قطعه بانک مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

فروش قطعات لوازم خانگی - تعمیرات لوازم خانگی

قطعه بانک مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

فروش قطعات لوازم خانگی - تعمیرات لوازم خانگی

فروش انواع قطعات لوازم خانگی تفال مولینکس بوش فلر میگل کارچر زیمنس پارس خزر براون روونتا و ...
تعمیرات بخارشوی دلونگی بازسازی ظروف تفلون تعمیرات بوش تعمیرات مولینکس تعمیرات تفال تعمیرات جاروبرقی و ...
02144269640
تهران - فلکه اول صادقیه - ظلع جنوب غربی - مرکز خرید پردیس - طبقه اول واحد 11

۴۴ مطلب در فروردين ۱۴۰۳ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تعمیر جاروبرقی ساختمان آلومینیوم

جاروبرقی

جارو برقی یک دوست قدرتمند برای جمع آوری و حذف مواد آلاینده و آلرژی زا از خانه شما و افزایش طول عمر فرش و وسایل منزل شما می باشد.اما بدون نگهداری صحیح ،حتی بهترین مدل های جارو برقی نیز به درستی قادر به انجام کاری که برای آن طراحی شده اند نیستند. برای نگهداری جاروبرقی در بهترین حالت عملیاتی خود به توصیه های زیر عمل کنید:

  •    کیسه جارو برقی را پس از هر بار جارو کشیدن بررسی کنید و هنگامی که کیسه به اندازه نصف پر شده باشد یا پاره شده است آن را تعویض کنید. یک کیسه سالم و تمیز باعث جریان خوب  هوا می شود و باعث جلوگیری از پخش شدن ذرات گرد و غبار به داخل هوا می شود. (اگر از یک جارو برقی بدون کیسه استفاده می کنید،پس از هر بار استفاده قسمت گرد و غبار را تخلیه نمایید.)
  •    فیلتر های جارو برقی را با توجه به توصیه شرکت تولیدی تعویض یا تمیز کنید. فیلترهای گرفته باعث کاهش بازدهی جارو برقی می شود.در صورت امکان برای گرفتن ذرات گرد و غبار به خوبی ،از فیلتر و کیسه های بازدهی – بالا استفاده کنید.
  •    فرچه های جارو برقی را برای علائم فرسودگی و ساییدگی بررسی نمایید،غلطک فرچه را از هر گونه رشته های حلقوی دورش (مو،نخ،الیاف پارچه ای و…) به دور نگه دارید و مطمئن شوید که به راحتی حرکت می کند.خاک و دوده می تواند روی بلبرینگ های جاروبرقی تجمع کرده و مانع حرکت می شود و فشار زیادی روی موتور وارد کند.
  •    به محض مشاهده علائم آسیب، سیم ها و دوشاخه را توسط یک تکنسین خوب بررسی نمایید و درصورت بوی سوختگی درخواست یک بررسی کامل نمایید.هرگز یک جارو برقی را به هنگامی که استفاده نمی شود در داخل پریز رها نکنید.
  •    گاهی اوقات قاب داخلی و خارجی جارو برقی را با پارچه نسبتا مرطوب تمیز کنید و قسمت های دیگر را با محلول آب و صابون بشویید.
  •    هرگز اشیا بزرگ یا فلزی را جارو نکنید که ممکن است به فن یا موتور جارو برقی آسیب بزند.
  •    هرگز روی فرش یا موکت خیس را جارو نکنید. علاوه بر ایجاد خطر شوک الکتریکی ، رطوبت درون شلنگ و کیسه محیط را برای رشد قارچ و باکتری های بوزا فراهم می کند.
  •    جارو برقی خود را هر دو سال یک بار سرویس نمایید ، با این کار شما از سرمایه خود  محافظت می کنید و از استفاده از یک جارو برقی با عملکردی مثل روز اول لذت می برید.

تعمیر جاروبرقی تفال ، تعمیر جاروبرقی بوش ، تعمیر جاروبرقی زیمنس ، تعمیر جاروبرقیال جی ، تعمیر جاروبرقی سامسونگ ، تعمیر جاروبرقی رونتا ، تعمیر جاروبرقی فیلیپس ، تعمیر جاروبرقی آاگ ، تعمیر جاروبرقی مولینکس ، تعمیر جاروبرقی پار خزر ، تعمیر جاروبرقی ناسیونال ، تعمیر جاروبرقی پاناسونیک ، تعمیر جاروبرقی مدیا ، تعمیر جاروبرقی دوو ، تعمیر جاروبرقی بیم ، تعمیر جاروبرقی میله ، تعمیر جاروبرقی سوپرا ، تعمیر جاروبرقی هیتاچی ، تعمیر جاروبرقی هاردستون ، تعمیر جاروبرقی فلر ، تعمیر جاروبرقی روبن

کادر متخصص سنتر سرویس آماده ارائه ی خدمات تخصصی در جهت تعمیرات انواع جاروبرقی های خانگی ، جاروبرقی های صنعتی و جارو شارژی میباشد. هموطنان عزیز ایرانی میتوانند با اطمینان از تخصص و تجربه ی ما با ما تماس گرفته و از خدمات تخصصی تعمیرات ما بهره مند شوند.

دستگاه روشن نمی شود.

  • خرابی از دوشاخه و سیم رابط است : باید آن را تعویض و یا در صورت امکان تعمیر کنید.
  • کلید قطع وصل خراب است : بوسیله اهم متر از خرابی آن اطمینال حاصل فرمایید. در صورت خراب بودن آن را تعویض کنید.
  • زغالهای موتور کثیف شده‌اند معمولا پس از مدتی کار کردن ممکن است یک قشر از گرد و غبار به صورت لایه‌ای عایق بین زغالها و تیغه‌های کلکتور بوجود آید. و از عبور جریان جلوگیری کند. با یک سنباده نرم به آرامی روی تیغه‌ها و سطح زغال‌ها را سائیده و پاک کرد. سپس براده‌های بوجود آمده را پاک کنید تا زغالها و تیغه ها باهم در تماس خوب با یکدیگر باشند.
  • زغالها خراب‌ است : اگر زغالها در اثر فرسایش از حد معمول کوتاه‌تر شود با بستن آنها را با زغالهای جدید تعویض کنید.
  • کلافهای سیم پیچی سوخته‌اند : ممکن است در اثر کار زیاد سیم پیچ های آرمیچر سوخته باشند. در این شرایط از بوی ناشی از سوختن شرلاک‌های روی سیم‌ها تشخیص داده شود. در این صورت اگر سیم پیچ قابل بازپیچی باشد این کار را انجام دهید. در غیر این صورت کامل موتور باید تعویض شود.

دستگاه نامنظم کار می‌کند.

  • فاصله بین زغالها و تیغه تنظیم نیست : اگر فشار فنرهای پشت زغالها به اندازه کافی نباشد باعث ایجاد جرقه و گرم شدن آرمیچر می‌شود برای جلوگیری از این مسئله فنر زغالها را کشیده و فشار آن را تنظیم کنید.
  • آرمیچر نیم سوز شده است : اگر کلافهای روی آرمیچر نیم سوز شده باشد حتما بایستی تعویض شوند.
  • کلافهای میدان نیم سوز است :
    کلافهای میدان به ندرت سوخته می‌شود ولی اگر تحت تاثیر بار اضافی و کار بدون وقفه قرار گیرد این قسمت هم پس از آرمیچر نیز می‌سوزد که در این حالت اگر امکان باز پیچی سیم پیچ‌ها وجود نداشته باشد بایستی کلا موتور را تعویض کرد.

هنگام کار ما بین زغال و تیغه‌های کلکتور جرقه و گرمای زیاد ایجاد می‌شود.

  • زغال‌ها کثیف شده‌اند : زغال‌ها را تمیز کرده و در صورت کوتاه شدن تعویض کنید.
  • آرمیچر سوخته است :
    در صورت سالم بودن زغالها و تیغه کلکتور حتما کلافهای سیم پیچ نیم سوز شده‌اند. برای اطمینان خاطر می‌توانید شدت جریان موتور را اندازه گیری کنید. اگر بیش از حد مجاز بود باید کلافها باز پیچی یا تعویض شود.

هنگام روشن کردن دستگاه ، فیوز میپرد.

  • بین سیم‌های رابط اتصال کوتاه رخ داده است : سیم‌های رابط را آزمایش کنید. و جعبه ترمینال را بازدید نمایید و عیب را برطرف کنید.
  • کلید قطع وصل خراب است : در صورت لزوم تعمیر و در صورت تعویض کردن آن را تعویض کنید.
  • موتور سوخته است :
    در اثر کار مداوم و مرور زمان ممکن است عایق روی سیم‌های موتور از بین رفته و سیم‌های آن به یک دیگر اتصال کوتاه کنند پس از تعیین عیب اقدام به بازپیچی یا تعویض سیم پیچ کنید.

قدرت مکش دستگاه کم شده است.

  • کیسه زباله ممکن است پر شده باشد : کیسه را تخلیه کنید تا قدرت مکش جاروبرقی بالا رود.
  • فیلتر دستگاه کثیف شده باشد : فیلتر دستگاه را که اکثرا از جنس پارچه یا اسفنج فشرده تهیه می‌شود با دست کاملا تمیز کنید.
  • از شیلنگ رابط ، هوا خوب عبور نمی‌کند :
    شیلنگ را از دستگاه جدا سازید و دستگاه را روشن کنید. اگر دستگاه مکش کافی ایجاد کرد. اشکال از شیلنگ است باید آن را کاملا تمیز کرد اگر باز هم خوب کار نکرد حتما شیلنگ سوراخ شده که باید تعویض شود.

هنگام روشن شدن ، دستگاه صدای ناهنجار می‌دهد.

  • پروانه شل شده است و یا یکی از یاتاقان‌ها خراب شده است :
    اگر پیچ محور آرمیچر که پروانه مکش و کانال هوا را در محل‌های خود سفت نگه می‌دارد شل شده باشد یاتاقان‌ها خوردگی پیدا کرده باشند. صدای ناهنجار ایجاد می‌شود که بایستی در این شرایط ، پیچ را سفت کرده و یاتاقان‌ها را تعویض کنید.

قطعات و لوازم یدکی جاروبرقی را از هوم اپلیانس بخواهید.

همچنین بخوانید مفاله تعمیرات مولینکس

دستگاه با لرزش کار می‌کند.

  • نگه دارنده‌های لاستیکی موتور شل یا خراب است :
    نگه دارنده‌های موتور را به دو قسمت بازدید کنید اگر شل شده‌اند آنها را محکم کنید. چنانچه هر یک از آنها خراب شده است تعویض کنید.

تعمیر جاروبرقی تفال ، قطعات جاروبرقی تفال ، کیسه جاروبرقی سامسونگ ، فیلتر جاروبرقی ، برس جاروبرقی ، شلنگ جاروبرقی و …

معرفی ساختمان آلومینیوم

ساختمان آلومینیوم مرکز تعمیرات لوازم خانگی در تهران، مجموعه‌ای بسیار معروف می‌باشد. آیا این تجربه را داشته‌اید که لوازم منزلتان خراب شود و مکانی برای تعمیر آن‌ها سراغ نداشته باشید؟ ما در این مقاله یک مرکز برای این موضوع معرفی می‌کنیم. بله!! منظور ما همین پاساژ آلومینیوم معروف است. تعمیر لوازم خانگی ساختمان آلومینیوم بهترین کیفیت و خدمات را برای مشتریان ارائه می‌دهد.

این ساختمان ۱۳ طبقه در سال ۱۳۴۳ ساخته شده است. در زمان ساخت، به عنوان سومین ساختمان بلند ایران که دارای آسانسور است، شناخته می‌شد. این پاساژ در ابتدا به فردی به نام حبیب‌الله القانیان تعلق داشت. پس از انقلاب این ساختمان مصادره شد و مغازه‌های آن اجاره داده شد. البته اکنون سن این مجموعه واقعا زیاد است و بهتر است فکری به حال اوضاع نامناسب آن شود.

در مورد معماری این مجموعه حرف‌های بسیار ی وجود دارد. این ساختمان به عنوان خواهرخوانده پلاسکو شناخته می‌شود و متاسفانه به همان اندازه ناایمن است.

این مرکز تنها ۲ سال از پلاسکو کوچک‌تر است ولی هیچ اقدامی در مورد ایمن‌سازی آن انجام نمی‌شود. عدم رعایت نکات ایمنی، نگرانی مغازه‌داران، وضع ظاهری نامناسب ساختمان (چه نمای خارجی و چه داخل)، نشان می‌دهد که خطر جدی این پاساژ را تهدید می‌کند.

پاساژ چارسو همچنین فضای ساختمان آلومینیوم نیز استاندارد نیست؛ پاگردها بسیار کوچک و تنگ هستند؛ سیم‌های متعدد از در و دیوار پاساژ آویزان است؛ تاریخ انقضای کپسول‌های آتش‌نشانی گذشته است؛ پله اضطراری در آن دیده نمی‌شود و چندین مورد دیگر که اکثر اهالی می‌دانند

. امیدوار هستیم با توجه به رفت و آمدی که به این پاساژ می‌شود، شهرداری اقداماتی انجام دهد. خدمات ساختمان در این مجموعه حدودا ۶۰۰ واحد تجاری مختلف مشغول به کار هستند. مغازه‌های مختلفی مانند فروش و تعمیرات لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، ساعت‌فروشی و … وجود دارد که در صورت لزوم کار شما را راه می‌اندازند. ساختمان آلومینیوم بورس تعمیر ساعت نیز دارد و انواع برندهای ساعت در آن تعمیر می‌شود. قطعات لوازم خانگی ساختمان آلومینیوم نیز معمولا کیفیت و دوام خوبی دارند. تعمیر وسایلی مانند جاروبرقی، یخچال، چرخ گوشت، ماشین لباس‌شویی، اجاق گاز، آب‌گرمکن و … انجام می‌شود

. می‌توانید تعمیر هر نوع وسیله با هر برندی که هست را به این مجموعه بسپارید. در صورتی که مایل باشید، خریدهای خود را هم در همین مکان انجام دهید. تعمیرات جاروبرقی ساختمان آلومینیوم بسیار با کیفیت است و اکثر افراد این منطقه، تعمیرات خود را به این پاساژ می‌سپارند.

ساعت کار ساختمان آلومینیوم تهران ساعت کاری این مرکز شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۸ الی ۲۰ می‌باشد. برخی سوال می‌پرسند که آیا ساختمان آلومینیوم جمعه باز است ؟ در جواب باید بگوییم که خیر؛ این مجموعه جمعه‌ها تعطیل می‌باشد.

 

 

 

  • قطعات لوازم خانگی
  • ۰
  • ۰

تعمیرگاه مولینکس در ساختمان آلومینیوم

مولینکس

پس از چند سال استفاده از لوازم خانگی برقی، ممکن است اشکالاتی در این وسایل به وجود آید. چه باید کرد؟ بگذاریم همینطور خراب بماند و محصول دیگری را جایگزین آن کنیم؟ یا این که آن وسیله برقی را به تعمیرگاه ببریم؟ طبیعتاً با این اوضاع اقتصادی خرید یک وسیله برقی جدید به جای همان وسیله برقی قبلی که خراب شده است، بسیار گران تر برایتان تمام می شود. پس برای صرفه جویی اقتصادی باید وسیله خرابمان را تعمیر کنیم. اگر برند مولینکس را خریداری نمودید و پس از مدت ها، دستگاه و یا وسیله برقی تان با اشکال مواجه شد، جا هیچ نگرانی نیست. فقط کافیست که به مراکز مجاز تعمیرات مولینکس مراجعه کرده و وسایلتان را تعمیر نمایید.

تعمیرات مولینکس در تهران

هوم اپلیانس کی از مراکز مجاز تعمیرات مولینکس محسوب می شود. چنانچه دارای محصولات برند مولینکس هستید و لوازمتان خراب شده است یا ایراد فنی دارد، می توانید با  هوم اپلیانس تماس بگیرید. تا کارشناسان ما بتوانند پاسخگوی مشکل شما باشند. ا

تعمیر لوازم خانگی مولینکس در تهران

توجه: آی.پی امداد کلیه خدمات تعمیر لوازم خانگی مولینکس را ارائه می دهد. برای تعمیر وسیله مورد نظر خود کلیک کنید:

  • تعمیرات ماکروفر مولینکس در تهرانحذف شرط: تعمیرات مولینکس ساختمان آلومینیوم تعمیرات مولینکس ساختمان آلومینیو
  • تعمیرات مخلوط کن مولینکس در تهران

تعمیرات غذاساز مولینکس در تهران

ممکن است که ندانید غذاساز چیست؟ غذاساز همان طور که از اسمش پیداست، یک همه کاره است که چند کار را در یک دستگاه انجام می دهد. این کارها شامل خرد کردن، پوره کردن، همزن، خمیر زن، رنده، آسیاب و آبمیوه گیری هستند. به طور خلاصه، غذاساز چند کار را به وسیله تیغه ها انجام می دهد. می خواهیم ساز و کار یک نوع از غذاسازهای برند مولینکس را شرح دهیم.

غذاسازها از جمله وسایل برقی هستند که به نیاز خانواده‌های امروزی به خوبی پاسخ داده اند. این غذاسازها با قابلیت‌های فراوانی که دارند، به شما این امکان را می‌دهند تا در اسرع‌ وقت، غذاهای متنوع تهیه کنید و فست‌فود را در برنامه‌ غذایی‌تان به ‌حداقل برسانید. غذاساز مولینکس توان بالایی دارد و با داشتن امکانات فراوان، بین کاربران دارای محبوبیت خاصی است. این دستگاه دارای قابلیت‌های فراوانی همچون مخلوط‌کردن، آبمیوه‌ گیری، آب ‌مرکبات‌گیری، رنده ‌کردن ریز و درشت، چیپس‌کردن، خردکردن، ساخت خمیر و پوره و رب، آسیاب‌کردن مواد خشک و هم‌زدن است. یکی از ویژگی‌های شاخص این دستگاه، قابلیت انجام دو عملیات است که این  امکان را به شما می‌دهد همزمان از مخلوط‌کن و ظرف غذاساز استفاده کنید. این قابلیت می‌تواند در وقت شما صرفه‌جویی زیادی کند و در مقایسه با دیگر غذاسازها، مشکل کمتری برای نگهداری قطعات و لوازم خواهید داشت. همچنین این دستگاه دارای عملکرد پالس است که برای استفاده از حداکثر توان موتور در چند ‌لحظه و در مواجهه با مواد سفت و سخت به‌ کار می‌رود.

سنترسرویس، تعمیرات غذاساز مولینکس در تهران است. هوم اپلیانس د یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیرات لوازم خانگی است که  به ‌صورت کاملاً تخصصی در این حیطه فعالیت می کند.. این مجموعه با داشتن خبره ترین و کارآمد ترین تعمیرکاران مجاز در تهران، توانسته‌ است تجربه چندین ساله خود را در تعمیرات انواع لوازم خانگی با برندهای خارجی و ایرانی با علم روز دنیا گره بزند و یکی از مراکز تعمیرات به ‌روز در این زمینه باشد.

عیب یابی و تعمیر غذاساز مولینکس

از دیگر امکانات غذاساز مولینکس، دکمه‌های مربوط به قفل‌کردن قطعات و اقلام مختلف روی دستگاه است که کاربر را از ایمنی دستگاه آسوده‌ خاطر می‌کند. این محصول ساخت برند مولینکس است و در کشور فرانسه تولید شده است. مولینکس از برندهایی است که محبوبیت دیرینه و خاصی در بازار ایران دارد و فروش بالا این محصول، نشان دهنده کیفیت بالا آن است. چنانچه غذاساز مولینکس شما دچار مشکل شد و نیاز به تعمیرات غذاساز مولینکس در تهران داشتید با ما تماس بگیرید.

  • اگر غذاساز به طور کلی کار نکرد، ابتدا سیم خروجی را بررسی کنید. سپس موتور و فیوز دستگاه را کنترل کنید.
  • اگر دستگاه متناوب کار می کند، سیم کشی ها را بررسی کرده و تسمه موتور و وضعیت آن را کنترل کنید. اگر لازم بود، تسمه را جا بیاندازید.
  • اگر دستگاه روی یکسری از سرعت ها کار نمی کند، با استفاده از مولتی متر چک کنید که برق وارد سوئیچ چند سرعته می شود یا خیر.
  • اگر موتور روشن می شود ولی تیغه اش نمی چرخد، تیغه ها را تمیز کنید و آن را چرب کنید یا اگر تیغه های غذاساز شکست، آنها را تعمیر یا تعویض کنید. در غذاساز هایی که مستقیماً با موتور کار می کنند و تسمه ندارند، باید چرخ دنده ها را چک کنید و اگر شکسته بود، تعویضشان کنید. در غذاسازهایی که با تسمه کار می کنند، تسمه را کنترل کنید که پارگی نداشته باشد یا از جایش در نرفته باشد.

اگر از ظرف غذاساز نشتی دارید، ببینید ظرف روی پایه ای که می بندید، محکم بسته شده باشد. برای تعمیر غذاساز به  تعمیرات مولینکس مراجعه فرمایید.

قطعات اصلی برای تعمیر غذا ساز مولینکس

موتور، چرخ دنده، تسمه و قطعات دیگر باید توسط برندی که غذاساز را از آن خریده اید، تهیه گردد. ابزار های معمول که برای تعمیر غذاساز استفاده می گردد، شامل پیچ گوشتی، انبر، مولتی متر، روغن و آچار فرانسه است. برای بازکردن و تعمیر غذاساز مولینکس مراحل زیر را طی کنید.

  • دکمه، دستگیره و هر چیزی که بدنه را نگه داشته است، باز کنید .
  • دستگاه را از پریز برق بکشید و هر گونه اتصال الکتریکی را از مدار قطع کنید.
  • هر جزئی را که باعث می شود به قطعات داخلی دسترسی پیدا نکنید، باز کنید.
  • غذا ساز را برعکس کنید و پایه را از آن جدا کنید. تسمه و چرخ دنده را باز کنید
  • موتور را باز کنید و هر چیزی که روی موتور سوار شده را جدا کنید.

اگر خودتان نتوانستید این کار را انجام دهید، می توانید به تعمیرات مولینکس مراجعه کنید.

تعمیرات قهوه ساز مولینکس در تهران

قهوه ساز مولینکس از قهوه سازهای باکیفیت عرضه‌شده در بازار است. این قهوه ساز با ظاهری ساده و زیبا و عملکردی تحسین برانگیز، مناسب کسانی است که به تهیه‌ی قهوه با روشی ساده و نسبتاً سریع‌تر نیازمندند. بدنه‌ پلاستیکی این محصول از مواد باکیفیت ساخته شده است و ترکیب این قطعات پلاستیکی با قطعات فلزی و قوری شیشه‌ای باعث زیبا جلوه‌ نمودن آن می‌شود. در مخزن پشتی، آب می ریزیم و قهوه به مخزن بالای دستگاه اضافه می‌شود. آب پس از داغ‌شدن و تماس با قهوه از فیلتر زیرین آن عبور کرده و از مجرایی وارد قوری می‌شود. با توجه به میزان آبی که در دستگاه ریخته می‌شود، می‌توان تا ۶ فنجان قهوه تهیه کرد.

قهوه ساز مولینکس تنظیم ویژه‌ای ندارد و تنها با یک دکمه خاموش و روشن می‌شود. قوری روی صفحه‌ای قرار دارد که پس از تهیه‌شدن قهوه، آن را گرم و آماده‌ سرو نگه‌ می‌دارد. این دستگاه به سیستم ضدچکه نیز مجهز است و به این ترتیب مانع از چکیدن قطرات قهوه روی پایه‌ی دستگاه و میز می‌شود. نشانگر میزان آب موجود در دستگاه هم یکی از مواردی است که به استفاده‌ راحت‌تر از آن کمک می‌کند. مولینکس از شرکت‌های معتبر تولیدکننده و عرضه‌کننده‌ لوازم خانگی برقی است که در سراسر جهان شناخته‌ شده است و طرفداران بی‌شماری دارد. چنانچه قهوه ساز مولینکس شما دچار مشکل شد و نیاز به تعمیرات قهوه ساز مولینکس در تهران داشتید با ما تماس بگیرید.

چه مشکلاتی باعث خرابی قهوه ساز می شود؟

مواردی که باعث خراب شدن قهوه ساز مولینکس می شوند، به شرح زیر هستند:

  • گرم نماندن قهوه بعد از دم کشیدن.
  • گرم نشدن اسپرسوساز.
  • خراب شدن لامپ خبر.
  • قهوه درون دستگاه می جوشد.
  • حرارت آب بالا می رود ولی از لوله وسط خارج نمی شود.
  • ترموستات خراب شده باشد.
  • المان گرم کننده خراب شود.

جهت تعمیر قهوه ساز می توانید با تعمیرات مولینکس تماس بگیرید.

تعمیرات آبمیوه گیری مولینکس در تهران

آبمیوه‌گیری مولینکس با توان و قدرت بالایی که دارد، می تواند هر روزه نوشیدنی تازه و گوارا و طبیعی تهیه کند. این دستگاه با داشتن مخزن تفاله می تواند برای مدت طولانی کار کند و نیاز به قطع فعالیت به خاطر خالی کردن تفاله ندارد. در آبمیوه گیری مولینکس گنجایش ظرف تفاله بیش از یک لیتر است و از جنس پلاستیک ساخته شده است تا هم سبک باشد و هم به آسانی تمیز شود. دکمه تنظیم سرعت دستگاه این امکان را ایجاد می کند تا برای میوه‌های مختلف، سرعت های مختلف را انتخاب کرد. این مدل در دو سرعت فعالیت می کند که توسط دکمه قرمز رنگ کناری دستگاه قابل انتخاب است. پایه‌های ضد لغزش باعث ایستایی دستگاه در حین کار می شود.

با آبمیوه‌گیری مولینکس، آبمیوه های طبیعی عضو همیشگی وعده‌های غذایی شما خواهند شد. این مدل دارای یک مخزن آبمیوه هم هست که در جلوی دستگاه به خروجی وصل می شود تا آبمیوه وارد آن شود. با این آبمیوه گیری، ویتامین ها از درون میوه ها به لیوان شما منتقل شده و مصرف می شوند. استفاده آسان از این دستگاه و امکان شستشو قطعات در ماشین ظرفشویی، کاربرد روزانه آن را ممکن و آسان می سازد. مولینکس، تولید و عرضه کننده لوازم خانگی برقی با کیفیت در سراسر جهان است. محصولات این شرکت معمولاً در رنگ های سفید و قرمز ارائه می شود و به خوبی شناخته شده هستند. چنانچه آبمیوه گیری مولینکس شما دچار مشکل شد و نیاز به تعمیرات آبمیوه گیری مولینکس در تهران داشتید با ما تماس بگیرید.

عیب یابی و تعمیر آبمیوه گیری مولینکس

  1. دوشاخه یا سیم رابط آبمیوه گیری مولینکس معیوب شده است، برای تعمیر و عیب یابی چه باید کرد؟
    رفع عیب: از آن جا که اکثر مصرف کنندگان جهت خروج دو شاخه از پریز، سیم رابط را می کشند، قطع ارتباط سیم با دو شاخه در موارد بسیار متعدد دیده شده است.
    در این گونه موارد بهتر است دو شاخه جدید تهیه کرده و به سیم رابط وصل شود تا دستگاه به شرایط عادی بازگردد. اگر در سیم رابط آثار لهیدگی وجود دارد، بدون شک در آن نقطه قطع شدگی به وجود آمده است؛ بنابراین، تعویض سیم رابط الزامی است (از اتصال سیم در نقاطی که به موجب وارد آمدن ضربه قطع شده اند جدا خودداری نمایید).
  2. کلید اصلی آبمیوه گیری مولینکس خراب شده است، برای تعمیر و عیب یابی چه باید کرد؟
    رفع عیب: سیم های متصل به کلید را از آن جدا کرده و توسط اهم متر ۱*R به بررسی آن بپردازید. ابتدا رابط های آومتر را به پایه های کلید وصل کنید، سپس کلید را روشن و خاموش نموده و در این حالت به عقربه دقت نمایید. در صورت سالم بودن کلید، حالت وصل آن، عقربه آومتر را به سمت صفر متمایل می سازد. با قرار گرفتن کلید در حالت قطع، عقربه به طرف بی نهایت باز می گردد. اگر کلید علائمی غیر این را نشان دهد، معیوب بوده و باید تعویض شود.
  3. سیم های اصلی مدار آبمیوه گیری مولینکس قطع شده اند، برای تعمیر و عیب یابی چه باید کرد؟
    رفع عیب: ابتدا بدنه دستگاه را باز کنید و سپس صحت اتصالات را بررسی نمایید. در صورت برخورد با سیمی که قطع و یا از محل اتصال خود خارج شده، آن را مجدداً در جای اصلیش مستقر نمایید تا عیب دستگاه برطرف شود.
  4. اورلود آبمیوه گیری مولینکس خراب است، برای تعمیر و عیب یابی چه باید کرد؟
    رفع عیب: بعضی از آبمیوه گیری ها دارای اورلود هستند. اورلود در سر راه برق اصلی مدار و عموماً نول تعبیه می شود. کنتاکت های این قطعه حفاظتی در حالت عادی به یکدیگر متصل بوده و نول با عبور از آن به موتور می رسد. اگر به دلیلی این اتصال در شرایط عادی قطع باشد، از آن جا که به مصرف کننده (موتور) نول نمی رسد، روشن نخواهد شد.
  5. قسمتی از مدار موتور آبمیوه گیری مولینکس قطع است، برای تعمیر و عیب یابی چه باید کرد؟
    رفع عیب: موتور بعضی از آبمیوه گیری ها  از نوع قطب چاکدار و یونیورسال است. همان طور که قبلا نیز ذکر شد، مدار این دو نوع موتور الکتریکی، سری است. بنابراین قطع ارتباط هر قطعه با سایر اجزا، می تواند عملکرد موتور را به طور کامل متوقف نماید. دستگاه را از برق جدا نموده و توسط آومترR*1 یا R*10 به بررسی درستی اتصالات اجزا موتور با یکدیگر بپردازید. قطعه معیوب را ترمیم نموده و اتصالاتی را که به هر دلیل قطع شده اند، به جایگاه اصلی آنها بازگردانید تا مشکل موتور رفع شود.
  6. موتور آبمیوه گیری مولینکس سوخته است، برای تعمیر و عیب یابی چه باید کرد؟
    رفع عیب: ابتدا باید نوع موتور شناسایی شود. در صورتی نتوانستید به تعمیرات آبمیوه گیری بپردازید، با تعمیرات مولینکس تماس بگیرید.

هزینه تعمیرات غذاساز، قهوه ساز، آبمیوه گیری مولینکس

  • هزینه ی تعمیرات با توجه به ایراد و یا مشکلی که دستگاه دارد، کاملا متفاوت است.
  • آبمیوه گیری، چرخ گوشت، غذاساز و قهوه ساز مورد نظر به محض پذیرش در بخش سنترسرویس، توسط کارشناسان بررسی و ایرادات دستگاه ها توسط تعمیرات مولینکس مشخص خواهد شد.
  • پس از عیب یابی، برآورد هزینه ی تعمیرات این دستگاه ها، با اس ام اس و یا تماس تلفنی به مشتری اعلام می گردد.
  • پس از تایید نهایی توسط مشتری ، عملیات تعمیر آغاز خواهد شد.
  • اطلاع از روند تعمیرات محصولات به صورت ارتباط تلفنی یا پیگیری از طریق سایت امکان پذیر می باشد.

همچنین بخوانید مقاله تعمیر جاروبرقی

هوم اپلیانس مرکز تخصصی تعمیرات مولینکس در تهران

لوازم یدکی مولینکس را از هوم اپلیانس بخواهید

۰۲۱۴۴۲۶۹۶۴۰

 

معرفی ساختمان آلومینیوم


ساختمان آلومینیوم مرکز تعمیرات لوازم خانگی در تهران، مجموعه‌ای بسیار معروف می‌باشد. آیا این تجربه را داشته‌اید که لوازم منزلتان خراب شود و مکانی برای تعمیر آن‌ها سراغ نداشته باشید؟ ما در این مقاله یک مرکز برای این موضوع معرفی می‌کنیم. بله!! منظور ما همین پاساژ آلومینیوم معروف است. تعمیر لوازم خانگی ساختمان آلومینیوم بهترین کیفیت و خدمات را برای مشتریان ارائه می‌دهد.

این ساختمان ۱۳ طبقه در سال ۱۳۴۳ ساخته شده است. در زمان ساخت، به عنوان سومین ساختمان بلند ایران که دارای آسانسور است، شناخته می‌شد. این پاساژ در ابتدا به فردی به نام حبیب‌الله القانیان تعلق داشت. پس از انقلاب این ساختمان مصادره شد و مغازه‌های آن اجاره داده شد. البته اکنون سن این مجموعه واقعا زیاد است و بهتر است فکری به حال اوضاع نامناسب آن شود.

در مورد معماری این مجموعه حرف‌های بسیار ی وجود دارد. این ساختمان به عنوان خواهرخوانده پلاسکو شناخته می‌شود و متاسفانه به همان اندازه ناایمن است.

این مرکز تنها ۲ سال از پلاسکو کوچک‌تر است ولی هیچ اقدامی در مورد ایمن‌سازی آن انجام نمی‌شود. عدم رعایت نکات ایمنی، نگرانی مغازه‌داران، وضع ظاهری نامناسب ساختمان (چه نمای خارجی و چه داخل)، نشان می‌دهد که خطر جدی این پاساژ را تهدید می‌کند.

پاساژ چارسو همچنین فضای ساختمان آلومینیوم نیز استاندارد نیست؛ پاگردها بسیار کوچک و تنگ هستند؛ سیم‌های متعدد از در و دیوار پاساژ آویزان است؛ تاریخ انقضای کپسول‌های آتش‌نشانی گذشته است؛ پله اضطراری در آن دیده نمی‌شود و چندین مورد دیگر که اکثر اهالی می‌دانند

. امیدوار هستیم با توجه به رفت و آمدی که به این پاساژ می‌شود، شهرداری اقداماتی انجام دهد. خدمات ساختمان در این مجموعه حدودا ۶۰۰ واحد تجاری مختلف مشغول به کار هستند. مغازه‌های مختلفی مانند فروش و تعمیرات لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، ساعت‌فروشی و … وجود دارد که در صورت لزوم کار شما را راه می‌اندازند. ساختمان آلومینیوم بورس تعمیر ساعت نیز دارد و انواع برندهای ساعت در آن تعمیر می‌شود. قطعات لوازم خانگی ساختمان آلومینیوم نیز معمولا کیفیت و دوام خوبی دارند. تعمیر وسایلی مانند جاروبرقی، یخچال، چرخ گوشت، ماشین لباس‌شویی، اجاق گاز، آب‌گرمکن و … انجام می‌شود

. می‌توانید تعمیر هر نوع وسیله با هر برندی که هست را به این مجموعه بسپارید. در صورتی که مایل باشید، خریدهای خود را هم در همین مکان انجام دهید. تعمیرات جاروبرقی ساختمان آلومینیوم بسیار با کیفیت است و اکثر افراد این منطقه، تعمیرات خود را به این پاساژ می‌سپارند.

ساعت کار ساختمان آلومینیوم تهران ساعت کاری این مرکز شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۸ الی ۲۰ می‌باشد. برخی سوال می‌پرسند که آیا ساختمان آلومینیوم جمعه باز است ؟ در جواب باید بگوییم که خیر؛ این مجموعه جمعه‌ها تعطیل می‌باشد.

  • قطعات لوازم خانگی
  • ۰
  • ۰

تعمیرات تخصصی تفال ساختمان آلومینیوم

تفال copy

لوازم خانگی تفال یکی از محبوب ترین لوازم خانگی در ایران میباشد که در بیشتر آشپزخانه ها حداقل یک محصول از این برند را میتوانید ببینید .

لوازم آشپزخانه تفال هم مانند سایر برند ها ممکن است بعد از گذشت زمان به علت اصطلاک ، تمام شدن عمر قطعات الکترونیکی ، نوسانات برق و استفاده نادرست با خرابی و از کار افتادگی روبرو شوند .

 

خدمات تعمیرگاه لوازم خانگی تفال در تهران

در این بخش با خدمات تعمیرگاه لوزام خانگی تفال بیشتر آشنا خواهید شد:

لوازم برقی برند تفال شامل:

  • قهوه ساز
  • چای‌ساز
  • ماکروفر
  • آون توستر
  • خردکن
  • اسپرسوساز
  • کتری برقی
  • گوشت کوب برقی
  • همزن برقی
  • سرخ کن
  • سشوار
  • چرخ‌گوشت
  • غذاساز
  • جاروبرقی
  • آبمیوه گیری
  • مخلوط‌کن
  • بلندر
  • آسیاب
  • اتوبخار
  • جارو شارژی

و تمامی لوازمات برقی مورد استفاده در هر خانه ای، می شود. تمامی این لوازمات برقی می‌توانند پس از چند سال استفاده مفید، با مشکلات و خرابی‌های جزئی و فنی مواجه شوند که ما در این مقاله سعی کردیم به آشنایی بیشتر با تعمیرات تفال و مشکلات و خرابی قهوه ساز، چای‌ساز و چرخ‌گوشت تفال بپردازیم؛ پس ادامه مطالب را از دست ندهید.

تعمیرات قهوه ساز تفال قهوه ساز در هوم اپلیانس

یکی از دستگاه‌های برقی است که امروزه در اکثر آشپزخانه‌ها وجود دارد.

  • این وسیله برقی پس از استفاده و کارایی، ممکن است با خرابی مواجه شده باشد که شما از پس تعمیر آن برنیایید.

در ادامه مطلب شما را با یکی از قهوه ساز تفال آشنا خواهیم کرد.

تعمیر قهوه ساز تفال مدل CM4428

قهوه ساز تفال مدل CM4428 یکی از باکیفیت‌ترین و مطلوب‌ترین قهوه سازهای مدل تفال است که با طراحی ساده و شیک خود، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. سیستم نگهدارنده این قهوه ساز برای تعویض مجدد فیلتر به‌ صورت کاملاً ساده و بدون هیچ مشکلی باز خواهد شد. این قهوه ساز میزان آب مورد نیاز برای تهیه تعداد قهوه را به خوبی نشان خواهد داد. کار با این دستگاه بسیار آسان است. برای روشن کردن آن از یک کلید به همراه نشانگر استفاده خواهد شد.

همچنین دارای قوری شیشه‌ای مستحکم است که قابلیت قرار گرفتن در ماکروویو را دارد. اگر جزو آن افرادی هستید که روزانه میزان زیادی قهوه مصرف می‌کنید، قهوه ساز تفال CM4428 مدلی شیک، ارزان و بسیار با کیفیت است که قهوه‌ای لذیذ و خوش‌ طعم را برایتان آماده خواهد کرد. شرکت تفال یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین شرکت‌های تولیدکننده لوازم‌ خانگی و برقی است که شاهد عرضه بسیاری از لوازمات برقی آن در بازار هستیم.

 عواملی که نشان از خرابی دستگاه قهوه ساز تفال می‌دهد 

  • روشن نشدن چراغ نشانگر.
  • سرد شدن قهوه در مدت ‌زمان بسیار کم.
  • جوشیدن قهوه در داخل دستگاه.
  • ایجاد صدا بد.
  • لرزش.
  • تغییر نکردن حرارت آب.

موارد ذکر شده در بالا از عواملی هستند که نشان‌ دهنده خرابی دستگاه قهوه ساز خواهند بود که برای رسیدگی به آن و برطرف کردن مشکل، باید به مرکز تعمیرات تفال در تهران مراجعه کنید.

علت خرابی قهوه ساز تفال از زبان تعمیرکار 

  • خرابی ترموستات دستگاه قهوه ساز.
  • خرابی لامپ خبر دستگاه.
  • خرابی المان گرم‌کننده قهوه ساز.

و بسیاری از موارد دیگر که باعث خرابی دستگاه قهوه ساز تفال هستند. هوم اپلیانس مرکز  تعمیرات تعمیرات تفال برای حل مشکل و جلوگیری از خرابی بیشتر این دستگاه، طبق خواسته شما اعلام حضور خواهد کرد.

 برخی از مراحل ساده تعمیرات قهوه ساز تفال

قهوه ساز یک دستگاه نسبتاً متوسط است که از قطعات و اجزا مختلفی تشکیل شده است؛ پس برای تعمیر این دستگاه می‌توان به آسانی هر قطعه را از هم جدا و یا تعمیر و تفکیک کرد. ترموستات، لامپ خبر، المنت دم کننده، المنت گرم نگهدارنده و… به راحتی قابل تعویض هستند. برای تعمیر این دستگاه نیاز به هیچ ابزار خاصی نیست و خودتان به راحتی می‌توانید آن را با چند روش کاملاً ساده تعمیر یا مشکلش را برطرف کنید. پس با ما همراه باشید.

  • در برخی موارد ممکن است دستگاه قهوه ساز، آب درون دستگاه را داغ نکند که مشکل از برق نداشتن پریز است یا دوشاخه و سیم رابط قهوه‌ جوش با مشکل رو به ‌رو شده اند. برای رفع این مشکل، ورودی برق دستگاه قهوه ساز را به هم متصل کنید. اگر عقربه مندرج شده بر روی صفر بود، یعنی سالم است و اگر غیر این بود، باید دوشاخه و سیم مربوطه را تعویض کنید.
  • در بسیاری از مواقع هم قهوه شما مزه بسیار تلخی خواهد داد که به ‌منظور استفاده قهوه زیاد در قهوه جوش است؛ پس باید مقدار مصرفی کمتری در داخل آن بریزید.
  • قهوه هنگام درست شدن در داخل دستگاه می‌جوشد که به معنای تنظیم نبودن ترموستات قهوه ساز است؛ پس یا باید تعویض شود یا به ‌صورت دلخواه شما، تنظیم مجدد گردد.

و موارد دیگر که می‌توان از طریقی کاملاً ساده مشکلش برطرف شود. اگر نتوانستید خودتان مشکل را حل کنید، بهتر است با تعمیرات تفال تماس بگیرید.

تعمیرات چایساز تفال در هوم اپلیانس

چای‌ساز یکی از محصولات برقی است که در ظرف مدت‌ زمان بسیار کم، چایی دلپذیر و خوش دمی را برایتان آماده خواهد کرد. چای‌ساز تفال مدلbk511 یکی از لوازم برقی آشپزخانه خانم‌ها به‌حساب می‌آید که به دلیل سرعت و کیفیت عالی بسیار پرفروش است. یکی از ویژگی‌های مهم چای‌ساز تفال مدلbk511 قابلیت گرم نگهداری چایی در مدت زمان طولانی است. کتری بزرگ این چای‌ساز حاوی استیل ضدزنگ و براق است که یک قوری در اندازه کاملاً استاندارد مطابق با اندازه کتری ساخته شده، دارد.

این دستگاه دارای المنت استیل است که نشان از عملکرد بالا آن دارد. بعد از به نقطه‌ جوش رسیدن آب، به ‌طور خودکار خاموش خواهد شد و در اتمام کار با ایجاد صدایی، پایان کار خود را اعلام خواهد کرد. قوری چای‌ساز تفال مدلbk511 از یک توری بلند و فلزی برخوردار است. کارایی بسیار بالا این کتری چای‌ساز طرفداران خاص خود را دارد که کیفیت کار بسیار برایشان مهم است. این دستگاه نه‌تنها منجر به آماده شدن چایی خوش ‌رنگ و طعم می شود، بلکه با طراحی شیک و مدرن خود، بسیار مناسب تزئین فضا آشپزخانه خواهد بود.

علت خرابی و تعمیر چای‌ساز تفال

برخی از مواردی که نشان از خرابی چای‌ساز تفال دارند، عبارتند از:

  • خاموش شدن کتری قبل از رسیدن به نقطه‌جوش: صفحه سنسور که بسیار حساس است و ممکن است ترموستاتی که دما کتری را کنترل می‌کند، باعث از بین رفتن حساسیت آن بشود.
  • صدا اتمام کار کتری بلند خواهد شد، اما کتری به دما استاندارد نرسیده است: نشان از قطع المنت دستگاه دارد.
  • روشن نشدن سینی کتری: به علت خراب بودن پریز یا رابط است.

موارد بالا، از عوامل خرابی دستگاه چای‌ساز هستند که با کمی بررسی، می‌توانید این علل خرابی‌ها را پیدا کنید یا به تعمیرات تفال برای تعمیرات چای‌ساز مراجعه بفرمایید.

تعمیرات چرخ‌گوشت تفال در هوم اپلیانس

ما در این قسمت می‌خواهیم به معرفی و کارایی یکی از مدل‌های چرخ‌گوشت تفال بپردازیم؛ پس با ما همراه باشید.

چرخ‌گوشت تفال مدل NE610138 یکی از مدل‌های برجسته برند تفال است. وجود این دستگاه در هر آشپزخانه‌ای ضروری و نیاز است. جنس عالی وسیله برقی ازجمله نکات مهمی است که باید بسیار به آن توجه شود. چرخ‌گوشت تفال مدل NE610138 یکی از منحصر به ‌فردترین مدل‌های چرخ گوشت است. این دستگاه دارای بدنه استیل و ضد زنگ بوده که از طراحی زیبایی برخوردار است. همچنین از سیستم چرخش معکوس، جنس تیغه عالی و اندازه و وزن استاندارد ساخته شده است.

قطعات این دستگاه به خوبی در کنار هم جاسازی شده‌اند. همچنین از دو شبکه ریز و درشت برای گوشت و مواد مورد نیاز استفاده خواهد شد. قابلیت درست کردن سوسیس و سری کره ساز، از ویژگی‌های بسیار مهم آن هستند. برند تفال از برندهای معروف است که نه‌تنها در ایران، بلکه کشورهای دیگر دنیا شناخته شده و معتبر است. این برند دارای تعمیرات تفال در کشور است که در صورت ایجاد مشکل، می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید.

تعمیر چرخ‌گوشت تفال در صورت وجود مشکل

در صورت ایجاد مشکل در چرخ‌گوشت تفال، با توجه به راهکارهای آسان می‌توانید به‌ راحتی نواقص آن را برطرف کنید.

چرا کلید چرخ گوشت تفال روشن است اما دستگاه هیچ حرکتی نمی‌کند (راه‌ اندازی نمی شود)

  • یکی از دلایل آن، از بین رفتن زغال جار بک موتور دستگاه است که باید آن را تعویض کنید.
  • کنتاکت ضعیف عملکرد ترمینال‌های کلید که نیاز به تعمیر و یا تعویض کلید دارند.

بیرون زدن گریس در حین کارکرد موتور چرخ گوشت تفال

  • محافظه چرخ‌دنده نیاز به محکم کردن دارد.

روشن بودن و کار کردن موتور چرخ گوشت تفال در صورت نچرخیدن مارپیچ داخلی دستگاه

  • ساییده شدن چرخ: عوض کردن چرخ‌دنده.
  • شکستگی پیچ فنر: باید تعویض گردد.
  • شکستگی پیچ فنر: تعویض گردد.
  • ایجاد صدای بد در موتور: خاموش کردن دستگاه.
  • از بین رفتن عایق‌بندی: تعویض موتور دستگاه چرخ‌گوشت.

لرزش و ایجاد صدا نامتعارف در چرخ گوشت تفال برای چیست و چگونه تعمیر و عیب یابی نماییم

  • گیرکردن گوشت.
  • تغییر شکل مونتاژ: تعویض گردد.
  • شکستگی پره‌ها: تعویض گردد.

در صورت امکان و صلاح‌دید، اگر توانایی انجام کارها را در خود نمی‌بینید، بهتر است تعمیرات تفال را برای تعمیر چرخ‌گوشت تفال فرا بخوانید.

لوازم یدکی و قطعات تفال را از هوم اپلیانس بخواهید

همجنین بخوانید مقاله تعمیر بخارشوی دلونگی

تعمیرات لوازم برقی تفال در تهران

اگر شما هم از لوازم برقی برند تفال استفاده می‌کنید، در صورت وجود مشکل برای تعمیرات لوازم برقی تفال می‌توانید با هوم اپلیانس که از بزرگ‌ترین مراکز  تعمیرات تفال در تهران است، جهت مشاوره و برطرف سازی مشکل خود تماس حاصل نمایید.  تعمیرات تفال در تمام ساعاتی که شما اطلاع از بروز مشکل خود دهید، در دسترس هستند تا پاسخگو همیشگی برای رفع مشکلتان باشند. بهترین مشاوره و راهنمایی در زمینه تعمیرات لوازم برقی تفال، توسط پرسنل هوم اپلیانس در اختیار شما شهروند گرامی تهرانی قرار خواهد گرفت.

هزینه تعمیرات لوازم برقی تفال

 تعمیرات تفال برای تعمیرات قهوه ساز، چای‌ساز و چرخ‌گوشت تفال، در مراکز هوم اپلیانس و یا منزل به‌ محض بررسی و پذیرش، کارشناسان واحد هوم اپلیانس بعد از برآورد هزینه‌ها و دستمزد شما را از هزینه نهایی با خبر خواهند کرد. هزینه‌ها با توجه به مراحل تعمیرات متفاوت است. کارشناسان پس از تخمین هزینه نهایی و اطلاع به شما، در صورت تمایل و صرف هزینه، اقدام به تعمیرات می‌کنند. چنانچه لوازم برقی شما احتیاج به تعویض قطعه‌ای داشته باشند، تکنسین‌ها بهترین قطعات را برای راه‌اندازی دستگاه به کار خواهند برد. در هنگام وجود دستگاه در مراکز هوم اپلیانس می‌توانید از طریق تماس تلفنی از روند تعمیر دستگاه خود باخبر شوید.

همچنین می توایند لوازم یدکی و قطعات تفال را بصورت مستقیم خرید نمایید:

معرفی ساختمان آلومینیوم

ساختمان آلومینیوم مرکز تعمیرات لوازم خانگی در تهران، مجموعه‌ای بسیار معروف می‌باشد. آیا این تجربه را داشته‌اید که لوازم منزلتان خراب شود و مکانی برای تعمیر آن‌ها سراغ نداشته باشید؟ ما در این مقاله یک مرکز برای این موضوع معرفی می‌کنیم. بله!! منظور ما همین پاساژ آلومینیوم معروف است. تعمیر لوازم خانگی ساختمان آلومینیوم بهترین کیفیت و خدمات را برای مشتریان ارائه می‌دهد.

این ساختمان ۱۳ طبقه در سال ۱۳۴۳ ساخته شده است. در زمان ساخت، به عنوان سومین ساختمان بلند ایران که دارای آسانسور است، شناخته می‌شد. این پاساژ در ابتدا به فردی به نام حبیب‌الله القانیان تعلق داشت. پس از انقلاب این ساختمان مصادره شد و مغازه‌های آن اجاره داده شد. البته اکنون سن این مجموعه واقعا زیاد است و بهتر است فکری به حال اوضاع نامناسب آن شود.

در مورد معماری این مجموعه حرف‌های بسیار ی وجود دارد. این ساختمان به عنوان خواهرخوانده پلاسکو شناخته می‌شود و متاسفانه به همان اندازه ناایمن است.

 

این مرکز تنها ۲ سال از پلاسکو کوچک‌تر است ولی هیچ اقدامی در مورد ایمن‌سازی آن انجام نمی‌شود. عدم رعایت نکات ایمنی، نگرانی مغازه‌داران، وضع ظاهری نامناسب ساختمان (چه نمای خارجی و چه داخل)، نشان می‌دهد که خطر جدی این پاساژ را تهدید می‌کند.

پاساژ چارسو همچنین فضای ساختمان آلومینیوم نیز استاندارد نیست؛ پاگردها بسیار کوچک و تنگ هستند؛ سیم‌های متعدد از در و دیوار پاساژ آویزان است؛ تاریخ انقضای کپسول‌های آتش‌نشانی گذشته است؛ پله اضطراری در آن دیده نمی‌شود و چندین مورد دیگر که اکثر اهالی می‌دانند

. امیدوار هستیم با توجه به رفت و آمدی که به این پاساژ می‌شود، شهرداری اقداماتی انجام دهد. خدمات ساختمان در این مجموعه حدودا ۶۰۰ واحد تجاری مختلف مشغول به کار هستند. مغازه‌های مختلفی مانند فروش و تعمیرات لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، ساعت‌فروشی و … وجود دارد که در صورت لزوم کار شما را راه می‌اندازند. ساختمان آلومینیوم بورس تعمیر ساعت نیز دارد و انواع برندهای ساعت در آن تعمیر می‌شود. قطعات لوازم خانگی ساختمان آلومینیوم نیز معمولا کیفیت و دوام خوبی دارند. تعمیر وسایلی مانند جاروبرقی، یخچال، چرخ گوشت، ماشین لباس‌شویی، اجاق گاز، آب‌گرمکن و … انجام می‌شود

. می‌توانید تعمیر هر نوع وسیله با هر برندی که هست را به این مجموعه بسپارید. در صورتی که مایل باشید، خریدهای خود را هم در همین مکان انجام دهید. تعمیرات جاروبرقی ساختمان آلومینیوم بسیار با کیفیت است و اکثر افراد این منطقه، تعمیرات خود را به این پاساژ می‌سپارند.

ساعت کار ساختمان آلومینیوم تهران ساعت کاری این مرکز شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۸ الی ۲۰ می‌باشد. برخی سوال می‌پرسند که آیا ساختمان آلومینیوم جمعه باز است ؟ در جواب باید بگوییم که خیر؛ این مجموعه جمعه‌ها تعطیل می‌باشد.

  • قطعات لوازم خانگی
  • ۰
  • ۰

تعمیر بخارشوی دلونگی پاساژ آلومینیوم

تعمیر بخارشوی دلونگی

تعمیر بخارشوی دلونگی

 

بخارشوی چیست؟

بخارشوی دلونگی روشن است ولی بخار نمیدهد | دستگاه بخار شوی برای تمیز کردن کف ، دوده ها، لکه ها و جمع کردن مایعات سرازیر شده بر روی کف مناسب است و دردسر های اغلب تی های معمولی را ندارد. بخار شور بدون استفاده از مواد شیمیایی، خانه ی شما را  تمیز، با طراوت و ضد عفونی می کند. به همین دلیل، استفاده از آن برای کسانی که بچه دار هستند یا حیوان خانگی دارند، مناسب است.

همچنین بعد از کشیدن بخارشوی کف زود خشک می شود و لازم نیست مدت زیادی خانواده ی خود را از راه رفتن بر روی قسمتهای تمیز شده منع کنید. بخار شوی آب را گرم می کند و بخار را از طریق دهانه ی خروج بخار که جلوی دستگاه قرار گرفته است، پخش می کند.

بخارشوی دلونگی روشن است ولی بخار نمیدهد

علت گرفتگی سوراخ های بخارشوی دلونگی

علت بخار نکردن بخار شوی | دستگاه بخار شوی، دستگاه بسیار خوبی است و از طرف مصرف کنندگان آن مشکلات کمی گزارش شده است. خوشبختانه خیلی از این مسایل را خودتان می توانید رفع کنید. برای مشکلات پیچیده ممکن است نیاز به تعمیر بخارشور داشته باشید. در اکثر مدل های آن توصیه شده است که برای پر کردن مخزن آب آن، از آب مقطر یا آب معدنی استفاده شود. این کار مانع از تجمع کلسیم در سوراخ های بخار شوی و مسدود شدن آن ها می شود و بخار براحتی از از این منافذ عبور می کند.

چرا که آب شیر (آب سخت) حاوی سطح بالایی از مواد معدنی غیر حلال نظیر، کلسیم و منیزیم می باشد و به مرور زمان این مواد معدنی در سوراخ های بخار شوی رسوب می کند و باعث مسدود شدن آن می گردد.

از بین نبردن این رسوبات ممکن است موجب آسیب دیدن یا از کار افتادن بخار شوی شما شود. پس بهتر است با رعایت نکات نگهداری بخارشوی از هزینهتعمیر بخارشوی در آینده جلوگیری کنید. در زیر به برخی از مشکلات احتمالی بخار شوی ها و راه های از بین بردن رسوبات بخار شوی اشاره می شود.

علت بخار نکردن بخار شوی دلونگی

علت بخار نکردن بخار شوی | اگر بخار شوی بخار نکند، ابتدا مطمئن شوید که مخزن دارای آب می باشد. اگر آب ندارد، مخزن را بیرون بیاورید؛ کلاهک را باز کنید و آن را پر کنید. اگر مخزن پر می باشد، مخزن را بیرون آورید و کلاهک قرار گرفته در زیر آن را چک کنید که به درستی نصب شده و شل نشده است.

ممکن است نیاز باشد دستگاه را خاموش کنید، و خروجی دیگری را چک کنید که درست کار می کند یا خیر. اگر مشکل رفع نشد، دستگاه را روشن کنید و به مدت دو دقیقه دکمه ی روشن را نگه دارید تا دستگاه شروع به بخار کردن کند. اگر بخاری تولید نشد، مخزن را بیرون بیاورید و در سوراخی که متصل به فیلتر دستگاه است آب سرد بریزید، و دکمه ی روشن را فشار دهید تا ببینید که بخار می کند یا نه.

اگر با این کار مشکل رفع شد، پس احتمالا فیلتر باید عوض شود. باز هم بخار ایجاد نشد؟ پس احتمالا سوراخ های بخار پاش مسدود است.

از بین بردن رسوبات بخار شوی کار سختی نیست و می توانید از برخی مواد موجود در خانه ی خود برای از بین بردن این رسوبات استفاده کنید. با چند نکته و ترفند ساده می توانید در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید. در صورتی که نیاز مشاوره در خصوص مشکلات بخار شوی و تعمیر بخارشور خود دارید لطفا با متخصصان هوم اپلیانس تماس بگیرید.

از بین بردن رسوب بخارشور

علت بخار نکردن بخار شوی | سوراخ های بخار پاش بخار شوی شاید مسدود شده باشند. برای مطمئن شدن از این مسئله، دستگاه را خاموش کنید و اجازه دهید که کاملا خنک شود. دستمال زمین شوی دستگاه را به طور عمود به پایین کشیده و آن را در بیاورید، و سوراخ های بخار پاش را چک کنید که جرم گرفته یا نه. ممکن است یکی از پیچ ها در آمده یا شل باشد. از یک پیچ گوشتی کوچک برای سفت کردن پیچ، و ازیک دستمال کوچک برای تمیز کردن سوراخ ها استفاده کنید. با استفده از دستمال به آرامی رسوبات داخل سوراخ های آن را خارج کنید. اگر دستگاه هنوز کار نمی کند شما به تعمیر بخارشور نیاز پیدا می کنیدو تیم فنی هوم اپلیانس میتواند شما را یاری کند.

پاک کردن دستی بخار شوی

قبل از اینکه قصد باز کردن منافذ بخار شوی خود را دارید، مطمئن شوید که دستگاه کاملا خنک شده است. دستگاه مدتی طول می کشد تا خنک شود. بهتر است مخزن آب را خارج کنید و آن را خالی کنید.

برای تمیز کردن دستی سوراخ های پخش بخار به یکسری تجهیزات خانگی نیاز خواهید داشت. که شامل این ها می باشد:

-گوش پاک کن

-گیره کاغذ

-تکه ای پارچه

-پیچ گوشتی (بعضی از مدل های آن)

برای تمیز کردن جرم های سوراخ های بخار شوی با گوش پاک کن شروع می کنیم. به کمک تکه پارچه ای تمام رسوبات باقی مانده را پاک کنید. وقتی از گوش پاک کن برای تمیز کردن منافذ پخش بخار استفاده می کنید، به کمک پیچ گوشتی گوش پاک کن را خارج کنید.

تعمیرگاه بخارشوی دلونگی

برای تمیز کردن سر بخار پاش در پایه ی بخار شوی، شاید لازم باشد پیچی را در پایه باز کنید. وقتی بازش کردید، به کمک یه گیره کاغذ تمام رسوبات را تا حد امکان خارج کنید. از تکه پارچه برای پاک کردن باقیمانده رسوبات استفاده کنید.

قطعات را به هم متصل کنید و درون مخزن سرکه بریزید تا رسوبات باقی مانده از بین برود. فراموش نکنید قبل از استفاده ی مجدد آب مقطر در مخزن آن بریزید. برای اطلاعات بیشتر از این روش مطلب زیر را بخوانید.

از بین بردن رسوبات بخار شور با سرکه

یکی از آسان ترین روش ها برای از بین بردن رسوبات بخار استفاده از آب و سرکه است. برای اینکه اطمینان یابید این روش عملی است، باید از آب مقطر و سرکه سفید استفاده کنید. وقتی این مواد را آماده کردید، مراحل زیر را دنبال کنید:

۱٫مخزن آب را خالی کنید.

۲٫مواد پاک کننده تان را با هم مخلوط کنید. نصف آب مقطر، نصف سرکه سفید

۳٫مخلوط را در مخزن بخار شوی بریزید.

۴٫بخار شوی را روشن کنید و بگذارید کار کند.

تعمیرگاه بخارشوی دلونگی

به جای کار کردن با آن برای تمیز کردن، تنها اجازه دهید که که این مخلوط از آن بخار کند و رسوبات را خارج کند و هر گونه جرم را از بین ببرد. اجازه دهید بخار شوی تا خالی شدن مخزن کار کند. در این صورت سرکه تمام رسوبات را از بین می برد.

استفاده از محصولات پاک کننده

روش دیگر استفاده از محصولات پاک کننده رسوبات (جرم گیر ها) است. برای استفاده از این روش، محصول پاک کننده ی خود را با آب به طور مساوی مخلوط کنید. این مخلوط را درون مخزن آب بخار شوی بریزید و بگذارید چند ساعت آنجا بماند.

بخارشوی دلونگی روشن است ولی بخار نمیدهد

جلوگیری از رسوب گرفتن بخارشور

علت بخار نکردن بخار شوی | بهترین روش برای جلوگیری از جرم گرفتن منافذ بخار شوی استفاده از آب مقطر در آن است، چرا که ناخالصی و مواد معدنی کمتری دارد. استفاده از آب مقطر ریسک رسوب گرفتن به وسیله ی آب شیر را از بین می برد. یکی دیگر از روش های جلوگیری از بسته شدن منافذ بخار شوی رسیدگی مرتب به آن می باشد. همیشه دستگاه را بعد از هر بار استفاده با از بین بردن رسوبات تمیز کنید. بهتر است هر چند ماه یکبار از مخلوط سرکه و آب استفاده کنید. اینکار باعث می شود که اگر دستگاه جرم اندکی گرفته، آن را از بین ببرد و باز کردن منافذ آن با جمع شدن رسوبات زیاد سخت نمی شود. امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید.

هوم اپلیانس متخصص در تعمیر لوازم خانگی و تعمیر بخارشور با سابقه پرافتخار در زمینه تعمیر بخارشوی همراه سعی کرده رضایتمندی مشتریان خود را بدست اورد. لطفا قبل از از انجام هر گونه اقدامی در تعمیر بخارشور خود با هوم اپلیانس تماس بگیرید.

برخی مشکلات سرچ شده در سایت ما برای بخارشوی دلونگی :

بخارشوی دلونگی روشن است ولی بخار نمیدهد

عیب یابی بخارشوی

رسوب زدایی بخارشوی

روش جرم گیری بخارشوی

طریقه تعمیر بخارشوی دلونگی

معایب بخارشوی دلونگی

تعمیر بخارشوی دلونگی xvt3000

علت خارج نشدن بخار از بخارشوی

باز نشدن درب مخزن بخارشوی

طریقه تعمیر بخارشوی دلونگی

معایب بخارشوی دلونگی

تعمیر بخارشوی دلونگی xvt3000

علت خارج نشدن بخار از بخارشوی

باز نشدن درب مخزن بخارشوی

علت روشن نشدن بخارشوی

علت خارج نشدن بخار از بخارشوی

عیب یابی بخارشوی

روش جرم گیری بخارشوی

رسوب زدایی بخارشوی

رسوب زدایی بخارشوی با سرکه

جرم گیری بخارشوی دلونگی

تعمیرگاه بخارشوی دلونگی

باز نشدن درب مخزن بخارشوی

روش جرم گیری بخارشوی

رسوب زدایی بخارشوی

رسوب زدایی بخارشوی با سرکه

جرم گیری بخارشوی دلونگی

باز نشدن درب مخزن بخارشوی

طریقه تعمیر بخارشوی دلونگی

معایب بخارشوی دلونگی

تعمیر بخارشوی دلونگی xvt3000

علت خارج نشدن بخار از بخارشوی

باز نشدن درب مخزن بخارشوی

در صورتیکه مشکل بخارشوی دلونگی شما با موارد بالا حل نشد می توانید با ما تماس بگیرید

قطعات و لوازم یدکی بخارشوی دلونگی را از قعطه بانک بخواهید.

هوم اپلیانس مرکز تخصصی تعمیرات بخارشوی دلونگی 

معرفی ساختمان آلومینیوم

ساختمان آلومینیوم مرکز تعمیرات لوازم خانگی در تهران، مجموعه‌ای بسیار معروف می‌باشد. آیا این تجربه را داشته‌اید که لوازم منزلتان خراب شود و مکانی برای تعمیر آن‌ها سراغ نداشته باشید؟ ما در این مقاله یک مرکز برای این موضوع معرفی می‌کنیم. بله!! منظور ما همین پاساژ آلومینیوم معروف است. تعمیر لوازم خانگی ساختمان آلومینیوم بهترین کیفیت و خدمات را برای مشتریان ارائه می‌دهد.

این ساختمان 13 طبقه در سال 1343 ساخته شده است. در زمان ساخت، به عنوان سومین ساختمان بلند ایران که دارای آسانسور است، شناخته می‌شد. این پاساژ در ابتدا به فردی به نام حبیب‌الله القانیان تعلق داشت. پس از انقلاب این ساختمان مصادره شد و مغازه‌های آن اجاره داده شد. البته اکنون سن این مجموعه واقعا زیاد است و بهتر است فکری به حال اوضاع نامناسب آن شود.

  در مورد معماری این مجموعه حرف‌های بسیار ی وجود دارد. این ساختمان به عنوان خواهرخوانده پلاسکو شناخته می‌شود و متاسفانه به همان اندازه ناایمن است.

 

این مرکز تنها 2 سال از پلاسکو کوچک‌تر است ولی هیچ اقدامی در مورد ایمن‌سازی آن انجام نمی‌شود. عدم رعایت نکات ایمنی، نگرانی مغازه‌داران، وضع ظاهری نامناسب ساختمان (چه نمای خارجی و چه داخل)، نشان می‌دهد که خطر جدی این پاساژ را تهدید می‌کند. 

پاساژ چارسو همچنین فضای ساختمان آلومینیوم نیز استاندارد نیست؛ پاگردها بسیار کوچک و تنگ هستند؛ سیم‌های متعدد از در و دیوار پاساژ آویزان است؛ تاریخ انقضای کپسول‌های آتش‌نشانی گذشته است؛ پله اضطراری در آن دیده نمی‌شود و چندین مورد دیگر که اکثر اهالی می‌دانند

. امیدوار هستیم با توجه به رفت و آمدی که به این پاساژ می‌شود، شهرداری اقداماتی انجام دهد. خدمات ساختمان در این مجموعه حدودا 600 واحد تجاری مختلف مشغول به کار هستند. مغازه‌های مختلفی مانند فروش و تعمیرات لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، ساعت‌فروشی و … وجود دارد که در صورت لزوم کار شما را راه می‌اندازند. ساختمان آلومینیوم بورس تعمیر ساعت نیز دارد و انواع برندهای ساعت در آن تعمیر می‌شود. قطعات لوازم خانگی ساختمان آلومینیوم نیز معمولا کیفیت و دوام خوبی دارند. تعمیر وسایلی مانند جاروبرقی، یخچال، چرخ گوشت، ماشین لباس‌شویی، اجاق گاز، آب‌گرمکن و … انجام می‌شود

. می‌توانید تعمیر هر نوع وسیله با هر برندی که هست را به این مجموعه بسپارید. در صورتی که مایل باشید، خریدهای خود را هم در همین مکان انجام دهید. تعمیرات جاروبرقی ساختمان آلومینیوم بسیار با کیفیت است و اکثر افراد این منطقه، تعمیرات خود را به این پاساژ می‌سپارند.

ساعت کار ساختمان آلومینیوم تهران ساعت کاری این مرکز شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت 8 الی 20 می‌باشد. برخی سوال می‌پرسند که آیا ساختمان آلومینیوم جمعه باز است ؟ در جواب باید بگوییم که خیر؛ این مجموعه جمعه‌ها تعطیل می‌باشد.

 

  • قطعات لوازم خانگی
  • ۰
  • ۰

تعمیر سماور برقی فلر نارمک

با سماور برقی فلر همیشه می‌توانید چای دم کنید!

از زمان‌های قدیم ایرانیان از سماور برای تهیه چای استفاده می‌کردند. هرچند که سماور ریشه‌ای روسیه‌ای دارد اما همچنان در ایران یکی از محبوب‌ترین وسایل آشپزخانه به‌شمار می‌آید. سماور برقی عملکرد بسیار ساده‌ای دارد و با استفاده از آن می‌توان به‌خوبی چای و دیگر نوشیدنی‌های گرم را تهیه کرد.

عیوب رایج در تعمیرات سماور برقی فلر توسط نمایندگی

عیوب رایج در تعمیرات سماور برقی فلر و دلایل بروز آن‌ها

برای عیب‌یابی اصولی سماورهای برقی فلر تنها شناخت قطعات آن کافی نیست و باید با ایرادات متداول آن نیز آشنا بود. چرا که با شناخت این ایرادات و مقایسه با عملکرد هر یک از قطعات، می‌توان عیب اصلی وسیله را در سریع‌ترین زمان ممکن پیدا کرد.

برخی عیوب رایج سماورهای برقی فلر عبارت‌اند از:

  • سماور برقی روشن نمی‌شود: اگر سماور برقی فلر شما روشن نمی‌شود، دلایل زیادی برای بروز این مشکل وجود دارد. از جمله این دلایل می‌توان به خرابی دوشاخه، پریز برق، ترموستات و اتصالی در سیم‌کشی سماور اشاره کرد. باتوجه به حساسیت بالا این مشکل، پیشنهاد می‌شود تعمیر آن را به یک تعمیرات سماور برقی فلر مانند هوم اپلیانس بسپارید.
  • ترموستات سماور خاموش می‌شود: این مشکل در زمانی پیش می‌آید که ترموستات سماور برقی فلر شما تنظیم نیست. شما می‌توانید با کمی بررسی، ترموستات سماور خود را به‌تنهایی تنظیم کنید یا تنظیم آن را به یک متخصص تعمیر سماور برقی فلر بسپارید.
  • خرابی المنت سماور برقی: در برخی موارد با نشتی آب از تنوره سماور، المنت‌های آن یکی پس از دیگری می‌سوزند. برای رفع این مشکل باید از چسب دوقلو برای رفع نشتی مخزن سماور برقی فلر خود استفاده کنید.
  • نشتی آب از کف سماور: اگر واشرهای آب‌بندی المنت سماور برقی فلر شما بسوزد، در این زمان از کف سماور شما آب نشت می‌کند. برای رفع این مشکل کافی است واشرهای المنت‌های حرارتی را تعویض نمایید.

نکاتی برای افزایش طول عمر سماور برقی فلر

سماورهای برقی فلر ساختار پیچیده‌ای ندارند و می‌توان با رعایت برخی نکات ساده، عمر آن‌ها را به‌خوبی افزایش داد. از جمله این نکات می‌توان به عدم استفاده از آب تصفیه نشده و دارای املاح سنگین اشاره کرد. چرا که استفاده از این نوع آب‌ها باعث رسوب‌گذاری درون مخزن سماور می‌شود و بعد از مدتی جداره‌های سماور برقی دچار مشکل می‌شوند. همچنین رسوب‌گذاری طعم و رنگ چای یا قهوه تهیه شده با سماور را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد.

نکته دیگر عدم استفاده مداوم و بدون وقفه از سماور است که باعث آسیب دیدن المنت‌ها و ترموستات آن می‌شود. همچنین باید اشاره کرد که برای جلوگیری از آسیب دیدن سماور برقی، از قرار دادن اجسام خارجی مانند کنسرو در مخزن دستگاه خودداری کنید.

 

لوازم یدکی و قطعات سماور برقی فلر را از قطعه باتک بخواهید.

هوم اپلیانس مرکز تخصصی تعمیرات چای ساز فلر 

معرفی قطعات مهم سماور فلر

سماورهای برقی فلر ساختار بسیار ساده‌ای دارند و از این نظر بسیار به کتری‌های برقی شباهت دارند. از قطعات به‌کاررفته در این سماورها می‌توان به المنت‌های حرارتی، ترموستات، لامپ خبر و بدنه پلاستیکی یا استیل اشاره کرد. برای عیب‌یابی اصولی این وسیله باید با عملکرد هر یک از این قطعات و تاثیر آن‌ها در عملکرد نهایی سماور آشنایی داشت. به همین خاطر با مهم‌ترین قطعات سماور برقی فلر آشنا می‌شویم. توصیه می شود برای تهیه قطعات دستگاه خود حتما با  تعمیر سماور برقی فلر مانند هوم اپلیانس تماس حاصل نمایید.

المنت‌های حرارتی سماور برقی فلر

وظیفه رساندن دمای آب به نقطه جوش در سماورهای برقی فلر برعهده قطعه‌ای بسیار مهم با نام المنت حرارتی است. این قطعه با عبور جریان مستقیم برق از درون خود، دمای آب سماور را به نقطه جوش می‌رساند تا آب درون مخزن آن به جوش آید. باید اشاره کرد که این المنت وظیفه گرم نگه‌داشتن آب درون سماور را نیز برعهده دارد. المنت‌های حرارتی سماور برقی به علت نوسان برق و یا عدم استفاده درست می‌توانند خراب شوند.

ترموستات سماور برقی فلر

تمام وسایل حرارتی دارای ترموستات هستند و سماورهای برقی فلر نیز از این قاعده جدا نیستند. ترموستات قطعه‌ای بسیار مهم در عملکرد سماورهای برقی فلر است و باید به سلامت آن توجه لازم را داشت. چرا که این قطعه وظیفه دارد تا از افزایش دمای بیش از اندازه المنت‌های حرارتی جلوگیری کند. همچنین با کاهش دمای آب، ترموستات المنت‌های سماور برقی را به‌صورت اتوماتیک روشن می‌کند.

لامپ خبر

لامپ خبر یکی دیگر از قطعات ساده اما بسیار مهم سماورهای برقی فلر است. این لامپ روشن یا خاموش بودن المنت‌های دستگاه را به افراد اطلاع می‌دهد. در زمانی که این لامپ خاموش باشد، المنت‌های دستگاه نیز خاموش هستند و آب درون سماور در محدوده نقطه جوش قرار دارد. هر زمان که این لامپ نیز روشن باشد، المنت‌های سماور برقی در حال به جوش آوردن آب درون مخزن هستند.

بدنه سماور برقی فلر

سماورهای برقی فلر بسته به مدلشان دارای بدنه‌هایی با جنس مختلف هستند. برخی از مدل‌های این دستگاه با بدنه استیل و براق و برخی دیگر با بدنه پلاستیکی تولید می‌شوند. باید اشاره کرد که بدنه سماور برقی در کنار زیبایی، نقش عایق حرارتی را نیز برعهده دارد. به همین خاطر وجود ترک یا فرورفتگی در این قطعه مهم سماور برقی فلر خود را حتما جدی بگیرید. اگر بدنه سماور شما آسیب دیده است، می‌توانید از تعمیرگاه مجاز هوم اپلیانس  به‌عنوان برترین تعمیرات سماور برقی فلر یک جایگزین اورجینال آن را خریداری کنید.

  • قطعات لوازم خانگی
  • ۰
  • ۰

تعمیر کتری برقی فلر نارمک

تعمیر چای ساز فلر با هزینه های جزئی و مقرون بصرفه انتخاب بهتری نسبت به خریداری و تهیه یک چای ساز جدید است.

هوم اپلینس کلیه خدمات و قطعات مصرفی در تعمیر کتری برقی fellerرا گارانتی و پشتیبانی می کند، از همین روی نگرانی شما در رابطه با احتمالات خرابی کتی برقی پس از تعمیر را برطرف کرده است.

ما در ادامه این صفحه خرابی و مشکلات رایج چای ساز فلر بهمراه نحوه عیب یابی و علت خرابی را تشریح کرده ایم .

 

مشکلات متداول و رایج در چای ساز فلر Feller

بیشترین خرابی ها ثبت شده و تعمیر شده در تعمیرگاه فلر در طی 2 سال گذشته عبارت اند از:

  • روشن نشدن چای ساز
  • گرم نشدن آب در کتری برقی
  • گرم نشدن کفی قوری برای دم کاردن چای
  • شکستگی قوری یا کتری
  • خارج شدن آب از کف قوری یا کتری
  • کار نکردن شاسی کتری برای جوشیدن آب
  • کار نکردن دکمه های لمسی 3 کلید و 4 کلید
  • قطع نشدن برق کتری بعد از جوشیدن آب
  • یکسره شدن چای ساز

تمامی موارد بالا به سادگی قابل تعمیر است، برای عیب یابی دقیق چای ساز باید دستگاه توسط کارشناسان تعمیرات چای ساز فلر باز و قطعه معیوب تعمیر شود، حتی شما می توانید قطعات اصلی و فابریک مانند برد های الکترونیکی ، قوری ، کتری را بصورت مستقیم در سراسر ایران از ما خریداری کنید.

 

 

علت روشن نشدن کتری برقی و تعمیر چای ساز فلر چیست؟

روشن نشدن چای ساز از شایع ترین خرابی های این دستگاه است، علت روشن نشدن می تواند چند عامل مانند :

  • قطع شدن کابل ارتباطی صفحه چای ساز (در این حالت کابل در اثر نوسان برق ، وارد شدن ضربه یا مجاورت با گرمای اضافی دچار قطعی میشود و برای تعمیر چای ساز در این حالت کافی است کابل ارتباطی را تعویض کنید)
  • خرابی برد الکترونیکی (به علت نوسانات شدید برق در ایران و استفاده نکردن از محافظ برق بسیاری از دستگاه های الکترونیکی مانند چای ساز ممکن است در قسمت منبع تغذیه برد الکترونیکی با مشکل روبرو شوند، در این حالت برد الکترونیکی باید تعمیر و قسمت منبع تغذیه ترمیم شود)
  • از بین رفت دکمه و صفحه تاچ (پرکاربرد ترین دکمه در چای ساز دکمه پاور است، هر دفعه که شما چای ساز را روشن می کنید یکبار این دکمه را باید بفشارید ممکن است مدار تاچ یا سوویچ ها به علت استفاده مکرر دچار مشکل شوند)
  • خرابی ترموستات چای ساز (ترموستات وظیفه قطع و وصل برق ورودی را دارد یکی از نشانه های خرابی ترموستات چای ساز قطع شدن پلاتین ها و در نهایت روشن نشدن چای ساز است)

تمامی این مشکلات به راحتی قابل رفع میباشند ، کافی است برای تعمیرات کتری برقی و چای ساز فلر feller خود با ما تماس بگیرید.

چرا آب در کتری برقی فلر گرم نمی شه!

گرم نشدن آب در کتری برقی فلر می تواند در اثر اختلال در عملکرد یا خرابی یکی از قسمت های زیر در چای ساز فلر Feller بوجود آید:

  • اختلال در عملکرد المنت کتری برقی: اصلی ترین دلیل گرم نشدن آب در کتری خرابی المنت یا روشن نشدن المنت به علت قطع شدن اتصالات است.
  • خرابی ترموستات: برق مورد نیاز برای کار کرد المنت از طریق ترموستات تامین می شود، اگر ترموستات معیوب باشد آب در کتری گرم نمی شود.
  • قطعی سیم کشی داخلی: در بسیاری از مواقع به علت ورود آب به داخل کفی چای ساز، سیم کشی داخلی دچار اتصال کوتاه و قطعی می شود.

برای عیب یابی دقیق تر چای ساز فلر و تعمیرات با شماره 67549-021 تماس بگیرید تا کارشناسان  چای ساز Feller شما را راهنمایی کنند.

لوازم یدکی و قطعات کتری برقی فلر را از قطعه بانک بخواهید. 

علت گرم نشدن قوری کتری برقی فلر چیست؟

در چای ساز های دو تکه فلر دلایل گرم نشدن قوری خرابی یا اختلال در عملکرد یکی از قسمت های زیر است:

  • خرابی المنت کفی قوری
  • قطعی ترموستات کفی قوری
  • خرابی سنسور حرارتی کفی المنت
  • قطعی در سیم کشی و اتصالات المنت
  • خرابی برد الکترونیکی و عدم صدور فرمان

برای رفع این مشکل و تعمیر چای ساز Feller کافی است همین حالا با شماره 67549-021 تماس بگیرید.

چرا دکمه ها یا تاچ چای ساز فلر کار نمی کنه!

یکی از مشکلات و خرابی های رایج در چای ساز های فلر عدم کار کرد دکمه ها یا تاچ چای ساز است، این مشکل میتواند در اثر خرابی یکی از قسمت های زیر در چای ساز نمایان شود:

  • خرابی برد الکترونیکی و قسمت تاچ
  • ورود آب به قسمت دکمه ها و رسوب در تاچ و دکمه
  • اتصال کوتاه در قسمت تاچ
  • یکسره شدن المنت و عدم اتخاب دکمه ها

در 50% مواقع تعمیرات تاچ دستگاه چای ساز فلر قابل انجام است و در 50% مواقع برای رفع این مشکل باید برد تعویض شود.

علت قطع نشدن کتری پس از جوشیدن آب چیست؟

اگر کتری برقی فلر بصورت یکسره کار می کند و پس از به جوش آمدن آب کتری خاموش نمی شود احتمالا یکی از قسمت های زیر دچار اختلال است:

  • خرابی ترموستات
  • شکستگی و نشتی بخار از محفظه
  • اتصال در پلاتین های ترموستات

برای عیب یابی بیشتر و تعمیر کتری برقی فلر کافی است با ما تماس بگیرید.

 

  • قطعات لوازم خانگی
  • ۰
  • ۰

تعمیر چای ساز فلر نارمک

شرکت لوازم خانگی فلر در سال 1994 در آلمان تاسیس شد. (در حال حاضر محصولات لوازم خانگی فلر با مجوز از فلر آلمان در ترکیه و چین تولید و عرضه می شود.) هدف فلر موفقیت در کار لوازم خانگی با کیفیت بالا بود. این شرکت در ابتدا در زمینه فناوری ، مدیریت و کالاهای مصرفی در داخل و خارج از کشور فعالیت می کرد. و سپس به تولید محصولات لوازم خانگی ادامه داد. کلمه Fellerبه معنای پویا، انعطاف پذیر، ابتکاری و مترقی است. با گذشت زمان، این شرکت دستخوش تغییرات زیادی شده و حتی آرم آن نیز تغییر کرده است. اما لوازم خانگی فلر قصد دارد محصولات با کیفیت و نوآورانه برای زندگی پایدار با شور، هیجان و سرگرمی تولید کند و این شرکت منتظر 19 سال موفقیت از زمان تاسیس خود است. فکر، احساس و عملکرد مبتنی بر اصول بین المللی برای فلر بسیار مهم است.

قابل ذکر است که محصولات فلر آلمان در هر4 کشور به یک شکل و یک درجه کیفیتی تولید می‌شود. در قسمت خط تولید چای ساز فلر آلمان نیروهای نخبه و مخترعی فعال می باشند که در سیستم چای ساز از امکانات پیشرفته استفاده می‌کنند، بنابراین کاملا طبیعی است که محصولات فلر Feller نسبت به سایر برندهای لوازم خانگی از قیمت بالاتری برخوردار باشد. معمولا چای ساز فلر  Feller خیلی دیر نیاز به تعمیر پیدا می کند اما اگر به هر دلیلی نیاز به تکنسین مجرب و متخصص رسمی تعمیرات چای ساز فلر داشتید، با تعمیر فلر تماس بگیرید.

اگر چای ساز فلر شما نیاز به تعمیر دارد، با ما در تعمیرات چای ساز feller تماس بگیرید، تا در اسرع وقت تکنسین های تعمیرات فلر، با کمترین هزینه چای ساز شما را تعمیر کنند. تعمیر فلر، در 24 ساعت شبانه روز، حتی در روزهای تعطیل، در سراسر کشور در خدمت شما عزیزان هست

لوازم یدکی و قطعات چای ساز فلر را از قطعه بانک بخواهید.

تعمیرگاه های مجاز تعمیر چای‌ساز فلر Feller در تهران

 

 

همانطور که می دانیم بسیاری از تعمیرکاران مدعی تعمیر چای ساز فلر Feller هستند ولی فقط تکنسین هایی مورد اعتماد هستند که در تعمیر فلر در تهران Feller ابتدا به درستی آموزش دیده اند و در تعمیر فلر، اکنون مشغول به فعالیت می باشند. ما در تعمیرات چای ساز فلر در تهران و سراسر کشور با بیش از سی سال سابقه درخشان در زمینه تعمیرات چای ساز فلر Feller تمام خدمات خود را با گارانتی  و کمترین هزینه انجام می دهیم فقط به این دلیل که رضایت خاطر شما بسیار بیشتر از پول برای تعمیر فلر قابل اهمیت است. در مدت 6 ماه گارانتی تعمیرات چای ساز فلر شما هیچگونه هزینه ای به تعمیرات فلر پرداخت نمی کنید حتی هزینه ایاب و ذهاب بر عهده  تعمیرات چای ساز فلر می باشد. بنابراین اگر برای تعمیرات چای ساز فلر فعال معتبر نیاز دارید، تعمیر فلر بهترین گزینه برای انتخاب سرویس دهی به شما عزیزان است.

 

راهنمای تعمیرات قطعات چای ساز

 

 

در ساختمان دستگاه های چای ساز قطعاتی به کار رفته است که هماهنگ با هم کار کرده و موجب می‌شوند تا در این دستگاه انرژی الکتریکی به انرژی گرمایی تبدیل شده و در نهایت منجر به جوشیدن آن در کتری و دم کشیدن چای در قوری آن شود. تفاوتی ندارد برند چای ساز شما چه باشد، فلر، بوش، دلونگی، فیلیپس، پاناسونیک، ناسیونال و … راهنمای تعمیر چای ساز در تمام این برندها یکسان بوده و تفاوتی از لحاظ فنی ندارند.

آموزش تعمیر ترموستات چای ساز

 

در ساختمان دستگاه های چای ساز قطعاتی به کار رفته است که هماهنگ با هم کار کرده و موجب می‌شوند تا در این دستگاه انرژی الکتریکی به انرژی گرمایی تبدیل شده و در نهایت منجر به جوشیدن آن در کتری و دم کشیدن چای در قوری آن شود. تفاوتی ندارد برند چای ساز شما چه باشد، فلر، بوش، دلونگی، فیلیپس، پاناسونیک، ناسیونال و … راهنمای تعمیر چای ساز در تمام این برندها یکسان بوده و تفاوتی از لحاظ فنی ندارند.

آموزش تعمیر ترموستات چای ساز

  • این قطعه در دستگاه برای کنترل دمای ایجاد شده در دستگاه به کار می رود.
  • و همچنین دمای آب را نیز کنترل می نماید.
  • و به هنگام به جوش آمدن آب آن را مشخص می کند.
  • در صورت بروز ایراد در ترموستات راهی جز تعویض آن نخواهید داشت.

نحوه تعمیرات کلید الکتریکی کتری چای ساز

  • کلید الکتریکی در چای ساز بر روی بدنه دستگاه قرار می گیرد
  • و با فشار دادن آن جریان الکتریکی در دستگاه وصل و یا قطع می شود.
  • اگر سیم های کلید ایرادی نداشتند، این قطعه را نیز باید تعویض نمایید.

راهنمای تعمیر المنت کتری چای ساز

  • در قسمت کفی کتری چای ساز المنتی قرار گرفته است که انرژی الکتریکی را از طریق سوکتی که در قسمت میانی صفحه چای ساز قرار دارد، دریافت می کند.
  • سپس آن را به انرژی گرمایی تبدیل می نماید.
  • عملکرد این المنت در به جوش آمدن آب داخل کتری اساسی ترین نقش را دارد.
  • تعمیر المنت کتری تنها با تعویض آن امکان پذیر است.

طریقه تعمیر المنت قوری چای ساز

  • المنت مربوط به قوری چای ساز در داخل صفحه چای ساز قرار می گیرد.
  • بر روی صفحه محلی مختص جای گیری قوری تعبیه شده است.
  • اگر این صفحه را باز کنید، متوجه وجود المنت خواهید شد.
  • این المنت نیز کار تولید گرما را در زیر قوری انجام می دهد و از این طریق منجر به دم کشیدن چای داخل قوری می شود.

روش تعمیرات سوکت چایساز

  • سوکت چای ساز بر روی کتری تعبیه شده است.
  •  از طریق این سوکت می توان کابل چای ساز را به کتری وصل نمود.
  • و باعث اتصال جریان برق به ساختمان الکتریکی داخل کتری شد.
  • افزایش عمر چای ساز ممکن است باعث از بین رفتن کیفیت سوکت شده باشد.
  • در این مواقع با توجه به آموزش تعمیرات چای ساز باید سوکت را تعویض کنید.

شیوه تعمیر کابل کتری برقی

  • کابل کتری برقی وظیفه انتقال جریان برق از پریز به برد الکتریکی داخل دستگاه را دارد.
  • آسیب دیدن کابل ها در کتری برقی منجر به قطع جریان برق خواهد شد.

آموزش تعمیر کفی یا صفحه گرمایشی چای ساز

  • کفی چای ساز یا همان صفحه گرمایشی جای ساز که کتری و قوری بر روی آن قرار می‌گیرد، قطعات و برد الکتریکی چای ساز را در خود جای می دهد.

چگونگی تعمیرات سنسور دمای چای ساز

  • این قطعه وظیفه دارد تا دمای آب داخل کتری را به صورت اتوماتیک اندازه گیری کرده و در صورتی که آب به جوش آید، آن را به صورت خودکار خاموش کند.

مشکلات و خرابی های رایج در چای ساز

تجربه و ثبت درخواست متعدد در تعمیر چای ساز به ما نشان داده این دستگاه معمولا با یکی از علائم زیر دچار خرابی و یا نقص در عملکرد آن روبرو میشود .

  • قطع شدن چای ساز قبل از جوشیدن آب
  • قطع نشدن کلید چای ساز بعد از جوشیدن آن
  • وجود نشتی و آبریزی از کف کتری
  • قطع شدن فیوز برق بمحض روشن کردن چای ساز
  • گرم نشدن قوری
  • روشن نشدن چای ساز

این مشکلات از بیشترین مواردی بوده که کاربران برای تعمیرات چای ساز و کتری برقی به هوم اپلیانس مراجعه کرده اند ، البته مشکلات دیگری نیز ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد میتوانید برای دریافت مشاوره و راهنمایی با شماره مندرج در سایت تماس بگیرید .

عیب یابی و علت قطع شدن چای ساز قبل از جوشیدن آب

در عملکرد چایی ساز نوعی سنسور ، ترموستات و یا بی متال استفاده شده است ، این سنسور ها جهت اندازه گیری دمای آب طراحی شده اند ، زمانی که دمای آب داخل کتری به 100 درجه سانتی گراد ( دمای جوش آب ) مرسد این سنسور یا بی متال ها به تغییر حالت باعث قطع جریان برق و در نهایت پریدن کلید چای ساز میشوند .

اگر این سنسور ها به هر علتی دجار نقص شوند این مشکل برای دستگاه ما بوجود می آید و برای رفع و تعمیر چای ساز و کتری برقی در این حالت باید سنسور معیوب تعویض و یک سنسور سالم جایگزین قبلی شود .

در صورت بروز این مشکل با تعویض یک سنسور تعمیرات چای ساز انجام میشود و نیازی به خرید یک چای ساز نو نیست پس با ما تماس بگیرید .

عیب یابی و رفع قطع نشدن چای ساز پس از جوشیدن آب

سنسور ها و بی متال ها دارای نوع دیگری خرابی هستند ، بی متال از دو ورقه فلز نا هم جنس ساخته شده اند ، این دو ورقه فلز دارای مقاومت های مختلف در دما های مختلف هستند و زمانی که آب بجوش می آید این خاصیت باعث فاصله گرفتن این دو فلز از هم و در نهایت قطع شدن کلید چای ساز میشود .

اگر به دلایل جرم گرفتگی این بی متال ها یا از دست رفتن خاصیت آن این عملکرد متوقف شود میبینیم که بعد از جوشیدن آب باز هم این دستگاه قطع نمیشود . با تعویض بی متال میتوان تعمیر چای ساز را انجام داد .

وجود نشتی و برطرف کردن آن در تعمیرات چای ساز

یکی از شایع ترین مشکلات و خرابی های چای ساز که مارا به فکر تعمیرات چای ساز و کتری برقی می اندازند وجود نشتی از کف چای ساز هست .

اگر کمی به نشتی آب توجه شود متوجه میشوید این نشتی به از کف و نقطعه اتصال کتری به صفحه چای ساز میباشد ، در صورت مشاهده این مورد قسمت کف تعویض و مشکل دستگاه برطرف خواهد شد .

برای تعمیر  کتری برقی و چای ساز با شماره تماس بگیرید .

عیب یابی و دلیل قطع شدن فیوز برق به محض روشن کردن چای ساز

زمانی که کلید کتری را برای جوشاندن آب به پایین فشار میدهیم بلافاصله فیوز برق ساختمان قطع میشود ، در ک علت این مشکل بسیار ساده است ، زمانی که یک اتصال کوتاه در چای ساز وجود داشته باشد فاز و نول اتصالی کرده و این اتصالی باعث این موضوع میشود .

در زمان تعمیر چای ساز و کتری برقی بیشتر در برد الکترونیکی و المنت این اتصالی بوجود می آید و برای رفع آن باید این دوقطعه چک شوند تا محل اتصال پیدا و قطعه معیوب تعویض شود .

علت گرم نشدن قوری و روش تعمیر چای ساز و کتری برقی

قوری چای ساز توسط یک المنت گرمای ملایمی برای دم کردن چایی تولید میکند ، ممکن است این المنت یا سنسور های بسوزند و نتوانند گرمای لازم را ایجاد کنند .

برای تعمیرات چای ساز در این حالت باید برد ، کلید های پاور و المنت چک شود ، یکی از قطعات حتما معیوب شده و نیاز به سرویس دارد .

هوم اپلیانس مرکز تخصصی تعمیرات چای ساز فلر در نارمک تهران

  • قطعات لوازم خانگی
  • ۰
  • ۰

تعمیرات چرخ گوشت تفال نارمک

از جمله مشکلات رایج چرخ گوشت تفال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

موتور چرخ گوشت تفال جرقه می زند، برای تعمیر و عیب یابی دستگاه چه باید کرد؟

در بعضی مواقع ممکن است در حین کار با چرخ گوشت تفال جرقه ای ایجاد شود که می تواند دلایل مختلفی داشته باشد از جمله:

  • ممکن است مشکل مرتبط با خرابی اورلود موتور و فرسودگی کموتاتور باشد که نیاز به بررسی تخصصی دارد.
  • وجود اصطکاک بین قطعات تشکیل دهنده دستگاه نیز می تواند علت جرقه زدن موتور آن باشد.
  • یکی دیگر از دلایل جرقه زدن موتور مربوط به وجود اتصالی در مدار دستگاه است که باید تعمیر شود.
  • رطوبت زیادی که در چرخ گوشت وجود دارد نیز می تواند در دستگاه جرقه ایجاد نماید.

 

چرخ گوشت تفال به درستی نمی چرخد، روش تعمیر و عیب یابی دستگاه در این مواقع

اگر موتور دستگاه شما کار می کند اما چرخ مارپیچ آن به درستی نمی چرخد، برای عیب یابی چرخ گوشت تفال خود موارد زیر را بررسی کنید:

  • ممکن است مشکل از دنده مارپیچ، پین فنر، شفت چرخ دنده، چرخ مارپیچ و یا چرخ دنده اصلی باشد.
  • اگر مشکل از چرخ دنده مارپیچ چرخ گوشت است باید آن را بررسی کنید تا ساییدگی نداشته باشد. در صورت ساییدگی باید تعویض شود.
  • شکستگی بین پین فنر نیز می تواند باعث ایجاد این مشکل شود که باید تعویض گردد.
  • مشکلات و خرابی های مربوط به چرخ دنده و شفت موتور نیز با تعویض برطرف خواهند شد.
  • در صورتی که دنده مارپیج سر محور موتور شکسته باشد، برای برطرف نمودن مشکل دستگاه باید آرمیچر را تعویض کنید.

 

چرخ گوشت تفال کند کار می کند، نظر تعمیرکار هوم خانه در این باره

در مواقعی که چرخ گوشت تفال شما به کندی کار می کند، موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • کندی چرخ گوشت می تواند به دلیل زیاد بودن حجم گوشت موجود در دستگاه باشد که بهتر است از تکه های کوچک تر گوشت استفاده کنید.
  • کندی تیغه های دستگاه نیز می تواند باعث کند شدن روند کاری آن شود که باید تیغه آن را تیز نمایید.
  • نصب اشتباه تیغه و اجزای چرخ گوشت نیز باعث کند کار کردن آن می شود. بنابراین دقت نمایید که هریک از اجزا به درستی در جای خود قرار گرفته باشند.
  • استفاده طولانی مدت از چرخ گوشت نیز یکی دیگر از دلایل کند شدن آن است.

 

چرخ گوشت تفال صدای زیادی دارد، عیب یابی و تعمیر دستگاه به چه صورت است؟

ممکن است چرخ گوشت تفال شما در حین کار سر و صدای زیادی را ایجاد نماید که می تواند به دلایل زیر باشد:

  • در صورت فاسد بودن و یا خالی شدن گریس موجود در جعبه دنده، صدای بلندی در دستگاه ایجاد می شود. بهتر است جعبه دنده دستگاه را با گریس نسوز پر نمایید.
  • ممکن است چرخ دنده های چرخ گوشت ساییده شده باشند و باعث ایجاد سر و صدا شوند که برای تعمیر آن باید از تعمیرکار متخصص کمک بگیرید.
  • در صورتی که صدای دستگاه از چرخ دنده های آن نباشد، باید اجزای موتور مورد بررسی قرار بگیرند.
  • در بعضی موارد با هرزگرد شدن پروانه موتور و گشاد شدن یاتاقان نیز صدایی بلند در دستگاه ایجاد می شود.

لوازم یدکی و قطعات چرخ گوشت تفال را از قطعه بانک بخواهید.

هوم اپلیانس مرکز تعمیرات چرخ گوشت تفال 

 

  • قطعات لوازم خانگی
  • ۰
  • ۰

تعمیر مخلوط کن بلک اند دکر نارمک

مخلوط‌ کن بلک اند دکر؛ ترکیب تمام مواد غذایی با کم‌ترین دردسر

مخلوط‌ کن‌ ها عضوی مهم در تمام آشپزخانه‌ها هستند. افراد با استفاده از مخلوط‌ کن می‌توانند انواع مواد غذایی مانند سیر، پیاز، سبزیجات، موز و دیگر میوه‌ها را یکدیگر مخلوط کنند. همچنین از این دستگاه‌ها برای تهیه انواع آب‌میوه‌ها و اسموتی‌ها استفاده می‌شود.

ایرادات متداول در تعمیرات مخلوط‌ کن بلک اند دکر

ایرادات متداول در تعمیرات مخلوط‌ کن بلک اند دکر و دلایل بروز آن‌ها

تمام انواع لوازم برقی دارای ایراداتی هستند که برای عیب‌یابی اصولی این لوازم باید آن‌ها را شناخت. مخلوط‌ کن‌ بلک اند دکر نیز از این قاعده جدا نیستند و مشکلات رایجی دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به روشن نشدن، خاموش شدن ناگهانی، کاهش قدرت و سرعت موتور و نشت مواد از اطراف مخلوط‌ کن اشاره کرد. هر یک از این مشکلات دلایل مخصوص به خود را دارند و به همین تعمیرکاران تعمیرات مخلوط کن بلک اند دکر مانند هوم اپلیانس  باید با بررسی دلایل این مشکلات، کار تعمیر این دستگاه را انجام دهند. با ایرادات متداول مخلوط‌ کن و دلایل بروز آن‌ها آشنا می‌شویم.

روشن نشدن مخلوط کن بلک اند دکر

یکی از رایج‌ترین مشکلات انواع مخلوط‌ کن‌ ها از جمله بلک اند دکر، روشن نشدن این دستگاه‌ها است. در بسیاری از موارد این مشکل جدی نیست و با رعایت برخی نکات حل می‌شود. در برخی موارد نیز موتور مخلوط‌ کن شما سوخته یا خرابی شده است که باید تعویض یا تعمیر آن را به یک تعمیرکار مجرب ازمراکز خدمات  بسپارید. دلایل روشن نشدن مخلوط‌ کن عبارت‌اند از:

  • خرابی کلید روشن و خاموش دستگاه
  • قطع برق ساختمان
  • اتصالی سیم‌کشی داخلی دستگاه
  • خرابی پریز برق مورد نظر و قطعی برق آن
  • سوختن یا خرابی موتور دستگاه
  • ضربه یا آب خوردن مخلوط‌ کن

خاموش شدن ناگهانی مخلوط کن بلک اند دکر در هنگام استفاده

خاموش شدن ناگهانی یکی دیگر از ایرادات متداول انواع مخلوط‌ کن‌ ها است. این مشکل نیز دلایل بسیار زیادی دارد که برای بررسی آن به یک مطلب جداگانه نیاز دارید. بااین‌حال تعمیرکاران مجرب هوم اپلیانس بعنوان تعمیرات مخلوط کن بلک اند دکر با استفاده از تجربه خود اصلی‌ترین دلایل خاموش شدن ناگهانی مخلوط‌ کن را موارد زیر می‌دانند:

  • قطعات ایمنی مانند اورلود خراب شده‌اند
  • داغ شدن بیش از اندازه دستگاه
  • خرابی فن دستگاه در برخی مدل‌های پیشرفته
  • وجود اتصالی در سیم‌کشی داخلی مخلوط‌ کن

کاهش قدرت و سرعت موتور بلک اند دکر

بعد از گذشت مدتی، برخی از مخلوط‌ کن‌ ها قدرت اولیه خود را از دست می‌دهند. این مشکل نیز می‌تواند دلایل بسیار زیادی داشته باشد که یکی از اصلی‌ترین آن‌ها، خرابی موتور و یا قطعات داخلی آن است. برای مثال در صورت خرابی بوش موتور، قدرت و سرعت مخلوط‌ کن افت می‌کند. همان‌طور که اشاره شد، تعمیر موتور مخلوط‌ کن بلک اند دکر توسط افراد عادی بسیار دشوار است و آن‌ها باید تعمیرات این دستگاه را به یک مخلوط کن بلک اند دکر مانند هوم اپلیانس بسپارند. از جمله دیگر دلایل کاهش قدرت و سرعت موتور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کند شدن تیغه داخل پارچ
  • تمام شدن یا کاهش ذغال داخل مخلوط‌ کن
  • کثیف شدن کالکتور دستگاه
  • خرابی آرمیچر یا نیم‌سوز شدن آن

صدای اضافی در هنگام کارکردن مخلوط‌ کن بلک اند دکر

همان‌طور که می‌دانید، مخلوط‌ کن‌ ها دستگاه‌های بسیار پرسروصدایی هستند اما صدای تولیدشده توسط این دستگاه‌ها باید در حد طبیعی باشد. در برخی موارد صدای تولیدشده توسط این دستگاه بسیار بالا است که این امر نشان‌دهنده وجود خرابی در دستگاه شما است. دلایل تولید صدای ناهنجار و اضافی در حین استفاده از مخلوط‌ کن عبارت‌اند از:

  • خرابی کوپلینگ
  • خرابی بوش موتور مخلوط‌ کن
  • وجود قطعات بسیار سفت در میان مواد غذایی داخل مخلوط کن
  • کنده شدن قسمتی از پارچ پلاستیکی
  • کنده شدن قسمتی از تیغه

معرفی قطعات اصلی مخلوط‌ کن بلک اند دکر

مخلوط‌ کن‌ بلک اند دکر بسته به مدل دارای تجهیزات مختلفی هستند. برای مثال برخی از مدل‌های این دستگاه از مخلوط‌ کن‌ های چندکاره به‌شمار می‌آیند که لوازم مختلفی مانند ظرف آسیاب یا رنده دارند. از طرف دیگر برای عیب‌یابی مشکل این دستگاه، شما باید با عملکرد تمام قطعات آن به‌خوبی آشنا باشید تا بتوانید مشکل مخلوط‌ کن خود را برای کارشناسان تعمیرات مخلوط کن بلک اند دکر مانند هوم اپلیانس شرح دهید. این امر به تعمیرکاران این مرکز کمک می‌کند تا با سرعتی بیشتر، مشکل دستگاه شما را رفع کنند. با مهم‌ترین قطعات مخلوط‌ کن آشنا می‌شویم.

لوازم یدکی و قطعات مخلوط کن بلک اند دکر را از قطعه بانک بخواهید. 

هوم اپلیانس مرکز تعمیر مخلوط کن 

موتور؛ مهم‌ترین قطعه مخلوط‌ کن بلک اند دکر

از همین ابتدا می‌توان گفت که موتور مخلوط‌ کن، مهم‌ترین قطعه این دستگاه است. چرا که این قطعه وظیفه دارد تا تمام نیروی لازم برای چرخاندن تیغه دستگاه را تامین کند. باید اشاره کرد که بدون موتور امکان استفاده از مخلوط‌ کن وجود ندارد و به همین خاطر در صورت خرابی این قطعه، باید در سریع‌ترین زمان ممکن تعمیر آن را به یک تعمیرات مخلوط کن بلک اند دکر مانند هوم اپلیانس بسپارید تا دستگاه شما توسط تعمیرکاران متخصص و مجرب تعمیر شود.

انواع لوازم جانبی مخلوط‌ کن بلک اند دکر

مخلوط‌ کن‌ های بلک اند دکر تنوع بسیار بالایی دارند. برخی از آن‌ها تنها مخلوط‌ کن هستند و برخی دیگر کاربردهای بسیار زیادی دارند و اصطلاحا به آن‌ها غذاساز یا مخلوط‌ کن چندکاره گفته می‌شود. این دسته از مخلوط‌ کن‌ ها لوازم جانبی متنوعی مانند ظرف آسیب، رنده و یا ظرف خردکن دارند. همچنین برخی از مدل‌های این دستگاه دارای چندین تیغه برای خردکردن انواع مواد غذایی هستند. در صورت خرابی این لوازم، شما می‌توانید آن‌ها را از یک مخلوط کن بلک اند دکر خریداری کنید. چرا که عموما این مراکز تنها قطعات اورجینال را به فروش می‌رسانند.

تیغه‌های مختلف؛ از دیگر قطعات قابل خرید از مخلوط کن بلک اند دکر

مخلوط‌ کن‌ ها عموما با یک تیغه عرضه می‌شوند اما برخی مدل‌های این دستگاه‌ها کاربردهای متنوعی دارد و می‌توان از آن‌ها برای پوره کردن، آسیاب کردن یا حتی خردکردن استفاده کرد. برای مثال با تیغه برخی مخلوط‌ کن‌ ها می‌توان یخ را به قطعات بسیار ریز خرد کرد تا از آن برای تهیه اسموتی یا نوشیدنی‌های خنک استفاده کنید. این تیغه‌ها از مخلوط‌ کن بلک اند دکر قابل خریداری هستند.

کویل، شفت و دیگر قطعات مربوط به موتور مخلوط‌ کن بلک اند دکر

همان‌طور که اشاره شد، موتور مخلوط‌ کن مهم‌ترین و پیچیده‌ترین قطعه این دستگاه است. این قطعه از اجزای مختلفی مانند کویل، سیم‌پیچ و شفت ساخته شده است. هر یک از این قطعات نقش به‌خصوصی در عملکرد مخلوط‌ کن دارند و باید به کارایی مناسب آن‌ها توجه داشت. بررسی خرابی این قطعات بسیار دشوار است و باید توسط تعمیرکاران تعمیرات مخلوط کن بلک اند دکر هوم اپلیانس ، انجام شود.

رعایت نکات مهم برای افزایش طول عمر مخلوط کن بلک اند دکر

می‌توان گفت اصلی‌ترین دلیل خرابی مخلوط‌ کن‌ ها، عدم استفاده درست و اصولی از این دستگاه است. به همین خاطر برای افزایش عمر این دستگاه می‌توانید از آن مطابق با نکات عنوان‌شده در دفترچه راهنما استفاده کنید. برای مثال خردکردن مواد غذایی بسیار سفت مانند یخ نباید از مخلوط‌ کن استفاده کرد. چرا که تیغه و موتور این دستگاه توانایی مخلوط‌کردن یا خردکردن این مواد را ندارد.

  • قطعات لوازم خانگی
  • ۰
  • ۰

تعمیر جارو برقی دیاموند نارمک

مشکلات رایج جارو برقی دیاموند

تعمیر جاروبرقی دیاموند

۱. خاموش شدن ناگهانی

اگر سیم کابل جاروبرقی ایرادی نداشته باشد، خاموش شدن ناگهانی آن می تواند به علت نیم سوز شدن موتور باشد.

در این حالت سریعا نسبت به برطرف کردن مشکل اقدام کنید تا از خرابی یا سوختن کامل موتور جلوگیری شود.

۲. داغ کردن جاروبرقی

جاروبرقی نیز مانند هر وسیله برقی دیگری ظرفیت محدودی دارد.

اگر در مدت زمان طولانی از دستگاه استفاده کنید و در فواصل زمانی به آن استراحت ندهید، دستگاه داغ می کند.

اگر فشار وارد آمده به جاروبرقی بیش از اندازه باشد، حتی در مواردی موجب نیم سوز شدن موتور نیز خواهد شد.

پس برای جلوگیری از بروز این مشکلات، حتما هنگام کار به جاروبرقی استراحت دهید و سپس مجددا آن را روشن کنید.

۳. ضعیف بودن مکش

ضعیف بودن مکش می تواند به علت گیر کردن اشیا در لوله خرطومی جاروبرقی باشد.

همچنین پارگی لوله نیز می تواند مکش را ضعیف کند؛ که در این حالت باید نسبت به تعویض آن اقدام نمود.

کیسه جاروبرقی را چک کنید که بیش از اندازه پر نباشد.

اگر مشکل از موارد بالا نبود، احتمالا موتور دستگاه ضعیف شده است و باید توسط یک تعمیرکار چک شود.

۴. ایجاد سر و صدای بیش از اندازه

خرابی پروانه و یا بلبرینگ می تواند موجب بروز این مشکل شود.

در این حالت برای رفع مشکل خود حتما به یک متخصص مراجعه کنید.

۵. روشن نشدن

اگر دستگاه روشن نمی شود، ممکن است به دلیل خرابی دکمه پاور، سیم کابل و یا سوختن موتور باشد.

۶. بوی سوختگی در جارو برقی دیاموند

بوی سوختگی ممکن است به دلیل وجود رطوب در دستگاه باشد.

همچنین خراب شدن بلبرینگ های جاروبرقی نیز دلیل دیگر ایجاد بود سوختگی است.

 

لوازم یدکی و قطعات جاروبرقی دیاموند را از قطعه بانک بخواهید. 

هوم اپلیانس مرکز تخصصی تعمیرات جاروبرقی دیاموند 

تعمیر جارو برقی دیاموند در تهران

هوم اپلیانس با دارا بودن تیمی متشکل از ماهرترین و با تجربه ترین تعمیرکاران سال ها در زمینه تعمیر انواع لوازم برقی در سراسر تهران فعالیت کرده است.

تعمیرکاران این شرکت به صورت تخصصی در رابطه با تعمیر انواع جاروبرقی به خصوص جارو برقی های برند دیاموند آموزش دیده اند و در این زمینه به مهارت، دانش و تجربه بالایی رسیده اند.

برخی از مهم ترین مزایای هوم اپلیانس

  1. گارانتی ۹۰ روزه شرکتی
  2. ارائه کد تخفیف دوره ای ویژه مشترکین
  3. داشتن کادری متخصص و حرفه ای از تعمیرکاران جاروبرقی
  4. استفاده از قطعات فابریک و اورجینال شرکتی در تعمیر جاروبرقی دیاموند
  5. تعویض و سرویس موتور جاروبرقی دیاموند به همراه تعویض بلبرینگ
  6. سرویس و تعویض فیلتر به همراه تعویض ذغال های موتور
  7. تعویض خرطومی،زانویی و پارویی
  8. تعویض و فروش کیسه های جاروبرقی یکبار مصرف معمولی و نانو
  9. تعویض و تعمیر سیم جمع کن و خاکزدایی جاروبرقی
  10. فروش قطعات و لوازم جانبی مانند خرطومی ، تلسکوپی و …
  11. تعویض سنسور جاروبرقی

 

  • قطعات لوازم خانگی