بنابر هر دلیل دیگر نمی‌توان از ماکروفر استفاده کنید؛ چرا که هیچ گرمایی توسط مگنترون تولید نخواهد شد و صرفا یک دستگاه معیوب در خانه خواهید داشت.

 

 

۴. مسدود شدن هواکش

در اکثر مواقع به دلیل عدم پاکسازی به موقع محیط داخلی ماکروفر کنوود (Kenwood)، مواد باقی مانده غذایی در دستگاه به سمت هواکش پرتاب می‌شوند و به مرور زمان می‌تواند منجر به مسدودی هواکش مایکروفر شما شوند. از این رو توصیه‌ای که در این زمینه می‌توانیم به شما بکنیم این است که حتما هربار پس از استفاده از ماکروفر آنرا بطور کامل تمیز کنید و اجازه ندهید ذرات ریز غذا بر روی آن جمع شوند؛ در غیر اینصورت با مشکل خاموش شدن ماکروفر کنوود روبرو خواهید شد که بهتر است توسط تکنسین تعمیر ماکروفر کنوود رفع مشکل شود.

نچرخیدن سینی ماکروفر کنوود

از رایج ترین مشکلاتی که امکان دارد در حین استفاده از مایکروویو با آن مواجهه شوید، نچرخیدن سینی ماکروفر کنوود می‌باشد؛ در صورتی که سینی ماکروفر به خوبی نچرخد، غذای شما به خوبی گذشته گرم نخواهد شد و این بدین معناست که بخش از غذا بصورت کامل گرم می‌شود و بخش دیگر غذا کاملا سرد خواهد بود. بنابراین این مشکل جدی است که باید آنرا ریشه یابی و تعمیر کنید. در ادامه این بخش از این گزارش می‌خواهیم شما را با دلایل نچرخیدن سینی مایکروفر آشنا سازیم.

۱. خرابی کوپلینگ

کوپلینگ ماکروفر کنوود از مهم ترین و کلیدی ترین قطعات موجود در ماکروفر شما می‌باشد که رابط میان سینی و موتور گردان می‌باشد و با استفاده از نیروی تولید شده در موتور گردان، باعث به چرخش در آمدن سینی می‌شود. لازم به ذکر است که این قطعه از جنس پلاستیک است و به دلیل عدم رعایت محدودیت وزنی و استفاده طولانی مدت از ماکروفر می‌تواند دچار خرابی شود. از این رو گفتنی است که در صورت خرابی این قطعه، با مشکل نچرخیدن سینی ماکروفر کنوود (Kenwood) روبرو می‌شوید.

 

 

راهکاری که برای این خرابی به شما پیشنهاد می‌کنیم، صرفا تعویض کوپلینگ مایکروفر با قیمت مقرون به صرفه می‌باشد.

۲. خرابی موتور گردان

از رایج ترین دلایل نچرخیدن سینی ماکروفر، خرابی موتور گردان ماکروفر کنوود می‌باشد! در واقع موتور گردان به قطعه‌ای گفته می‌شود که در کف مایکروفر در زیر سینی و کوپلینگ قرار دارد و با دریافت و تولید نیروی لازم، وظیفه چرخاندن کوپلینگ و در نهایت سینی ماکروفر کنوود را بر عهده دارد. با این وجود این قطعه به دلیل نوسانات برقی و عدم رعایت محدودیت وزنی سینی ماکروفر، دچار خرابی می‌شود و در صورت خرابی آن نیز سینی نمی‌چرخد و غذای شما گرم نخواهد شد.

جهت تعویض موتور گردان ماکروفر کنوود می‌بایست به مرکز تعمیر ماکروفر کنوود مراجعه کنید تا در صورت عدم تعمیر این قطعه، تعویض شود.

 

۳. خرابی غلتک زیر سینی

به طور کلی به منظور حفظ تعادل و درست چرخیدن سینی ماکروفر کنوود، غلتک‌های زیر سینی تعبیه شده اند که به دلیل جنس پلاستیکی که دارند، طی استفاده طولانی مدت و همچنین قرار دادن ظروف حجیم و سنگین می‌توانند دچار شکستگی شوند. از این رو توصیه می‌کنیم در حین شستشوی سینی، به این غلتک‌ها توجه کافی داشته باشید تا همگی آنها سالم باشند. در صورت عدم توجه به این چرخ ها، با مشکل نچرخیدن سینی ماکروفر کنوود (Kenwood) روبرو خواهید شد.

۴. خرابی خود سینی

در قسمت زیرین سینی ماکروفر کنوود شیارهایی تعبیه شده اند که کوپلینگ درون آن چفت می‌شود و در حین خارج کردن سینی از درون محفظه ماکروفر باید دقت کافی را به خرج دهید تا آسیب نبینند؛ در صورت آسیب دیدن این قطعه با مشکل نچرخیدن سینی مایکروفر روبرو خواهید شد. اما شاید این سوال برای شما پیش بیاید که این خرابی ممکن است چگونه برای شما رخ دهد؟

معمولا پرتاب شدن سینی و همچنین وارد شدن ضربه به شیارهای پشتی سینی می‌تواند باعث شکستن و آسیب دیدن آن شود. بنابراین توصیه می‌شود در حین شستشو به آن دقت کافی داشته باشید.

از این رو اگر سینی شما دچار خرابی شده است، نباید آنرا درون ماکروفر قرار دهید و صرفا باید سینی جدیدی را از مراکز تعمیر ماکروفر کنوود خریداری کنید.

جرقه زدن ماکروفر کنوود

جرقه زدن ماکروفر کنوود از جمله مشکلات رایج این دستگاه است که همواره با صدا و کمی نور همراه می‌باشد که با دیدن این مشکل قطعا شوکه خواهید شد و به دنبال یک راهکار جدی خواهید بود! اما اگر در همان لحظات ابتدایی این خرابی را رفع کنید، جای نگرانی وجود ندارد و مشکل بخصوصی برای دستگاه شما رخ نخواهد داد! با این وجود زمانیکه این خرابی را مشاهده کردید، توصیه می‌کنیم فورا از طریق دکمه Stop بر روی پنل ماکروفر کنوود (Kenwood)، دستگاه را متوقف کنید و از برق بکشید و مشکل را عیب یابی کنید.

دلایلی که می‌توانند باعث جرقه زدن مایکروفر شوند، نسبتا زیاد هستند و با این وجود باید آنها را جدی بگیرید و فورا رفع نمایید. با این وجود رایج ترین علتی که می‌تواند باعث بروز جرقه در مایکروویو شود، وجود ظرف یا ذرات فلزی درون مایکروفر می‌باشد؛ چرا که این ذرات فلزی اجازه عبور امواج تولیدی در ماکروفر را نمی‌دهند و آنها را منعکس می‌کنند. با این وجود بهتر است از ظروف مناسب ماکروفر استفاده کنید.

 

اما اگر با قرار دادن ظروف مناسب باز هم متوجه این شدید که جرقه‌های زیادی درون دستگاه تولید می‌شوند، باید آنها را جدی بگیرید و فورا به مرکز تعمیر ماکروفر کنوود مراجعه نمایید تا این مشکل توسط تکنسین‌ها عیب یابی و تعمیر شود.

  • از ظروف مخصوص ماکروفر استفاده کنید.
  • از ظروف فلزی درون ماکروفر استفاده نکنید.
  • در صورت دیدن جرقه زدن مایکروفر، آنرا فورا از برق جدا نمایید.

روشن نشدن ماکروفر کنوود

بدون ذره‌ای درنگ لازم است تا به شما بگوییم از مهم ترین دلایل روشن نشدن ماکروفر کنوود، خرابی میکروسوئیچ درب است. میکروسوئیچ درب ماکروفر کنوود دارای قلاب‌های پلاستیکی می‌باشد که در هنگام بسته شدن درب با میکروسوئیچ‌ها درگیر شده و سپس فرمان روشن شدن ماکروفر را به برد صادر می‌کند. بنابراین در هنگام خرابی این قلاب ها، درب به درستی بسته نشده و فرمان روشن نشدن ماکروفر نیز صادر نخواهد شد. از این رو توصیه می‌شود به آرامی درب ماکروفر را ببندید تا با این خرابی روبرو نشوید.

همچنین یکی دیگر از دلایلی که می‌تواند به آسانی منجر به روشن نشدن مایکروفر شود، نوسان برق و نهایتا خرابی برد و اتصالات می‌باشد! به همین دلیل توصیه می‌کنیم دوشاخه برق ماکروفر کنوود را با دقت کافی بررسی کنید تا اگر قطع و وصلی و هر مشکلی که دارد، فورا آنرا برطرف کنید. همچنین توصیه دیگری که تکنسین‌های ما در این زمینه دارند این است که حتما از محافظ برق استاندارد استفاده کنید تا جلوی نوسانات برق این چنینی را بگیرید و نیازی به تعمیر ماکروفر کنوود (Kenwood) نداشته باشید.

نکات نگهداری از ماکروفر کنوود

بدین منظور که ماکروفر به خوبی بدون هیچ نقصی سالیان سال بدون هیچ گونه خرابی بتواند عملکرد درستی از خود ارائه دهد، لازم است تا به صورت روزانه از آن نگهداری شود! بدین معنا که اگر به ماکروفر بی توجهی کنید، طبیعتا خرابی‌هایی رخ می‌دهد که می‌توانند هزینه‌های تعمیرات را به شما تحمیل کنند. از این رو توصیه می‌کنیم ماکروفر کنوود را به موقع سرویس کنید تا از این خرابی‌ها پیشگیری نمایید.

برای اینکه از خرابی‌های ماکروفر کنوود پیشگیری کنید، لازم به ذکر است که باید دفترچه راهنمای استفاده از ماکروفر کنوود (Kenwood)که درون جعبه دستگاه می‌باشد را با دقت کافی مطالعه کنید. در این دفترچه نکاتی مختص استفاده از ماکروفر مطرح شده اند که با رعایت آنها مشکل دستگاه شما برطرف خواهد شد. با این وجود در ادامه این گزارش نکات نگهداری از ماکروفر را جمع آوری کرده ایم تا با رعایت آنها مشکلی برای دستگاه شما رخ ندهد.

 

  1. محدودیت وزنی را در ماکروفر رعایت کنید.
  2. عمر مفید ماکروفر نسبت به استفاده شما میان ۵ الی ۱۰ سال می‌باشد.
  3. ماکروفر را در محیطی مناسب به دور از رطوبت قرار دهید.
  4. از زمان‌های پخت از پیش تعیین شده ماکروفر استفاده نمایید.
  5. تحت هیچ شرایطی ماکروفر را خالی روشن نفرمایید.
  6. به هیچ عنوان از ظروف لب پر و طلاکوب شده در ماکروفر استفاده نکنید.
  7. از ماکروفر برای جوشاندن انواع مایعات مانند آب، شیر و… به هیچ عنوان استفاده نکنید.
  8. برای داغ کردن روغن از ماکروفر استفاده نفرمایید.
  9. از محافظ برق استاندارد برای مایکروویو استفاده نمایید.
  10. ماکروفر را در محلی قرار دهید که فضای کافی در اطراف دستگاه وجود داشته باشد.
  11. در صورتی که کارتان با دستگاه به اتمام رسید، حتما آن را از برق بکشید.
  12. در ساعات اوج مصرف از دستگاه استفاده نکنید.
  13. به طور کامل بعد از اتمام کار، مایکروفر را کاملا تمیز کنید.
  14. به هیچ وجه به‌صورت دستی سینی ماکروفر را به چرخش در نیاورید.
  15. از محافظ برق استاندارد استفاده کنید.
  16. در صورت بروز هر گونه خرابی به تعمیرگاه ماکروفر کنوود مراجعه نمایید.

 

عیب یابی ماکروفر کنوود

عیب یابی ماکروفر کنوود به پروسه‌ای گفته می‌شود که متخصصین و تکنسین‌های تعمیر ماکروفر کنوود با استفادهاز ابزارهای بروز دنیا اقدام به عیب یابی و بازبینی ماکروفر شما می‌کنند تا مشکل پیش آمده برای دستگاه با دقت کافی بررسی و شناسایی شود و نیازی به تعویض قطعات دستگاه نداشته باشید. با این وجود اگر به هر دلیلی این پروسه و فرآیند با دقت کافی انجام نشود، باید خودتان را آماده پرداخت هزینه‌های تعویض قطعات سالم دستگاه کنید که حتی با پرداخت هزینه زیاد، مشکل دستگاه رفع نخواهد شد.

با این وجود توصیه می‌شود پیش از تعمیر ماکروفر کنوود، آنرا به دست تکنسین‌ها و متخصصین مجرب بسپارید تا با استفاده از ابزارهای بروز و هزینه متعارفی، مشکل شما را بدون تعویض قطعات و صرفا از طریق تعمیرات رفع نمایند.

لازم به ذکر است که کلیه خدمات عیب یابی ماکروفر کنوود (Kenwood) در هوم اپلیانس توسط تکنسین‌ها و متخصصین تعمیر ماکروفر بصورت رایگان انجام می‌شود تا مشکل شما خیلی سریع و کم هزینه برطرف گردد و نیازی به خرید ماکروفر جدید نداشته باشید.

  • عیب یابی رایگان توسط تکنسین‌های مجرب.
  • خدمات ویژه با بالاترین سرعت و ظرف مدت ۷ روز کاری پس از پذیرش.
  • تحت پوشش قرار دادن بیش از ۸۶ برند مطرح روز دنیا جهت تعمیر.
  • امکان ارسال عکس در واتساپ، تلگرام، ایمو و ایتا جهت ارتباط با کارشناسان.
  • از طریق پر کردن فرم درخواست تعمیر، منتظر تماس تکنسین ‌های ما باشید.

هزینه تعمیر ماکروفر کنوود

در هوم اپلیانس برخلاف مراکز غیرمجاز تعمیرات ماکروفر کنوود، در ابتدا دستگاه اعلام هزینه تعمیر نمی‌شود! بدین معنا که پروسه کاری ما بدین گونه می‌باشد تا در ابتدا دستگاه شما در شعب توسط تکنسین تعمیر مورد بازبینی و عیب یابی قرار گیرد و صرفا از طریق هزینه جزئی تعمیرات، مشکل شما رفع شود و نیازی به تعویض قطعات نداشته باشید. از این رو هزینه تعمیر ماکروفر کنوود شما بستگی به خرابی و امکان و عدم امکان تعمیر قطعات آسیب دیده آن دارد.

 

هزینه‌های تعمیرات ماکروفر در هوم اپلیانس نسبت به تعمیرگاه‌های غیر مجاز، مقرون به صرفه می‌باشد چرا که تمامی هزینه‌های اعلامی براساس نرخ‌نامه مصوب اتحادیه است و هیچ هزینه غیرمتعارفی از شما بابت تعمیر و تعویض قطعات دریافت نخواهد شد. با این وجود جهت درخواست تعمیر ماکروفر کنوود (Kenwood) می‌توانید با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید تا هماهنگی‌های لازم انجام شود.

  • تعمیر و تعویض قطعات ماکروفر کنوود با قطعات وارداتی.
  • هزینه‌های اعلامی بر اساس نرخ مصوب اتحادیه.
  • تعمیر قطعات معیوب در صورت امکان.

 

 

مشکلات ماکروفر کنوود در یک نگاه

تمام مشکلاتی که ممکن است در طول زمان به هر دلیلی برای مایکروویو کنوود رخ دهد، با سایر ماکروفرهایی که در بازار کشورمان وجود دارند مشابه هستند! بدین معنا که نقاط اشتراکی میان هم دارند و صرفا براساس کیفیت ساخت و تولید، این خرابی‌ها کمی دیرتر و یا سریع تر دیده می‌شوند. با این وجود در این گزارش ما سعی کردیم تمامی این مشکلات را با دقت کافی بررسی کنیم و در ادامه این بخش نیز قصد داریم این مشکلات را بصورت مختصر به همراه دلایل آنها ذکر کنیم.

جرقه زدن ماکروفر کنوود معمولا به دلیل استفاده از ظروف فلزی رخ می‌دهد که تنها راهکار آن نیز استفاده از ظروف مخصوص مایکروفر می‌باشد؛ در صورت عدم رفع این مشکل، باید توسط تکنسین تعمیرات مورد عیب یابی قرار بگیرد.
تعویض ترموستات مایکروفر در صروت عدم امکان تعمیر ترموستات ماکروفر، توسط تکنسین‌های مجموعه تعویض خواهد شد.
روشن نشدن ماکروفر کنوود خرابی ترانس، پنل، مگنترون و همچنین از کار افتادن برد ماکروفر می‌تواند باعث بروز این خرابی شود.
کار نکردن پنل ماکروفر به دلیل وارد شدن ضربه و استفاده با دستان خیس می‌تواند دچار خرابی شود که برحسب خرابی رخ داده، هم قابل تعمیر و هم قابل تعویض می‌باشد.
خرابی مگنترون ماکروفر کنوود به دلیل استفاده طولانی مدت و همچنین عدم استراحت کافی ماکروفر در حین استفاده، ممکن است از کار بیافتد که برحسب خرابی پیش آمده هم قابل تعمیر و هم قابل تعویض می‌باشد.
خرابی کوپلینگ ماکروفر معمولا به دلیل عدم رعایت محدودیت وزنی سینی ماکروفر دچار آسیب می‌شود که تنها راهکار شما تعویض کوپلینگ می‌باشد.
نچرخیدن سینی ماکروفر کنوود دلایلی اعم از خرابی موتور گردان، خرابی کوپلینگ و شکستن غلتک زیر سینی باعث نچرخیدن سینی ماکروفر می‌شوند.
صدای زیاد ماکروفر معمولا به دلیل خرابی کوپلینگ و همچنین شکستن چرخ دنده‌های موتور گردان رخ می‌دهد که نیاز به تعمیر ماکروفر کنوود (Kenwood) خواهید داشت.
قطعات ماکروفر کنوود جهت استعلام موجودی و هزینه قطعه مورد نظر می‌توانید با کارشناسان هوم اپلیانس تماس بگیرید.
تعمیر و تعویض برد مایکروفر با استفاده از ابزارهای بروز تعمیر ماکروفر کنوود در هوم اپلیانس انجام می‌شود.

سوالات متداول تعمیر ماکروفر کنوود

در ادامه این بخش نیز به سوالات رایج شما مشتریان گرامی بابت تعمیر ماکروفر کنوود در هوم اپلیانس پرداخته ایم.

علت روشن نشدن ماکروفر کنوود چیست؟

مهم ترین علت روشن نشدن ماکروفر کنوود خرابی میکروسوئیچ درب مایکروفر می باشد. اما اگر مشکل شما از این قطعه نیست، باید توسط تکنسین عیب یابی شود.

تعمیر ماکروفر کنوود در هوم اپلیانس شامل گارانتی می شود؟

بله. تمام خدمات تعمیر ماکروفر کنوود در هوم اپلیانس شامل ۹۰ روز گارانتی شرکتی و یک هفته تست رایگان می باشد.

علت جرقه زدن ماکروفر کنوود چیست؟

وجود ظرف یا ذرات فلزی درون ماکروفر کنوود مهمترین عامل برای جرقه زدن دستگاه شما می باشد.

امکان خرید جداگانه قطعات ماکروفر کنوود در هوم اپلیانس وجود دارد؟

بله.در صورت نیاز به یک قطعه، می توانید با کارشناسان جهت استعلام موجودی و قیمت تماس حاصل نمایید.

لوازم یدکی و قطعات ماکروفر کنوود را از قطعه بانک بخواهید.

همچنین بخوانید مقاله تعمیرات اتوبخار تفال

 

 

 

  • قطعات لوازم خانگی
  • ۰
  • ۰

تعمیرات بوش

تعمیرات بوش

 

 

تعمیرات بوش در تهران

تعمیرات بوش در تهران به ارائه خدمات تعمیر لوازم خانگی بوش اعم از:

  • یخچال ، یخچال فریزر، یخچال دوقلو، یخچال ساید بای ساید
  • ماشین لباسشویی درب از بالا، درب از جلو
  • انواع ماشین ظرفشویی
  • جاروبرقی و جاروشارژی
  • ماکروفر، مایکروویو، سولاردام
  • بخارشو
  • اسپرسوساز، قهوه ساز
  • آبمیوه گیری، مخلوط کن

میپردازد.

تعمیرگاه بوش با راه اندازی کارگاه مجهز در تهران به ارائه خدمات تعمیر وسایل برقی کو چک و آشپزخانه به مانند ( جاروشارژی، آبمیوه گیری، مخلوط کن، بخارشو، اسپرسوساز، قهوه ساز، چایساز، توستر، ماکروفر، جاروبرقی و …) میپردازد، همچنین شما عزیزان از نزدیک میتوانید شاهد خدمات باشید.

خدمات تعمیرات بوش یک تعمیرگاه بسیار قدیمی و با تجربه است ؛ این شرکت به خوبی می داند که برای تامین رضایت مشتریان خود نمی تواند خدمات پس از فروش و خدمات تعمیرات تجهیزات و لوازم خانگی خود را به دست هر فرد و یا گروهی واگذار نماید. از این رو تعمیرگاه تخصصی تعمیرات بوش در تهران با گذراندن سخت ترین آزمایشات و تست های کاربردی و بخصوص با حضور در کلاس های اتحادیه و دریافت مجوز لازم برای ارائه خدمات تعمیرگاه بوش این افتخار دارد تا این خدمات را در تهران انجام دهد.

تعمیرگاه تخصصی بوش با دریافت مجوز لازم از اتحادیه مربوطه و کسب پروانه بهره برداری معتبر توانسته بهترین خدمات تعمیر و نگهداری لوازم خانگی بوش را در تهران ارائه نماید. از تعهدات مهم یک نمایندیگی معتبر برای مشتریان خود استفاده از کادری آموزش دیده و توانمند اجرایی و تعمیراتی است. افرادی که نه تنها آموزش کافی برای امور تعمیرات را بصورت دوره ای می بینند بلکه در برخورد با مشتریان و همچنین رویکردهای اجتماعی خود هم از برترین و تحصیل کرده ترین افراد می باشند.

 

تاریخچه شرکت بوش

تاریخچه شرکت بوش را در ادامه بخوانید.

  • نمایندگی بوش یک شرکت بر پایه فناوری است که در سال ۱۸۸۶ توسط روبرت بوش در شهر اشتوتگارت آلمان بنیان نهاده شد.
  • این شرکت بزرگ‌ترین تأمین‌کننده لوازم خودکار در جهان است.
  • دفتر مرکزی بوش در شهر گرلینگن در آلمان قرار دارد.
  • تاریخچه شرکت بوش در سال 1886 توسط روبرت بوش در شهر اشتوتگارت آلمان بنیان نهاده شد.
  • روبرت بوش تنها 25 سال سن داشت که با همفکری دو تن از پرسنل، کارگاه مهندسی ماشین آلات سبک و مهندسی برق خود را بنا نهاد.
  • خدماتی که در این کارگاه ارائه میشد عبارت بود از : تعمیر دستگاههای تلفن، لوازم برقی، دستگاههای ماشین تحریر و ماشین آلات دیگر.
  • پشتکار و تلاش های مداوم روبرت بوش در مدت زمانی نسبتا کوتاه باعث شد تا کارگاه کوچک او به شرکت بین المللی موفقی مبدل گردد، در اوج موفقیت این شرکت کمتر کسی متوجه این مهم بود که اساس توسعه و گسترش روزافزون این شرکت با وجود سادگی بر اختراعاتی ابتکاری همانند احتراق مغناطیسی برای موتورهای درونسوز بنا شده است.
  • روبرت بوش در تمام طول مدت فعالیتش به شعار “بهتر است پول خود را از دست بدهیم تا اعتماد و اطمینانی که مشتری به ما میکند را از دست بدهیم” وفادار ماند و بر آن تاکید داشت.
  • شرکت بوش همواره از اصل ارائه کیفیت برتر در زمینه لوازم خانگی پیروی میکند.
  • این شرکت موفق با مسئولیت محدود در سطحی جهانی در زمینه صنعت ابزارآلات برقی و لوازم خانگی تاثیرگذار بوده و حضوری مستمر و موفق در بازارهای جهانی دارد.

درباره خدمات بوش

آنچه باید درباه خدمات تعمیرات بوش بدانید:

  • جالب است بدانید که بوش دارای تکنولوژی سبز میباشد و نشان دهنده این است که: بوش در حین داشتن عملکرد عالی بر پایه تکنولوژی سیستم تولید لوازم خانگی را به سمتی برده است که کاملا در مصرف آب و برق صرفه جویی میشود و همچنین عمده فعالیت شرکت بوش کاهش مصرف انرژی است.
  • هنگام خرید لوازم خانگی دقت فرمایید و همچنین در نظر داشته باشید که لوازم خانگی بوش تا 50% در مصرف برق و تا 70% در مصرف آب صرفه جویی میکند، بنابراین چنانچه قصد خرید لوازم خانگی را دارید ، بوش خریداری نمایید.
  • اولویت بوش بهبود در مصرف انرژی است.
  • بوش تنها برندی در عرصه فروش لوازم خانگی میباشد که نشان انرژی استار را در تمام محصولات خود اعم از یخچال، یخچال فریزر، ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی را دارا است.
  • بوش در آلمان تحت رقابتی که بیش از 350 شرکت در آن حضور داشتند دارای کسب مدال جایزه ثابت و پایداری در کیفیت شده است.

 

مزیت های لوازم خانگی بوش

در تعمیرگاه بوش به برترین ها و مزیتهای لوازم خانگی بوش نسبت به رقبای این شرکت میپردازیم:

  • لوازم خانگی بوش آرامش را به زندگی شما عزیزان آورده است.
  • لوازم خانگی بوش با ارائه بهترین ها باعث بهبود کیفیت در زندگی شده است.
  • نام تجاری بوش را میتوان برند برتر اروپایی دانست.
  • جالب است بدانید که در سال 1933 یخچال فریزر برقی بوش با گنجایش 60 لیتر تولید گردید.
  • سری جدید لباسشویی بوش این قابلیت را دارد که مواد شوینده را اندازه گیری نماید تا در هنگام شستشو هم مقرون به صرفه و هم به اندازه باشد.
  • نمایندگی بوش در راستای تولید لوازم خانگی به محیط زیست ضرر نمیزند.
  • یخچال ، یخچال فریزر و ساید بای ساید بوش با استفاده از فناوری جدید، میوه ها و سبزیجات زمان بیشتری تازه میمانند.
  • مدیریت زمانبندی و کیفیت در شستشو و رضایتمندی خانمهای خانه دار، ظرفشویی بوش را به برند برتر تبدیل نموده است.
  • اجاق گاز صفحه ای مجهز به سنسورهای مختلف میباشد.
  • یخچال مجهز به دوربین شبکه است.
  • ماشین لباسشویی از بین برنده ی جرم ها و باکتری ها بدون سر و صدا و کاملا نرم است.
  • یخچال فریزرهای با طراحی جدید سیستم خنک کننده میباشد.
  • از مهم ترین محصولات بوش هودهای خانگی است که جنس این محصولات ضد زنگ میباشد.
  • از دیگر محصولات بوش میتوان به جاروشارژی عصایی بیسیم اشاره کرد که مهم ترین ویژگی آن انعطاف و قدرت بالاست.
  • ویژگی هایی که در شرکت بوش با استفاده از تکنولوژی روز نهفته است به رفع نیازهای روزمره شما در خانه کمک میکند از جمله فن آوری Home Connect که آشپزخانه شما را تحت کنترل شما در میآورد.

10 دلیل موفق نمایندگی بوش

10 مورد از جملات گفته شده در سخنرانی سالگرد شرکت بوش و راز های موفقیت را بیان می کنیم.

  1. رابرت بوش در جایی گفته بود: “من دستمزدهای بالا پرداخت نمی کنم چون ثروتمند هستم. بلکه ثروتمند هستم چون دستمزدهای بالا پرداخت می کنم.”
  2. او همچنین گفت: “من ترجیح می دهم به جای از دست دادن اعتماد، پول از دست بدهم.”
  3. اسکل اظهار داشت: شرکت ها مانند اتومبیل ها به مخلوط های انفجاری نیاز دارند که آن ها را به جلو سوق دهند. چه چیز دیگری به جز برنامه ریزی و خلاقیت می تواند این کار را بکند؟
  4. اسکل اضافه کرد: تحقیقات بی وقفه در زمینه تکنولوژی و بازار شرکت بوش را به این روز رسانده است.
  5. کریستین ولف ، رئیس جمهور سابق آلمان گفت بوش می تواند به عنوان یک شرکت به خود افتخار کند زیرا زندگی را برای میلیون ها انسان راحت تر کرده و چهره دنیا را تغییر داده است.
  6. وینفراید کرشمن رئیس جمهور آلمان جنوبی ایالت بادن ووتنبرگ، زادگاه موسس شرکت بوش گفت که رابرت بوش در جایی بزرگ شده که مردم یاد گرفته اند که سخت کوشی، شجاعت و تعهد قوانین پایه برای رسیدن به موفقیت هستند.
  7. رئیس شرکت بوش، فرنز فرنباخ، از تعهد بوش به محیط زیست صحبت کرد.
  8. فرنباخ اظهار داشت که شباهت های شگفت انگیزی از نظر فلسفه “کم سر و صدا”ی شرکت بوش در چین پیدا کرده است.
  9. کریستوف بوش ، از نوادگان رابرت بوش موسس شرکت بوش ، به حضار یادآوری کرد که گروه بوش همیشه وظایف اجتماعی اش را قبول کرده است.
  10. آلفرد لورکل، کسی که لیدر شورای کار و نشان دهنده کارکنان بوش است، گفت: موفقیت گروه بوش بر پایه تعهد تمام نسل های همکاران بنا شده است. در چنین روزی تاثیر تعهد نباید نادیده گرفته شود.

 

نتیجه گیری استفاده از خدمات تعمیرگاه لوازم خانگی بوش در تهران

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بوش اینجاست؛ تا شمارا برای تعمیرات محصولات راهنمایی کند و خدمات باکیفیت و مهم تر از همه با ضمانت ارائه دهد.

تعمیرات بوش تخصص میخواهد و علاوه بر اینکه تخصص میخواهد برای خدمات نیاز به قطعات فابریک دارد، بارها شاهد این موضوع بودیم که مردم برای تعمیرات لوازم خانگی بوش با افراد متفرقه تماس گرفتند و از آن زمان به بعد کیفیت سابق بوش را شاهد نبودند، چرا؟ چونکه: تعمیرات یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، ماکروفر، اجاق گاز، جاروبرقی و هود بوش نیاز به تعویض قطعات فابریک دارد که تنها در تعمیرات بوش یافت میشود، به مثالهای زیر توجه نمایید:

  • تعویض فن متفرقه برای ساید بای ساید بوش مجدد به صدا می افتد.
  • تعویض پمپ تخلیه متفرقه برای لباسشویی بوش مشکل شما را حل نمیکند.
  • تعویض پاکت ، فیلتر و قطعات متفرقه برای جاروبرقی بوش به مشل شما می افزاید.
  • برای تعمیرات اجاق گاز بوش ، چنانچه از قطعات اصلی بوبین، ترموکوبل، ترانس و .. استفاده نکنید مشکل شما برطرف نخواهد شد.
  • برای اینکه همیشه کیفیت ظرفشویی بوش همراه شما باشد  نیاز دارید از شوینده و قرص مناسب استفاده کنید، همچنین چنانچه برای تعمیرات ظرفشویی بوش از پمپ تخلیه، موتور … متفرقه استفاده نمایید (و یا تعمیرات برد الکترونیکی ظرفشویی بوش را به متخصص مربوطه نسپارید)، دیگر شاهد کیفیت سابق نخواهید بود.
  • تعمیرات برد ماکروفر بوش حتما متخصص مربوطه را میخواهد.

بوش ساپورت اینجاست، در کنار شما عزیزان ؛ تا همیشه تا آخرین لحظه لوازم خانگی بوش شما همان کیفیت مطلوب اولیه را داشته باشد.

 

  • قطعات لوازم خانگی
  • ۰
  • ۰

قطعات بوش پاسداران

لوازم بوش

شرکت بوش BOSCH از شرکت های آلمانی و در سال ۱۸۸۶ بوسیله ی رابرت بوش در شهر اشتوتگارت آلمان تاسیس گردید. بوش در زمینه هایی از جمله ابزار آلات ساختمانی و صنعتی فعالیت می کند. محصولات شست و شو و یخچال های برند بوش در بازار های ایران با فروش فوق العاده و دارای محبویت زیادی هستند.

قطعات و لوازم یدکی بوش

برای راحتی دسترسی شما عزیزان به محصولات بوش ساپورت ، برای دیدن و خرید قطعات یدکی بوش ، لیست قطعات را در زیر قرار داده ایم. بر روی دسته ی مورد نظر خود کلیک بفرمایید. 👇

پاسداران

پاسداران تهران، خیابانی طویل که پیش از انقلاب به سلطنت‌آباد شناخته می‌شد در شمال‌شرق تهران قرار دارد، امروزه این خیابان در جنوب بزرگراه همت است و از جهت شمالی- جنوبی برخوردار است. پاسداران مرزبین منطقه 3 و منطقه 4 شهرداری تهران است.

آغاز این خیابان از خیابان شریعتی واقع در تقاطعی با نام سه‌راه ضرابخانه است، در مسیر این خیابان سه راه اختیاریه و چهارراه پاسداران قرار دارد، بعد از میدان نوبنیاد و پل پاسداران در نهایت به منطقه 1 شهرداری تهران وارد می‌شود، پس از عبور از چهارراه فرمانیه، اقدسیه و بوستان نیاوران در میدان نیاوران که شمالی‌ترین بخش خیابان پاسداران است ختم می‌شود.

خیابان پاسداران به طول 9 کیلومتر طول دارد، این خیابان از سه‌راه ضرابخانه تا خیابان گل نبی به صورت یک طرفه به سمت شمال است، بعد تا میدان نوبنیاد به صورت دو طرفه فعال است.

از میدان نوبنیاد تا سه راه اقدسیه به صورت یکطرفه به طرف جنوب و در نهایت از اقدسیه تا میدان نیاوران دو طرفه است.

محدوده جغرافیایی پاسداران: پاسداران از سمت جنوب به سه‌راه ضرابخانه؛ از سمت شمال به منطقه 1 شهرداری تهران.

پاسداران در شمال‌شرق تهران قرار دارد، دسترسی بسیار خوبی به محله‌های شمال شهر تهران دارد. در حالت کلی میتوان گفت که پاسداران بالاشهر تهران است و محل مناسبی برای زندگی می باشد.

منطقه پاسداران جزو بخش‌های گرانقیمت و لوکس تهران است، اما بهدللی اینکه محله‌های متعددی را در خود جای داده است، هر خانواده‌ایی با هر سطح درآمدی می‌توانند در این محله ساکن شوند. در این خیابان ساکنین شاهد ترافیک بالا نیستند و از آب و هوای بسیار خوبی برخوردار است.

خیابان پاسدارن از خانه‌هایی با متراژ بالا برخوردار است و معمولا در این محله شاهد بافتی مدرن و سنتی هستیم، برخی از بخش‌های این محله قدیمی و بخش‌های بسیار زیاد آن مدرن و لوکس است.

پیش از انقلاب این محله، برای سکونت خانواده قاجار اختصاص داشت، همانطور که در ابتدا هم گفتیم در گذشته به محله سلطنت آباد معروف بود.

این منطقه از 13 محله برخوردار است، شاید برایتان عجیب باشد اما این خیابان به دلیل اینکه از طول بسیار زیادی برخوردار است جنوب آن به سه را‌ه ضرابخانه و شمال آن به فرمانیه در منطقه 1 شهرداری تهران می‌رسد.

به همین سبب در مسیر شاهد محله‌های متعدد زیادی هستید، همانطور که پیشتر گفتیم زمانی که از جنوب پاسداران به سمت شمال این خیابان حرکت می‌کنید در مسیر بخشی از آن یک طرفه و بخش‌های دیگر به صورت دو طرفه در نظر گرفته شده است.

معمولا اقشاری که از سطح اقتصادی بسیار خوبی برخوردارند، برای سکونت محله پاسداران را انتخاب می‌کنند. زیرا از امکانات و دسترسی بسیار خوبی به سایر محله‌های جنوب و شمال تهران برخوردار است.

 

  • قطعات لوازم خانگی
  • ۰
  • ۰

قطعات لباسشویی بوش بومهن

تامین کننده قطعات بوش

تامین کننده قطعات بوش

قطعات لباسشویی بوش را از ما بخواهید.

لباسشویی بوش شرکت آلمانی بوش یکی از تولیدکنندگان برتر تولید لوازم خانگی از جمله ماشین لباسشویی بوش است. این برند را می‌توان یکی از نام‌های پرآوازه در جهان برشمرد که به دلیل کیفیت بالای محصولاتش چنین رتبه ای دارد. در واقع رتبه انرژی این ماشین +++A است و صفحه نمایش دارد. این ماشین لباسشویی دارای برنامه های شست و شوی بی سرو صدا، کاهش مصرف آب و انرژی و کاهش مدت زمان شست و شو است.

لوازم جانبی لباسشویی بوش را از ما بخواهید.

معرفی بومهن

بومهن یکی از شهرهای شرقی استان تهران و همچنین یکی از شهرهای شهرستان پردیس است که در فاصله 7 کیلومتری (از میدان امام پردیس) شرق آن قرار گرفته است. فاصله بومهن از تهران (چهار راه تهرانپارس) 33 کیلومتر و با شهر رودهن 6 کیلومتر است. البته فواصل گفته شده از مرکز شهرها محاسبه شده و با توجه به توسعه شهری میتوان گفت شهر بومهن از سمت غرب به پردیس و از شرق به رودهن مماس است.

 

آشنایی با بومهن

بومهن بر 3 بخش اصلی تقسیم میشود، بومهن، گلخندان و طاهر آباد. بر اساس سرشماری سال 1395 جمعیت بومهن 80640 نفر و وسعت این شهر 5 هزار هکتار مربع است. این شهر در ضلع جنوبی رشته کوه البرز قرار گرفته و ارتفاع متوسط آن 1711 متر از سطح دریا و دارای آب و هوای کوهستانی و سرد است. زبان رسمی مردم شهر بومهن فارسی است و از آنجایی که این شهر یک شهر مهاجر پذیر است از اقوام مازندرانی، کرد، لر، ترک، خراسانی و افعان را در خود جای داده است.

مجاورت شهر بومهن بر دو شاهراه اصلی جاده هراز و جاده فیروزکوه و همچنین نزدیکی آن به پایتخت و شهرکهای صنعتی، پتانسیل زیادی را برای پیشرفت این شهر فراهم کرده است. البته این مجاورت باعث ترافیک سنگین و ازدحام تردد مسافرین در روزهای تعطیل این شهر و جاده های آن نیز گردیده است.

شهر بومهن از لحاظ موقعیت جغرافیایی در مجاورت پارک علم و فن آوری شهر پردیس قرار گرفته است وعلاوه برآن یکی ازمراکز ارتباطات ماهواره ای ایران در 12 کیلومتری این شهر قرار دارد.

شهر بومهن
ترافیک سنگین جاده بومهن

 

شهربومهن دارای مرکزخرید بزرگی می باشد اما قیمت اجناس دراین شهرچندان ارزان نیست.

چگونه به بومهن برویم؟

بومهن در جاده هزار تهران قرار گرفته بصورتی که جاده هراز این شهر را به دو قسمت شمالی وجنوبی تقسیم نموده، با توجه به شیب شهر قسمت شمالی آن در ارتفاع بالاتر و قسمت جنوبی آن در ارتفاع پایینتری قرار گرفته است.

برای رسیدن به شهر بومهن میتوان از چهار راه تهران پارس با تاکسی های خطی و یا ون، خود را به آنجا رسانید. برای رفتن به بومهن با اتومبیل شخصی میتوان از جاده قدیم هراز و یا از آزاد راه تهران پردیس خود را به آنجا رسانید. فاصله زمانی رفت و آمد به بومهن بطور متوسط (و نه در روزهای ترافیک) حدود 30 تا 40 دقیقه است.

با افتتاح متروی تهران پردیس بر کیفیت تردد و حمل و نقل بومهن اضافه خواهد شد. به گفته عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس در آخرین نشست شورای حمل و نقل که درخصوص، بررسی پروژه خط انتقال متروی پردیس برگزارشده بود گفته شد: پروژه متروی تهران پردیس دارای سه ایستگاه درشهرستان پردیس است که ایستگاه سوم خط مترو بعد از پارک علم وفناوری پردیس می باشد و دسترسی ساکنین بومهن به تهران آسان تر خواهد شد.

بنابراین میتوان گفت احداث مترو علاوه بر شهر پردیس منجر به پیشرفت چشمگیر شهر بومهن نیز خواهد شد.

 

  • قطعات لوازم خانگی
  • ۰
  • ۰

تهیه سس با مخلوط کن مولینکس

 

 

سئو رنک مث

 

مخلوط کن مولینکس

 

سس قارچ یکی از انواع سس های خوشمزه بین المللی است که معمولا به همراه غذاهایی مثل استیک گوشت، استیک مرغ و … سرو می شود.

 

مواد لازم:

قارچ300  گرم

خامه300گرم

شیر1لیوان

پودر سیر2  قاشق مربا خوری

پیاز2عدد

آب لیمو ترش2قاشق غذاخوری

کره 50گرم

ماست چکیده2قاشق غذا خوری

نمک و فلفل سیاه به اندازه کافی

 

طرز تهیه:

باید پوست اضافی روی قارچ ها را جدا کنیم، سپس قارچ ها را به خوبی می شوییم و کنار می گذاریم تا آب اضافی شان خارج شود و خشک شوند. پس از اینکه قارچ ها خشک شدند آنها را به صورت حلقه ای خرد می کنیم و در یک کاسه مناسب می ریزیم.

در ادامه برای طعم دار شدن قارچ ها، آب لیمو ترش را به همراه مقدار نمک و فلفل سیاه و کمی آب به قارچ ها اضافه می کنیم. قارچ ها را با دست به خوبی زیر و رو می کنیم تا مواد طعم دهنده به تمام نقاط قارچ ها برسد. پس از اینکه مواد را خوب مخلوط کردیم کاسه را به مدت ۳۰دقیقه کنار می گذاریم تا قارچ ها طعم بگیرند. پس از گذشت این زمان یک تابه مناسب روی حرارت قرار می دهیم و کره را داخل تابه قرار می دهیم تا ذوب شود. در این مرحله پیازها را به صورت نگینی ریز خرد می کنیم و در کره تفت می دهیم تا نرم و شفاف شوند. آب اضافی موجود در کاسه قارچ ها را دور می ریزیم و قارچ ها را به تابه اضافه می کنیم. قارچ ها خوب تفت می دهیم تا آب بیندازند.

حالا ماست را به همراه نصف خامه مخلوط می کنیم تا کاملا یکدست شوند سپس شیر را کم کم اضافه می کنیم تا سس به غلظت دلخواهمان برسد. سپس مخلوط قارچ و پیاز را داخل مخلوط کن مولینکس بریزید و کاملا له کنید. در ادامه مخلوط شیر، ماست و خامه را به قارچ اضافه می کنیم و مجددا" با مخلوط کن مولینکس خوب مخلوط می کنیم تا مواد یکدست شوند. در پایان مقداری پودر سیر، نمک و فلفل سیاه به سس اضافه می کنیم.

پس از اینکه سس تقریبا آماده شد باقیمانده خامه را نیز اضافه می کنیم و با دیگر مواد مخلوط می کنیم تا غلظت سس بیشتر شود. در آخر سس را از روی حرارت بر می داریم و کنار می گذاریم. از این سس در کنار انواع غذاها می توانید استفاده کنید.

 

خرید قطعات و لوازم یدکی مولینکس 

 

جهت خرید لوازم یدکی و قطعات مخلوط کن مولینکس از قطعه بانک کلیک کنید

هوم اپلیانس مرکز تخصصی تعمیرات مولینکس در تهران  

  • قطعات لوازم خانگی