قطعه بانک مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

فروش قطعات لوازم خانگی - تعمیرات لوازم خانگی

قطعه بانک مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

فروش قطعات لوازم خانگی - تعمیرات لوازم خانگی

فروش انواع قطعات لوازم خانگی تفال مولینکس بوش فلر میگل کارچر زیمنس پارس خزر براون روونتا و ...
تعمیرات بخارشوی دلونگی بازسازی ظروف تفلون تعمیرات بوش تعمیرات مولینکس تعمیرات تفال تعمیرات جاروبرقی و ...
02144269640
تهران - فلکه اول صادقیه - ظلع جنوب غربی - مرکز خرید پردیس - طبقه اول واحد 11

  • ۰
  • ۰

7 مشکل رایج در دستگاه های قهوه ساز خانگی

 

 

مانند سایر لوازم خانگی، دستگاه های قهوه ساز نیز ممکن است نقص های جزئی داشته باشند. این مسائل ممکن است گاهی ناامید کننده باشد، اما راه حل هایی وجود دارد که با آن می توانید این مشکلات رایج دستگاه قهوه خانگی را برطرف کنید.

 

اگر متوجه تغییر طعم در قهوه خود شدید یا اگر دستگاه قهوه ساز برقی مشکلاتی دارد، همیشه خوب است که این مشکلات جزئی را در اسرع وقت برطرف کنید. در این مقاله نکاتی در مورد رفع مشکلات دستگاه قهوه ساز خانگی در عرض چند دقیقه ارائه می شود.
 

 

مشکلات رایج قهوه ساز خانگی

جریان آب کمتر در دستگاه قهوه ساز

چه دستگاه قهوه‌ساز قطره‌ای باشد یا یک دستگاه قهوه‌ساز تک‌نفره، جریان کم یا بدون جریان آب رایج‌ترین مشکل تمام دستگاه‌های قهوه‌ساز خانگی است و چند دلیل پشت این مشکل وجود دارد.

 

اولاً ممکن است مخزن آب از جای خود خارج شده باشد. برای قرار دادن صحیح مخزن آب، ابتدا باید آن را بیرون بیاورید و دوباره داخل آن قرار دهید تا مطمئن شوید که کاملاً با اتصالات تنظیم می شود. مکش هوا می تواند دومین دلیل مشکلات جریان آب باشد. گاهی اوقات هوا در مسیر خروج از لوله ها قرار می گیرد که مانع از جریان آب می شود.

 

برای رفع این مشکل، مخزن را با آب داغ پر کنید، آن را به عقب برگردانید و دستگاه را روشن کنید تا آب در داخل دستگاه شروع به گردش کند.

در نهایت، ممکن است تجمع کلسیم در لوله ها یا دریچه ها وجود داشته باشد. برای رفع این مشکل باید لوله ها را جدا کنید و باقی مانده ها یا رسوبات را خراش دهید.
 

 

المنت گرمایشی فرسوده

ممکن است یک روز صبح از خواب بیدار شوید و یک فنجان قهوه بنوشید و یک سورپرایز سرد در انتظار شما باشد مگر اینکه به یک اسپرسوی سرد نیاز داشته باشید.

 

جنایت قهوه سرد شما می تواند دو مقصر باشد. اولین مسئله می تواند عنصر گرمایش باشد زیرا فرسوده شده است. دومی می تواند ترموستات باشد. شما نمی توانید این مشکلات را در خانه حل کنید، بنابراین بهتر است المنت گرمایشی را توسط یک تکنسین تعمیر کنید.
 

 

نشتی دستگاه قهوه

یکی دیگر از مشکلات رایج دستگاه قهوه ساز خانگی نشتی است. اگر در موقعیتی قرار گرفتید که قهوه خارج از دستگاه قهوه پخش می شود، دلیل اصلی می تواند این باشد که مخزن قهوه یا سینی قطره چکه به درستی نصب نشده است یا مهر و موم آن فرسوده شده است.

 

به دلیل شکستگی لوله یا شیر، نیازی به خرید دستگاه قهوه ساز جدید ندارید. شما به راحتی می توانید این قطعات را در یک فروشگاه محلی پیدا کنید که مشکل شما حل می شود.

 

اگر از دستگاه قهوه ساز آب کثیف نشت می کند یا اگر قهوه بیش از حد روی دال وجود دارد، باید گرفتگی لوله آب را باز کنید. این می تواند به دلیل تجمع کلسیم، همانطور که قبلا ذکر شد، پس از استفاده منظم اتفاق بیفتد. مخلوط آب و سرکه مخزن را پاک می کند. باید مخلوط را بریزید و بشویید و چند بار آن را اجرا کنید تا دستگاه قهوه ساز تمیز و مسدود شود.
 

 

فرآیند دم کردن متفاوت

ما آن را دریافت می کنیم. وقتی قهوه صبحگاهی شما ناگهان بی طعم می شود، خسته کننده است. برای بهبود فرآیند دم کردن قهوه می‌توانید تغییراتی در آن ایجاد کنید.

 

اول از همه باید از دانه های قهوه تازه و مرغوب استفاده کنید. این مطمئناً باعث می شود قهوه شما همیشه طعم غنی داشته باشد. اگر به سلامتی خود اهمیت بیشتری می دهید، دانه های قهوه سبز را توصیه می کنیم.

 

دلیل دوم قهوه بی مزه شما می تواند آبی باشد که استفاده می کنید. پیشنهاد می کنیم به جای آب لوله کشی از آب مقطر استفاده کنید تا طعم قهوه دست نخورده باقی بماند. آب لوله کشی حاوی کلر، منیزیم و سایر مواد معدنی است که می تواند طعم قهوه شما را تلخ کند. برای جلوگیری از این امر می توانید از فیلترهای آب نیز استفاده کنید. در نهایت، اگر دستگاه قهوه خود را به طور منظم تمیز کنید، برای جلوگیری از این اتفاق مفید خواهد بود.
 

 

ماشین صدای عجیبی تولید می کند

دستگاه های قهوه ساز معمولاً هنگام دم کردن قهوه صدا ایجاد می کنند. با این حال، صداهای بلند و غیر معمول نشان می دهد که دستگاه قهوه ساز شما نیاز به تعمیر دارد. اما قبل از تماس با پشتیبانی مشتری، ابتدا باید دستگاه خود را از برق بکشید و آن را به طور کامل بررسی کنید. مخزن آب را جدا کرده و سطح آب داخل دستگاه را بررسی کنید. اگر سطح آب پایین باشد، به دلیل دم کردن خودکار دستگاه، صدای بلندی ایجاد می شود.

 

صدا همچنین می تواند در نتیجه قرار گرفتن دستگاه قهوه ساز باشد. این صداهای بلند و غیرمعمول زمانی که دستگاه قهوه خود را بر روی یک سطح سخت قرار می دهید رایج است. دستگاه های قهوه ساز گاهی اوقات دارای مشکلات گرمایشی هستند که منجر به صداهای بلند می شود.
 

 

دستگاه دارای سبد فیلتر مسدود شده است

گرفتگی در سبد فیلتر نیز به همین دلیل است که قهوه شما طعم تلخ و بدی دارد. شما باید به طور مرتب فیلتر قابل استفاده مجدد دستگاه خود را تمیز کنید زیرا ممکن است با اسانس قهوه مسدود شود و باعث دم تلخ شود. در اینجا چند کار وجود دارد که می توانید برای جلوگیری از آن انجام دهید:

 

  • فیلتر قابل استفاده مجدد را با آب گرم تمیز کنید.
  • فیلتر قهوه را در قفسه بالایی ماشین ظرفشویی خود اجرا کنید.

پس از تمیز کردن، فیلتر را با یک پارچه تمیز و مرطوب پاک کنید. فیلتر را چند ساعت در آب و مخلوط مقطر خیس کنید تا تمیزی عمیق‌تر شود. توصیه می شود اجازه دهید یک شب خیس بخورد. اگر وقت ندارید، می توانید به جای آن از برس اسکراب و جوش شیرین استفاده کنید.
 

 

آسیاب روشن می شود اما آسیاب نمی شود

اگر فرزهای آسیاب در حال چرخش هستند اما به درستی آسیاب نمی شوند، این می تواند به دلیل تنظیمات آسیاب دستگاه قهوه شما باشد. اگر تنظیمات آسیاب روی خوب تنظیم شده است، تنظیمات آسیاب را تغییر دهید. تفاله‌های قهوه‌ای که انتخاب می‌کنید نیز برای تهیه یک دم‌نوش عالی حیاتی هستند. در غیر این صورت، دستگاه شما به قوام مایع مناسب برای دم کردن قهوه نیاز دارد.

 

برای رفع این مشکل می توانید سطح درشت آسیاب را نیز افزایش دهید. دوم اینکه باید قیف های دستگاه قهوه ساز را تمیز و باز کنید. به عنوان یک قاعده، شما باید قیف های دستگاه را یک بار در هفته تمیز کنید.

هوم اپلیانس مرکز تعمیر قهوه ساز و قطعه بانک بوس لوازم یدکی و قطعات قهوه ساز و اسپرسوساز 

 

  • ۰۲/۱۲/۰۵
  • قطعات لوازم خانگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی