قطعه بانک مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

فروش قطعات لوازم خانگی - تعمیرات لوازم خانگی

قطعه بانک مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

فروش قطعات لوازم خانگی - تعمیرات لوازم خانگی

فروش انواع قطعات لوازم خانگی تفال مولینکس بوش فلر میگل کارچر زیمنس پارس خزر براون روونتا و ...
تعمیرات بخارشوی دلونگی بازسازی ظروف تفلون تعمیرات بوش تعمیرات مولینکس تعمیرات تفال تعمیرات جاروبرقی و ...
02144269640
تهران - فلکه اول صادقیه - ظلع جنوب غربی - مرکز خرید پردیس - طبقه اول واحد 11

  • ۰
  • ۰

بوش شریعتی

قطعات بوش شریعتی

لوازم بوش

شرکت بوش BOSCH از شرکت های آلمانی و در سال ۱۸۸۶ بوسیله ی رابرت بوش در شهر اشتوتگارت آلمان تاسیس گردید. بوش در زمینه هایی از جمله ابزار آلات ساختمانی و صنعتی فعالیت می کند. محصولات شست و شو و یخچال های برند بوش در بازار های ایران با فروش فوق العاده و دارای محبویت زیادی هستند.

قطعات و لوازم یدکی بوش

برای راحتی دسترسی شما عزیزان به محصولات بوش ساپورت ، برای دیدن و خرید قطعات یدکی بوش ، لیست قطعات را در زیر قرار داده ایم. بر روی دسته ی مورد نظر خود کلیک بفرمایید. 👇

شریعتی

 

درختان تنومند و عظیمی که در این خیابان قرار دارد، یکی از نشانه های قدمت این خیابان می باشد. پدیدار شدن این خیابان و مورد توجه قرار گرفتنش درست از دوران قاجار آغاز شده است. در زمان قاجاریان یکی از عادت های مهمی که در این قوم رواج بود رفتن به ییلاق به شمار می رفت. قاجاریان برای ییلاق های خود کوهپایه های شمالی را انتخاب کرده بودند تا از آب و هوای مناسب در این کوهپایه برخوردار باشند؛ این موارد سبب شد که از دروازه شمالی پایتخت جاده ای به سمت شمیرانات ایجاد شود که به جاده شمیران شهرت داشت. 

تمامی زمین های بایری که در اطراف دروازه شمیران قرار دارد زمین هایی بودند که در نزدیکی دروس و اختیاریه قرار داشتند و در آن بخش تمام زمین ها باغ های سرسبز بودند. از زمین های افراد سرشناسی که در این بخش قرار داشتند املاک رضا قلی خان هدایت بود که جاده شمیران از کنار آن ها عبور میکرد. 

درست در زمان پهلوی به دلیل ساختن یک جاده دیگر در تهران به نام جاده شمیران این خیابان به جاده قدیم شمیران نام گرفت و معروف شد. اما پس از انقلاب به دلیل اینکه دکتر شریعتی سخنرانی های خود را در حسینیه ارشاد انجام میدادند به افتخار ایشان این نام را بر روی خیابان شمیران جاده قدیم گذاشتند. شریعتی نام یکی از شخصیت‌های برجستهٔ دوران پهلوی بود که از دیدگاه‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی دوران خود بسیار موثر بود. این خیابان از نظر تاریخی، به دلیل قرار گرفتن در نزدیکی برج میلاد، فرهنگسرای ایران و نیز دیگر بناهای تاریخی و فرهنگی شهر تهران بسیار مهم است.

عکسی از تاریخچه خیابان شریعتی در تهران | شکل قدیمی خیابان شریعتی در 100 سال گذشته

خیابان یخچال در خیابان شریعتی 

خیابان یخچال از خیابان های محبوبی می باشد که در این منطقه قرار دارد چرا که قدمت این خیابان به زمان های قاجاریه بر می گردد، در آن زمان این خیابان که همین نام را داشت از دسته املاکی بود که در انحصار هدایت خان قرار داشت و یخچال بزرگ شمیران نیز در این خیابان قرار داده شده بود. این خیابان از دسته بخش هایی بود که شاهزاده و اعیانی نشینان قاجاری در آن رفت و آمد می کردند و این موارد سبب شده بود تا این خیابان برای تجارت مورد توجه قرار بگیرید و خیابان شریعتی از همان گذشته دارای ملک ها و موقعیت مکانی ممتازی بود.

  • ۰۲/۱۱/۰۹
  • قطعات لوازم خانگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی