قطعه بانک مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

فروش قطعات لوازم خانگی - تعمیرات لوازم خانگی

قطعه بانک مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

فروش قطعات لوازم خانگی - تعمیرات لوازم خانگی

فروش انواع قطعات لوازم خانگی تفال مولینکس بوش فلر میگل کارچر زیمنس پارس خزر براون روونتا و ...
تعمیرات بخارشوی دلونگی بازسازی ظروف تفلون تعمیرات بوش تعمیرات مولینکس تعمیرات تفال تعمیرات جاروبرقی و ...
02144269640
تهران - فلکه اول صادقیه - ظلع جنوب غربی - مرکز خرید پردیس - طبقه اول واحد 11

  • ۰
  • ۰

قطعات لباسشویی بوش نهاوند

تامین کننده قطعات بوش

تامین کننده قطعات بوش

قطعات لباسشویی بوش را از ما بخواهید.

لباسشویی بوش شرکت آلمانی بوش یکی از تولیدکنندگان برتر تولید لوازم خانگی از جمله ماشین لباسشویی بوش است. این برند را می‌توان یکی از نام‌های پرآوازه در جهان برشمرد که به دلیل کیفیت بالای محصولاتش چنین رتبه ای دارد. در واقع رتبه انرژی این ماشین +++A است و صفحه نمایش دارد. این ماشین لباسشویی دارای برنامه های شست و شوی بی سرو صدا، کاهش مصرف آب و انرژی و کاهش مدت زمان شست و شو است.

لوازم جانبی لباسشویی بوش را از ما بخواهید.

معرفی نهاوند

یکی ار مناطق و شهرهای قدیمی نه تنها در استان همدان بلکه در سراسر ایران، شهرستان نهاوند است. این شهر که قدمت تاریخی بیش از هزاران سال را دارد، امروزه تبدیل به یکی از مسیرهای پر اقبال گردشگری در ایران شده است. درباره ی شهر نهاوند باید بگوییم که این شهر قبل از ورود اسلام به ایران، پایتخت کل سرزمین ایران بوده است. این شهر که در جنوب همدان قرار گرفته است، دارای آب و هوایی بسیار فوق العاده است و همین خصوصیتش به تنهایی طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. در ادامه با ما در الی گشت همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر، شهرستان نهاوند در همدان را به اتفاق یکدیگر هم بهتر بشناسیم و مورد بررسی قرار دهیم.

اگر از لحاظ جغرافیایی بخواهیم شهرستان نهاوند در همدان را معرفی نماییم، تا به همین الان هم نصف راه را رفته ایم! این شهر در ۱۰۰ کیلومتری و در قسمت جنوبی استان همدان قرار گرفته است و دور تا دورش را رشته کوه های بزرگ و سر به فلک کشیده ی زاگرس در بر گرفته است. از لحاظ جغرافیایی نهاوند به شهرهای معروف و مختلفی می رسد. این شهرستان که مرکزش شهری به همین نام است، از قسمت شمال غربی تا غرب به صورت کامل به استان کرمانشاه و از سمت جنوب شرقی تا به شرق هم به صورت کامل به لرستان می رسد. از قسمت شرقی به ملایر و از شمال به تویسرکان می رسد. فاصله ی تقریبی این شهر با تهران از سمت جنوب غربی تهران ۴۴۰ کیلومتر و از جنوب شهر همدان، ۱۰۵ کیلومتر است. مساحت این شهرستان برابر است با ۱۵۳۵ کیلومتر مربع. در ضمن جالب است بدانید که؛ نهاوند دارای خاک غنی و منابع آبی بسیار فراوانی است.

از لحاظ آب و هوایی نیز این شهرستان و شهرش دارای آب و هوای بی نظیری هستند و اصلا یکی از دلایل معروف بودنش همین آب و هوای بی مثالش است. آب و هوای شهرستان نهاوند در همدان بسیار خنک و ملایم است و البته محیط زیستش بسیار سر سبز و زیبا است. در خارج از محوطه ی داخل شهر نهاوند، آن قدر محیط زیست اطراف زیبا است که در گذر زمان تبدیل به یک جاذبه ی بسیار زیبا و دیدنی شده. در این محوطه، مسیرهای کوهستان زیبا، آبشارهای مختلف، غارهای مختلف، قله ها و انواع مناظر مختلف قرار گرفته است که این شهرستان را بسیار دیدنی و خواستنی کرده است.

یکی از دیگر جاذبه های شهرستان نهاوند در همدان روستاهای اطرافش است. این روستاهای سر سبز و زیبا یکی از دلایل خوب و محکمی است که کسانی را که به دنبال مقصدی متفاوت برای سفر می گردند را به این منطقه جذب می کند. از لحاظ آب و هوایی شهرستان نهاوند در همدان ۴ فصل محسوب می شود و از نظر بهترین فصل سفر برای رفتن به این شهرستان و شهرش، فصل بهار است. اما صبر کنید؛ تنها فصل مناسب برای سفر به این منطقه بهار نیست! در فصل بهار، فضای سبز و طبیعی این شهرستان تبدیل به قطعه ای نقاشی سر سبز می شود اما در ۳ فصل دیگر و علی الخصوص فصل پاییز، این منطقه تبدیل به یکی از بهترین مقاصد برای سفر و علی الخصوص کسانی است که هم سفر و طبیعت گردی را دوست دارند است و هم برای کسانی که زمینه های ماجراجویی را دارند و می خواهند تا مناظر جدید را ببینند و پیدا کنند. در ضمن به این نکته توجه داشته باشید که سفر به نهاوند در فصلی مثل پاییز، فایده و مزیت دیگری هم دارد که عبارت است از این که در این فصل با شلوغی های دیگر فصول پر سفر مواجه نخواهید داشت.

تاریخچه ی شهرستان نهاوند در همدان

در مقدمه ی این متن اشاره کردیم که نهاوند دارای پیشینه ی تاریخی کهن و چندین هزار ساله است. اگر به صورت دقیق تری بخواهیم بگوییم، بر طبق اسناد تاریخی شهرستان نهاوند در همدان و شهری که در مرکزیت این شهرستان قرار گرفته است؛ ۷ هزار سال است که به وجود آمده است. با توجه به این قدمت تاریخی بسیار زیاد پس عجیب نیست که در حال حاضر ۱۰۰ اثر تاریخی از ۲۰۰ اثر شناخته شده و معروف این شهر به ثبت ملی رسیده اند. نهاوند را در طول دروه های تاریخی ایران با اسامی مختلفی می خوانده اند که طور مثال می توانیم از بین این گویش های مختلف و متفاوت به اسامی همچون؛ نیموآندای به تلفظ شخص بطلمیوس که فیلسوف و اختر شناس مشهور یونانی است، اینهاوند، نوح آوند و بسیاری از دیگر اسامی اشاره نماییم.

حتی هستند کارشناسانی که درباره ی این نام این شهر بگویند که ممکن است نهاوند اشاره ای به یک آلت موسیقی و یا حتی دستگاهی خاص در نت های موسیقی اشاره داشته باشد که تنها در اواخر شب نواخته می شود، اشاره داشته باشد. البته در دوره ای تاریخی به این شهر لائودیسه هم می گفته اند. این اسم به افتخار ملکه ی سلوکیان بر روی این منطقه گذاشته شد. البته ساسانیان هم به این شهر نام نیماوند را داده بودند و پس از ورود اسلام به ایران، نام آن را حتی به ماه بصره هم تغییر دادند.

 

  • ۰۲/۱۱/۳۰
  • قطعات لوازم خانگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی