قطعه بانک مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

فروش قطعات لوازم خانگی - تعمیرات لوازم خانگی

قطعه بانک مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

فروش قطعات لوازم خانگی - تعمیرات لوازم خانگی

فروش انواع قطعات لوازم خانگی تفال مولینکس بوش فلر میگل کارچر زیمنس پارس خزر براون روونتا و ...
تعمیرات بخارشوی دلونگی بازسازی ظروف تفلون تعمیرات بوش تعمیرات مولینکس تعمیرات تفال تعمیرات جاروبرقی و ...
02144269640
تهران - فلکه اول صادقیه - ظلع جنوب غربی - مرکز خرید پردیس - طبقه اول واحد 11

  • ۰
  • ۰

چطور از پلوپز استفاده کنیم ؟

[caption id="attachment_7990" align="alignnone" width="300"]لوازم یدکی خانگی فروش لوازم یدکی خانگی[/caption]

بعد از یک سال و نیم با برنامه غذایی اجباری، اکنون از قید و بند رها شده‌ام و بالاخره دوباره برای خودم آشپزی می‌کنم. اولین کاری که وقتی به مک گرگور آمدم انجام دادم؟ یک پلوپز بگیرید، چون من برای همیشه پلوپز نداشتم. و اوه، این یک تصمیم عالی بود که یکی بگیرم.

ما عاشق پلوپزهای اینجا در وبلاگ ها هستیم و دلیل خوبی هم دارد. اول اینکه برنج عالیه من یک فیلیپینی هستم، بنابراین من عاشق برنج هستم. دوم اینکه استفاده از پلوپزها بسیار آسان است. آنها در واقع در نحوه کارشان جادو هستند. برنج و آب را گذاشتی و کلید را زدی و تمام.

به این پلوپز نگاه کنید . این پلوپز من است. فقط یک سوئیچ وجود دارد که بین گرم و پخت سوئیچ می شود. فوق العاده ساده، هیچ چیز فانتزی. این گران نیست. فضای زیادی را نمی گیرد. و چیزهای بسیار متنوعی می پزد، برنج و نه برنج، که آن را به یک سرمایه گذاری ارزشمند تبدیل می کند.

پلوپز

لطفا باور کنید وقتی می گویم به سختی آشپزی بلد هستم. تا دو هفته پیش، من هرگز گوشت نپختم. من سبزیجات را به آرامی و به شکل های بسیار نامنظم خرد می کنم. یک بار سعی کردم تخم مرغ ها را در حد متوسط ​​سرخ کنم و در نهایت آنقدر زرده را شکستم که منصرف شدم و به جای آن تخم مرغ ها را هم زدم و از آن زمان فقط تخم مرغ هم زده ام. و با این حال، در دو هفته گذشته خودم را سیر کرده ام و تا جایی که می توانم بگویم از سوءتغذیه نمردم.

من مواد غذایی خود را از میز روزانه تحویل می دهم و آنها خواربار با قیمت مناسبی دارند. برای هفته اول، مقداری مرغ، گوشت چرخ کرده، گوجه فرنگی، نخود، پنیر، تخم مرغ و برنج مصرف کردم. این برای من بیش از یک هفته غذا طول کشید.

اولین چیزی که درست کردم گوجه و مرغ با برنج بود. یخ زدایی گوشت کاری است که باید انجام دهید و فکر می کنم زمان می برد؟ اما مرغ را تکه تکه کردم. مثل چهار پیمانه برنج اندازه گرفتم و تا خطی که داخل قابلمه "4" نوشته بود از آب پر کردم و مرغ را گذاشتم و گذاشتم تا بپزد. بعد از چند دقیقه، و نمی‌دانم چند دقیقه بود، سه گوجه‌فرنگی کامل را داخل آن گذاشتم که به اندازه‌ای کوچک بودند که خوب گذاشتم آنها را کامل.

سپس انجام شد. همین بود. من مقداری furikake که از HMart up in Central گرفتم اضافه کردم و خوب بود. من این بطری فوریکه را دارم . Furikake در واقع در مورد برنج تقلب می کند، و احتمالاً آنقدرها هم سالم نیست، اما طعم برنج را خوب می کند، بنابراین من واقعاً اهمیتی نمی دهم. ظاهراً می توانید آن را به موارد دیگر نیز اضافه کنید.

برنج با مرغ و گوجه فرنگی در یک کاسه

خوب بود؟ آره. خوبه که دو روز خوردمش به نظر خوب میاد؟ نه، اما چه کسی اهمیت می دهد؟ من برای اینستاگرام آشپزی نمی کنم، برای خودم آشپزی می کنم! آیا من دستور پخت را دنبال کردم؟ نه. آیا من هیچ ایده ای داشتم که دارم انجام می دهم؟ نه چقدر مرغ، چند تا گوجه اضافه کردم؟ یادم نمیاد من فقط حدس زدم فکر کنم اون دفعه خیلی مرغ اضافه کردم ولی هرچی باشه. چقدر طول کشید؟ حداکثر سی دقیقه و بیشترش منتظر پختن پلوپز بود.

اینم یه کار دیگه که انجام دادم مقداری گوشت چرخ کرده و مقداری روغن ریختم و آماده کردم تا بپزد. بعد از چند دقیقه به نظر پخته شد. نمیدونم چند دقیقه بود فقط پخته به نظر می رسید. می دانم که احتمالاً باید به دمای گوشت یا هر چیز دیگری اهمیت بدهم، اما راستش اگر آن رنگ بود، احتمالاً خوب است. سپس برنج و مقداری آب ریختم و مخلوط کردم و روی حرارت گذاشتم. بعد از چند دقیقه نخود فرنگی یخ زده و مقداری سیر ریز شده ریختم.

گوشت گاو و سیر و نخود و برنج در یک کاسه

سپس انجام شد. گوشت چرخ کرده و نخود و برنج. دستور پخت اسم داره؟ جواب منفی. موضوع "هر آنچه در دسترس داشتم" بود. نکته مهم در مورد داشتن موادی که می توانند در بسیاری از چیزهای مختلف وجود داشته باشند این است که می توانید هر چیزی را که می خواهید مخلوط و با هم ترکیب کنید و احتمالاً کارساز خواهد بود. و کار کرد. خوب بود طعم خوبی داشت. گرسنگی ام را برطرف کرد.

"دستور العمل" دیگری که واقعاً یک دستور غذا نیست، به همان اندازه که ایده ای برای چیزهایی است که می توانید ترکیب کنید. داخل پلوپز کمی روغن و مقداری تخم مرغ اضافه کردم و گذاشتم تا بپزد و کمی هم زدم و صبر کردم تا تخم مرغ ها بپزند. گوردون رمزی می‌گوید که تخم‌مرغ‌ها باید در کاسه هم زده شوند و حرارت ملایم یا هر چیز دیگری داشته باشند، اما من اهمیتی نمی‌دهم. تخم مرغ ها رو داخل قابلمه شکستم و گذاشتم تا بپزه و کی میدونه چقدر داغ بود؟ پخته شد این چیزی بود که اهمیت داشت.

برنج اضافه کردم گوجه فرنگی را با برنج اضافه کردم و این بار خرد کردم. آب اضافه کردم قرار گذاشتم آشپزی کنم. بعد از اینکه پخت، مقداری پنیر رنده شده اضافه کردم. و بعد مخلوط کردم. گوجه فرنگی، تخم مرغ، پنیر و برنج.

تخم مرغ و گوجه فرنگی و پنیر و برنج در پلوپز

عکس وحشتناکه میدانم. برام مهم نیست غذای شما نیازی به زیبایی ندارد. کمی لطیف بود پس کمی پنیر و کمی نمک اضافه کردم و بهتر شد. چاشنی مهم است، اما شما می توانید با نمک و هر چیزی که در اطراف خود دارید راه طولانی را طی کنید.

اگر از برنج خسته شدید چه؟ من هرگز از برنج خسته نمی شوم. اما می فهمم، شاید از برنج خسته شده باشی. خوبه. می توانید بلغور جو دوسر را در پلوپز بپزید. مقداری جو دوسر و مقداری شیر به همان نسبت برنج و آب می‌ریزم. آیا این نسبت درست بود؟ چه کسی می داند، اما استفاده از پیمانه اندازه گیری برنج با جو دوسر راحت بود و فقط خط روی قابلمه را دنبال کنید. مقداری هلو یخ زده ریختم و یک موز را خرد کردم و داخل آن ریختم.

موز و هلو و بلغور جو دوسر در یک کاسه

ببین، بلغور جو دوسر است. این برنج نیست هنوز هم می توانید آن را در پلوپز بپزید. چند ایده دیگر:

  • می توانید برنج خود را در آبگوشت بپزید. لازم نیست آبگوشت حلال باشد. فقط قبل از پختن برنج، یک مکعب آبجوش را در آب بریزید. کار می کند و طعم برنج را شبیه چیزی می کند.
  • می توانید خورش درست کنید . من خورش دوست ندارم اما شاید شما انجام دهید. خوب، شما می توانید آن را با پلوپز بپزید، و این آسان است.
  • برنج کاری. ژاپنی ها آنقدر آن را دوست دارند که ایموجی های خاص خود را دارد 🍛. کاری فوری وجود دارد ، و استفاده از آن بسیار آسان است، اما طعم آن بسیار خوب است.
  • اگر پلوپز شما با بخارپز همراه است، مانند پلوپزی که من دارم، می توانید کوفته های خریداری شده را نیز به صورت یخ زده بخارپز کنید. شما می توانید چیزهای دیگر را بخارپز کنید، اما من پیراشکی را دوست دارم. این خیلی راحت است و طعم خوبی دارد و هیچ شرمی از انجام آن وجود ندارد.
  • یک subreddit به نام /r/RiceCookerRecipes وجود دارد که به دستور العمل هایی اختصاص دارد که می توانید تقریباً فقط با یک پلوپز درست کنید. من یکی دو چیز از آنجا یاد گرفتم.

در نهایت چند نکته:

  • این درست نیست که قیمت، زمان یا تلاش صرف شده برای پختن چیزی با میزان خوب یا سالم بودن آن متناسب باشد. این نیست. واقعا اینطور نیست. من به طور متوسط ​​کمتر از سی دقیقه در روز صرف آشپزی می کنم.
  • دستور العمل ها بسیار بسیار انعطاف پذیر هستند . ادویه ندارید؟ آن را درج نکنید. یک عنصر را دوست ندارید؟ آن را درج نکنید. نمی توانید یک عنصر پیدا کنید؟ جایگزینش کن ابزاری برای اندازه گیری ندارید؟ حدس بزن! تا زمانی که نمک را به مشت نمک تبدیل نکنید، احتمالاً نتیجه خوبی خواهد داشت. (تا زمانی که پخت نمی‌کنید. آنوقت به اندازه‌ها اهمیت می‌دهید. اما در غیر این صورت، هر چقدر که می‌خواهید آن را بال بزنید.)
  • ما عاشق تجهیزات آشپزی هستیم ، اما برای شروع به آنقدر نیاز ندارید. اگر در یک جامعه آشپزی زندگی می کنید، به احتمال زیاد ظروف آشپزی مشترکی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. حتی اگر وجود نداشته باشد، یا اگر می خواهید خودتان را بگیرید، به چیز زیادی نیاز ندارید. در نظر بگیرید: Grimgrains ، وبلاگی که توسط دو نفر شروع شده است که در مورد آشپزی در قایق صحبت می کنند. یک چاقوی خوب، یک ماهیتابه و یک تخته برش می‌تواند خیلی راه برود. هک، من الان فقط یک پلوپز و یک چاقوی شش اینچی دارم و دارم چیزهای مختلفی درست می کنم.
  • در اینجا مهمترین نکته است. اگر فقط برای خودتان آشپزی می کنید، لازم نیست غذا خوب باشد . لازم نیست خوب باشه! باید خوراکی باشد و احتمالاً مغذی باشد، اما این میله است. پخت و پز برای تطبیق با ذائقه شما امری ثانویه است و می تواند بعداً انجام شود. من می دانم که مقاومت در برابر انگیزه کمال گرایی و مبارزه با تصاویر مناسب برای اینستاگرام از آشپزی خوب دشوار است. بنابراین در اینجا مجوز شما برای آشپزی ناقص، و اشتباه کردن، و هر آنچه دیگران در مورد آشپزی شما فکر می کنند، تا زمانی که شما با آن موافق باشید، به جهنم رسیده است.

با پلوپز لذت ببرید. لوازم یدکی و قطعات پلوپز را از قطعه بانک بخواهید.

  • ۰۲/۱۲/۲۶
  • قطعات لوازم خانگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی