قطعه بانک مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

فروش قطعات لوازم خانگی - تعمیرات لوازم خانگی

قطعه بانک مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

فروش قطعات لوازم خانگی - تعمیرات لوازم خانگی

فروش انواع قطعات لوازم خانگی تفال مولینکس بوش فلر میگل کارچر زیمنس پارس خزر براون روونتا و ...
تعمیرات بخارشوی دلونگی بازسازی ظروف تفلون تعمیرات بوش تعمیرات مولینکس تعمیرات تفال تعمیرات جاروبرقی و ...
02144269640
تهران - فلکه اول صادقیه - ظلع جنوب غربی - مرکز خرید پردیس - طبقه اول واحد 11

  • ۰
  • ۰

نکات ایمنی برای نگهداری و استفاده از پلوپز

1. اقدامات احتیاطی در استفاده از پلوپز

هنگام استفاده از پلوپز برای پخت انواع غذاها، باید به روش تسلط داشته باشید و به نکاتی دقت کنید.

(1) هنگامی که از دستگاه برقی برنج ساز برای پخت غذا استفاده می کنید، پس از قرار دادن قابلمه داخلی، بهتر است قابلمه داخلی را به چپ و راست بچرخانید تا دیگ داخلی در تماس نزدیک با صفحه گرمایش برقی باشد تا سرعت گرمایش سریع است

(2) هنگام استفاده از برنج ساز برقی برای پخت غذا، خاموش شدن خودکار به این معنی نیست که غذا پخته شده است زیرا در محدوده عملکرد از پیش تعیین شده قرار ندارد. بهتر است خودتان آن را تنظیم کنید و بعد از پخت غذا می توانید برق را خاموش کرده و درب آن را باز کنید.

(3)دستگاه پخت برنج اتوماتیک نمی تواند غذای اسیدی را بپزد، بنابراین غذاهایی را که برای پخت مناسب نیستند گرم نکنید تا به قابلمه داخلی پلوپز آسیب نرسانید.

(4) قطعات الکتریکی پلوپز را به دلخواه جدا نکنید، در غیر این صورت، قطعات آسیب می بینند که بر عملکرد و اثر استفاده آن تأثیر می گذارد.

(5) اگر سیم برق برق برنج ساز آسیب دیده است، برای جلوگیری از نشت برق در حین استفاده از آن استفاده نکنید، که ممکن است باعث خرابی های جدی شود.

(6) اگر پلوپز برای مدت طولانی استفاده نمی شود، پلوپز باید تمیز شود و برای استفاده بعدی در جعبه نگهداری شود.

لوازم یدکی و قطعات پلوپز را از قطعه بانک بخواهید.

2. چگونه از  برنج ساز نگهداری کنیم؟

بیشتر اجاق‌های پلوپز توسط سیم‌های حرارتی برقی گرم می‌شوند و سپس حرارت از طریق صفحه پایه به ته دیگ منتقل می‌شود تا برنج بپزد. بنابراین، نکته اصلی نگهداری از صفحه پایه و ته دیگ است.

Gaabor GR-N18Aپلوپز 1.8 لیتری برای استفاده 3 تا 4 نفر مناسب است که می تواند غذاهای مختلف را بخارپز، سرخ کرده و بجوشاند تا نیازهای آشپزی روزانه شما را برآورده کند. دارای مزایای پوشش نچسب درجه مواد غذایی، تمیز کردن و نگهداری آسان، گرمایش دو مرحله ای، کنترل در هر زمان است.

بنابراین معمولاً چگونه آن را حفظ می کنیم؟

(1) کف گلدان را بهداشتی و خشک نگه دارید. بهتر است قبل و بعد از هر بار استفاده، ته دیگ را جدا کرده و با یک پارچه خشک آن را خشک کنید.

(2) سعی کنید گلدان به اجسام سخت برخورد نکند، که باعث تغییر شکل گلدان و تأثیر بر انتقال گرما می شود، و گلدان خیس نمی شود تا از خیس شدن صفحه پایه در آب در هنگام ورود جلوگیری شود. تماس با صفحه پایه؛

(3) قابلمه را روی اجاق گاز قرار ندهید تا چیزها بپزد، زیرا به راحتی قابلمه را تغییر شکل می دهد و وقتی دوباره در برقی برنج ساز قرار می گیرد، مستعد گرم شدن ناهموار است.

(4) اگر پلوپز برای مدت طولانی استفاده نمی شود، باید تمیز شود. هنگام تمیز کردن، برنج را در آب داغ خیس کنید، سپس برنج را بردارید و با دستمال مرطوب پاک کنید و در آخر چندین بار با آب بشویید.

(5) گرد و غبار و کثیفی روی جلد پلوپز باید به موقع تمیز شود، در غیر این صورت کثیفی جمع شده و روی برنج می ریزد که بر سلامت انسان تأثیر می گذارد.

خط تولید

 

  • ۰۳/۰۱/۲۵
  • قطعات لوازم خانگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی