قطعه بانک مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

فروش قطعات لوازم خانگی - تعمیرات لوازم خانگی

قطعه بانک مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

فروش قطعات لوازم خانگی - تعمیرات لوازم خانگی

فروش انواع قطعات لوازم خانگی تفال مولینکس بوش فلر میگل کارچر زیمنس پارس خزر براون روونتا و ...
تعمیرات بخارشوی دلونگی بازسازی ظروف تفلون تعمیرات بوش تعمیرات مولینکس تعمیرات تفال تعمیرات جاروبرقی و ...
02144269640
تهران - فلکه اول صادقیه - ظلع جنوب غربی - مرکز خرید پردیس - طبقه اول واحد 11

  • ۰
  • ۰

هزینه تهیه یک فنجان قهوه در خانه با قهوه ساز

هزینه هر فنجان قهوههر بار که از خواب بیدار می شوم منتظر قهوه صبحم هستم. بر اساس ترجیحات منحصربه‌فرد قهوه‌ام، کنترل می‌کنم چه چیزی به قهوه‌ام و مقدار آن اضافه کنم. اما من هرگز به این فکر نکردم که هزینه هر فنجان قهوه ای که در خانه دم می کنم چقدر است. من فقط تمایل داشتم که اساساً آن را بر اساس قیمت دانه‌ها یا تفاله‌های قهوه قرار دهم، که البته عامل اصلی هزینه در هنگام تهیه قهوه است. وقتی دقیق تر نگاه کردم این چیزی بود که پیدا کردم.

هزینه کل من: 51 سنت برای هر 8 اونس فنجان قهوه (35 سنت برای قهوه) + (3 سنت برای فیلتر) + (2 سنت برای آب و برق) + (11 سنت برای قهوه ساز).

فقط کی کاپ: هر کدام 45 تا 65 سنت

خرید قهوه: 1.99 دلار در استارباکس برای قهوه سیاه.

 

جام اندازه گیریچند اونس در یک فنجان قهوه؟

یک فنجان قهوه بیشتر به عنوان 4 اونس تعریف می شود ، احتمالاً از زمانی که مردم قهوه خود را در یک فنجان و نعلبکی می نوشند. بعداً فنجان های قهوه به مهمانی قهوه آمدند. من تصمیم گرفته ام که از یک فنجان 8 اونس استفاده کنم زیرا همیشه دوست دارم قهوه ام تازه و داغ سرو شود. هر بار که قهوه می نوشم یک فنجان قهوه 8 اونس برای من مناسب است.

با یک پوند قهوه چند فنجان قهوه درست می شود؟

طبق گفته انجمن تخصصی قهوه آمریکا، یک پوند قهوه برای 48 فنجان قهوه 6 اونس کافی است. بنابراین در مورد من، می توانم تقریباً 36 فنجان 8 اونس قهوه دم کرده برای یک پوند قهوه (زمین یا دانه) درست کنم.

در وب سایت استارباک ، یک پوند قهوه تقریباً 64 فنجان 5 اونس به دست می آید. این حدود 40 فنجان 8 اونس قهوه است .

به نظر می رسد تعداد فنجان های قهوه دم کرده ای که می توانیم از یک پوند قهوه دریافت کنیم متفاوت است. بستگی به این دارد که می خواهیم قهوه مان چگونه باشد، ضعیف یا قوی. همچنین مقدار توصیه شده قهوه تنظیم شده توسط سازنده قهوه را در نظر بگیرید.

کافه استارباکس ورونا

قیمت یک پوند قهوه چقدر است؟

قهوه آسیاب شده کلاسیک Folgers (30.5 اونس / 1 پوند) با قیمت 8.95 دلار [ پرفروش ترین مارک قهوه آسیاب شده ]

کافه استارباکس ورونا (1 پوند) با قیمت 12.95 دلار [ یکی از قهوه های مورد علاقه من ]

هزینه هر (8 اونس) فنجان قهوه چقدر است؟

با 12.95 دلار می توانم حدود 36 فنجان 8 اونس قهوه = 0.35 دلار در هر فنجان درست کنم.

هزینه قهوه پاد برای هر فنجان؟

کیوان

مارک‌های ممتاز کاپ‌ها مانند Green Mountain، Donut buy topamax 100mg House ارزان، Gloria Jeans، Starbucks و بسیاری دیگر - نسبتاً گران هستند. اگرچه، مارک‌های K-Cup کم‌هزینه در حال حاضر خرید از فروشگاه یا آنلاین آسان‌تر است.

خرید کی‌کاپ آنلاین، در آمازون یا ای‌بی، می‌تواند تخفیف‌های زیادی برای شما به همراه داشته باشد. هزینه هر غلاف قهوه حدود 45-65 سنت است . یک غلاف قهوه می تواند 4 تا 10 اونس قهوه دم کند.

به غیر از قیمت حبوبات چه هزینه های دیگری باید لحاظ شود؟

فیلتر کاغذی – 3 سنت (فیلترهای قهوه مخروطی ملیتا، 600 فیلتر به قیمت 19.74 دلار در آمازون)

قهوه ساز – 2 سنت برای قهوه ساز 30 دلاری که 3 سال عمر می کند و 11 سنت برای قهوه ساز 200 دلاری که 5 سال عمر می کند. بنابراین یک قهوه ساز گران قیمت به میزان قابل توجهی به هزینه هر فنجان قهوه کمک می کند.

الکتریسیته - بیایید این را فقط 1 سنت در هر فنجان تخمین بزنیم (18 دلار میانگین هزینه سالانه یک قهوه ساز قطره ای 10 تا 12 فنجان در ایالات متحده است)

آب - بیایید این را نیز 1 درصد در هر فنجان تخمین بزنیم

لیوان مسافرتی – هزینه استفاده از لیوان مسافرتی را در نظر بگیرید زیرا هنگام خرید قهوه هزینه فنجان ها را نیز پرداخت می کنیم. اما من از لیوان های مسافرتی استفاده نمی کنم و به طور قابل توجهی به هزینه اضافه نمی کند، بنابراین من را به عنوان n/a می گذارم.

بنابراین هزینه کل (به غیر از دانه ها: 0.35 دلار در هر فنجان) 7 سنت [30 دلار قهوه ساز] تا 16 سنت [200 دلار قهوه ساز] برای هر فنجان قهوه است.

 

افکار نهایی

صرفه جویی در پول هنگام دم کردن قهوه بیش از خریداگر اکثر قهوه‌های ما در خانه دم می‌شوند، جای تعجب نیست که در هزینه صرفه‌جویی کنیم. به خصوص صرفه جویی در مصرف قهوه خود با خامه و شکر، نسبت به خرید نوشیدنی های مبتنی بر اسپرسو که معمولاً 2.45 دلار یا حتی بیشتر قیمت دارند، صرفه جویی می کنیم. فقط به حداقل رساندن (نمی توان آن را حذف کرد) رفتن به کافی شاپ ها شروع خوبی برای صرفه جویی در هزینه است. به علاوه، با انجام همان تجزیه و تحلیل با عادت های غذاخوری، خرید نوشیدنی در بار و انتخاب های دیگری که هر روز انجام می دهیم، این تغییرات کوچک تأثیر قابل توجهی بر امور مالی ما خواهد داشت و به پرداخت بدهی ها، پس انداز پول برای تعطیلات و کمک می کند. استفاده های مطلوب دیگر

بنابراین کنجکاوی من برای دانستن اینکه یک فنجان قهوه چقدر هزینه دارد، به درس ارزشمندی در مورد چگونگی صرفه جویی در پول در دراز مدت تبدیل شد. اگر همچنان به دنبال قهوه‌ساز هستید، قهوه‌ساز با کارایی بالا را انتخاب کنید زیرا صرف نظر از قیمت آن، در درازمدت ارزش داشتن آن را دارد.

هوم اپلیانس مرکز تخصصی تعمیرات قهوه ساز و قطعه بانک پخش قطعات و لوازم یدکی قهوه ساز و اسپرسوساز 

  • ۰۲/۱۱/۲۸
  • قطعات لوازم خانگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی