قطعه بانک مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

فروش قطعات لوازم خانگی - تعمیرات لوازم خانگی

قطعه بانک مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

فروش قطعات لوازم خانگی - تعمیرات لوازم خانگی

فروش انواع قطعات لوازم خانگی تفال مولینکس بوش فلر میگل کارچر زیمنس پارس خزر براون روونتا و ...
تعمیرات بخارشوی دلونگی بازسازی ظروف تفلون تعمیرات بوش تعمیرات مولینکس تعمیرات تفال تعمیرات جاروبرقی و ...
02144269640
تهران - فلکه اول صادقیه - ظلع جنوب غربی - مرکز خرید پردیس - طبقه اول واحد 11

  • ۰
  • ۰

تعمیر جاروبرقی ساختمان آلومینیوم

جاروبرقی

جارو برقی یک دوست قدرتمند برای جمع آوری و حذف مواد آلاینده و آلرژی زا از خانه شما و افزایش طول عمر فرش و وسایل منزل شما می باشد.اما بدون نگهداری صحیح ،حتی بهترین مدل های جارو برقی نیز به درستی قادر به انجام کاری که برای آن طراحی شده اند نیستند. برای نگهداری جاروبرقی در بهترین حالت عملیاتی خود به توصیه های زیر عمل کنید:

  •    کیسه جارو برقی را پس از هر بار جارو کشیدن بررسی کنید و هنگامی که کیسه به اندازه نصف پر شده باشد یا پاره شده است آن را تعویض کنید. یک کیسه سالم و تمیز باعث جریان خوب  هوا می شود و باعث جلوگیری از پخش شدن ذرات گرد و غبار به داخل هوا می شود. (اگر از یک جارو برقی بدون کیسه استفاده می کنید،پس از هر بار استفاده قسمت گرد و غبار را تخلیه نمایید.)
  •    فیلتر های جارو برقی را با توجه به توصیه شرکت تولیدی تعویض یا تمیز کنید. فیلترهای گرفته باعث کاهش بازدهی جارو برقی می شود.در صورت امکان برای گرفتن ذرات گرد و غبار به خوبی ،از فیلتر و کیسه های بازدهی – بالا استفاده کنید.
  •    فرچه های جارو برقی را برای علائم فرسودگی و ساییدگی بررسی نمایید،غلطک فرچه را از هر گونه رشته های حلقوی دورش (مو،نخ،الیاف پارچه ای و…) به دور نگه دارید و مطمئن شوید که به راحتی حرکت می کند.خاک و دوده می تواند روی بلبرینگ های جاروبرقی تجمع کرده و مانع حرکت می شود و فشار زیادی روی موتور وارد کند.
  •    به محض مشاهده علائم آسیب، سیم ها و دوشاخه را توسط یک تکنسین خوب بررسی نمایید و درصورت بوی سوختگی درخواست یک بررسی کامل نمایید.هرگز یک جارو برقی را به هنگامی که استفاده نمی شود در داخل پریز رها نکنید.
  •    گاهی اوقات قاب داخلی و خارجی جارو برقی را با پارچه نسبتا مرطوب تمیز کنید و قسمت های دیگر را با محلول آب و صابون بشویید.
  •    هرگز اشیا بزرگ یا فلزی را جارو نکنید که ممکن است به فن یا موتور جارو برقی آسیب بزند.
  •    هرگز روی فرش یا موکت خیس را جارو نکنید. علاوه بر ایجاد خطر شوک الکتریکی ، رطوبت درون شلنگ و کیسه محیط را برای رشد قارچ و باکتری های بوزا فراهم می کند.
  •    جارو برقی خود را هر دو سال یک بار سرویس نمایید ، با این کار شما از سرمایه خود  محافظت می کنید و از استفاده از یک جارو برقی با عملکردی مثل روز اول لذت می برید.

تعمیر جاروبرقی تفال ، تعمیر جاروبرقی بوش ، تعمیر جاروبرقی زیمنس ، تعمیر جاروبرقیال جی ، تعمیر جاروبرقی سامسونگ ، تعمیر جاروبرقی رونتا ، تعمیر جاروبرقی فیلیپس ، تعمیر جاروبرقی آاگ ، تعمیر جاروبرقی مولینکس ، تعمیر جاروبرقی پار خزر ، تعمیر جاروبرقی ناسیونال ، تعمیر جاروبرقی پاناسونیک ، تعمیر جاروبرقی مدیا ، تعمیر جاروبرقی دوو ، تعمیر جاروبرقی بیم ، تعمیر جاروبرقی میله ، تعمیر جاروبرقی سوپرا ، تعمیر جاروبرقی هیتاچی ، تعمیر جاروبرقی هاردستون ، تعمیر جاروبرقی فلر ، تعمیر جاروبرقی روبن

کادر متخصص سنتر سرویس آماده ارائه ی خدمات تخصصی در جهت تعمیرات انواع جاروبرقی های خانگی ، جاروبرقی های صنعتی و جارو شارژی میباشد. هموطنان عزیز ایرانی میتوانند با اطمینان از تخصص و تجربه ی ما با ما تماس گرفته و از خدمات تخصصی تعمیرات ما بهره مند شوند.

دستگاه روشن نمی شود.

  • خرابی از دوشاخه و سیم رابط است : باید آن را تعویض و یا در صورت امکان تعمیر کنید.
  • کلید قطع وصل خراب است : بوسیله اهم متر از خرابی آن اطمینال حاصل فرمایید. در صورت خراب بودن آن را تعویض کنید.
  • زغالهای موتور کثیف شده‌اند معمولا پس از مدتی کار کردن ممکن است یک قشر از گرد و غبار به صورت لایه‌ای عایق بین زغالها و تیغه‌های کلکتور بوجود آید. و از عبور جریان جلوگیری کند. با یک سنباده نرم به آرامی روی تیغه‌ها و سطح زغال‌ها را سائیده و پاک کرد. سپس براده‌های بوجود آمده را پاک کنید تا زغالها و تیغه ها باهم در تماس خوب با یکدیگر باشند.
  • زغالها خراب‌ است : اگر زغالها در اثر فرسایش از حد معمول کوتاه‌تر شود با بستن آنها را با زغالهای جدید تعویض کنید.
  • کلافهای سیم پیچی سوخته‌اند : ممکن است در اثر کار زیاد سیم پیچ های آرمیچر سوخته باشند. در این شرایط از بوی ناشی از سوختن شرلاک‌های روی سیم‌ها تشخیص داده شود. در این صورت اگر سیم پیچ قابل بازپیچی باشد این کار را انجام دهید. در غیر این صورت کامل موتور باید تعویض شود.

دستگاه نامنظم کار می‌کند.

  • فاصله بین زغالها و تیغه تنظیم نیست : اگر فشار فنرهای پشت زغالها به اندازه کافی نباشد باعث ایجاد جرقه و گرم شدن آرمیچر می‌شود برای جلوگیری از این مسئله فنر زغالها را کشیده و فشار آن را تنظیم کنید.
  • آرمیچر نیم سوز شده است : اگر کلافهای روی آرمیچر نیم سوز شده باشد حتما بایستی تعویض شوند.
  • کلافهای میدان نیم سوز است :
    کلافهای میدان به ندرت سوخته می‌شود ولی اگر تحت تاثیر بار اضافی و کار بدون وقفه قرار گیرد این قسمت هم پس از آرمیچر نیز می‌سوزد که در این حالت اگر امکان باز پیچی سیم پیچ‌ها وجود نداشته باشد بایستی کلا موتور را تعویض کرد.

هنگام کار ما بین زغال و تیغه‌های کلکتور جرقه و گرمای زیاد ایجاد می‌شود.

  • زغال‌ها کثیف شده‌اند : زغال‌ها را تمیز کرده و در صورت کوتاه شدن تعویض کنید.
  • آرمیچر سوخته است :
    در صورت سالم بودن زغالها و تیغه کلکتور حتما کلافهای سیم پیچ نیم سوز شده‌اند. برای اطمینان خاطر می‌توانید شدت جریان موتور را اندازه گیری کنید. اگر بیش از حد مجاز بود باید کلافها باز پیچی یا تعویض شود.

هنگام روشن کردن دستگاه ، فیوز میپرد.

  • بین سیم‌های رابط اتصال کوتاه رخ داده است : سیم‌های رابط را آزمایش کنید. و جعبه ترمینال را بازدید نمایید و عیب را برطرف کنید.
  • کلید قطع وصل خراب است : در صورت لزوم تعمیر و در صورت تعویض کردن آن را تعویض کنید.
  • موتور سوخته است :
    در اثر کار مداوم و مرور زمان ممکن است عایق روی سیم‌های موتور از بین رفته و سیم‌های آن به یک دیگر اتصال کوتاه کنند پس از تعیین عیب اقدام به بازپیچی یا تعویض سیم پیچ کنید.

قدرت مکش دستگاه کم شده است.

  • کیسه زباله ممکن است پر شده باشد : کیسه را تخلیه کنید تا قدرت مکش جاروبرقی بالا رود.
  • فیلتر دستگاه کثیف شده باشد : فیلتر دستگاه را که اکثرا از جنس پارچه یا اسفنج فشرده تهیه می‌شود با دست کاملا تمیز کنید.
  • از شیلنگ رابط ، هوا خوب عبور نمی‌کند :
    شیلنگ را از دستگاه جدا سازید و دستگاه را روشن کنید. اگر دستگاه مکش کافی ایجاد کرد. اشکال از شیلنگ است باید آن را کاملا تمیز کرد اگر باز هم خوب کار نکرد حتما شیلنگ سوراخ شده که باید تعویض شود.

هنگام روشن شدن ، دستگاه صدای ناهنجار می‌دهد.

  • پروانه شل شده است و یا یکی از یاتاقان‌ها خراب شده است :
    اگر پیچ محور آرمیچر که پروانه مکش و کانال هوا را در محل‌های خود سفت نگه می‌دارد شل شده باشد یاتاقان‌ها خوردگی پیدا کرده باشند. صدای ناهنجار ایجاد می‌شود که بایستی در این شرایط ، پیچ را سفت کرده و یاتاقان‌ها را تعویض کنید.

قطعات و لوازم یدکی جاروبرقی را از هوم اپلیانس بخواهید.

همچنین بخوانید مفاله تعمیرات مولینکس

دستگاه با لرزش کار می‌کند.

  • نگه دارنده‌های لاستیکی موتور شل یا خراب است :
    نگه دارنده‌های موتور را به دو قسمت بازدید کنید اگر شل شده‌اند آنها را محکم کنید. چنانچه هر یک از آنها خراب شده است تعویض کنید.

تعمیر جاروبرقی تفال ، قطعات جاروبرقی تفال ، کیسه جاروبرقی سامسونگ ، فیلتر جاروبرقی ، برس جاروبرقی ، شلنگ جاروبرقی و …

معرفی ساختمان آلومینیوم

ساختمان آلومینیوم مرکز تعمیرات لوازم خانگی در تهران، مجموعه‌ای بسیار معروف می‌باشد. آیا این تجربه را داشته‌اید که لوازم منزلتان خراب شود و مکانی برای تعمیر آن‌ها سراغ نداشته باشید؟ ما در این مقاله یک مرکز برای این موضوع معرفی می‌کنیم. بله!! منظور ما همین پاساژ آلومینیوم معروف است. تعمیر لوازم خانگی ساختمان آلومینیوم بهترین کیفیت و خدمات را برای مشتریان ارائه می‌دهد.

این ساختمان ۱۳ طبقه در سال ۱۳۴۳ ساخته شده است. در زمان ساخت، به عنوان سومین ساختمان بلند ایران که دارای آسانسور است، شناخته می‌شد. این پاساژ در ابتدا به فردی به نام حبیب‌الله القانیان تعلق داشت. پس از انقلاب این ساختمان مصادره شد و مغازه‌های آن اجاره داده شد. البته اکنون سن این مجموعه واقعا زیاد است و بهتر است فکری به حال اوضاع نامناسب آن شود.

در مورد معماری این مجموعه حرف‌های بسیار ی وجود دارد. این ساختمان به عنوان خواهرخوانده پلاسکو شناخته می‌شود و متاسفانه به همان اندازه ناایمن است.

این مرکز تنها ۲ سال از پلاسکو کوچک‌تر است ولی هیچ اقدامی در مورد ایمن‌سازی آن انجام نمی‌شود. عدم رعایت نکات ایمنی، نگرانی مغازه‌داران، وضع ظاهری نامناسب ساختمان (چه نمای خارجی و چه داخل)، نشان می‌دهد که خطر جدی این پاساژ را تهدید می‌کند.

پاساژ چارسو همچنین فضای ساختمان آلومینیوم نیز استاندارد نیست؛ پاگردها بسیار کوچک و تنگ هستند؛ سیم‌های متعدد از در و دیوار پاساژ آویزان است؛ تاریخ انقضای کپسول‌های آتش‌نشانی گذشته است؛ پله اضطراری در آن دیده نمی‌شود و چندین مورد دیگر که اکثر اهالی می‌دانند

. امیدوار هستیم با توجه به رفت و آمدی که به این پاساژ می‌شود، شهرداری اقداماتی انجام دهد. خدمات ساختمان در این مجموعه حدودا ۶۰۰ واحد تجاری مختلف مشغول به کار هستند. مغازه‌های مختلفی مانند فروش و تعمیرات لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، ساعت‌فروشی و … وجود دارد که در صورت لزوم کار شما را راه می‌اندازند. ساختمان آلومینیوم بورس تعمیر ساعت نیز دارد و انواع برندهای ساعت در آن تعمیر می‌شود. قطعات لوازم خانگی ساختمان آلومینیوم نیز معمولا کیفیت و دوام خوبی دارند. تعمیر وسایلی مانند جاروبرقی، یخچال، چرخ گوشت، ماشین لباس‌شویی، اجاق گاز، آب‌گرمکن و … انجام می‌شود

. می‌توانید تعمیر هر نوع وسیله با هر برندی که هست را به این مجموعه بسپارید. در صورتی که مایل باشید، خریدهای خود را هم در همین مکان انجام دهید. تعمیرات جاروبرقی ساختمان آلومینیوم بسیار با کیفیت است و اکثر افراد این منطقه، تعمیرات خود را به این پاساژ می‌سپارند.

ساعت کار ساختمان آلومینیوم تهران ساعت کاری این مرکز شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۸ الی ۲۰ می‌باشد. برخی سوال می‌پرسند که آیا ساختمان آلومینیوم جمعه باز است ؟ در جواب باید بگوییم که خیر؛ این مجموعه جمعه‌ها تعطیل می‌باشد.

 

 

 

  • ۰۳/۰۱/۲۸
  • قطعات لوازم خانگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی