قطعه بانک مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

فروش قطعات لوازم خانگی - تعمیرات لوازم خانگی

قطعه بانک مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

فروش قطعات لوازم خانگی - تعمیرات لوازم خانگی

فروش انواع قطعات لوازم خانگی تفال مولینکس بوش فلر میگل کارچر زیمنس پارس خزر براون روونتا و ...
تعمیرات بخارشوی دلونگی بازسازی ظروف تفلون تعمیرات بوش تعمیرات مولینکس تعمیرات تفال تعمیرات جاروبرقی و ...
02144269640
تهران - فلکه اول صادقیه - ظلع جنوب غربی - مرکز خرید پردیس - طبقه اول واحد 11

  • ۰
  • ۰

قطعات بوش سوهانک

لوازم بوش

شرکت بوش BOSCH از شرکت های آلمانی و در سال ۱۸۸۶ بوسیله ی رابرت بوش در شهر اشتوتگارت آلمان تاسیس گردید. بوش در زمینه هایی از جمله ابزار آلات ساختمانی و صنعتی فعالیت می کند. محصولات شست و شو و یخچال های برند بوش در بازار های ایران با فروش فوق العاده و دارای محبویت زیادی هستند.

قطعات و لوازم یدکی بوش

برای راحتی دسترسی شما عزیزان به محصولات بوش ساپورت ، برای دیدن و خرید قطعات یدکی بوش ، لیست قطعات را در زیر قرار داده ایم. بر روی دسته ی مورد نظر خود کلیک بفرمایید. 👇

سوهانک

محله سوهانک محله ای خوش آب و هوا در شمال شرق تهران و در منطقه یک شهرداری واقع شده است. موقعیت جغرافیایی این محله به گونه ای است که در ضلع شمالی آن دامنه های جنوبی البرز قرار گرفتند به همین علت دمای هوای این محله در مقایسه با سایر محله های تهران ۴ الی ۵ درجه پایین تر است. سوهانک از سمت شمال با دامنه های جنوبی البرز و ارتفاعات سوهانک، از غرب به مینی سیتی از شرق به جاده لواسان و در آخر از جنوب به اتوبان ارتش متصل می شود. 

تاریخچه و قدمت محله سوهانک

ساخت و ساز در این منطقه از سال ۱۳۴۲ شروع شد با وجود اینکه از ساخت و ساز آپارتمان در این محله ۵۰ سال میگذرد اما همچنان بافت سنتی و قدیمی و کوچه های باریک خودش را حفظ کرده است. البته ثمره ۵۰ سال ساخت و ساز در این محله ساختمان‌ ها و برج‌ های لاکچری و زیبا هم هست. پیشینه این محله جالب و شنیدنی است. در بعضی از روایات آمده که این محله مورد علاقه یکی از شاهان ایران به نام فتحعلی شاه بوده که این منطقه را برای شکار و استراحتگاه خود انتخاب کرده بود. در بعضی از روایات هم اینگونه آمده که  ناصرالدین شاه قاجار، خانه ای در سوهانک داشته که برخی از تصمیمات مهم دولتی اش را در همین خانه گرفته بود.

 

محله سوهانک، به دلیل قرارگرفتن در شمال شهر تهران که منطقه خوش آب و هوایی است از قیمت بالایی در زمینه ملک و املاک برخوردار می باشد. به تعبیری باید برای یک خرید یک واحد مسکونی در این محله قدرت مالی بالایی داشته باشید. بیشتر آپارتمان های واقع در سوهانک نوساز هستند اما بناهای قدیمی زیادی نیز در آن دیده می شوند. متراژ آپارتمان در این محله معمولا بالای ۱۰۰ متر است. قیمت خرید خانه و آپارتمان در این محله با توجه به متراژ، عمر بنا و نوع امکانات متفاوت است.

 

معرفی خیابان های اصلی و چگونگی دسترسی به این محله

این منطقه در محدوده ترافیکی و طرح ترافیکی زوج و فرد قرار ندارد علاوه بر این از امکانات حمل و نقل عمومی مناسبی هم برخوردار است امکاناتی نظیر، ایستگاه مترو و اتوبوس‌. نزدیک ترین ایستگاه مترو در این محله ایستگاه مترو قائم واقع در بلوار قائم است. از طرفی این منطقه دارای ایستگاه اتوبوس می باشد و ساکنین یا افراد دیگر می توانند برای جابه جایی از آن استفاده کنند.اگر هم دارای وسیله نقلیه هستید به راحتی می توانید به بزرگراه هایی چون ارتش، امام علی و صدر دسترسی داشته باشید.

در رابطه با جایگاه سوخت باد بگوییم پمپ بنزین سیاه سنگ واقع در اول پردیس و پمپ بنزین حکیمیه و جایگاه بنزین واقع در بزرگراه بابایی از جمله پمپ بنزین های در دسترس محله سوهانک می باشند. از خیابان‌های اصلی و مهم سوهانک هم می توانیم به خیابان هایی چون سلمان، خیابان درمانگاه و خیابان سوهانی اشاره کنیم.

نگاهی به مراکز خرید سوهانک

این محله علاوه بر وسایل حمل و نقل حمومی مطلوب از مراکز خرید متعددی هم برخوردار است مراکز خریدی چون: ۱. مرکز خرید لاله ( واقع در بزرگراه ارتش، شهرک قائم، بلوار شاهد، میدان امام علی) ۲. مرکز خرید نخل ( واقع در بزرگراه ارتش، خیابان نخل) ۳.مجتمع تجاری کوثر ( واقع در خیابان سلمان، جاده سوهانک) ۴.مرکز خرید سن سون (واقع در شهرک محلاتی، شهرک قائم، خیابان توحید) ۵. و مرکز خرید پلاتینیوم (واقع در خیابان علیرضا سوهانی، خیابان یکم) ۶.مرکز تجاری الزهرا (واقع در شهرک قائم، سوهانک، خیابان بوستان جنوبی، خیابان نرگس یکم) ۷.مرکز خرید پرنیان (واقع در سوهانک، کنار‌گذر ارتش)

پارک جنگلی سوهانک

بوستان جنگلی سوهانک یکی از بزرگترین و معروف ترین بوستان های این محله به شمار می رود. این بوستان دارای فضایی بکر و زیبا بوده و برای گذراندن اوقات فراغت بهترین گزینه است. بهترین راه دسترسی به این بوستان جنگلی، از میدان نوبنیاد و اتوبان ارتش و امتداد جاده لشگرک به سمت شمال می باشد. اگر می خواهید به تپه‌های شمال سوهانک بروید بهتر است از انتهای خیابان سوهانک بروید. از دیگر مراکز تفریحی این محله می توان به بوستان آسمان، بوستان مروارید، بوستان نیایش و بوستان کوی لاله اشاره کرد.

  • ۰۳/۰۲/۱۰
  • قطعات لوازم خانگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی