قطعه بانک مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

فروش قطعات لوازم خانگی - تعمیرات لوازم خانگی

قطعه بانک مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

فروش قطعات لوازم خانگی - تعمیرات لوازم خانگی

فروش انواع قطعات لوازم خانگی تفال مولینکس بوش فلر میگل کارچر زیمنس پارس خزر براون روونتا و ...
تعمیرات بخارشوی دلونگی بازسازی ظروف تفلون تعمیرات بوش تعمیرات مولینکس تعمیرات تفال تعمیرات جاروبرقی و ...
02144269640
تهران - فلکه اول صادقیه - ظلع جنوب غربی - مرکز خرید پردیس - طبقه اول واحد 11

  • ۰
  • ۰

قطعات بکو beko در تبریز

لوازم یدکی بکو

تاریخچه لوازم خانگی BEKO

در دهه ۵۰ میلادی، زمانی که کشور ترکیه در آستانه صنعتی شدن قرار گرفته بود، فردی با نام وهبی کوچ موسس شرکت کوچ به دنبال تولید محصولی بود تا بتواند ارز خارجی را وارد کشور سازد. براساس شرایط ترکیه در آن سالها، آقای کوچ با آقای بجرانو که فردی با تجربه بود برای راه اندازی کارخانه مواد کنسروی و رب گوجه فرنگی شریک شد و کارخانه را با BEKO در سال ۱۹۵۴ تاسیس نمود. نام این کارخانه، یعنی BEKO ترکیبی از ابتدای فامیل موسسان آن یعنی Bejerano و Koç می باشد. البته شرکت نتوانست کسب و کار خود را به دلیل اوضاع کشور آغاز نماید.

beko

در آن زمان فرصتی برای اخذ نمایندگی چراغ های General Electric پیش آمد و نام کارخانه غذاهای کنسرو شده به نام Beko Ticaret A.Ş. تغییر پیدا کرد. با راه اندازی سیستم نمایندگی برای اولین بار در آناتولیا، آقای وهبی کوچ توانست محصولات Arçelik را به خانه مشتریان وارد کند.

Beko Ticaret با کوله باری از تجربه ، پروژه ای را در بخش لوازم سفید با برند Beko در سال ۱۹۸۳ راه اندازی نمود. با توجه به هولدینگ محصولات با دوام بکو فعالیت های خود را به بازار های خارج از کشور نیز گسترش داد، بکو به عنوان برند صادراتی در ترکیه شناخته شد.

در سال ۲۰۰۰، به عنوان نتیجه گروه هولدینگ محصولات بادوام، Beko    از نام اصلی خو یعنی Beko Ticaret A.Ş جدا شد و زیر سقف Arçelik A.Ş قرار گرفت.

Beko کار خود را با هدف تبدیل شدن به برندی جهانی آغاز نمود و توانست اولین برند ترکی حاضر در بازارهای خارجی باشد. با کسب موافقیت توامان در بازارهای ترکی و خارجی در اوایل دهه ۹۰ میلادی، برند Beko بخشی از زندگی روزانه ۴۴۰ میلیون مصرف کننده در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا قرار گرفت. امروز نیز هر دو ثانیه یکبار یک محصول با برند بکو در سرتاسر دنیا به فروش می رسد.

فروش قطعات و لوازم یدکی بکو beko 

در ترکیه یا هر کشوری که باشید می توانید از نمایندگی های بکو  شهر خود خرید کنید. به عنوان مثال اگر قصد خرید از برند بکو  در ایران را دارید می توانید با مراجعه به وبسایت اصلی بکو (BEKO) ، هم محصولات موجود در نمایندگی های بکو در سطح ایران را ببینید و هم اینکه به تفکیک استان و شهر مورد نظرتان می توانید از آدرس و محصولات بکو شهر خود باخبر شوید. این روند برای سایر کشورهایی که در صفحه اول وبسایت رسمی شرکت بکو (BEKO) قرار گرفته اند یکسان است.

در قطعه بانک لوازم یدکی و قطعات بکو بفروش میرسید و به همه نقاط ایران ارسال میشود

معرفی تبریز 

تبریز کجاست؟

تبریز شهری در شمال غربی کشور و در منطقه‌ آذربایجان ایران است. این شهر باستانی مرکز استان آذربایجان شرقی و سومین شهر بزرگ کشور پس از تهران و مشهد محسوب می‌شود. کلانشهر تبریز در غرب استان آذربایجان شرقی قرار گرفته و از شمال با شهرستان‌های ورزقان، شبستر و هریس همسایه است.

همچنین از جنوب به اسکو، بستان آباد و مراغه می‌رسد. مسافت جاده‌ای از تهران تا تبریز ۵۹۹ کیلومتر است و این شهر آذربایجان شرقی با اردبیل حدود ۲۲۰ کیلومتر فاصله دارد.

تبریزِ خوش آب و هوا از شمال، جنوب و شرق به کوهستان می‌رسد و از سمت مغرب به دشت تبریز محدود می‌شود. موقعیت جغرافیایی این شهر به گونه‌ای است که در میان کوه و دشت قرار گرفته و دارای زمینی شیب‌دار است. به واسطه این کوه و دشت، رودخانه‌هایی از این شهر گذر می‌کنند و طراوتی وصف‌نشدنی به آن می‌بخشند.

دو رودخانه‌ اصلی تبریز، تلخه رود (آجی چای) و مهران رود (قوری چای) نام دارند که از سبلان و سهند سرچشمه می‌گیرند و زمین‌های کشاورزی شهر را آبیاری می‌کنند. حال که متوجه شدیم تبریز کجاست به سراغ معرفی جاذبه‌های گردشگری این شهر می‌رویم.

دیدنی‌های تبریز

هنگام ورود به شهر تبریز، اولین چیزی که توجه‌تان را جلب می‌کند خیابان‌های تر و تمیز آن است. این شهر به عنوان شهری بدون گدا شناخته می‌شود و یکی از قطب‌های مهم گردشگری ایران است. نخستین نشانه‌های زندگی در تبریز مربوط به ۱۵۰۰ سال پیش از میلاد مسیح است و این شهر همواره صحنه‌ آشوب و قیام در طول تاریخ به خصوص تاریخ اسلام بوده است. به همین سبب آثار تاریخی بسیاری را در دل خود جای داده است که بقایای برخی از آن‌ها امروزه قابل بازدید و رویت هستند.

اکثر سازه‌های به جا مانده در این شهر متعلق به دوران ایلخانیان، سلوجوقیان، صفویان و قاجار هستند، با بازدید از این بناها شاهکار معماری ایرانی را خواهید دید. در معرفی تبریز باید بگوییم که در کنار آثار تاریخی شهر می‌توانید از امکانات رفاهی و تفریحی در پارک‌ها، کوهستان و مراکز خرید مدرن و سنتی نیز حسابی لذت ببرید. در ادامه به معرفی مهم‌ترین دیدنی‌های تبریز خواهیم پرداخت‌.

مقبره الشعرا

اگر عاشق شعر و شاعری و ادبیات هستید، یکی از جاهای دیدنی تبریز که حتما باید از آن بازدید کنید، مقبره‌الشعرا تبریز است. شاید باورش سخت باشد اما در این مکان، ۴۰۰ ادیب و شاعر بزرگ کشور آرمیده‌اند. شاعران به نامی همچون شهریار، خاقانی و حکیم اسدی طوسی در این بنا به خاک سپرده شده‌اند. این بنا مهمترین جاذبه فرهنگی شهر تبریز است.

 

پارک شاه‌گولی

پارک شاه‌گولی (ایل گولی) در ۷ کیلومتری مرکز شهر تبریز قرار دارد و تاریخ ساخت آن به دوره‌ آق قویونلوها برمی‌گردد. دریاچه‌ای به عمق ۱۲ متر در قلب این پارک قرار گرفته که مسافران با استفاده از قایق‌های تفریحی آن، خاطرات به‌یادماندنی را در سفر خود به تبریز ثبت می‌کنند. پارک شاه‌گولی برای پیک‌نیکی خاطره انگیز و یک دورهمی خانوادگی بسیار مکان مناسبی خواهد بود. جالب است بدانید گول در زبان آذری به معنای استخر است.

موزه آذربایجان

تبریز به عنوان شهری بسیار مهم و تاثیرگذار در تاریخ ایران، پر از جاذبه‌های تاریخی است. اگر از طرفداران آثار باستانی هستید، در موزه‌ آذربایجان می‌توانید بیش از هزار شیء تاریخی را تماشا کنید و سفری به اعماق تاریخ تا عصر آهن داشته باشید. آثار باستانی موزه آذربایجان قدمتی چند هزار ساله دارند، به طوری که دوره‌ قدیمی‌ترین آن‌ها به عصر آهن نیز می‌رسد.

مسجد کبود

بازدید از مسجد کبود یا مسجد جهانشاه از واجبات گردشگری در تبریز به حساب می‌آید. این سازه شاهکاری در هنر و معماری است اما امروزه بقایای مانده از مسجد جلوه قبل را ندارد. زلزله‌ای که در سال 1193 آمد آسیب‌های زیادی را بر پیکره مسجد کبود وارد کرد. درون مسجد اما کاشی‌کاری‌های بی‌نظیر و زیبا هنوز باقی مانده‌‍‎‌اند. خطاطی‌های زیبایی روی این کاشی‌ها وجود دارند که شکوه مسجد را به رخ تماشاگران آن می‌کشد.

این مسجد به دستور دختر ابومظفر جهانشاه قراقویونلو در قرن نهم هجری بنا نهاده شده است. نام مسجد کبود از کاشی‌های مسجد که طرح‌های آبی بسیار زیبا و پیچیده‌ای دارند، گرفته شده است.جالب است بدانید یک باستان شناس فرانسوی که برای انجام کاوش‌های باستان شناسی به ایران سفر کرده بود نام این مسجد را در کتاب خود با نام مسجد آبی ذکر کرده است.

روستای کندوان

در ۴۸ کیلومتری تبریز روستایی با معماری متفاوت و جذابی وجود دارد که قدمت آن به بیش از ۷ هزار سال می‌رسد. خانه‌ محلیان این روستا مانند پیشینیان‌شان در دل رشته کوه‌های سهند قرار دارند و شکل و شمایل منحصر به فردی دارد. روستای باستانی کندوان، روستایی بسیار متفاوت است که حتما ارزش دیدن را دارد.

  • ۰۳/۰۲/۰۱
  • قطعات لوازم خانگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی