قطعه بانک مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

فروش قطعات لوازم خانگی - تعمیرات لوازم خانگی

قطعه بانک مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

فروش قطعات لوازم خانگی - تعمیرات لوازم خانگی

فروش انواع قطعات لوازم خانگی تفال مولینکس بوش فلر میگل کارچر زیمنس پارس خزر براون روونتا و ...
تعمیرات بخارشوی دلونگی بازسازی ظروف تفلون تعمیرات بوش تعمیرات مولینکس تعمیرات تفال تعمیرات جاروبرقی و ...
02144269640
تهران - فلکه اول صادقیه - ظلع جنوب غربی - مرکز خرید پردیس - طبقه اول واحد 11

  • ۰
  • ۰

قطعات لباسشویی بوش بومهن

تامین کننده قطعات بوش

تامین کننده قطعات بوش

قطعات لباسشویی بوش را از ما بخواهید.

لباسشویی بوش شرکت آلمانی بوش یکی از تولیدکنندگان برتر تولید لوازم خانگی از جمله ماشین لباسشویی بوش است. این برند را می‌توان یکی از نام‌های پرآوازه در جهان برشمرد که به دلیل کیفیت بالای محصولاتش چنین رتبه ای دارد. در واقع رتبه انرژی این ماشین +++A است و صفحه نمایش دارد. این ماشین لباسشویی دارای برنامه های شست و شوی بی سرو صدا، کاهش مصرف آب و انرژی و کاهش مدت زمان شست و شو است.

لوازم جانبی لباسشویی بوش را از ما بخواهید.

معرفی بومهن

بومهن یکی از شهرهای شرقی استان تهران و همچنین یکی از شهرهای شهرستان پردیس است که در فاصله 7 کیلومتری (از میدان امام پردیس) شرق آن قرار گرفته است. فاصله بومهن از تهران (چهار راه تهرانپارس) 33 کیلومتر و با شهر رودهن 6 کیلومتر است. البته فواصل گفته شده از مرکز شهرها محاسبه شده و با توجه به توسعه شهری میتوان گفت شهر بومهن از سمت غرب به پردیس و از شرق به رودهن مماس است.

 

آشنایی با بومهن

بومهن بر 3 بخش اصلی تقسیم میشود، بومهن، گلخندان و طاهر آباد. بر اساس سرشماری سال 1395 جمعیت بومهن 80640 نفر و وسعت این شهر 5 هزار هکتار مربع است. این شهر در ضلع جنوبی رشته کوه البرز قرار گرفته و ارتفاع متوسط آن 1711 متر از سطح دریا و دارای آب و هوای کوهستانی و سرد است. زبان رسمی مردم شهر بومهن فارسی است و از آنجایی که این شهر یک شهر مهاجر پذیر است از اقوام مازندرانی، کرد، لر، ترک، خراسانی و افعان را در خود جای داده است.

مجاورت شهر بومهن بر دو شاهراه اصلی جاده هراز و جاده فیروزکوه و همچنین نزدیکی آن به پایتخت و شهرکهای صنعتی، پتانسیل زیادی را برای پیشرفت این شهر فراهم کرده است. البته این مجاورت باعث ترافیک سنگین و ازدحام تردد مسافرین در روزهای تعطیل این شهر و جاده های آن نیز گردیده است.

شهر بومهن از لحاظ موقعیت جغرافیایی در مجاورت پارک علم و فن آوری شهر پردیس قرار گرفته است وعلاوه برآن یکی ازمراکز ارتباطات ماهواره ای ایران در 12 کیلومتری این شهر قرار دارد.

شهر بومهن
ترافیک سنگین جاده بومهن

 

شهربومهن دارای مرکزخرید بزرگی می باشد اما قیمت اجناس دراین شهرچندان ارزان نیست.

چگونه به بومهن برویم؟

بومهن در جاده هزار تهران قرار گرفته بصورتی که جاده هراز این شهر را به دو قسمت شمالی وجنوبی تقسیم نموده، با توجه به شیب شهر قسمت شمالی آن در ارتفاع بالاتر و قسمت جنوبی آن در ارتفاع پایینتری قرار گرفته است.

برای رسیدن به شهر بومهن میتوان از چهار راه تهران پارس با تاکسی های خطی و یا ون، خود را به آنجا رسانید. برای رفتن به بومهن با اتومبیل شخصی میتوان از جاده قدیم هراز و یا از آزاد راه تهران پردیس خود را به آنجا رسانید. فاصله زمانی رفت و آمد به بومهن بطور متوسط (و نه در روزهای ترافیک) حدود 30 تا 40 دقیقه است.

با افتتاح متروی تهران پردیس بر کیفیت تردد و حمل و نقل بومهن اضافه خواهد شد. به گفته عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس در آخرین نشست شورای حمل و نقل که درخصوص، بررسی پروژه خط انتقال متروی پردیس برگزارشده بود گفته شد: پروژه متروی تهران پردیس دارای سه ایستگاه درشهرستان پردیس است که ایستگاه سوم خط مترو بعد از پارک علم وفناوری پردیس می باشد و دسترسی ساکنین بومهن به تهران آسان تر خواهد شد.

بنابراین میتوان گفت احداث مترو علاوه بر شهر پردیس منجر به پیشرفت چشمگیر شهر بومهن نیز خواهد شد.

 

  • ۰۲/۱۰/۲۵
  • قطعات لوازم خانگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی