قطعه بانک مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

فروش قطعات لوازم خانگی - تعمیرات لوازم خانگی

قطعه بانک مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

فروش قطعات لوازم خانگی - تعمیرات لوازم خانگی

فروش انواع قطعات لوازم خانگی تفال مولینکس بوش فلر میگل کارچر زیمنس پارس خزر براون روونتا و ...
تعمیرات بخارشوی دلونگی بازسازی ظروف تفلون تعمیرات بوش تعمیرات مولینکس تعمیرات تفال تعمیرات جاروبرقی و ...
02144269640
تهران - فلکه اول صادقیه - ظلع جنوب غربی - مرکز خرید پردیس - طبقه اول واحد 11

  • ۰
  • ۰

قطعات بوش امیدیه

قطعات لباسشویی بوش امیدیه

لوازم بوش

تامین کننده قطعات بوش

قطعات لباسشویی بوش را از ما بخواهید.

لباسشویی بوش شرکت آلمانی بوش یکی از تولیدکنندگان برتر تولید لوازم خانگی از جمله ماشین لباسشویی بوش است. این برند را می‌توان یکی از نام‌های پرآوازه در جهان برشمرد که به دلیل کیفیت بالای محصولاتش چنین رتبه ای دارد. در واقع رتبه انرژی این ماشین +++A است و صفحه نمایش دارد. این ماشین لباسشویی دارای برنامه های شست و شوی بی سرو صدا، کاهش مصرف آب و انرژی و کاهش مدت زمان شست و شو است.

لوازم جانبی لباسشویی بوش را از ما بخواهید.

معرفی امیدیه 

شهرستان امیدیه کنونی از زمان کشف نفت و گاز در سال 1279 شکل گرفت . ابتدا به « سی‌برنج » معروف و سپس عمیدیه به معنای محل سرداران و بعدها به امیدیه به معنای شهر آمال و آرزوهای تحقق نیافته مرسوم گشت. شهرستان امیدیه در جنوب غربی استان خوزستان و در 125 کیلومتری اهواز قرار دارد و از شمال و غرب به رامهرمز ؛ از جنوب و غرب به ماهشهر ؛ از شرق و جنوب شرقی به بهبهان و آغاجاری و استان کهگیلویه و بویر احمد محدود است .

شهرستان امیدیه با تصویب هیئت دولت در دی ماه 1375 از بخش به شهرستان تبدیل شد .

مساحت شهرستان امیدیه 3216 کیلومتر مربع و دارای 2 بخش مرکزی ( دهستان آسیاب و چاه سالم ) و جایزان ( شهر جایزان و دهستان جولکی ) می‌باشد .

آب و هوای این شهرستان گرم و خشک و از نقاط کم باران کشور محسوب میشود و طول گرما در سال قریب 8 ماه است که در تابستان گرما از 50 درجه نیز فراتر میرود .

شهرستان امیدیه در ردیف غنی ترین مناطق نفتخیز جهان قرار دارد .

در امیدیه علاوه بر منابع عظیم نفت و گاز دارای معادن دیگری همچون سنگ گچ ، سنگ آهک ، مخلوط شن و ماسه ، گوگرد ، لاشه سنگ ، مکادم ، ماسه بادی و ...... وجود دارد.


در اطراف امیدیه دو رودخانه دائمی زهره و مارون و زمینهای مستعد کشاورزی وجود دارد که تا هور ماهشهر و هندیجان و در جایزان تا بهبهان و رامهرمز امتداد دارد .  

این شهرستان در شاهراه خوزستان به استانهای بوشهر ، فارس کهگیلویه و بویر احمد قرار دارد .

این شهرستان افتخار دارد که اولین شهید جنگ تحمیلی ( شهید ایرج دستیاری ) را در 31 شهریور 1359 تقدیم انقلاب نموده است . همچنین شهرستان 13 سردار شهید که همگی در پس فرماندهی جنگ خدمت کرده دارد که از جمله : سرلشکر شهید اسماعیل دقایقی فرمانده دلاور لشکر 9 بدر ، سردار شهید قدرت اله علیدادی ، سردار شهید عزیز الماسی ، سردار شهید فرهاد حق پرست ، سردار شهید معصومی و ..... تقدیم اسلام و انقلاب نموده است .

شهرستان امیدیه با دارا بودن 450 شهید گلگون کفن ، 170 آزاده دلاور و 1250 جانباز جان برکف و 3 خانواده 3 شهید و 22 حانواده دو شهید و 3 روحانی شهید و 6 فرهنگی شهید در جبهه و جنگ افتخار آفرینی نموده است .


در شهرستان امیدیه وجود کوه و دشت و جنگل‌کاری  و فضاهای سبز در اطراف امیدیه ، پاچه کوه ، ترمینال ، امامزاده سید یبر و اطراف رودخانه‌های مارون و زهره جلوه خاصی را به شهرستان داده است .

در شهرستان امیدیه اماکن متبرکه و امامزادگان  متعدد و مشهوری همچون سید یبر در دهستان آسیاب ، امامزاده مقداد در روستای سور مقداد ، امامزاده ابراهیم در روستای ولی جایزان و .... معنویت زیبایی را به شهرستان داده است .

 

 

  • ۰۳/۰۲/۱۷
  • قطعات لوازم خانگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی