قطعه بانک مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

فروش قطعات لوازم خانگی - تعمیرات لوازم خانگی

قطعه بانک مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

فروش قطعات لوازم خانگی - تعمیرات لوازم خانگی

فروش انواع قطعات لوازم خانگی تفال مولینکس بوش فلر میگل کارچر زیمنس پارس خزر براون روونتا و ...
تعمیرات بخارشوی دلونگی بازسازی ظروف تفلون تعمیرات بوش تعمیرات مولینکس تعمیرات تفال تعمیرات جاروبرقی و ...
02144269640
تهران - فلکه اول صادقیه - ظلع جنوب غربی - مرکز خرید پردیس - طبقه اول واحد 11

  • ۰
  • ۰

تعمیر جاروبرقی فلر نارمک

شرکت لوازم خانگی فلر در سال 1994 در آلمان تاسیس شد. (در حال حاضر محصولات لوازم خانگی فلر با مجوز از فلر آلمان در ترکیه و چین تولید و عرضه می شود.) هدف فلر موفقیت در کار لوازم خانگی با کیفیت بالا بود. این شرکت در ابتدا در زمینه فناوری، مدیریت و کالاهای مصرفی در داخل و خارج از کشور فعالیت می کرد. و سپس به تولید محصولات لوازم خانگی ادامه داد. کلمه Feller به معنای پویا، انعطاف پذیر، ابتکاری و مترقی است. با گذشت زمان، این شرکت دستخوش تغییرات زیادی شده و حتی آرم آن نیز تغییر کرده است. اما لوازم خانگی فلر قصد دارد محصولات با کیفیت و نوآورانه برای زندگی پایدار با شور، هیجان و سرگرمی تولید کند و این شرکت منتظر 19 سال موفقیت از زمان تاسیس خود است. فکر، احساس و عملکرد مبتنی بر اصول بین المللی برای فلر بسیار مهم است.

قابل ذکر است که محصولات فلر آلمان در هر4 کشور به یک شکل و یک درجه کیفیتی تولید می‌شود. در قسمت خط تولید جارو برقی فلر آلمان نیروهای نخبه و مخترعی فعال می باشند که در سیستم جارو برقی از امکانات پیشرفته استفاده می‌کنند، بنابراین کاملا طبیعی است که محصولات فلر Feller نسبت به سایر برندهای لوازم خانگی از قیمت بالاتری برخوردار باشد. معمولا جارو برقی فلر Feller خیلی دیر نیاز به تعمیر پیدا می کند اما اگر به هر دلیلی نیاز به تکنسین مجرب و متخصص تعمیرات جارو برقی فلر سرویس Feller داشتید، با نمایندگی تعمیر جاروبرقی فلر تماس بگیرید.

اگر جارو برقی فلر feller شما نیاز به تعمیر دارد، با ما در تعمیرات جارو برقی فلر feller سرویس تماس بگیرید، تا در اسرع وقت تکنسین های تعمیرات فلر، با کمترین هزینه جارو برقی شما را تعمیر کنند. تعمیر فلر، در 24 ساعت شبانه روز، حتی در روزهای تعطیل، در سراسر کشور در خدمت شما عزیزان هست.

 

تعمیرگاه های مجاز تعمیر جارو برقی فلر Feller در تهران

 

همانطور که می دانیم بسیاری از تعمیرکاران مدعی تعمیر جارو برقی فلر Feller هستند ولی فقط تکنسین هایی مورد اعتماد هستند که در تعمیر فلر در تهران Feller ابتدا به درستی آموزش دیده اند و در تعمیر فلر، اکنون مشغول به فعالیت می باشند. ما در تعمیرات جارو برقی فلر در تهران و سراسر کشور با بیش از سی سال سابقه درخشان در زمینه تعمیرات جارو برقی فلر Feller تمام خدمات خود را با گارانتی 6 ماهه و کمترین هزینه انجام می دهیم فقط به این دلیل که رضایت خاطر شما بسیار بیشتر از پول برای تعمیر فلر قابل اهمیت است. در مدت 6 ماه گارانتی تعمیرات جارو برقی فلر شما هیچگونه هزینه ای به تعمیرات فلر پرداخت نمی کنید حتی هزینه ایاب و ذهاب بر عهده تعمیرات جارو برقی فلر می باشد. بنابراین اگر برای تعمیرات جارو برقی فلر فعال معتبر نیاز دارید، تعمیر فلر بهترین گزینه برای انتخاب سرویس دهی به شما عزیزان است.

تعمیر جاروبرقی در تعمیرات فلر

 

چنانچه از جاروبرقی به مدت طولانی بدون مراقبت های خوب و نگهداری از آن استفاده شود بعد از مدتی متحمل هزینه هایی برای تعمیر جاروبرقی می شوید، برای نظافت خانه هر روز برای برطرف کردن گرد و خاک و غبار از روی فرش و مبل و… زمان زیادی را صرف این کار می کنید، کار راحت و ساده ای نیست، بهترین راه برای از بین بردن گرد و خاک استفاده از جاروبرقی می باشد.

برای افرادی که به تمیزی و نظافت خانه بسیار اهمیت می دهند، هزینه برای جاروبرقی یک نوع سرمایه گذاری محسوب می شود، بنابراین نحوه ی نگهداری و مراقبت از جاروبرقی بهترین محافظت از سرمایه گذاری می باشد، هر چند وقت یکبار باید لوله های جاروبرقی را از گرد و غبار تمیز کرد و اگر این کار را انجام ندهید به دستگاه جاروبرقی فشار زیادی وارد می شود و امکان سوختن دستگاه بالا می رود، اگر به خوبی از دستگاه جاروبرقی خود مراقبت کنید باعث شده تا دستگاه شما عملکرد بهتری را داشته باشد.

تکنسین های دکتر آچار به تعمیر جارو برقی در انواع برند ها و مدل ها میپردازند.

تعمیر جاروبرقی با گارانتی

از دیگر مزایای تعمیرات فلر  تعمیر  لوازم خانگی از جمله تعمیر جاروبرقی با گارانتی است، تمامی خدماتی که توسط تکنسین های این مجموعه انجام میشوند دارای گارانتی هستند که به صورت کتبی تقدیم مشتریان گرامی میشود.

تعمیر جاروبرقی با قطعات اورجینال

هدف تکنسین های دکتر آچار تعمیر جاروبرقی است، در صورتی که قطعه ای از دستگاهتان غیر قابل تعمیر باشد، تعمیرکار مجموعه اقدام به تعویض آن خواهد کرد، تمام قطعاتی که توسط تکنسین های مجموعه استفاده میشود اصل و اورجینال بوده و فابریک همان دستگاه و برند هستند.

اقداماتی که در زمینه تعمیر جاروبرقی انجام میشوند

  1. تعمیر موتور جاروبرقی
  2. تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی
  3. تعمیر برد جاروبرقی
  4. تعویض کیسه جاروبرقی
  5.  تعویض ذغال جاروبرقی
  6. تعویض بلبرینگ جاروبرقی
  7.  تعویض بالشتک جاروبرقی
  8. تعویض پروانه جاروبرقی
  9. تعویض کلکتور
  10. تعویض سیم پیچی موتور جاروبرقی

سرویس جاروبرقی

سرویس جاروبرقی از اقداماتی است که به بهبود عملکرد جاروبرقی و افزایش طول عمر دستگاهتان کمک میکند، در سرویس جاروبرقی قطعاتی از جمله کلکتور، پروانه، ذغال، موتور، بلبرینگ و سیم جمع کن بررسی شده، دستگاه شستشو داده شده و بادگیری انجام میشود.

چرا جاروبرقی نیاز به تعمیر پیدا می کند؟

جاروبرقی از پرمصرف ترین لوازم خانگی برقی در منازل می باشد، یک جاروبرقی سالم با قدرت مکش مناسب می تواند غبارهای که با چشم دیده نمی شود را از لابه لای فرش بیرون بکشد.

زمانی که جاروبرقی روشن نمی شود ابتدا باید جاروبرقی خود را به پریز برق دیگری وصل کرد و یا اینکه از عدم قطعی برق منزل مطمئن شوید، اگر برق وجود داشت و مشکلی از پریز برق بود باید آن را تعویض کنید.

در ادامه برخی از مشکلات رایج را توضیح میدهیم که چطور برطرف کنید اما اگر مشکل عمده ای برای جاروبرقی شما پیش آمده حتما با تکنسین های دکتر آچار تماس گرفته و در اسرع وقت جهت تعمیر جاروبرقی خود اقدام کنید.

چرا تعمیر جاروبرقی را به تکنسین های تعمیرات فلر بسپاریم؟

همکاری با تکنسین های متخصص

تکنسین هایی که در مجموعه تعمیرات فلر به فعالیت میپردازند افراد متخصص و آموزش دیده ای هستند که سابقه درخشان نیز داشته و با به کارگیری دانش و مهارت خود به برطرف کردن مشکلات و تعمیر جاروبرقی در برندها و انواع مختلف میپردازند.

مشاوره رایگان

پیش از درخواست تکنسین از مجموعه تعمیرات فلر از طریق تماس با شماره زیر با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید، در صورتی که مشکل جاروبرقی تان توسط خودتان امکان پذیر باشد توسط تکنسین ها راهنمایی شده و در غیر این صورت میتوانید درخواست تکنسین بدهید.

هوم اپلیانس مرکز تحصصی تعمیرات جاروبرقی فلر می باشد 

قطعه بانک مرکز فروش لوازم یدکی و قطعات جاروبرقی فلر 

مراحل درخواست تکنسین از تعمیرات فلر

  1. تماس با شماره های درج شده در سایت یا درخواست تکنسین از طریق فرم آنلاین موجود در سایت
  2. تماس از طرف تعمیرگاه و تکمیل اطلاعات مشتری

چه زمانی جاروبرقی را برای تعمیر به تعمیرگاه بسپاریم؟

در صورت مشاهده هر مشکلی در جاروبرقی تعمیر آن را به تکنسین بسپارید، ممکن است مشکلات بسیار کوچکی در جاروبرقی وجود داشته باشد که عدم توجه به آن ها موجب بروز مشکلات بزرگ تر و جدی تر در دستگاهتان میشود.

 

 

  • ۰۳/۰۲/۱۱
  • قطعات لوازم خانگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی