قطعه بانک مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

فروش قطعات لوازم خانگی - تعمیرات لوازم خانگی

قطعه بانک مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

فروش قطعات لوازم خانگی - تعمیرات لوازم خانگی

فروش انواع قطعات لوازم خانگی تفال مولینکس بوش فلر میگل کارچر زیمنس پارس خزر براون روونتا و ...
تعمیرات بخارشوی دلونگی بازسازی ظروف تفلون تعمیرات بوش تعمیرات مولینکس تعمیرات تفال تعمیرات جاروبرقی و ...
02144269640
تهران - فلکه اول صادقیه - ظلع جنوب غربی - مرکز خرید پردیس - طبقه اول واحد 11

۲۵ مطلب در آبان ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

باطری جاروشارژی بوش

شرکت بوش آلمان یکی از قدرتمند ترین کمپانیهای ساخت لوازم خانگی و ابزار در دنیا می باشد. از جمله محصولات پر فروش این شرکت بوش جارو های شارژی هستند.
معمولا باتری جارو شارژیهای بوش از جنس نیکل کادمیوم یا لیتیوم یون هستند. بوش مدلهای متنوعی از جارو شارژی با توانهای مختلف تولید میکند که هر مدل باتری مختص به خود را دارد.
ما در مجموعه بوش ساپورت انواع پک باتری جارو شارژی بوش را با بهترین کیفیت و قیمت تولید و عرضه میکنیم.

 

 

 

تعویض باطری جارو شارژی بوش

برای تعویض باطری جارو شارژی بوش، انتخاب باتری طبق نمونه

 

اصلی نصب شده توسط شرکت بوش انجام می گردد و باتری جارو شارژی بوش از لحاظ سایز، ولتاژ و شکل ظاهری پک باتری جارو شارژی مطابق باتری استاندارد نصب شده توسط شرکت سازنده می باشد. معمولا باتری اورجینال نصب شده روی جارو شارژی های بوش دارای حداکثر ظرفیت ممکن در سایز ساب سی یعنی 3000 میلی آمپر ساعت هستند و توصیه میشود همین باتری مجددا نصب گردد. البته مشتریان عزیز امکان انتخاب ظرفیت

باتری را دارند و میتوانند از ظرفیت 1500 میلی آمپر ساعت تا 3000 میلی آمپر را انتخاب نمایند. ظرفیت باتری هر چقدر بالاتر باشد مدت زمان شارژ دهی باتری نیز بالاتر می رود.فرایند تعویض باتری جارو شارژی بوش در بوش ساپورت توسط تکنسین فنی و دستگاه نقطه جوش باتری استاندارد انجام میشود که همین امر باعث بالا رفتن عمر باتری و آسیب ندیدن باتری میشود.

قابل ذکر است اتصال سلولهای باتری جارو شارژی توسط افراد غیر فنی و ابزار غیر استاندارد باعث آسیب شدید به باتری و پایین آمدن ظرفیت شارژ باتری میشود. لذا ما در مجموعه بوش ساپورت عمل پک کردن باتری جارو شارژی را با نقطه جوش استاندارد انجام میدهیم. هنگام ساخت پک باتری با نقطه جوش استاندارد اتصال پلیت نیکل به باتری در کمتر از یک صدم ثانیه اتفاق می افتد و سلول باتری بیش از حد گرم نمیشود و آسیب نمیبیند. ولی در برخی مراکز غیر استاندارد اتصال سلولهای باتری به یکدیگر توسط هویه داغ لحیم میشود.

این امر باتری جارو شارژی شما را تخریب میکند. و یا از دستگاه نقطه جوش باتری غیر استاندارد استفاده میشود که باعث داغ شدن بیش از حد باتری شده و ظرفیت و طول عمر باتری را به شدت کاهش میدهد.

 

عمر باتری جارو شارژی بوش

عوامل زیادی در تعیین طول عمر پک باتری جارو شارژی شما دخیل هستند اما در شرایط استاندارد یک باتری با کیفیت جارو شارژی تا دو سال با ظرفیت اسمی چاپ شده روی باتری کار میکند و پس از آن به مرور زمان ظرفیت باتری پایین تر آمده و تقریبا 3 سال پس از نصب عمر باتری جارو شارژی شما به پایان میرسد و نیاز به تعویض باتری خواهید داشت.
از جمله عوامل مهم در تعیین طول عمر باتری جارو شارژی، استفاده از شارژر استاندارد است. شارژر استاندارد تضمین کننده طول عمر باتری شماست به این صورت که یک شارژر استاندارد باتری جارو شارژی، علاوه بر ولتاژ دقیق و فیلتر شده، مقدار جریان خروجی از شارژر را در مراحل مختلف شارژ کنترل میکند و با این عمل دمای داخل باتری کنترل شده و از آسیب رسیدن به باتری جلو گیرری میکند.
از عوامل مهم دیگر در طول عمر باتری جارو شارژی بوش دمای محیط است. باتریها به طور کل بهترین عملکردشان را در دمای مثبت 10 تا مثبت 20 درجه سانتیگراد انجام میدهند.
عامل بعدی که تاثیر به سزایی بر طول عمر باتری جارو شارژی دارد و معمولا در خانه رعایت نمیشود، این است که در مواقع عدم استفاده از جارو شارژی و پس از شارژ کامل همچنان دستگاه به برق متصل است و گاها تا روز بعد و استفاده  مجدد در دستگاه به برق متصل می ماند. این قضیه درست است که همه دستگاههای استاندارد مدار کنترل شارژ و قطع کن جریان شارژ اتوماتیک دارند اما، توصیه ما به شما این است که برای افزایش طول عمر باتری جارو شارژی خود، پس از شارژ کامل آن را از برق جدا کنید(این قضیه بر افزایش طول عمر سایر وسایل از جمله شارژر، تلویزیون، مایکروویو و ... نیز صادق است)برای مطالعه کامل مقاله عوامل موثر بر طول عمر باتری روی این لینک کلیک کنید.

مدت زمان شارژ باتری جارو شارژی

یکی از سوالات متداول هنگام خرید باتری یا تعویض باتری جارو شارژی بوش این است که چند ساعت دستگاه را روی شارژ بگذاریم یا اینکه مدت زمان شارژ اولیه چقدر باید باشد؟
پاسخ این سوال رابطه مستقیم با ظرفیت باتری جارو شارژی و شدت جریان خروجی شارژر جارو شارژی بوش شما  دارد. بدیم معنی که اگر به عنوان مثال جریان خروجی شارژر باتری جارو شارژی شما 200 میلی آمپر باشد و شما باتری با ظرفیت 2000 میلی آمپر ساعت انتخاب کرده باشید. بایک تقسیم ساده 2000/200 عدد 10 ساعت برای شارژ کامل باتری به دست می آید. البته باتری جدیدی که شما تهیه میکنید در حدود 20 تا 30 درصد شارژ اولیه دارد که در این زمان تاثیر گذار است.
در صورتی که دستگاه جارو شارژی، باتری و شارژر شما استاندارد باشند و از کیفیت خوبی برخوردار باشد. نیازی به وسواس نشان دادن در مدت زمان شارژ باتری نیست. به دلیل اینکه این دستگاهها و شارژرهای استاندارد مدار محافظ باتری و کنترل شارژ و چراغ نشانگر شارژ کامل دارند. بنابر این پس از سبز شده چراغ نشانگر شارژ باتری دستگاه و شارژر را از برق قطع نمایید.

قیمت باتری جاروشارژی بوش

قیمت باتری جارو شارژی بوش بستگی به نوع سلول استفاده شده در پک باتری جارو شارژی و ظرفیت سلول باتری دارد. ما در مجموعه بوش ساپورتقیمت باتری جارو شارژی بوش را بر اساس تعداد سلول استفاده شده در پک باتری محاسبه میکنیم و هیچ هزینه ای بابت پک زدن و جوش باتری دریافت نمیکنیم. و تضمین بهترین قیمت را به مشتریانمان میدهیم. برای مشاهده انواع باتری جارو شارژی بوش و خرید اینترنتی باتری جارو شارژی بوش کلیک کنید.

  • قطعات لوازم خانگی
  • ۰
  • ۰

علت لرزش لباسشویی بوش

لوازم بوش

یکی از مشکلات شایعی که افراد در زمان استفاده ماشین لباسشویی با آن مواجه می‌شوند، مسئله لرزش ماشین لباسشویی است. اگر شما نیز از لباسشویی بوش استفاده می‌کنید و به دنبال راهکارهایی برای رفع این مشکل هستید، مطالعه این مطلب را از دست نداده و همراه ما باشید.

 

7 علت لرزش لباسشویی بوش

دلایل متعددی منجر به لرزش لباسشویی بوش می‌شوند. بهتر است کلیه ایرادات و مشکلات مربوط به لرزش ماشین لباسشویی را شناسایی کرده و در صورت لزوم برای عیب‌یابی دقیق مشکل اقدام کنید. موارد زیر از جمله شایع‌ترین دلایل لرزش زیاد ماشین لباسشویی بوش محسوب می‌شوند:

  1. تراز نبودن ماشین لباسشویی
  2. استفاده از بار نامتعادل
  3. خرابی کمک فنر
  4. فرسایش تسمه لباسشویی
  5. نقص فنی در آبکشی
  6. خراب شدن شلنگ تخلیه
  7. باز نکردن پیچ‌های ترانسفر

 

7 علت لرزش لباسشویی بوش

در ادامه هر یک از علت لرزش ماشین لباسشویی بوش را بررسی کرده و راهکارهایی برای رفع آنها ارائه می‌دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

1. تراز نبودن ماشین لباسشویی بوش

یکی از موارد مهمی که ارتباط مستقیم با لرزش ماشین لباسشویی بوش دارد، محل نصب آن است. اگر محل نصب غیر استاندارد باشد، دستگاه با لرزش و سر و صدای بیش از حد به کار خود ادامه می‌دهد. عدم تراز کردن ماشین لباسشویی یکی از موارد مهم برای نصب محسوب شده و نباید نادیده گرفته شود. اگر احساس کردید که لرزش ماشین لباسشویی بوش غیرطبیعی است، در درجه اول تراز بودن آن را چک کنید.

راه‌حل:

  • برای نصب ماشین لباسشویی حتماً از دستگاه تراز استفاده کنید.
  • اگر حباب در قسمت وسط محفظه قرار گرفت، یعنی محل نصب ماشین لباسشویی استاندارد است.
  • شما می‌توانید از پد ضد لرزش ماشین لباسشویی نیز می‌توانید برای رفع این مشکل استفاده کنید.

2. استفاده از بار نامتعادل

جالب است بدانید دومین علت لرزش ماشین لباسشویی بوش، به نحوه استفاده از آن بستگی دارد. به عنوان مثال اگر به صورت غیر اصولی در آن لباس بریزید، شست‌وشوی آن با لرزش همراه خواهد بود. برخی از لباس‌ها دارای دکمه و اکسسوری‌های نسبتاً بزرگ هستند و اگر آنها را پشت و رو نکنید، با بدنه ماشین لباسشویی برخورد داشته و منجر به سر و صدا و لرزش می‌شوند. از طرفی باید لباس‌ها به صورت یکنواخت درون ماشین لباسشویی قرار بگیرند و چنانچه آنها را گلوله گلوله داخل ماشین لباسشویی بریزید، سر و صدا و لرزش می‌شود. از طرفی اگر در ماشین لباسشویی بیشتر یا کمتر از ظرفیت آن لباس بریزید، با مشکل اضافه بار و بار نامتعادل مواجه شده و این مسئله نیز لرزش ماشین لباسشویی را چندین برابر می‌کند.

راه‌حل:

  • بهتر است برای استفاده درست از ماشین لباسشویی دفترچه راهنمای آن را مطالعه کنید.
  • از طرفی برای شستشوی لباس حتماً به میزان لباس‌ها و نحوه توزیع آنها در دیگ دستگاه توجه کنید.

3. خرابی کمک فنر ماشین لباسشویی بوش

کمک فنر ماشین لباسشویی بوش جزء قطعات مهم محسوب شده و به دیگ آن و به فریم پایه متصل است. در واقع این قطعه تأثیر بسزایی در حفظ تعادل ماشین لباسشویی داشته و میزان لرزش آن را کاهش می‌دهد. علت این مشکل به استفاده بیش از حد و غیر معمولی از دستگاه مرتبط است. وقتی برای شستن پتو و پارچه‌های ضخیم از ماشین لباسشویی استفاده می‌کنید، کمک فنر آن در معرض آسیب قرار گرفته و مشکلاتی را به همراه خواهد داشت.

 

راه‌حل:

  • در صورتی که متوجه شدید علت صدا و لرزش ماشین لباسشویی بوش از کمک فنر است، حتماً از تکنسین‌های متخصص برای تعمیر و تعویض کمک فنر کمک بگیرید.

4. فرسایش تسمه ماشین لباسشویی

ابتدا باید بگوییم که اکثر ماشین‌های لباسشویی تسمه دار لرزش و سر و صدای زیادی تولید می‌کنند. در برخی مواقع بعد از گذشت چندین سال از خرید ماشین لباسشویی و استفاده مداوم از آن، شاهد فرسایش تسمه هستیم. در نتیجه مشکل لرزش بیشتر از سابق می‌شود. ممکن است تسمه ماشین لباسشویی پوسیده شده باشد. در این شرایط ضمن لرزش زیاد دستگاه توانایی سابق را نداشته و لباس‌های شما را مانند گذشته تمیز نمی‌شوید.

 

راه‌حل:

  • توصیه می‌کنیم هرازچندگاهی تسمه ماشین لباسشویی را بررسی کرده و از سالم بودن آن مطمئن شوید. چنانچه نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی خود دارید، از تکنسین‌های متخصص کمک بگیرید.

5. نقص فنی در آبکشی ماشین لباسشویی

از دیگر علل لرزش لباسشویی بوش می‌توان به خرابی شفت و نقص فنی در سیستم آبکشی اشاره کرد. در شرایط مشابه ضمن لرزش فراوان ماشین لباسشویی قادر به آبکشی کف لباس‌ها نبوده و عملکرد سابق را ندارد.

راه‌حل:

  • رفع این مشکل نیاز به مهارت و تخصص کافی در زمینه تعمیر دارد. بهتر است از مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی بوش کمک بگیرید. اگر دسترسی به نمایندگی ندارید، متخصصین آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستند.

6. خراب شدن شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی بوش

از دیگر قطعات مهم در ماشین لباسشویی بوش، می‌توان به شلنگ تخلیه اشاره کرد. جالب است بدانید خرابی این قطعه نیز منجر به تولید صدا و لرزش در عملکرد دستگاه می‌شود. وقتی ماشین لباسشویی قادر به تخلیه آب نیست، همواره مقدار زیادی آب در دیگ جمع شده و ماشین لباسشویی نیز وقتی در حال کار است، به طرفین و جلو حرکت می‌کند. این مسئله منجر می‌شود که ماشین لباسشویی از حالت تراز خارج شود.

 

راه‌حل:

  • خوشبختانه شلنگ تخلیه جزء آن دسته از قطعاتی است که با تعویض آن مشکل حل می‌شود. اگر چندین سال از خرید ماشین لباسشویی شما می‌گذرد، توصیه می‌کنیم از سرویس دوره‌ای برای بررسی مشکل ماشین لباسشویی کمک گرفته و در صورت لزوم اقدام به تعویض شلنگ تخلیه لباسشویی کنید.

7. باز نکردن پیچ‌های ترانسفر

پیچ‌هایی در مجاورت دیگ ماشین لباسشویی وجود دارند که حمل و نقل دستگاه را راحت‌تر می‌کنند. اگر این پیچ‌ها باز نشوند، شاهد لرزش زیادی خواهید بود. وقتی ماشین لباسشویی خریداری می‌کنید، این پیچ‌ها به صورت طبیعی روی دستگاه نصب هستند و شما نیز برای ثابت نگه داشتن دستگاه می‌توانید در زمان جابجایی منزل از آنها استفاده کنید.

لوازم یدکی و قطعات لباسشویی بوش را از بوش ساپورت بخواهید.

راه‌حل:

  •  بهتر است در ابتدا مطمئن شوید که پیچ‌ها متصل هستند یا خیر. اگر پیچ‌های ترنسفر به دیگ متصل بودند، حتماً آنها را باز کنید تا از لرزش بیش از حد ماشین لباسشویی جلوگیری کنید. چنانچه مشکل حل نشد از تکنسین‌های برای تعمیرات کمک بگیرید.
  • قطعات لوازم خانگی
  • ۰
  • ۰

قطعات لباسشویی بوش باغستان

تامین کننده قطعات بوش

تامین کننده قطعات بوش

قطعات لباسشویی بوش را از ما بخواهید.

لباسشویی بوش شرکت آلمانی بوش یکی از تولیدکنندگان برتر تولید لوازم خانگی از جمله ماشین لباسشویی بوش است. این برند را می‌توان یکی از نام‌های پرآوازه در جهان برشمرد که به دلیل کیفیت بالای محصولاتش چنین رتبه ای دارد. در واقع رتبه انرژی این ماشین +++A است و صفحه نمایش دارد. این ماشین لباسشویی دارای برنامه های شست و شوی بی سرو صدا، کاهش مصرف آب و انرژی و کاهش مدت زمان شست و شو است.

لوازم جانبی لباسشویی بوش را از ما بخواهید.

معرفی باغستان

باغِستان شهری است در استان تهران ایران. این شهر در بخش مرکزی شهرستان شهریار قرار دارد.

جمعیت این شهردر سال ۱۳۸۵، برابر با ۵۲٫۴۶۳ نفر بوده‌است.[۱]

در سال ۱۳۷۹ خورشیدی تصمیم بر آن شد تا روستاهای سعیدآباد، مهدیه، ده مویز، خادم‌آباد، نصیرآباد، بابا سلمان، دهشاد بالا و پایین همه یک شهر شده و یک شورا داشته‌باشند. این شهر باغستان نام گرفت. برخی مناطق مانند سعیدآباد از منطقه ۱۸ شهرداری تهران جدا شده و به شهر جدید پیوستند.[۲]

محدوده شهر جدید باغستان از سه راه شهریار در شهر تهران تا جنوب شرقی شهر شهریار و از جنوب تا اتوبان ساوه ادامه دارد. این شهر متشکل از ۵ ناحیه می‌باشد (ناحیه مرکزی خادم آباد، ناحیه یک نصیرآباد، ناحیه دو سعیدآباد و ناحیه سه باباسلمان) و در کل مساحتی بالغ بر ۱٬۵۸۳٬۹۶۸ متر مربع را دارا است. شهرک‌های قدیمی‌تر صادقیه و مطهری نیز در محدودهٔ شهر جدید درآمدند. این شهر به دلیل داشتن بافت جدید و قرار گرفتن در محیطی نسبتاً ییلاقی و خوش آب و هوا و نزدیکی به شهر تهران علاوه بر انبوه‌سازی نظر بخش وسیعی از ویلاسازان را به خود جلب کرده‌است.[۳]

دیدنی‌ها[ویرایش]

قلعه دهشاد با دیرینگی بیش از ۲۰۰ سال در روستایی به همین نام، در ده کیلومتری شرق شهریار و در محدوده شهر باغستان قرار دارد.

این دژ یکی از دژهای متعدد شهرستان شهریار است که از اغلب آنان چیز زیادی باقی نمانده‌است و به علت کم توجهی مسئولین مربوط بخش اعظم دژها (همچون قلعه فرامرز، قلعه چهل دختر در حصار ساتی و…) تخریب شده‌است. دیوار دورادور قلعه دهشاد تقریباً سالم مانده و قلعه هنوز مسکونی می‌باشد.[۴]

تپه ده‌مویز مربوط به دوره سلجوقیان است و در شهرستان شهریار، بخش مرکزی، روستای ده مویز واقع شده و این اثر در تاریخ ۱ مهر ۱۳۸۲ با شمارهٔ ثبت ۱۰۳۰۶ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است

صنایع[ویرایش]

محدودهٔ باغستان دارای کارخانه‌های صنایع مخابرات ایران، داروسازی، کمپوت‌سازی، سردخانه، انبار وزارت نیرو، کارخانه‌های ماکارونی، خمیرمایه، مرغ‌داری و لبنیات و تولیدی تجهیزات ورزشی بی اف تی اسپرت ، کشاورزی دامداری ، شهرک برقی می‌باشد.[۵]

سکونت و زمین‌های بنیاد مستضعفان[ویرایش]

در باغستان شهریار تا اواخر سال ۱۳۹۵ تا خیابان لاله ۱۰ و ۱۱ که نزدیک بازار باغستان (+بازار میوه‌وتره‌بار) است به عنوان مناطق تمیز و مناسب برای زندگی شناخته می‌شود. البته برخی خیابان‌ها مانند اواسط خیابان لاله ۱۱ یا ۱۰ نقطه کور اینترنت نسل ۳ و ۴ ایرانسل است. آغاز بلوار اصلی این منطقه با درختان تنومندی شروع می‌شود که نشانه وجود درخت‌های قدیمی در گذشته در این منطقه است. برخی مردم زمین‌های این منطقه را به عنوان غصبی (اوقافی) پس از انقلاب ۱۳۵۷ ایران می‌شناسند. در بین مردم این منطقه کلاهبرداری بزرگ در زمین‌های گسترده بنیاد مستضعفان بسیار شناخته‌شده‌است اگرچه موضوع کلاهبرداری باغستان کرج توسط اخبار پوشش داده شده‌است،[۶] اگرچه بنیاد مستضعفان در مکاتبات زمین‌های باغستان تهران نیز حضور دارد.[۷]

منابع

 

همچنین بخوانید مطلب تعمیرگاه لوازم خانگی آریاشهر

  • قطعات لوازم خانگی
  • ۰
  • ۰

زیبایی و فواید موز برای مو برای سلامتی

 

فواید موز برای زیبایی و سلامتی برای مو

موز به طور گسترده در سراسر جهان مصرف می شود و جدای از تقویت سلامت شما با مواد معدنی و ویتامین ها، فواید زیبایی تقریبا باورنکردنی دارد. فواید برتر موز برای موهایتان و نحوه استفاده از آنها را بررسی کنید

 

گره زدگی مو

چه کسی می دانست که موز می تواند جایگزین نرم کننده ها شود؟ ۲ عدد موز رسیده را در یک مخلوط کن با سرعت بالا مانند Ultrablend + مخلوط کنید تا یکدست و کرم رنگ شود. ۲ قاشق غذاخوری ماست، ۱ قاشق چایخوری روغن نارگیل، ½ قاشق چایخوری آب لیمو و ½ قاشق چایخوری عسل را اضافه کنید. دوباره هم بزنید تا یکدست شود و به مدت ۲۰ دقیقه روی موهایتان بمالید. شما آن را دارید، یک نرم کننده خانگی برای کمک به باز کردن گره موهای شما بدون هیچ تلاشی!

 

تقویت رشد مو

موز حاوی مواد معدنی مانند پروتئین و منیزیم و ویتامین هایی مانند ویتامین B6 و ویتامین C است که همگی برای رشد طبیعی موهای شما ضروری هستند. در مخلوط کن خود، ½ موز رسیده را با ½ آووکادوی رسیده، ۱ تخم مرغ و ۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون پوره کنید. ماسک را به مدت ۳۰ دقیقه روی موهای خود قرار دهید سپس مانند همیشه آبکشی کنید

 

شفابخش انتهای شکاف

موز موهای ابریشمی را تقویت می کند. آنها می توانند موهای شما را هیدراته، تقویت و تغذیه کنند و این واقعاً زمانی که از نوک دونه شده رنج می برید می تواند مفید باشد! یک ماسک مغذی را با مخلوط کردن ۱ موز با ۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون آماده کنید. مقداری روغن ضروری اسطوخودوس به آن اضافه کنید و ماسک را به مدت ۳۰ دقیقه بمالید سپس طبق معمول آبکشی کرده و شامپو بزنید. موهای شما سالم تر از همیشه به نظر می رسند!

 

قطعات و لوازم یدکی مخلوط کن مولینکس را از قطعه بانک بخواهید

  • قطعات لوازم خانگی
  • ۰
  • ۰

بهترین غذاساز

بهترین غذاساز

یک غذاساز می تواند کارهای خسته کننده پخت و پز (مانند خرد کردن آجیل، برنج کردن گل کلم، ورز دادن خمیر یا خرد کردن سبزیجات) را سرعت بخشد و دستور العمل های آماده را کمی دلهره آور کند. غذاساز 14 فنجانی سفارشی Cuisinart از سال 2013 به عنوان غذاساز مورد علاقه ما باقی مانده است. (و اگر چیزی کوچکتر می خواهید، ما یک مینی چاپر هم داریم .)

چطور انتخاب کردیم

  • پیوست های مفید

    ما غذاسازهایی را ترجیح می‌دهیم که دارای تعداد زیادی ضمیمه تیز و مفید باشند (بدون اتلاف فضا که نیازی به وسایل اضافی ندارید).

  • آسان برای استفاده

    غذاساز مورد علاقه ما فقط دو دکمه، سه ضمیمه و تعداد کمی گوشه دارد که به سختی تمیز می شوند.

  • پایه سنگین

    حتی یک غذاساز کوچک به پایه ای نیاز دارد که به اندازه کافی سنگین باشد تا در حین پردازش مواد سفت، آن را روی پیشخوان ثابت نگه دارد.

یک خردکن کوچک جایگزین یک پردازنده با اندازه کامل نمی شود. اما اگر می‌خواهید در کنار تاس‌های گاه به گاه از یکی از آن‌ها برای تهیه سس یا پخش‌کننده‌ها استفاده کنید، مینی خردکن 4 فنجانی Cuisinart Core سفارشی مناسب این کار است. این مینی خردکن یک فنجان تا یک فنجان کامل بزرگتر از اکثر غذاسازهای کوچک است. بنابراین یک پیاز کامل ربع یا نصف شده به راحتی داخل پردازنده می‌ریزد، در حالی که سایر غذاسازها برای قرار دادن مواد بزرگ‌تر نیاز به کمی فرو کردن و فشار دادن دارند.

این غذاساز دارای سوراخ های دوتایی است که در یک کانال عمیق قرار گرفته اند که کل درب را می پوشاند. بنابراین ریختن مایعات در این دستگاه بسیار راحت تر از غذاسازهای کوچکی است که فقط یک سوراخ کم عمق دارند.

Core Custom 4-Cup در خرد کردن پیاز و تهیه سس مایونز عالی بود و بادام، گوجه فرنگی و سیر را به خوبی خرد کرد. با این حال، این غذاساز روی گیاهان عملکرد ضعیفی داشت و جعفری را به جای خرد کردن تمیز و یکنواخت به قطعات ناهموار تقسیم کرد.

این غذاساز بزرگ و مملو از لوازم جانبی با قیمتی دو برابر انتخاب برتر ما، بسیار بیشتر از نیاز مردم است. اما اگر چندین بار در هفته در حال پختن دستور العمل های پیچیده برای جمعیت هستید، فضای پیشخوان دارید، و عاشق استفاده از غذاسازها هستید و می خواهید یک ارتقاء درجه یک داشته باشید، غذاساز Breville Sous Chef 16 یک مدل لوکس و قدرتمند است که باید در نظر بگیرید.

این مواد را به طور استثنایی به صورت یکنواخت خرد می کند، با عملکرد بسیار چشمگیر روی گیاهان خوب، و دیسک برش قابل تنظیم آن می تواند به سرعت و بی سر و صدا برش های نازک میلی متری سیب زمینی را برش دهد. پایه سنگین و موتور قدرتمند می تواند کارهای سنگین را به راحتی انجام دهد.

 

 

 

  • قطعات لوازم خانگی
  • ۰
  • ۰

 

قطعات مخلوط کن بندرعباس

لوازم مخلوط کن

فروش لوازم یدکی خانگی

 

بندرعباس

مرکز استان هرمزگان و شهرستان بندرعباس در جنوب ایران است. بندرعباس جزو کلان‌شهرهای جنوبی ایران بوده و بندر شهید رجایی که در این شهر قرار دارد، بزرگ‌ترین بندر کانتینری ایران است. از نام‌های پیشین آن بندر گمبرون بوده که با لشکرکشی شاه عباس بزرگ و بیرون راندن پرتغالی‌ها از ایران، نامش به بندرعباس تغییر یافت.[۳]

مجتمع بندری شهید رجایی و بندر شهید باهنر به‌عنوان نقطه اتکای اقتصاد ایران در جهت جابه‌جایی کالا و نیز وجود کارخانه‌های پرشمار و بزرگ صنعتی؛ بندرعباس را به شهری مهم در زمینهٔ بازرگانی و صنعت کشور همچنین منطقه مبدل کرده‌است.[۴]

فاصله بندرعباس تا تهران ۱۲۸۷ کیلومتر، تا تبریز ۱۸۸۶ کیلومتر، تا اصفهان ۹۳۳ کیلومتر، تا شیراز ۵۷۷ کیلومتر و تا کرمان ۴۹۱ کیلومتر است.[۵][۶][۷]

پیشینه تاریخی

همچنین ببینید: گاه‌شمار بندرعباس

قطعات ال جی بندرعباس | لوازم یدکی lg ال جی در بندرعباس

 

سراسرنمای نقشه ایران در ۱۸۱۴میلادی. بندرعباس و بخش بزرگی از هرمزگان بخشی از ایالت بزرگ کرمان بوده‌است

تاریخ پیش از اسلام

قدیمی‌ترین گزارش بندرعباس در زمان داریوش بزرگ (بین سالهای ۵۲۲ تا ۴۸۶ پ. م) است. سیلاکوس، فرمانده داریوش، از بندرعباس به سوی هند و دریای سرخ سفر کرد. در زمان حمله اسکندر مقدونی به شاهنشاهی هخامنشی، بندرعباس به نام «هورمیرزاد» شناخته می‌شد.

دوره پرتغالی‌ها

مقالهٔ اصلی: فتح هرمز (۱۶۲۲)

در قرن شانزدهم، بندرعباس در نزد ایرانیان به نام «گمرون» شناخته می‌شد. در سال ۱۵۶۵، یک دریانورد اروپایی آن را “Bamdel Gombruc” (یعنی “بندر گومروک” یا “بندر گمرک”) نامید و این نام را به عنوان نام فارسی و ترکی نامید. بندرعباس در سال ۱۵۱۴ توسط پرتغالی‌ها فتح شد و مکان مهمی برای محافظت از تجارت آنها در خلیج فارس و هند بود.[۸][۹] آنها نام این شهر را به دلیل وجود خرچنگ در سواحل آن، کومورائو گذاشتند.

قطعات ال جی بندرعباس | لوازم یدکی lg ال جی در بندرعباس
پست تجاری انگلیسی و هلندی در بندرعباس در سال ۱۷۰۴ میلادی
قطعات ال جی بندرعباس | لوازم یدکی lg ال جی در بندرعباس
“گومبرون، یا بندرعباس”، تصویری از ۱۸۶۲ میلادی

در سال ۱۶۱۴، کومورائو توسط شاه عباس کبیر از پرتغالی‌ها پس گرفته شد و به “بندر عباس” تغییر نام داد. شاه عباس با حمایت نیروی دریایی بریتانیا شهر را (که در دنیای انگلیسی‌زبان به نام “Gombraun” شناخته می‌شود) به یک بندر بزرگ تبدیل کرد. تا سال ۱۶۲۲، نام‌های پرتغالی و انگلیسی رسماً با هم ترکیب شده و «Combrù» یا «Combu» را تشکیل دادند، اگرچه ساکنان هنوز آن را بندرعباس می‌نامیدند. سر توماس هربرت گفت که نام رسمی انگلیسی “”Gumbrown”” است، اما [gŏmrōōn] تلفظ می‌شود. او در سال ۱۶۳۰ نوشت که “بعضی (اما من آنها را تائید نمی‌کنم) آن را “Gamrou”، برخی دیگر “Gomrow”” و برخی دیگر “Cummeroon”” می‌نویسند.” در دهه ۱۶۷۰، این شهر به نام “گامرون” شناخته می‌شد.

در سال ۱۶۲۲ میلادی، شاه عباس با کمک نیروهای انگلیسی و فرمانده ایرانی امامقلی خان، نیروهای پرتغالی را شکست داد. به مناسبت این پیروزی گمبرون به بندرعباس تغییر نام داد. در تقسیمات کنونی بندرعباس در استان هرمزگان و یکی از مهم‌ترین مراکز استراتژیک و تجاری در مجاورت خلیج فارس و دریای عمان قرار دارد.[۱۰]

دوره انگلیسی و هلندی

در سال ۱۶۲۵، یک ناوگان ترکیبی انگلیسی و هلندی به پرتغالی‌ها در بندرعباس حمله کرد و کنترل پست‌های تجاری را به دست گرفت. به زودی، کمپانی هند شرقی هلند از همتای انگلیسی خود پیشی گرفت و در نهایت، از سال ۱۶۵۴ تا سال ۱۷۶۵ کنترل کامل تجارت محلی ادویه و ابریشم را در دست داشت.[۱۱]

دوره عمانی‌ها

بین سالهای ۱۷۹۴ تا ۱۸۶۸، بندرعباس از طریق قرارداد اجاره با ایران تحت کنترل سلطنت عمان و زنگبار بود. ظاهراً جزئیات قرارداد اصلی بین نسخه عربی و فارسی متفاوت بود. عمانی‌ها گستره ساحلی حدود ۱۰۰ مایلی از سدیج تا خمیر و حدود ۳۰ مایل در عمق هرمزگان تا شَمیل را تحت کنترل داشتند. آنها همچنین جزایر هرمز و قشم را تحت کنترل داشتند. در سال ۱۸۲۳، ایرانی‌ها تلاش کردند عمانی‌ها را بیرون کنند، اما سلطان با رشوه‌گیری و خراج به والی شیراز توانست بندر را حفظ کند. در سال‌های ۱۸۴۵–۱۸۴۶، ارتشی به سرپرستی فرماندار کل فارس بندر را تهدید به اخاذی کرد، در حالی که ارتش دیگری به فرمانروای کرمان، میناب را محاصره کرد. عمانی‌ها ایران را تهدید به محاصره کردند، اما مقیم بریتانیا در بوشهر آنها را متقاعد کرد که عقب‌نشینی کنند.[۱۲]

ایرانیان در سال ۱۸۵۴، زمانی که سلطان در زنگبار بود، شهر را بازپس گرفتند. تحت فشار بریتانیا پس از جنگ ایران و انگلیس در سال ۱۸۵۶، ایران قرارداد اجاره عمان را با شرایط مساعد تمدید کرد. در قرارداد جدید تعیین شد که منطقه استیجاری متعلق به ایالت فارس بوده و پرچم ایران بر فراز بندرعباس به اهتزاز در خواهد آمد. نرخ اجاره نیز افزایش یافت. تحت فشار بریتانیا، قرارداد در سال ۱۸۶۸ تمدید شد، اما با نرخ اجاره بالاتر و برای مدت کوتاه‌تر. دو ماه پس از تمدید، اجاره نامه توسط دولت ایران با استناد به بندی که اجازه فسخ آن را در صورت سرنگونی سلطان عمان می‌داد، لغو شد.[۱۲]

 

قطعات مخلوط‌ کن

برای مخلوط کردن مایعات و همچنین جهت خرد یا آسیاب کردن گوشت، سیب زمینی،پیاز، مغز گردو، برنج، ادویه و اجسام سخت به کار می‌رود.

دستگاه‌های مخلوط کن ممکن است پارچ شیشه‌ای یا پلاستیکی داشته باشند. برخی آن‌ها دکمه یخ دارند که می‌توان از آن برای تهیه انواع نوشیدنی‌های خنک استفاده نمود.

شرکتهای سازنده این گونه لوازم برقی گاهی دستگاه‌های متنوع و جداگانه به بازار عرضه می‌کنند که بعضی از آن‌ها فقط یک کار خاص را انجام می‌دهد

و بعضی با استفاده از لوازم یدکی چند کار مختلف را انجام می‌دهند.

  • درپوش آسیاب: این درپوش از بیرون ریختن مواد آسیاب شده جلوگیری می‌کند و مجهز به یک جز فشاری می‌باشد که شستیهای آسیاب را حل نموده و موتور را به کار می‌اندازد.
  • تیغه آسیاب: تیغه آسیاب شامل دو نیم تیغه‌است که فقط یک طرف آن تیز و برنده‌است روی تیغه دکمهای قرار دارد که با فشار دادن آن تیغه ابر می‌دارند.
  • کائوچویی زیر تیغه: این کاسه مواد آسیاب شده را در خود نگه داری می‌کند و زیر تیغه، روی بدنه دستگاه، قرار می‌گیرد.
  • دکمه کائوچویی: این دکمه جهت نگه داری تیغه مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • قسمت مخلوط کن: این قسمت از دستگاه شامل اجزایی به شرح زیر است:

درپوش پلاستیکی که از ریختن مواد مخلوط شده به بیرون جلوگیری می‌کند. تیغه مخلوط کن که در وسط مخزن نصب می‌شود.

قسمت آب پرتقال گیری: قسمت آب پرتقال گیری دستگاه از اجرای زیر تشکیل شده‌است:

درپوش کلاهکی که روی بازوی مخلوط کن سوار می‌شود و قسمت وسط آن گردان است. مخزن که روی دکمه سر موتور سوار می‌شود و

بازوی بلندی که با کلاهک درپوش درگیر می‌شود در آن قرار دارد. روی دسته دکمه فشاری قرار دارد.

بدنه اصلی دستگاه که موتور محرک در آن قرار دارد و دکمه‌ای که زیر دسته مخلوط کن آن قرار می‌گیرد.

قسمت الکتریکی دستگاه: قسمت الکتریکی آسیاب برقی از قطعات زیر تشکیل شده‌است:

  • موتور آسیاب و مخلوط کن برقی: موتور از نوع یونیورسال است و وظیفه آن به حرکت درآوردن تیغه‌است به منظور عملیات خرد کردن یا مخلوط کردن مواد می‌باشد.
  • دور موتور حدود ۱۲۰۰۰ دور در دقیقه و سرعت تیغه نیز همان سرعت محور موتور است. این دستگاه باید به صورت لحظه‌ای حدود ۳ ثانیه روشن و استفاده شود تا نسوزد.
  • کلیدهای شستی: کلیدهای شستی در مسیر جریان الکتریکی قرار می‌گیرند و با فشار دادن درپوش آسیاب این کلیدها عمل نموده و موتور الکتریکی به کار می‌افتد.
  • پایانه: پایانه محل اتصال سیم‌های رابط می‌باشد و از جنس پلاستیکی است.
  • کابل رابط: کابل رابط که از نوع ۲x۰٫۷۵ یا ۲x۱ می‌باشد از نوع افشان است.
  • دوشاخه: برای اتصال کابل رابط دستگاه به پریز از دوشاخه استفاده می‌شود.

آبمیوه‌گیری

نام وسیله‌ای است که برای گرفتن آبمیوه از میوه ها استفاده می‌شود. دستگاه آبمیوه‌گیری ممکن است برقی یا دستی باشد.

لوازم یدکی آبمیوه گیری اهرم فشارنده آبمیوه گیری درپوش یا مخزن آبمیوه گیری صافی یا توری آبمیوه گیری ظرف یا مخزن آبمیوه گیری در پوش دهانه آبمیوه گیری کلاهک صفحه برنده آبمیوه گیری صفحه برنده آبمیوه گیری

کلاهک لاستیکی آبمیوه گیری محفظه موتورآبمیوه گیری گیره B و A آبمیوه گیری صفحه کلید آبمیوه گیر کلید اب مرکبات گیر دیود آبمیوه گیر زغال کربنی خازن آبمیوه گیری پیچ موتور پایینی آبمیوه گیری سیم رابط آبمیوه گیری

صفحه پایینی دستگاه آبمیوه گیری صفحه مشخصات آبمیوه گیری برس تمیز‌کننده ابمیوه گیری  ظرف شیشه‌ای یا بلوری آبمیوه گیری تیغه برنده آبمیوه گیری حلقه بالا رونده آبمیوه گیری متصل‌کننده بالایی آبمیوه گیری پیچ و مهره و واشر آبمیوه گیری

  • درب مخلوط کن پارچ مخلوط کن ظرف مخلوط کن کوبل مخلوط کن موتور مخلوط کن سوییچ مخلوط کن مخزن مخلوط کن کلید مخلوط کن آسیاب مخلوط کن صافی آب مرکبات گیر
  • توری آب مرکبات گیر درب آب مرکبات گیر
  • فشاری یا قپکی آب مرکبات گیر بدنه یا مخزن آب مرکبات گیر موتور آب مرکبات گیر سوئیچ آب مرکبات گیر چرخ دنده آب مرکبات گیر تیغ طوری ابمیوه گیری درب ابمیوه گیری فشاری یا پوشر آبمیوه گیری
  • بدنه یا مخزن آبمیوه گیری موتور آبمیوه گیری سوئیچ آبمیوه گیری دسته آبمیوه گیری

قطعه بانک تامین کننده

لوازم یدکی آبمیوه گیری براون   لوازم یدکی مخلوط کن براون   لوازم یدکی مخلوط کن مولینکس  لوازم یدکی مخلوط کن تفال  لوازم یدکی مخلوط کن پارس خزر   لوازم یدکی مخلوط کن سایا

لوازم یدکی مخلوط کن بوش لوازم یدکی مخلوط کن پاناسونیک

قطعات مخلوط کن نواک لوازم یدکی مخلوط کن ناسیونال لوازم یدکی مخلوط کن فیلیپس  لوازم یدکی مخلوط کن کنوود  لوازم یدکی مخلوط کن سایا   لوازم یدکی آبمیوه گیری مولینکس لوازم یدکی آبمیوه گیری تفال  لوازم یدکی آبمیوه گیری  پارس خزر

قطعات آبمیوه گیری سایا لوازم یدکی آبمیوه گیری بوش لوازم یدکی آبمیوه گیری پاناسونیک لوازم یدکی آبمیوه گیری نواک لوازم یدکی آبمیوه گیری ناسیونال   لوازم یدکی آبمیوه گیری فیلیپس

لوازم یدکی آبمیوه گیری کنوود  لوازم یدکی آبمیوه گیری سایا  لوازم یدکی آب مرکبات گیر تفال  لوازم یدکی آب مرکبات گیر مولینکس

مخلوط کن مجیک کلین  لوازم یدکی مخلوط کن گاسونیک لوازم یدکی مخلوط کن نواک  لوازم یدکی مخلوط کن اتو کلین لوازم یدکی مخلوط کن ثانی   لوازم یدکی مخلوط کن بلک اند دکر

لوازم یدکی مخلوط کن بلندر  لوازم یدکی مخلوط کن مجیک بولت  لوازم یدکی مخلوط کن فلر

 ۰

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • قطعات لوازم خانگی
  • ۰
  • ۰

تعمیر ماکروفر بوش نارمک

ماکروفر بوش در حال حاضر به یکی از پرکاربردترین لوازم خانگی تبدیل شده است. با این وجود تعمیر مایکروویو بوش و مشکلاتی که طی مدت زمان طولانی ممکن است برای آن پیش بیاید، یکی از مشکلات دارندگان این برند می باشد. مایکروفر بوش (Bosch) نیز در اثر استفاده های نادرست و طولانی مدت دچار ایراداتی می شود که در صورت توجه نکردن به این مشکلات، دستگاه کم کم کارایی خود را از دست خواهد داد. از این رو توصیه می شود به موقع اقدام به سرویس دستگاه نمایید

مشکلات رایج ماکروفر بوش

گاهی اوقات ممکن است در اثر استفاده اشتباه از ماکروفر بوش، دستگاه دچار ایرادات و مشکلاتی شود که علت این مسائل را به سختی می توان درک کرد. همچنین برخی از مشکلات به نحوی هستند که عملکرد ماکروفر را به طور کل مختل کرده و دستگاه هیچ کارایی مثبتی نخواهد داشت. از این رو پیشنهاد می شود در صورت نداشتن دانش کافی به هیچ وجه اقدام به تعمیر مایکروفر بوش نفرمایید. با این وجود در ادامه به یکسری از مشکلات اصلی مایکروفر بوش (Bosch) پرداخته ایم:

جرقه زدن ماکروفر بوش

احتمالا برای شما نیز پیش آمده که در طی استفاده از مایکروفر شاهد جرقه و صدای زیادی از داخل دستگاه باشید. این مشکل امکان دارد این پیشامد نتیجه عوامل گوناگونی باشد که راه حل رفع آن معمولا بسیار ساده و پیش پا افتاده خواهد بود. اما در نظر داشته باشید در صورت بروز این مشکل سریعا اقدام به خاموش کردن دستگاه نمایید تا آسیب به خصوصی در دستگاه شما رخ ندهد. جرقه زدن مایکروفربه عوامل گوناگونی بستگی دارد که عبارتند از:

 

۱. خرابی کاور میکا یا هدایت کننده:

داخل محفظه دستگاه یک پوشش مستطیلی شکلی قرار دارد که به آن کاور میکا یا هدایت کننده گفته می شود. در واقع وظیفه کاور میکا ماکروفر بوش این است که انرژی گرمایی را به قسمت مرکزی ماکروفر، دقیقا در مکانی که مواد غذایی قرار گرفته، هدایت کند. گاها امکان دارد ذرات غذا بر روی این قطعه باقی مانده و مگنترون پس از استفاده مجدد، این ذرات را سوزانده و باعث ایجاد جرقه زدن ماکروفر بوش شود.

۲. وجود ظروف فلزی داخل دستگاه:

توجه داشته باشید حتی کوچک ترین قطعه فلزی در داخل دستگاه سبب ایجاد جرقه در ماکروفر بوش شود. با این وجود تفاوتی ندارد که این تکه فلز یک ظرف بزرگ باشد یا یک تکه فویل! اساسا ظروف شیشه ای مخصوص ماکروفر، امواج را از خود عبور داده و باعث گرم شدن مواد غذایی می شوند. اما ظروف فلزی امواج را از خود عبور نداده و امواج را مجددا به خود دستگاه بر می گردانند و باعث ایجاد جرقه در مایکروفر بوش می شوند.

۳. خرابی پایه فلزی ماکروفر:

اکثر مایکروفرها بصورت جداگانه دارای یک پایه فلزی هستند که ممکن است در اثر استفاده های پیاپی و به مرور زمان دچار فرسودگی شود. در واقع این پایه فلزی دارای یک پلاستیک زیری می باشد که چنانچه این پلاستیک از بین برود، باعث می شود ماکروفر بوش شما جرقه بزند. در این صورت توصیه می شود اقدام به خریداری پایه فلزی جدید نمایید.

۴. باقی ماندن چربی داخل ماکروفر:

یکی از مهم ترین دلایل جرقه زدن ماکروفر بوش، تجمع قطره‌ های روغن و خرده ‌های مواد غذایی در مایکروفر است. در همین راستا توصیه می ‌کنیم پس از هر بار استفاده از دستگاه، حتما محفظه، دیواره‌ ها و خصوصا سقف را با دستمالی مرطوب کاملا تمیز نمایید.

 

گرم نشدن غذا در ماکروفر

گرم نشدن غذا در ماکروفر بوش یکی از مشکلات مرسوم در این مایکروویو می باشد. در این صورت هر چقدر زمان گرم شدن غذا بیشتر باشد، غذا به هیج وجه به اندازه کافی گرم نخواهد شد. به طور کلی در نظر داشته باشید که دلیل گرم نشدن مایکروفر هرچیزی که باشد، صرفا باید توسط متخصصین در مراکز تعمیر مایکروویو بوش انجام شود. با این وجود عوامل مختلفی می توانند باعث وقوع چنین مشکلی شوند که اصلی ترین این عوامل به شرح ذیل می باشند.

 

۱. خرابی مگنترون:

مگنترون ماکروفر بوش یکی از مهم ترین قطعات موجود در ماکروفر است که باعث تولید و آزاد شدن اشعه در محیط دستگاه می شود. همچنین هرچه زمان روشن بودن دستگاه بیشتر باشد، اشعه بیشتری به مواد غذایی نفوذ می کند. ممکن است در اثر استفاده نادرست و طولانی مدت یا به دلیل به پایان رسیدن عمر مفید مگنترون، خراب شده و از کار بیوفتد. در این صورت می بایست به مراکز تعمیر ماکروفر بوش مراجعه نمایید تا مشکل شما رفع شود.

۲. خرابی برد الکترونیکی:

برد ماکروفر بوش همانند مغز دستگاه عمل می کند. این قطعه از طریق الکتریسیته به قطعات مختلف دستور شروع و پایان کار را می دهد؛ در صورت خرابی این قطعه دستورات اشتباهی به ترانس و مگنترون ارسال شده و تولید اشعه با مشکل رو به رو خواهد شد. در نتیجه غذا در مایکروفر گرم نمی شود. با این وجود توصیه می شود اقدام به تعمیر برد ماکروفر بوش (Bosch) نمایید.

۳. خرابی ترانس:

ترانس ماکروفر بوش در واقع یک قطعه مکعبی شکلی است که انرژی مگنترون را برای تولید امواج و تابش در محیط دستگاه تامین می کند. با تولید انرژی ولتاژ بالا به مگنترون کمک می کند تا وظیفه خود را به خوبی انجام دهد. بنابراین واضح است که به دلیل فرسودگی یا استفاده نادرست در تولید ولتاژ به مقدار کافی، ترانس دچار اختلال شده و باعث گرم نشدن ماکروفر می شود. بهتر است از طریق مراجعه به مراکز تعمیر ماکروفر بوش اقدام به رفع این مشکل نمایید.

۴. خرابی دیود:

دیود ماکروفر بوش وظیفه یکسان سازی ولتاژ ترانس را برعهده دارد. به عبارتی، برق متناوب را به برق مستقیم تبدیل می کند و اگر این قطعه دچار مشکل شود، ترانس دستگاه امکان بالا بردن ولتاژ را از دست می دهد و در نتیجه ماکروفر شما توانایی گرم کردن غذا را نخواهد داشت.

 

نچرخیدن سینی ماکروفر بوش

یکی از عمده‌ ترین مشکلاتی که ماکروفر Bosch با آن مواجه است، نچرخیدن سینی مایکروفرمی باشد. سینی ماکروفر در اصل وظیفه به چرخش در آوردن مواد غذایی جهت گرم شدن تمامی نقاط غذا را برعهده دارد. اکثر مشکلاتی که برای این قطعه پیش می آیند را می توان بدون پرداخت هیچ هزینه ای در منزل رفع نمود. به طورکلی به دلایل مختلفی سینی دچار اختلالاتی می شود که در ادامه به این مشکلات پرداخته ایم.

 

۱. خرابی کوپلینگ یا کوپلار:

کوپلینگ ماکروفر بوش از جنس پلاستیک بوده که به شفت موتور متصل است. در واقع سینی به طور کامل بر روی این قطعه قفل می شود و وظیفه این قطعه، انتقال نیروی چرخش از موتور به سینی ماکروفر می باشد که در صورت خرابی، نیروی موتور انتقال داده نشده و سینی ماکروفر به گردش در نخواهد آمد. در این صورت می توانید به صورت جداگانه اقدام به خرید کوپلینگ نمایید.

۲. خرابی موتور گردان:

موتور گردان ماکروفر بوش از مهم ترین قطعات به منظور به حرکت در آوردن سینی می باشد که توسط شفت و گوپلینگ با سینی در ارتباط است. اگر بنابر هر دلیلی موتور گردان آسیب ببیند، امکان به حرکت در آمدن سینی فراهم نخواهد شد. اگر متوجه خرابی موتور گردان شدید اقدام به تعمیر آن در مراکز تعمیر مایکروفر بوش نمایید.

موتورگردان ماکروفر بوش به دلیل استفاده مداوم سوخته یا نیم سوز می شود.

۳. خرابی سینی ماکروفر بوش:

گاها امکان دارد در اثر استفاده نادرست از سینی ماکروفر بوش (Bosch)، برآمدگی های زیر سینی آسیب ببیند. از این رو توجه داشته باشید که به درستی از سینی نگهداری کنید تا ضربه ای به آن وارد نشود. همچنین امکان دارد سینی به طرز صحیحی در جای خود قرار نگرفته باشد؛ بهتر است هنگام قرار دادن سینی بر روی کوپلینگ، مطمئن شوید که به درستی در جای خود قرار گرفته است.

۴. خرابی غلتک زیر سینی:

غلتک زیر سینی ماکروفر بوش، ممکن است در اثر استفاده نادرست دچار سایدگی یا شکستگی شود. بنابراین غلتک زیر سینی، به درست چرخیدن سینی و برقراری تعادل سینی ماکروفر کمک می کند. با این وجود در صورت خرابی این قطعه، سینی به چرخش در نیامده و گرما در یک قسمت از غذا متمرکز شده و باعث سوختن مواد غذایی می شود.

 

روشن نشدن ماکروفر بوش

روشن نشدن ماکروفر بوش از اصلی ترین مشکلات به وجود آمده برای این دستگاه می باشد. با این وجود استفاده متداول مصرف کنندگان از این دستگاه، باعث ایجاد مشکلات متداولی در این وسیله پرکاربرد می ‌شود که اصلی ترین آن‌ روشن نشدن مایکروویو بوش است. از این رو دلایل و عوامل متعددی در بروز این مشکل دخیل هستند که عبارتند از:

 

۱. خرابی میکروسوئیچ:

به طور معمول ماکروفر ها دارای سه یا چهار سویئچ درب هستند که سوئیچ درب ماکروفر بوش به صورت متوالی عمل می کند تا اطمینان حاصل شود که درب به درستی بسته شده است. به همین منظور در صورتی که هر کدام از سوئیچ های درب خراب شوند، دستگاه شروع به کار نخواهد کرد. بنابراین بهتر است با دقت درب را باز و بسته نمایید تا آسیبی به سوئیچ ها وارد نشود. همچنین در صورت خرابی این قطعه می توانید اقدام به تعویض میکروسوئیچ ماکروفر بوش نمایید.

۲. خرابی قفل درب:

قفل درب دارای قلاب های پلاستیکی است که وقتی درب بسته می شود، با میکروسوئیچ درگیر شده و در نتیجه فرمان روشن شدن به برد کنترل ارسال می شود. همچنین اگر قلاب ها آسیب دیده یا فنرهای آن فرسوده شده باشند، سوئیچ ها به اندازه کافی فشرده نشده و ماکروفر بوش روشن نخواهد شد. در نتیجه باید اقدام به تعمیر ماکروفر بوش نمایید تا این مشکل برطرف شود. توجه داشته باشید که جهت تعمیر ماکروفر، به مراکز معتبر یا نمایندگی بوش در تهران و یا استان مدنظر خود مراجعه نمایید.

۳. خرابی پنل ماکروفر:

هنگامی که پنل ماکروفر بوش فرسوده و یا در اثر مرور زمان دچار خرابی شده باشد، هنگام فشردن دکمه ها فرمان اجرای دستگاه به سایر اجزا ارسال نشده و در نتیجه ماکروفر روشن نخواهد شد. در همین راستا ممکن است تمامی اجزای مایکروفر، سالم بوده باشد. اما چون فرمان به درستی ارسال نشده است، دستگاه عملکرد صحیحی از خود نخواهد داشت. بنابراین در صورت بروز چنین مشکلی به مراکز تعمیر ماکروفر بوش مراجعه نمایید تا مشکل پنل مایکروفر شما رفع شود.

۴. مشکل در سیستم برق رسانی:

ابتدایی ترین ایراد روشن نشدن ماکروفر بوش، وجود مشکل در سیستم برق رسانی می باشد. این مشکل به دلیل بالا بودن نوسانات برقی، ممکن است ولتاژ مورد نیاز دستگاه با برق شهری یکی نبوده و دستگاه روشن نشود. از این رو حتما باید در سر راه دستگاه، از محافظ برق استاندارد استفاده کنید تا از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری نمایید.

 

لوازم یدکی و قطعات ماکروویو بوش را از قطعه بانک بخواهید

 

 

نکات نگهداری از ماکروفر بوش

تمامی لوازم خانگی به طور معمول دارای طول عمر مفیدی هستند و این طول عمر تماما به نحوه استفاده شما بستگی دارد. از این رو بهتر است برای افزایش طول عمر و جلوگیری از پرداخت هزینه تعمیرات ماکروفر، نکات نگهداری را از طریق مطالعه دفترچه راهنمای استفاده از ماکروفر بوش رعایت نموده و آن ها را در اولویت قرار دهید. با این وجود یک سری نکات وجود دارند که در ادامه آن ها را آورده ایم.

 

  1. حتما ماکروفر را پس از هر استفاده تمیز نمایید.
  2. ماکروفر بوش را به هیچ وجه خالی روشن نکنید.
  3. از داغ کردن انواع مایعات مانند شیر در درستگاه، به طور جد بپرهیزید.
  4. در هنگام استفاده از مایکروفر بوش، محدودیت های وزنی را در نظر بگیرید.
  5. از برنامه های پخت از پیش تعین شده، استفاده نمایید.
  6. از بسته بودن درست درب ماکروفر بوش، اطمینان حاصل نمایید.
  7. از فشردن دکمه های ماکروفر با اجسام تیز بپرهیزید.
  8. از محافظ برق استاندارد استفاده نمایید.
  9. روغن را به هیچ وجه داخل دستگاه داغ نکنید.
  10. از آب پز کردن تخم مرغ داخل ماکروفر بپرهیزید.
  11. در ساعات اوج مصرف برق به هیچ وجه از ماکروفر بوش استفاده ننمایید.
  12. ماکروفر را در محلی مناسب به دور از رطوبت و وسایل گرمازا قرار دهید.

سنتر سرویس مرکز تعمیرات ماکروفر بوش در نارمک

 
  • قطعات لوازم خانگی
  • ۰
  • ۰

فروش باتری پیچ گوشتی شارژی در نارمک

[caption id="attachment_9599" align="alignnone" width="300"]تعمیرات لوازم خانگی تعمیرات لوازم خانگی[/caption]

در پیچ گوشتی شارژی ها عموما دو مدل باتری SC یا سلول(نیکل کادمیوم) و لیتیوم آیون یا ۱۸۶۵۰ استفاده می شود ,که باطری های SC به سایز ها و آمپر های مختلف تقسیم می شوند.

لازم به ذکر است که باطری های دریل شارژی از هر نوعش باید ۱۰C (قدرت خروجی بیشتر) باشند , این نوع باتری ها دارای آمپر لحظه ای می باشند یعنی برای استارت و حرکت اولیه پیچ گوشتی یا دریل نیاز به یک قدرت اولیه است که این باطری دارد.

سنتر سرویس مرکز تخصصی فروش انواع باتری پیچ گوشتی شارژی می باشد

 

 

  • قطعات لوازم خانگی
  • ۰
  • ۰

راهنمای مبتدیان برای غذاساز | نحوه استفاده از غذاساز

غذاساز یک ابزار همه کاره برای آشپزخانه است که به راحتی می توانید یک غذای شگفت انگیز را کنار هم بگذارید. این راهنمای آموزنده غذاساز نحوه استفاده از غذاساز را به شما آموزش می دهد و همچنین نکاتی را در مورد نحوه انتخاب یک غذاساز به شما ارائه می دهد. دستور العمل های خوشمزه برای استفاده از غذاساز شما نیز گنجانده شده است!

غذاساز یک ابزار همه کاره برای آشپزخانه است که به راحتی می توانید یک غذای شگفت انگیز را کنار هم بگذارید.  این راهنمای آموزنده نحوه استفاده از غذاساز را به شما آموزش می دهد و نکاتی را در مورد نحوه انتخاب یک غذاساز به شما می دهد.  دستور العمل های خوشمزه برای استفاده از غذاساز شما گنجانده شده است!

 

شما می توانید آنها را تقریباً برای هر چیزی استفاده کنید و آنها را خرد می کنند، مخلوط می کنند و مانند یک جذابیت پوره می کنند!

من مدام  از غذاسازم استفاده می کنم . این برای همه چیز از  شربت آناناس  (به ارمغان آوردن مناطق استوایی به خانه ah-mah-zing است) تا  پنکیک  (به ماست یونانی ساده، جو دوسر و شیر بادام فکر کنید!) عالی است و روند انجام هر کاری را در آشپزخانه سرعت می بخشد. 

یعنی بهش فکر کن غذاسازها می توانند خرد، ریز، برش، مخلوط، پوره و موارد دیگر! این یک وسیله آشپزخانه بسیار مهیج است که به شما کمک می کند تمام ظروف، سس ها و دیپ های مورد علاقه خود را کامل کنید. و این فقط یک شروع است.

 

بنابراین بیایید نحوه استفاده از غذاساز در آشپزخانه را بررسی کنیم. هنگامی که در مورد تمام این ابزار آشپزخانه مفیدی که می تواند انجام دهد یاد گرفتید، بیشتر از ابزار خود استفاده خواهید کرد—یا بیرون بروید و یکی بخرید!

 

به چه اندازه غذاساز نیاز دارم؟

غذاساز من  11 فنجان است . این برای هر چیزی که من در آشپزخانه درست می کنم عالی است، و می دانید که خیلی زیاد است! گنجایش خمیر 4 پیمانه آرد (کاسه کار 7 لیوان) و دارای دیسک های برش و خردکن است که می تواند هر کاری را که ارائه می کنم غلبه کند!

هنگام تهیه غذا برای یک خانواده چهار نفره، ظرفیت 10 فنجان باید این کار را انجام دهد. اگر اغلب شام‌های خانوادگی بزرگ می‌پزید یا شرکت می‌کنید، می‌توانید از ظرفیت 14 فنجان استفاده کنید.

خیلی خوب است که با یک خردکن کوچک شروع کنید تا از آن استفاده کنید و تصمیم بگیرید که آیا غذاساز چیزی است که استفاده می کنید یا خیر. اما تقریباً می‌توانم تضمین کنم که وقتی به سرعت کار عادت کردید، آن مینی‌چاپر را به شخص دیگری در سفر خرد کردن و برش دادنش منتقل می‌کنید و مستقیماً به سمت یک غذاساز تمام عیار حرکت می‌کنید.

 

هنگام خرید غذاساز به دنبال چه چیزی باشید

یادگیری نحوه استفاده از غذاساز چیز زیبایی است. از این گذشته، این یکی از آیتم های فناوری آشپزخانه کارهای زیادی برای آسان کردن زندگی شما انجام می دهد! صرفه جویی در زمان در آشپزخانه همیشه یک امتیاز است.

  • در مورد اندازه کاسه کاری که فکر می کنید به آن نیاز دارید، تصمیم بگیرید. همانطور که اشاره کردم، کاسه پردازنده من 11 فنجان است.
  • برای بهترین کیفیت، مطمئن شوید که تیغه ها از جنس فولاد ضد زنگ هستند.
  • عملکردهای روی پردازنده را بررسی کنید. بررسی کنید تا ببینید چه تیغه‌ها و دیسک‌هایی گنجانده شده‌اند، و اگر متوجه شدید که کارهای دیگری برای پردازشگر خود دارید، آیا تعداد بیشتری برای سفارش وجود دارد یا خیر!
  • یک لوله پهن برای خرد کردن و خرد کردن سبزیجات بزرگ ایده آل است. برخی از آنها دارای لوله های عریض و یک فشاردهنده باریکتر در داخل برای موارد کوچکتر خواهند بود.
  • برق و وات را بررسی کنید. وات دستگاه من 625 است. عملکردی مانند مخلوط کردن خمیر قدرت بیشتری می گیرد. خرد کردن و برش دادن نیازی به مقدار زیادی ندارد.
  • بررسی کنید که آیا قطعات قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند یا خیر. اما، هنگام قرار دادن قطعات در ماشین ظرفشویی، آنها را خیلی نزدیک عنصر گرمایش قرار ندهید. قفسه بالایی امن ترین مکان است.
  • بدنه و پایه می توانند تحت فشار و ارتعاشات زیادی قرار گیرند. مدلی با بدنه و پایه محکم انتخاب کنید تا از حرکت دستگاه در طول پیشخوان در حین کار جلوگیری کند.
  • گارانتی چطوره؟ پوشش قطعات و موتور را بررسی کنید و ببینید که در صورت نیاز تعویض قطعه چقدر آسان است.
  • یک پردازنده با کیفیت خوب بخرید (مثل این ) و سپس فقط یک بار باید پول را از بین ببرید.

 

 

10 روش برتر برای استفاده از غذاساز

همین الان به شما می گویم، بیش از 10 روش برای استفاده از غذاساز وجود دارد! اما اینها برخی از بهترین راه های من برای استفاده از  دستگاه خود هستند :

1. درست کردن حمص:  من عاشق هوموس هستم. غذاساز من با این کار مشغول است، زیرا شما نمی توانید  هوموس خانگی را شکست دهید ، درست است؟ من همچنین یک پست با 4 دستور غذای آسان که کاملاً خوشمزه هستند نوشته ام. برای طرز تهیه هوموس لوبیا سیاه، هوموس آووکادو هوموس سیب زمینی شیرین و هوموس چغندر به اینجا نگاه کنید  <–yum!

 

2. چرخ کردن گوشت:  آیا می خواهید  بهترین دستور پخت همبرگر خانگی را درست کنید  ؟ گاهی اوقات خوب است که گوشت گاو را خودتان چرخ کنید تا همبرگرهای تازه و آبدار بیشتری داشته باشید. من  Queso Dip With Ground Beef  نیز عالی است.

3. سوپ پوره کردن:  من عاشق سوپ خامه ای و گرم هستم. استفاده از غذاساز برای تهیه  سوپ خامه ای گوجه فرنگی  یا  سوپ کدو حلوایی بلوط بوداده  بسیار آسان است. مهمانان خود را با این سوپ های خوش طعم تحت تاثیر قرار دهید.

4. درست کردن دیپ و پستو:  عاشق ایتالیایی هستید؟ هر چیزی که روی آن ریحان باشد خدایی است - به خصوص  پستوی سالم که به راحتی در کمتر از 5 دقیقه در غذاساز میل می شود!

5. خرد کردن پنیر:  آیا به پنیر رنده شده برای  استکرهای کینوآ تاکو  یا  مک و پنیر سالم نیاز دارید ؟ غذاساز این کار را در چند ثانیه انجام می دهد.

 

6. درست کردن غذاهای سبزیجات:  من از غذاساز برای تبدیل گل کلم سالم به  برنج گل کلم شگفت انگیز استفاده می کنم . این  طعم خوشمزه  تقریباً با همه چیز، از ماهی گرفته تا گوشت گاو، همراه است.

7. هم زدن کره آجیل: کره آجیل سالم  در عرض  چند دقیقه . چه چیز بیشتری میتوانم بگویم؟ 

8. بافت و خرد کردن سبزیجات:  چه سبزیجات را برای سوپ آماده کنید و چه برای  سالاد ، غذاساز آن را نسیم می کند.

9. درست کردن بستنی سالم: همه می دانید که من عاشق دستور العمل های بستنی سالم  هستم   . استفاده از غذاساز من برای ایجاد آنها ترکیبی عالی از طعم ها را به ارمغان می آورد.

10. درست کردن خمیر:  استفاده از غذاساز برای تهیه خمیر آسان است. مطمئناً می‌توانید خمیر نان درست کنید، اما یکی از دستور العمل‌های مورد علاقه من،  لقمه‌های خوراکی با کره بادام‌زمینی شکلاتی است ، میان‌وعده‌ای سالم که خانواده‌ام دوست دارند.

 

 

4 اشتباهی که باید هنگام یادگیری نحوه استفاده از غذاساز اجتناب کنید

1. استفاده از غذاساز به جای مخلوط کن:  وقتی کارهایی که شامل مایعات و سس می شود دارم، معمولاً به مخلوط کن می روم. مخلوط کن بلندتر است و احتمال کمتری وجود دارد که دستور غذا از خط پر شود و بریزد.

2. اضافه کردن مواردی که به اندازه کافی برش داده نشده اند:  بله، غذاساز جادویی و نجات دهنده است. اما، همچنان مهم است که سبزیجات خود را در قسمت های یکنواخت برش دهید تا یکدست شود. و شما نمی خواهید با اضافه کردن موادی که خیلی بزرگ هستند، پردازنده را بیش از حد کار کنید.

3. اجازه دهید موتور بیش از حد گرم شود:  بسیاری از دستور العمل ها به کار زیادی از پردازنده نیاز دارند - و این اشکالی ندارد. اما هر چند وقت یکبار به دستگاه دستی خود استراحت دهید تا در صورت نیاز خنک شود.

 

4. فراموش کردن گزینه پالس:  این مهم است که بدانید وقتی می خواهید چیزها خرد شوند، دکمه پالس کلید است. اگر دکمه را نگه دارید، محتویات شما تبدیل به پوره می شود.

نمای بالای غذاساز مورد استفاده برای تهیه میان وعده های این وعده غذایی برای کاهش التهاب - توپ های انرژی مخلوط شده و اکنون باید به شکل توپ در بیایند.

 

نکات ایمنی پردازنده های مواد غذایی

درست مانند هر وسیله دیگری (  مثلاً قابلمه فوری ) اقدامات ایمنی باید رعایت شود:

  • دست ها، کفگیرها و ظروف خود را هنگام چرخش از تیغه ها دور نگه دارید. دستان خود را داخل دستگاه نگذارید مگر اینکه خاموش و از برق جدا شده باشد.
  • قبل از قرار دادن تیغه ها و روشن کردن غذاساز، کاسه کار را محکم کنید.
  • برای افزودن مواد به کاسه از فشاردهنده غذا استفاده کنید، نه دستتان. هنگامی که دستگاه به برق وصل است هرگز انگشتان خود را در لوله تغذیه یا کاسه کار قرار ندهید.
  • همیشه قبل از برداشتن غذا یا جدا کردن آن و تمیز کردن غذاساز، مطمئن شوید که غذاساز خاموش است.
  • پس از پایان استفاده از غذاساز، قبل از برداشتن دیسک ها یا تیغه ها، کاسه کار را از پایه پردازنده جدا کنید.

 

دستور العمل های پردازشگر غذا

خوشحالم که تونستم در مورد نحوه استفاده از غذاساز توضیح بدم. (راهنماهای من در مورد Vitamix ، قابلمه فوری  و  آرام پز را نیز بررسی کنید .) من همیشه از غذاسازم استفاده می کنم  و دستور العمل های زیادی برای به اشتراک گذاشتن دارم. مانند  بستنی هلو  و موارد دیگر!  

  • لقمه های خمیر کوکی خوراکی کره بادام زمینی شکلاتی
  • 4 دستور غذای آشپزی میوه ای آسان
  • طرز تهیه ماست منجمد + 4 دستور العمل جدید ماست منجمد
  • پای قابلمه مرغ فریزر مینی
  • پوره سیب زمینی شیرین سالم
  • بیسکوی کدو حلوایی
  • طرز تهیه کره بادام زمینی بو داده با عسل
  • کاسه مرغ پر پروتئین با کرم لیمو بادام هندی

همواره میتوانید لوازم یدکی و قطعات غذاساز را بصورت اورجینال از فروشگاه قطعه بانک تهیه نمایید.

 

  • قطعات لوازم خانگی
  • ۰
  • ۰

قطعات ماکروفر در بندرعباس

بورس قطعات آون توستر  بندرعباس / ارسال از قطعه بانک

لوازم یدکی ماکروفر

Kitchen microwave icon. Simple illustration of kitchen microwave vector icon for web design isolated on white background

 

 

یزد

قطعات بخارشوی در بندرعباس

قطعات بخارشوی در بندرعباس | لوازم یدکی بخارشور بندرعباس

بندرعباس

مرکز استان هرمزگان و شهرستان بندرعباس در جنوب ایران است. بندرعباس جزو کلان‌شهرهای جنوبی ایران بوده و بندر شهید رجایی که در این شهر قرار دارد، بزرگ‌ترین بندر کانتینری ایران است. از نام‌های پیشین آن بندر گمبرون بوده که با لشکرکشی شاه عباس بزرگ و بیرون راندن پرتغالی‌ها از ایران، نامش به بندرعباس تغییر یافت.[۳]

مجتمع بندری شهید رجایی و بندر شهید باهنر به‌عنوان نقطه اتکای اقتصاد ایران در جهت جابه‌جایی کالا و نیز وجود کارخانه‌های پرشمار و بزرگ صنعتی؛ بندرعباس را به شهری مهم در زمینهٔ بازرگانی و صنعت کشور همچنین منطقه مبدل کرده‌است.[۴]

فاصله بندرعباس تا تهران ۱۲۸۷ کیلومتر، تا تبریز ۱۸۸۶ کیلومتر، تا اصفهان ۹۳۳ کیلومتر، تا شیراز ۵۷۷ کیلومتر و تا کرمان ۴۹۱ کیلومتر است.[۵][۶][۷]

پیشینه تاریخی

همچنین ببینید: گاه‌شمار بندرعباس

قطعات ال جی بندرعباس | لوازم یدکی lg ال جی در بندرعباس

 

سراسرنمای نقشه ایران در ۱۸۱۴میلادی. بندرعباس و بخش بزرگی از هرمزگان بخشی از ایالت بزرگ کرمان بوده‌است

تاریخ پیش از اسلام

قدیمی‌ترین گزارش بندرعباس در زمان داریوش بزرگ (بین سالهای ۵۲۲ تا ۴۸۶ پ. م) است. سیلاکوس، فرمانده داریوش، از بندرعباس به سوی هند و دریای سرخ سفر کرد. در زمان حمله اسکندر مقدونی به شاهنشاهی هخامنشی، بندرعباس به نام «هورمیرزاد» شناخته می‌شد.

دوره پرتغالی‌ها

مقالهٔ اصلی: فتح هرمز (۱۶۲۲)

در قرن شانزدهم، بندرعباس در نزد ایرانیان به نام «گمرون» شناخته می‌شد. در سال ۱۵۶۵، یک دریانورد اروپایی آن را “Bamdel Gombruc” (یعنی “بندر گومروک” یا “بندر گمرک”) نامید و این نام را به عنوان نام فارسی و ترکی نامید. بندرعباس در سال ۱۵۱۴ توسط پرتغالی‌ها فتح شد و مکان مهمی برای محافظت از تجارت آنها در خلیج فارس و هند بود.[۸][۹] آنها نام این شهر را به دلیل وجود خرچنگ در سواحل آن، کومورائو گذاشتند.

قطعات ال جی بندرعباس | لوازم یدکی lg ال جی در بندرعباس
پست تجاری انگلیسی و هلندی در بندرعباس در سال ۱۷۰۴ میلادی
قطعات ال جی بندرعباس | لوازم یدکی lg ال جی در بندرعباس
“گومبرون، یا بندرعباس”، تصویری از ۱۸۶۲ میلادی

در سال ۱۶۱۴، کومورائو توسط شاه عباس کبیر از پرتغالی‌ها پس گرفته شد و به “بندر عباس” تغییر نام داد. شاه عباس با حمایت نیروی دریایی بریتانیا شهر را (که در دنیای انگلیسی‌زبان به نام “Gombraun” شناخته می‌شود) به یک بندر بزرگ تبدیل کرد. تا سال ۱۶۲۲، نام‌های پرتغالی و انگلیسی رسماً با هم ترکیب شده و «Combrù» یا «Combu» را تشکیل دادند، اگرچه ساکنان هنوز آن را بندرعباس می‌نامیدند. سر توماس هربرت گفت که نام رسمی انگلیسی “”Gumbrown”” است، اما [gŏmrōōn] تلفظ می‌شود. او در سال ۱۶۳۰ نوشت که “بعضی (اما من آنها را تائید نمی‌کنم) آن را “Gamrou”، برخی دیگر “Gomrow”” و برخی دیگر “Cummeroon”” می‌نویسند.” در دهه ۱۶۷۰، این شهر به نام “گامرون” شناخته می‌شد.

در سال ۱۶۲۲ میلادی، شاه عباس با کمک نیروهای انگلیسی و فرمانده ایرانی امامقلی خان، نیروهای پرتغالی را شکست داد. به مناسبت این پیروزی گمبرون به بندرعباس تغییر نام داد. در تقسیمات کنونی بندرعباس در استان هرمزگان و یکی از مهم‌ترین مراکز استراتژیک و تجاری در مجاورت خلیج فارس و دریای عمان قرار دارد.[۱۰]

دوره انگلیسی و هلندی

در سال ۱۶۲۵، یک ناوگان ترکیبی انگلیسی و هلندی به پرتغالی‌ها در بندرعباس حمله کرد و کنترل پست‌های تجاری را به دست گرفت. به زودی، کمپانی هند شرقی هلند از همتای انگلیسی خود پیشی گرفت و در نهایت، از سال ۱۶۵۴ تا سال ۱۷۶۵ کنترل کامل تجارت محلی ادویه و ابریشم را در دست داشت.[۱۱]

دوره عمانی‌ها

بین سالهای ۱۷۹۴ تا ۱۸۶۸، بندرعباس از طریق قرارداد اجاره با ایران تحت کنترل سلطنت عمان و زنگبار بود. ظاهراً جزئیات قرارداد اصلی بین نسخه عربی و فارسی متفاوت بود. عمانی‌ها گستره ساحلی حدود ۱۰۰ مایلی از سدیج تا خمیر و حدود ۳۰ مایل در عمق هرمزگان تا شَمیل را تحت کنترل داشتند. آنها همچنین جزایر هرمز و قشم را تحت کنترل داشتند. در سال ۱۸۲۳، ایرانی‌ها تلاش کردند عمانی‌ها را بیرون کنند، اما سلطان با رشوه‌گیری و خراج به والی شیراز توانست بندر را حفظ کند. در سال‌های ۱۸۴۵–۱۸۴۶، ارتشی به سرپرستی فرماندار کل فارس بندر را تهدید به اخاذی کرد، در حالی که ارتش دیگری به فرمانروای کرمان، میناب را محاصره کرد. عمانی‌ها ایران را تهدید به محاصره کردند، اما مقیم بریتانیا در بوشهر آنها را متقاعد کرد که عقب‌نشینی کنند.[۱۲]

ایرانیان در سال ۱۸۵۴، زمانی که سلطان در زنگبار بود، شهر را بازپس گرفتند. تحت فشار بریتانیا پس از جنگ ایران و انگلیس در سال ۱۸۵۶، ایران قرارداد اجاره عمان را با شرایط مساعد تمدید کرد. در قرارداد جدید تعیین شد که منطقه استیجاری متعلق به ایالت فارس بوده و پرچم ایران بر فراز بندرعباس به اهتزاز در خواهد آمد. نرخ اجاره نیز افزایش یافت. تحت فشار بریتانیا، قرارداد در سال ۱۸۶۸ تمدید شد، اما با نرخ اجاره بالاتر و برای مدت کوتاه‌تر. دو ماه پس از تمدید، اجاره نامه توسط دولت ایران با استناد به بندی که اجازه فسخ آن را در صورت سرنگونی سلطان عمان می‌داد، لغو شد.[۱۲]

 

 

لوازم یدکی ماکروفر و لوازم یدکی آون توستر  را از قطعه بانک بخواهید 

۱- لامپ مگنترون مایکروویو ۲- موتور گردون مایکروویو ۳- خازن مایکروویو  ۴- ترانس مایکروویو  ۵- فن مایکروویو  ۶- سینی مایکروویو ۷- برد مایکروویو ۸- لامپ مایکروویو

۹- صفحه میکا مایکروویو

۱۰ ولتاژ ماکروویو ۱۱- ترموستات آون توستر ۱۲ – المنت آون توستر ۱۳- ترموستات آون توستر ۱۴- سینی آون توستر ۱۵- توری فلری آون توستر ۱۶- تایمر آون توستر

۱۷ -دکمه سوییچ آون توستر

قطعه بانک تامین کننده

لوازم یدکی ماکروفر سامسونگ  ، لوازم یدکی ماکروفر ال جی  ،  لوازم یدکی ماکروفر بوش ،  لوازم یدکی ماکروفر فلر ،  لوازم یدکی ماکروفر مولینکس ، لوازم یدکی ماکروفر پاناسونیک ، لوازم یدکی مایکروفر کروپس لوازم یدکی ماکروفر پاناسونیک

قطعات مایکروفر میدیا ، لوازم یدکی مایکروفر بیم  ، لوازم یدکی ماکروفر کنوود  ، لوازم یدکی مایکروفر بلک اند دکر  ، لوازم یدکی ماکروفر بوتان  ، لوازم یدکی مایکروفر بایترون  ، لوازم یدکی ماکروفر دلمونتی ،  لوازم یدکی مایکروفر دوو  ، لوازم یدکی ماکروفر هاردستون

لوازم یدکی مایکروفر ویرپول  ، لوازم یدکی ماکروفر دلونگی ،  لوازم یدکی مایکروفر کلتروینک ، لوازم یدکی مایکروفر  لوازم یدکی مایکروفر جی آدمیرال ،  لوازم یدکی ماکروفر اسنوا ، لوازم یدکی مایکروفر اسماری ، لوازم یدکی مایکروفر

قطعات آون توستر پارس خزر،  لوازم یدکی آون توستر فلر ، لوازم یدکی آون توستر دلونگی  و سایر برندها

 

 

  • قطعات لوازم خانگی