قطعه بانک مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

فروش قطعات لوازم خانگی - تعمیرات لوازم خانگی

قطعه بانک مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

فروش قطعات لوازم خانگی - تعمیرات لوازم خانگی

فروش انواع قطعات لوازم خانگی تفال مولینکس بوش فلر میگل کارچر زیمنس پارس خزر براون روونتا و ...
تعمیرات بخارشوی دلونگی بازسازی ظروف تفلون تعمیرات بوش تعمیرات مولینکس تعمیرات تفال تعمیرات جاروبرقی و ...
02144269640
تهران - فلکه اول صادقیه - ظلع جنوب غربی - مرکز خرید پردیس - طبقه اول واحد 11

  • ۰
  • ۰

قطعات بوش پاسداران

لوازم بوش

شرکت بوش BOSCH از شرکت های آلمانی و در سال ۱۸۸۶ بوسیله ی رابرت بوش در شهر اشتوتگارت آلمان تاسیس گردید. بوش در زمینه هایی از جمله ابزار آلات ساختمانی و صنعتی فعالیت می کند. محصولات شست و شو و یخچال های برند بوش در بازار های ایران با فروش فوق العاده و دارای محبویت زیادی هستند.

قطعات و لوازم یدکی بوش

برای راحتی دسترسی شما عزیزان به محصولات بوش ساپورت ، برای دیدن و خرید قطعات یدکی بوش ، لیست قطعات را در زیر قرار داده ایم. بر روی دسته ی مورد نظر خود کلیک بفرمایید. 👇

پاسداران

پاسداران تهران، خیابانی طویل که پیش از انقلاب به سلطنت‌آباد شناخته می‌شد در شمال‌شرق تهران قرار دارد، امروزه این خیابان در جنوب بزرگراه همت است و از جهت شمالی- جنوبی برخوردار است. پاسداران مرزبین منطقه 3 و منطقه 4 شهرداری تهران است.

آغاز این خیابان از خیابان شریعتی واقع در تقاطعی با نام سه‌راه ضرابخانه است، در مسیر این خیابان سه راه اختیاریه و چهارراه پاسداران قرار دارد، بعد از میدان نوبنیاد و پل پاسداران در نهایت به منطقه 1 شهرداری تهران وارد می‌شود، پس از عبور از چهارراه فرمانیه، اقدسیه و بوستان نیاوران در میدان نیاوران که شمالی‌ترین بخش خیابان پاسداران است ختم می‌شود.

خیابان پاسداران به طول 9 کیلومتر طول دارد، این خیابان از سه‌راه ضرابخانه تا خیابان گل نبی به صورت یک طرفه به سمت شمال است، بعد تا میدان نوبنیاد به صورت دو طرفه فعال است.

از میدان نوبنیاد تا سه راه اقدسیه به صورت یکطرفه به طرف جنوب و در نهایت از اقدسیه تا میدان نیاوران دو طرفه است.

محدوده جغرافیایی پاسداران: پاسداران از سمت جنوب به سه‌راه ضرابخانه؛ از سمت شمال به منطقه 1 شهرداری تهران.

پاسداران در شمال‌شرق تهران قرار دارد، دسترسی بسیار خوبی به محله‌های شمال شهر تهران دارد. در حالت کلی میتوان گفت که پاسداران بالاشهر تهران است و محل مناسبی برای زندگی می باشد.

منطقه پاسداران جزو بخش‌های گرانقیمت و لوکس تهران است، اما بهدللی اینکه محله‌های متعددی را در خود جای داده است، هر خانواده‌ایی با هر سطح درآمدی می‌توانند در این محله ساکن شوند. در این خیابان ساکنین شاهد ترافیک بالا نیستند و از آب و هوای بسیار خوبی برخوردار است.

خیابان پاسدارن از خانه‌هایی با متراژ بالا برخوردار است و معمولا در این محله شاهد بافتی مدرن و سنتی هستیم، برخی از بخش‌های این محله قدیمی و بخش‌های بسیار زیاد آن مدرن و لوکس است.

پیش از انقلاب این محله، برای سکونت خانواده قاجار اختصاص داشت، همانطور که در ابتدا هم گفتیم در گذشته به محله سلطنت آباد معروف بود.

این منطقه از 13 محله برخوردار است، شاید برایتان عجیب باشد اما این خیابان به دلیل اینکه از طول بسیار زیادی برخوردار است جنوب آن به سه را‌ه ضرابخانه و شمال آن به فرمانیه در منطقه 1 شهرداری تهران می‌رسد.

به همین سبب در مسیر شاهد محله‌های متعدد زیادی هستید، همانطور که پیشتر گفتیم زمانی که از جنوب پاسداران به سمت شمال این خیابان حرکت می‌کنید در مسیر بخشی از آن یک طرفه و بخش‌های دیگر به صورت دو طرفه در نظر گرفته شده است.

معمولا اقشاری که از سطح اقتصادی بسیار خوبی برخوردارند، برای سکونت محله پاسداران را انتخاب می‌کنند. زیرا از امکانات و دسترسی بسیار خوبی به سایر محله‌های جنوب و شمال تهران برخوردار است.

 

  • ۰۲/۱۰/۲۵
  • قطعات لوازم خانگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی