قطعه بانک مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

فروش قطعات لوازم خانگی - تعمیرات لوازم خانگی

قطعه بانک مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

فروش قطعات لوازم خانگی - تعمیرات لوازم خانگی

فروش انواع قطعات لوازم خانگی تفال مولینکس بوش فلر میگل کارچر زیمنس پارس خزر براون روونتا و ...
تعمیرات بخارشوی دلونگی بازسازی ظروف تفلون تعمیرات بوش تعمیرات مولینکس تعمیرات تفال تعمیرات جاروبرقی و ...
02144269640
تهران - فلکه اول صادقیه - ظلع جنوب غربی - مرکز خرید پردیس - طبقه اول واحد 11

  • ۰
  • ۰

تعمیر جارو برقی ناسیونال در نارمک

تعمیر جارو برقی ناسیونال | دستگاه جارو برقی یکی از لوازم خانگی است که ممکن است دچار مشکل شود و نیاز به عیب یابی جارو برقی ناسیونال داشته باشید. این مشکل ممکن است از عدم استفاده صحیح و یا گذشتن عمر قطعات دستگاه به وجود آید. در بعضی مواقع استفاده از خدمات درست یه مجموعه، موجب می شود تا با هزینه مناسب تر جارو برقی شما به مدت طولانی مورد استفاده قرار گیرد و احتیاجی به خرید دستگاه جدید با هزینه بالا نباشد.

خدمات ویژه تعمیر جارو برقی ناسیونال در هوم اپلیانس

اولین قدم بعد از به مشکل خوردن دستگاه پیدا کردن یه مرکز تعمیرات جارو برقی مناسب است.مجموعه باید از تکنسین های با تجربه و با سابقه کاری بالا استفاده نماید که هر سه ماه دوره های آموزشی جدید را سپری کرده باشند و دوم اینکه با توجه وجود قطعات، با کیفیت های متفاوت در بازار، استفاده از بهترین قطعه موجب می شود تا عمر دستگاه بالاتر رفته و کم تر نیاز به تعمیر جارو برقی ناسیونال پیدا شود.

بهترین خصوصیاتی که مجموعه خدمات جارو برقی ارائه می دهد به شرح زیر می باشد:

. پذیرش سریع درب منزل

. سرعت بالا در تعمیرات و تحویل فوری دستگاه ( ۲ تا ۵ روز کاری)

.استفاده از قطعات با کیفیت و اصل

. ضمانت 90 روزه بابت تعمیرات

مجموعه هوم اپلیانس  یکی از مجموعاتی است که تمام خدمات بالا را ارائه می دهد و در هنگام پیش آمدن مشکل برای جارو برقی میتوانید با ما تماس بگیرید. تکنسین های متخصص در تعمیر جارو برقی ناسیونال به سرعت مشکل دستگاه شما را حل خواهند کرد.

کافی است روی آیکون موبایل کنار سایت کلیک نمایید و درخواست خود را مطرح نمایید. پیک های ویژه مجموعه به سرعت دستگاه را از شما تحویل خواهند گرفت و به سرعت سرویس جارو برقی شما را شروع خواهند کرد.

مشکلات رایج در تعمیر جارو برقی ناسیونال

جارو برقی ناسیونال در حین کار خاموش می شود

اگر هنگامی که شما مشغول جارو کشیدن در منزل یا محل کار بودید و در حین کار جارو برقی شما خاموش شد، مجددا کلید جاروبرقی را بزنید. اگر جاروبرقی روشن نشد، در اولین قدم پریز برق و دوشاخه جاروبرقی را بررسی کنید.

گاهی اوقات ممکن است اشکال در پریز باشد. اگر با تغییر پریز مشکل حل نشد، به دوشاخه جاروبرقی دقت کنید که قطعی یا ایراد دیگری نداشته باشد. اگر از درستی این موارد مطمئن شدید، به احتمال زیاد ایراد از موتور جاروبرقی شما است.

معمولا در این جور مواقع موتور جاروبرقی یا نیم‌سوز شده یا به طور کل سوخته است. برای اطمینان از این مسئله بهتر است با کارشناسان ما در هوم اپلیانس تماس گرفته تا راهنمایی‌های لازم را به شما ارایه دهند.

برس جاروبرقی در حین کار نمی چرخد

اگر متوجه شدید که در زمان استفاده از جاروبرقی برس تعبیه شده در سری جاروبرقی نمی‌چرخد، باید سریعتر اقدام به رفع آن کنید، زیرا این مسئله باعث می‌شود به موتور جاروبرقی فشار بیشتری وارد شود.

برای رفع این مشکل معمولا می‌توانید به وسیله قیچی یا چاقو پرزهای گیر کرده در انتهای برس را از برس حدا کنید تا برس به راحتی حرکت دورانی خود را داشته باشد. در بعضی از مدل‌ها دسترسی بهتر به برس با باز کردن پیچ‌ها مقدور است پس این کار را به آرامی انجام دهید تا برس نشکند.

جارو برقی سر و صدای زیادی دارد

گاهی ممکن است پس از مدتی استفاده از جاروبرقی صدای ناهنجار و زیادی را بشنوید که برای شما آزار دهنده باشد. معمولا دلایل متعددی برای زیاد بودن صدای جاروبرقی یا ایجاد صدای ناهنجار در جاروبرقی وجود دارد. این عوامل می‌تواند از بلبرینگ‌ها، پروانه جاروبرقی، گیر کردن شی در کیسه جاروبرقی یا عوامل دیگر ایجاد شود.

برای رفع این مشکل سعی کنید در ابتدا به سراغ کیسه جاروبرقی بروید و ببینید شی خارجی در آن گیر کرده است یا خیر. همچنین در صورتی که مشاهده کردید کیسه پر شده است، آن را خالی کنید. اگر با این مسئله مشکل برطرف نشد، احتمالا ایراد در بلبرینگ یا پروانه موتور جاروبرقی خواهد بود که توصیه می‌کنیم به دلیل تخصصی بودن آن،تعمیر جارو برقی ناسیونال را به متخصصان هوم اپلیانس بسپارید.

جارو برقی ناسیونال پس از استفاده زیاد داغ می‌کند

در نظر داشته باشید که جاروبرقی را باید در زمان‌های کوتاه استفاده کنید. اگر سطح مورد نیاز برای جارو کشیدن شما زیاد است، باید به جاروبرقی در فواصل مختلف کمی استراحت دهید تا خنک شود. استفاده مداوم و پشت سر هم در زمان‌های طولانی از جاروبرقی می‌تواند مشکلات زیادی را به جاروبرقی تحمیل کند و موتورش را دچار آسیب نماید.

به همین دلیل است که توصیه شده در زمان خریداری جاروبرقی به میزان کاری که از آن می‌خواهید بکشید توجه داشته باشید و برای اماکن بزرگتر با سطوح بیشتر و تعداد دفعات بالاتر، جاروبرقی‌های قوی‌تر و با وات بالاتری خریداری کنید.

در نظر داشته باشید که نخاله‌های ساختمانی یا زباله‌های خیس را تا آنجا که می‌شود با جاروبرقی جارو نکنید. این کار باعث داغ شدن موتور و ایجاد خرابی در آن می‌شود.

همچنین لازم به ذکر است که استفاده مداوم از جاروبرقی ممکن است موتور جاروبرقی را نیم‌سوز کرده یا کلا آن را بسوزاند. به همین دلیل در عیب یابی جارو برقی ناسیونال توصیه اکید می‌شود که جاروبرقی را در زمان‌های کوتاه استفاده کرده یا در میان کار و فعالیت خود به آن مدتی استراحت دهید تا موتور جاروبرقی خنک شود.

اگر جاروبرقی شما در مدت زمان کوتاهی داغ می‌کند، بهتر است در ابتدا فیلتر جاروبرقی را بررسی و آن را تمیز کنید. با این کار شاید مشکل داغ شدن جاروبرقی شما رفع یا حداقل کم شود. اگر این مشکل با این مسئله حل نشد، احتمال خرابی در فن جارو برقی نیز ممکن است یکی دیگر از دلایل داغ شدن سریع آن باشد. برای این قسمت متاسفانه شما نمی‌توانید کار خاصی را انجام دهید. ولی با گرفتن تماس با تعمیرکاران هوم اپلیانس می‌توانید مراحل انجام تعمیر جارو برقی ناسیونال را به این گروه حرفه‌ای بسپارید.

جارو برقی ناسیونال مکش خوبی ندارد

گاهی ممکن است متوجه شوید که در زمان جاروکشی جاروبرقی شما مکش مناسبی نداشته و در این امر ضعیف عمل می‌کند. از دلایل عمده این مشکل می‌توان به پر بودن کیسه جاروبرقی و گیر کردن زباله در خرطومی جاروبرقی اشاره کرد.

شما می‌توانید با خالی کردن کیسه یا تعویض آن این مشکل را حل کنید. اگر متوجه شدید که مشکل از کیسه جاروبرقی نیست، لوله جاروبرقی را بررسی کنید، زیرا ممکن است شی یا زباله‌ای داخل آن گیر کرده باشد.در عیب یابی جارو برقی ناسیونال برای درآوردن شی یا زباله گیر کرده از داخل لوله خرطومی جاروبرقی کافی است به وسیله یک ابزار باریک و بلند این کار را انجام دهید تا گرفتگی لوله باز شود.

جارو برقی گاهی اوقات روشن نمی‌شود، ولی گاهی بدون مشکل روشن می‌شود

دلیل عمده این مسئله خرابی در کلیدهای خاموش و روشن جاروبرقی می‌باشد. اگر از پریز برق منزل خود مطمئن هستید، احتمال ایراد و خرابی را باید در کلید روشن و خاموش جاروبرقی یا سیم‌پیچ آن جستجو کرد. برای مشاوره بیشتر در این رابطه حتما با کارشناسان باتجربه هوم اپلیانس تماس بگیرید.

ایجاد بوی سوختگی در جاروبرقی

در زمان استفاده از جاروبرقی اگر متوجه بوی نامطبوعی مثل سوختگی شدید، احتمال خرابی در بلبرینگ جارو برقی محتمل‌ترین حالت است. برای تعمیر یا تعویض آن باید از تعمیرکاران متخصص بهره بگیرید، زیرا این کار توسط شما انجام‌پذیر نخواهد بود.

شلنگ جاروبرقی تمیز هست ولی مکش مناسبی ندارد

همان‌طور که می‌دانید عدم مکش مناسب جاروبرقی به دلیل جریان نداشتن هوا است. برای این کار بهتر است فیلتر، پاکت و سری جاروبرقی را بررسی کنید تا چیزی جلوی جریان هوا را نگرفته باشد. معمولا با بررسی و اصلاح موارد یاد شده این مشکل برطرف می‌شود.

جاروبرقی هنگام استفاده لرزش دارد

اگر در هنگام استفاده از جاروبرقی لرزشی در جاروبرقی احساس می‌کنید، به احتمال زیاد این مشکل به نگهدارنده‌های لاستیکی موتور برمی‌گردد. معمولا پس از استفاده‌های مداوم این نگهدارنده‌های لاستیکی شل شده و نیاز است تا مجددا سفت شوند یا در جای مناسب خود قرار گیرند. اگر به هر دلیل این نگهدارنده‌ها پاره یا خراب شده باشند، بهتر است آنها را تعویض کنید.

نکات کلیدی برای تعمیر و نگهداری جاروبرقی

– در زمان خرید جاروبرقی حتما به کاربرد آن برای شما، امکانات تعبیه شده، حجم سطوح مورد نیاز برای جاروکشی و میزان وات جاروبرقی توجه کنید، زیرا این مسئله در کارایی و عملکرد بهتر جاروبرقی انتخابی شما درآینده بسیار مهم خواهد بود.

– زمانی که جاروبرقی ناگهان خاموش می‌شود، اولین اقدام بررسی برق منزل و پریزی است که دارید از آن استفاده می‌کنید. تا این مسئله را بررسی نکردید از باز کردن جاروبرقی بپرهیزید.

– سرویس دوره‌ای جاروبرقی می‌تواند بسیاری از مشکلات رایج را به حداقل برساند. به همین دلیل شما می‌تواند برای سرویس سالیانه و دوره‌ای با کارشناسان هوم اپلیانس تماس بگیرید تا شما را در این امر راهنمایی کنند.

– تعویض مرتب کیسه جاروبرقی یا خالی کردن آن از موارد مهم و پراهمیتی است که باعث می‌شود جاروبرقی شما بهتر کار کرده و طول عمر بیشتری را داشته باشد. به یاد داشته باشید که هیچ‌گاه نگذارید کیسه‌های جاروبرقی شما کاملا پر شود و سپس به تخلیه یا تعویض آن اقدام کنید، بلکه حداکثر این میزان را دو سوم ظرفیت کیسه جاروبرقی در نظر بگیرید.

– از مواردی که باید به خوبی و درستی به آن دقت شود، چگونگی جا زدن درست کیسه جاروبرقی در جای خود است. دقت در این مسئله باعث بهبود در عملکرد و کاهش خرابی در جاروبرقی شما خواهد شد.

– هر از چند گاهی رول برس جاروبرقی را حتما تمیز کنید، زیرا به مرور مواردی همچون مو و کرک به آن چسبیده و می‌توانند برس را خراب کرده یا از چرخش آن جلوگیری کنند. این مسئله باعث وارد آمدن فشار به جارو برقی خواهد شد، به همین دلیل وارسی دوره‌ای این بخش از ضروریات نگهداری صحیح جاروبرقی می‌باشد.

– جاروبرقی‌هایی که دارای فیلتر هستند، حتما باید به صورت دوره‌ای وارسی و تمیز شوند تا به عملکرد بهتر جاروبرقی کمک کنند. برای فیلترهای پلاستیکی و پارچه‌ای امکان شستشو وجود دارد، ولی فیلتر های کاغذی را باید هر چند وقت یک‌بار تعویض نمود.

– حواستان باشد در زمان جاروکشی سیم جاروبرقی را نکشید، این امر امکان خرابی در جاروبرقی را دوچندان خواهد کرد.

– در زمان جمع کردن اتوماتیک کابل برق جاروبرقی دقت داشته باشید تا کابل به نقطه‌ای گیر نکرده باشد.

– به یاد داشته باشید جاروبرقی‌هایی که دارای کیسه‌های یک‌بار مصرف هستند، باید پس از هر بار پر شدن دور انداخته شوند، زیرا امکان استفاده مجدد از آنها وجود نخواهد داشت. پس برای اینکه جاروبرقی شما سالم بماند بهتر است آنها را تعویض کنید.

– سعی شود جاروبرقی را در زمان طولانی روشن نگذارید. اگر قصد دارید زمان زیادی از جاروبرقی استفاده کنید، بهتر است پس از هر مدت زمان معین و کوتاه، چند دقیقه به جارو برقی استراحت دهید.

– در صورت ایجاد صداهای ناهنجار به سرعت به فکر رفع عیب دستگاه باشید، زیرا عدم توجه به آن ممکن است باعث خسارات بیشتر به جاروبرقی شما شود.

– زمانی که چیزی در لوله خرطومی جاروبرقی گیر کرده باشد، شما می‌توانید به وسیله ابزاری بلند مانند سیخ، شی گیر کرده را از لوله خرطومی جاروبرقی خارج کنید.

– عمر متوسط جاروبرقی ۸ سال است که شما می‌توانید با نگهداری درست از جارو برقی و رعایت نکات یاد شده، عمر آن رابیشتر کنید.

هزینه تعمیر جارو برقی ناسیونال 

مسلما هزینه تعمیرجاروبرقی به عوامل مختلفی مانند نوع ایراد و استفاده از قطعات یدکی بستگی دارد که مطمئنا قیمت قطعه یدکی استفاده شده تاثیر مستقیمی بر روی قیمت تمام شده تعمیر جاروبرقی ناسیونال خواهد گذاشت. البته شایان ذکر است که اصلا جای نگرانی در این رابطه نیست. چون گروه حرفه‌ای هوم اپلیانس تا آنجا که مقدور باشد بعد از عیب یابی جارو برقی ناسیونال، قطعات معیوب را تعمیر کرده و نیاز به تعویض آنها را به حداقل می‌رساند.

همچنین در صورتی که قطعه نیاز به تعویض داشته باشد، شرکت هوم اپلیانس با حداقل قیمت موجود در بازار و باکیفیت‌ترین قطعات را از هر برند در اختیار داشته و تعویض قطعه معیوب جاروبرقی شما را با نازل‌ترین قیمت انجام خواهد داد. برای اثبات این موضوع کافی است یک بار با ما همراه باشید تا مشتری همیشگی ما شوید.

نگران سرویس جارو برقی خود نباشید

تیم حرفه‌ای و باتجربه هوم اپلیانس ارزش و کاربرد مهم لوازم خانگی شما را می‌دانند و سعی می‌کنند به خوبی، با دقت بالا و با استفاده از قطعات اصل و با کیفیت، کلیه لوازم خانگی موجود در بازار از جمله جاروبرقی‌های شما را در برندهای مختلف به بهترین نحو تعمیر جارو برقی ناسیونال را انجام می دهند.

هوم اپلیانس مرکز تخحصی تعمیرات جاروبرقی ناسیونال و قطعه بانک مرکز فروش لوازم یدکی و قطعات جاروبرقی ناسیونال

گروه تعمیرکاران حرفه‌ای هوم اپلیانس با دانش و آگاهی از تعمیر انواع جاروبرقی‌های خانگی و فروشگاهی و با در اختیار داشتن بهترین قطعات یدکی می‌توانند شما را در این مسیر یاری کنند.

 

  • ۰۲/۱۲/۰۲
  • قطعات لوازم خانگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی