قطعه بانک مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

فروش قطعات لوازم خانگی - تعمیرات لوازم خانگی

قطعه بانک مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

فروش قطعات لوازم خانگی - تعمیرات لوازم خانگی

فروش انواع قطعات لوازم خانگی تفال مولینکس بوش فلر میگل کارچر زیمنس پارس خزر براون روونتا و ...
تعمیرات بخارشوی دلونگی بازسازی ظروف تفلون تعمیرات بوش تعمیرات مولینکس تعمیرات تفال تعمیرات جاروبرقی و ...
02144269640
تهران - فلکه اول صادقیه - ظلع جنوب غربی - مرکز خرید پردیس - طبقه اول واحد 11

  • ۰
  • ۰

قطعات بوش زرگنده

لوازم بوش

شرکت بوش BOSCH از شرکت های آلمانی و در سال ۱۸۸۶ بوسیله ی رابرت بوش در شهر اشتوتگارت آلمان تاسیس گردید. بوش در زمینه هایی از جمله ابزار آلات ساختمانی و صنعتی فعالیت می کند. محصولات شست و شو و یخچال های برند بوش در بازار های ایران با فروش فوق العاده و دارای محبویت زیادی هستند.

قطعات و لوازم یدکی بوش

برای راحتی دسترسی شما عزیزان به محصولات بوش ساپورت ، برای دیدن و خرید قطعات یدکی بوش ، لیست قطعات را در زیر قرار داده ایم. بر روی دسته ی مورد نظر خود کلیک بفرمایید. 👇

زرگنده

محله زرگنده تهران در شمال شهر پایتخت قرار دارد که تاریخچه آن به دهه 30 باز می‌گردد؛ یکی از دلایل مهم برای اثبات بافت تاریخی این محله وجود مقبره امامزاده اسماعیل زرگنده است. بسیاری از افراد از خود می‌پرسند که زرگنده یعنی چه؟ در پاسخ به این سوال باید گفت در زمان‌های بسیار دور از آنجا که در این محله هیچ بانکی وجود نداشت، مردم پول‌های خود را در کوه پنهان می‌کردند و برای پیدا کردن این پول‌ها مجبور به کندن کوه می‌شدند؛ به همین دلیل این محله به زرکنده معروف شد که به مرور زمان به زرگنده تغییر نام داد.

اکنون وسعت این محله به گونه‌ای است که به دو بخش زرگنده شمالی و جنوبی تقسیم می‌شود که قسمت شمالی آن برای زندگی در شرایط مطلوب‌تری قرار دارد و قیمت خانه در زرگنده شمالی بالاتر از جنوبی است؛ چرا که اکثر خانه‌ها به صورت ویلایی با متراژ بالا هستند. این قسمت از محله دسترسی بسیار خوبی به خیابان‌هایی همچون الهیه و جردن دارد و از شلوغی‌های شهر دور است. در مقابل بیشتر ساختمان‌های اداری و مغازه‌ها در زرگنده جنوبی قرار دارد و همین رفت‌وآمد باعث شلوغی این محله شده است.

زرگنده منطقه چند تهران است؟

این محله در منطقه ۳ شهرداری تهران قرار دارد و اگر زرگنده تهران روی نقشه مشاهده کنید خواهید دید این محله از شمال به بزرگراه صدر از جنوب به خیابان دستگردی، از شرق به خیابان شریعتی و از غرب به بزرگراه مدرس متصل می‌شود و در مجاورت با محله‌های ‌داوودیه، محله الهیه، محله ظفر، محله امانیه، محله تجریش ، محله قیطریه ، محله قلهک، محله قبا و محله درب دوم قرار دارد.

 

  • ۰۲/۱۲/۲۸
  • قطعات لوازم خانگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی