قطعه بانک مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

فروش قطعات لوازم خانگی - تعمیرات لوازم خانگی

قطعه بانک مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

فروش قطعات لوازم خانگی - تعمیرات لوازم خانگی

فروش انواع قطعات لوازم خانگی تفال مولینکس بوش فلر میگل کارچر زیمنس پارس خزر براون روونتا و ...
تعمیرات بخارشوی دلونگی بازسازی ظروف تفلون تعمیرات بوش تعمیرات مولینکس تعمیرات تفال تعمیرات جاروبرقی و ...
02144269640
تهران - فلکه اول صادقیه - ظلع جنوب غربی - مرکز خرید پردیس - طبقه اول واحد 11

  • ۰
  • ۰

بهترین غذاساز

بهترین غذاساز

یک غذاساز می تواند کارهای خسته کننده پخت و پز (مانند خرد کردن آجیل، برنج کردن گل کلم، ورز دادن خمیر یا خرد کردن سبزیجات) را سرعت بخشد و دستور العمل های آماده را کمی دلهره آور کند. غذاساز 14 فنجانی سفارشی Cuisinart از سال 2013 به عنوان غذاساز مورد علاقه ما باقی مانده است. (و اگر چیزی کوچکتر می خواهید، ما یک مینی چاپر هم داریم .)

چطور انتخاب کردیم

  • پیوست های مفید

    ما غذاسازهایی را ترجیح می‌دهیم که دارای تعداد زیادی ضمیمه تیز و مفید باشند (بدون اتلاف فضا که نیازی به وسایل اضافی ندارید).

  • آسان برای استفاده

    غذاساز مورد علاقه ما فقط دو دکمه، سه ضمیمه و تعداد کمی گوشه دارد که به سختی تمیز می شوند.

  • پایه سنگین

    حتی یک غذاساز کوچک به پایه ای نیاز دارد که به اندازه کافی سنگین باشد تا در حین پردازش مواد سفت، آن را روی پیشخوان ثابت نگه دارد.

یک خردکن کوچک جایگزین یک پردازنده با اندازه کامل نمی شود. اما اگر می‌خواهید در کنار تاس‌های گاه به گاه از یکی از آن‌ها برای تهیه سس یا پخش‌کننده‌ها استفاده کنید، مینی خردکن 4 فنجانی Cuisinart Core سفارشی مناسب این کار است. این مینی خردکن یک فنجان تا یک فنجان کامل بزرگتر از اکثر غذاسازهای کوچک است. بنابراین یک پیاز کامل ربع یا نصف شده به راحتی داخل پردازنده می‌ریزد، در حالی که سایر غذاسازها برای قرار دادن مواد بزرگ‌تر نیاز به کمی فرو کردن و فشار دادن دارند.

این غذاساز دارای سوراخ های دوتایی است که در یک کانال عمیق قرار گرفته اند که کل درب را می پوشاند. بنابراین ریختن مایعات در این دستگاه بسیار راحت تر از غذاسازهای کوچکی است که فقط یک سوراخ کم عمق دارند.

Core Custom 4-Cup در خرد کردن پیاز و تهیه سس مایونز عالی بود و بادام، گوجه فرنگی و سیر را به خوبی خرد کرد. با این حال، این غذاساز روی گیاهان عملکرد ضعیفی داشت و جعفری را به جای خرد کردن تمیز و یکنواخت به قطعات ناهموار تقسیم کرد.

این غذاساز بزرگ و مملو از لوازم جانبی با قیمتی دو برابر انتخاب برتر ما، بسیار بیشتر از نیاز مردم است. اما اگر چندین بار در هفته در حال پختن دستور العمل های پیچیده برای جمعیت هستید، فضای پیشخوان دارید، و عاشق استفاده از غذاسازها هستید و می خواهید یک ارتقاء درجه یک داشته باشید، غذاساز Breville Sous Chef 16 یک مدل لوکس و قدرتمند است که باید در نظر بگیرید.

این مواد را به طور استثنایی به صورت یکنواخت خرد می کند، با عملکرد بسیار چشمگیر روی گیاهان خوب، و دیسک برش قابل تنظیم آن می تواند به سرعت و بی سر و صدا برش های نازک میلی متری سیب زمینی را برش دهد. پایه سنگین و موتور قدرتمند می تواند کارهای سنگین را به راحتی انجام دهد.

 

 

 

  • ۰۲/۰۸/۲۷
  • قطعات لوازم خانگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی