قطعه بانک مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

فروش قطعات لوازم خانگی - تعمیرات لوازم خانگی

قطعه بانک مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

فروش قطعات لوازم خانگی - تعمیرات لوازم خانگی

فروش انواع قطعات لوازم خانگی تفال مولینکس بوش فلر میگل کارچر زیمنس پارس خزر براون روونتا و ...
تعمیرات بخارشوی دلونگی بازسازی ظروف تفلون تعمیرات بوش تعمیرات مولینکس تعمیرات تفال تعمیرات جاروبرقی و ...
02144269640
تهران - فلکه اول صادقیه - ظلع جنوب غربی - مرکز خرید پردیس - طبقه اول واحد 11

  • ۰
  • ۰

قطعات بوش جنت آباد

لوازم بوش

شرکت بوش BOSCH از شرکت های آلمانی و در سال ۱۸۸۶ بوسیله ی رابرت بوش در شهر اشتوتگارت آلمان تاسیس گردید. بوش در زمینه هایی از جمله ابزار آلات ساختمانی و صنعتی فعالیت می کند. محصولات شست و شو و یخچال های برند بوش در بازار های ایران با فروش فوق العاده و دارای محبویت زیادی هستند.

قطعات و لوازم یدکی بوش

برای راحتی دسترسی شما عزیزان به محصولات بوش ساپورت ، برای دیدن و خرید قطعات یدکی بوش ، لیست قطعات را در زیر قرار داده ایم. بر روی دسته ی مورد نظر خود کلیک بفرمایید. 👇

جنت آباد

در شمال غرب تهران، محله جنت آباد از توابع منطقه ۵ تهران قرار دارد. محله جنت آباد قبلاً منطقه وسیعی بوده و بخش قابل توجهی از شمال غربی تهران را در بر می‌گرفت. اما با توسعه بزرگراه‌ها و راه‌های اصلی منطقه، محله به سه قسمت مجزا تقسیم شده است: جنت آباد جنوبی، جنت آباد شمالی و جنت آباد مرکزی. البته با وجود شکاف فیزیکی، روح محله جنت آباد در این مناطق متمایز هنوز هم زنده است.

محدوده محله جنت آباد شمالی از جنوب به بزرگراه شهید آبشناسان، از غرب به بزرگراه شهید باکری، از شمال به بلوار سیمون، و از شرق به بزرگراه شهید ستاری و خیابان میلاد محدود می‌شود.

اما در مورد محله جنت آباد مرکزی، از شرق به بزرگراه شهید ستاری، از غرب به بزرگراه باکری، از شمال به بزرگراه شهید آبشناسان و از جنوب به بزرگراه شهید همت متصل می‌شود.

و آخرین ناحیه، جنت آباد جنوبی، از شمال به بزرگراه همت، از جنوب به خیابان آیت الله کاشانی، از شرق به بزرگراه شهید ستاری و در غرب به بزرگراه شهید باکری می‌رسد.

 

بهترین محله جنت آباد برای زندگی

در بحث بهترین محله جنت آباد، محله جنت آباد جنوبی بدون شک جواهر این منطقه است، محله‌ای شلوغ و پر جنب و جوش که با شبکه گسترده‌ای از خیابان‌ها، دسترسی بی‌نظیری به مجموعه‌ای از امکانات رفاهی را ارائه می‌دهد که سایر مناطق این محله به سادگی نمی‌توانند با آن رقابت کنند.

با اینکه کمبود فضای سبز در این منطقه دیده می‌شود، اما با وجود از انبوهی از مراکز خرید گرفته تا خدمات ضروری فراوان، جای تعجب نیست که جنت آباد جنوبی به گزینه ای برای خریداران خانه در جنت آباد تبدیل شده است. ضمن اینکه قیمت‌ آپارتمان‌ها در اینجا بسیار بالاست و از هزینه املاک در جنت ‌آباد مرکزی و شمالی بسیار بیشتر است.

 

بهترین محله جنت آباد برای زندگی

 

در واقع، امتداد میدان چهارباغ تا بلوار آیت الله کاشانی یکی از بهترین نقاط جنت آباد محسوب می‌شود. در ادامه شهرک‌های بنفشه، یاس و والفجر از گزینه‌های مطلوب سکونت در این منطقه هستند.

مهم‌ترین خیابان‌های محله جنت آباد شمالی، بلوارهای ایران‌شهر، گلستان غربی و شرقی، جنت آباد شمالی، کوروش شرقی، بلوار مبعث و انصار‌المهدی هستن.

در مورد جنت آباد مرکزی هم باید به بلوار کبیری طامه، ۳۵ متری گلستان، خیابان شاهین شمالی، مخبری و شانزده متری اول و دوم اشاره کرد.

در جنت آباد جنوبی هم بلوار لاله، چهارباغ و خیابان شاهین جنوبی جزء مهم‌ترین خیابان‌ها محسوب می‌شوند.

.

  • ۰۲/۱۱/۲۳
  • قطعات لوازم خانگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی