قطعه بانک مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

فروش قطعات لوازم خانگی - تعمیرات لوازم خانگی

قطعه بانک مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

فروش قطعات لوازم خانگی - تعمیرات لوازم خانگی

فروش انواع قطعات لوازم خانگی تفال مولینکس بوش فلر میگل کارچر زیمنس پارس خزر براون روونتا و ...
تعمیرات بخارشوی دلونگی بازسازی ظروف تفلون تعمیرات بوش تعمیرات مولینکس تعمیرات تفال تعمیرات جاروبرقی و ...
02144269640
تهران - فلکه اول صادقیه - ظلع جنوب غربی - مرکز خرید پردیس - طبقه اول واحد 11

  • ۰
  • ۰

قهوه و قهوه ساز محبوب چیبو آلمان tchibo

احتمالاً برای شما تعجب آور نخواهد بود که شرکت Tchibo یکی از بزرگترین تولیدکنندگان قهوه در جهان است و همچنین یک شرکت پیشرو در بازار قهوه بو داده در بسیاری از کشورهای اروپایی از جمله جمهوری چک است. اما ممکن است تعجب کنید اگر بدانید که Tchibo یک شرکت خانوادگی است که در سال 1949 در هامبورگ تأسیس شد و تا به امروز می‌توانیم پسر بنیانگذار شرکت را در مدیریت شرکت بیابیم و نوه‌های او نیز در سمت‌های مختلف کار می‌کنند. . اما بیایید کل داستان شرکت را از ابتدا در نظر بگیریم ...

 

در سال 1949، ماکس هرتز، تاجر آموزش دیده هامبورگ و شریک تجاری او کارل چیلینگ، پایه های گروه فعلی Tchibo را پایه گذاری کردند. نام شرکت - Tchibo - از نام Tchiling و کلمه آلمانی Bohne - دانه گرفته شده است.

آقای هرز و چیلینگ وقتی شروع به ارسال قهوه بو داده از طریق پست کردند، به معنای واقعی کلمه بازار قهوه را متحول کردند. این یک راه حل بسیار مبتکرانه و شگفت انگیز برای فروش قهوه در آن زمان بود. مشتریان می توانند انتخاب کنند که بسته بندی قهوه را در قوطی، کیسه کاغذی یا پارچه بخرند. همراه با بسته بندی قهوه، بروشورهایی با اطلاعات مختلف نه تنها در مورد قهوه دریافت کردند. با گذشت زمان، محبوبیت زیاد این جزوات در بین مشتریان، پلتفرم جدیدی را طلب کرد و بدین ترتیب Tchibo Magazin متولد شد. مجله Tchibo یک بار در ماه منتشر می شد و آخرین نکات مد، داستان های سرگرم کننده، مسابقات، دستور العمل ها با بودجه محدود، الگوهای تخیلی برای دوخت لباس یا طالع بینی های محبوب را به نمایش می گذاشت. این مجله برای سال ها در نوع خود منحصر به فرد به حساب می آمد و در آلمان بسیار محبوب بود.

 

سال 1953 تغییر کرد و کافی شاپ Tchibo در کنار رستوران کوچک افتتاح شد. بنابراین مشتریان می توانستند قهوه را مستقیماً از پیشخوان خریداری کنند. در سال 1955، اولین شعبه فروشگاه Tchibo افتتاح شد و برای اولین بار به مشتریان این فرصت را داد که قبل از خرید قهوه آن را بچشند. یک فنجان از محبوب ترین موکای طلایی در آن زمان (مخلوطی از 9 قهوه مختلف) با شکر و خامه حدود 20 فنیک قیمت داشت. با توجه به موفقیت برند Tchibo، طی چند سال آینده، تقریباً هر هفته شعبه های جدیدی در سراسر آلمان افتتاح شد. بهترین مکان برای فروشگاه های Tchibo توسط خود آقای Max Herz انتخاب شد که به همراه همسرش Ingeburg به سراسر کشور سفر کرد و به دنبال مکان مناسب بود. او همچنین خودش بر بازسازی ها نظارت داشت، تک تک شعب را آماده کرد و کارمندانش را آموزش داد. Tchibo اولین کارخانه بزرگ سرخ کردنی را در سال 1964 در هامبورگ راه اندازی کرد.

در سال 1972، یک شرکت مستقل به نام Tchibo Coffee Service در آلمان تأسیس شد که هدف آن ارائه راه حل های قهوه به مشتریان شرکتی در سراسر کشور است.

به عنوان بخشی از گسترش پیشنهاد، Tchibo از سال 1973 طیف سنتی قهوه را تکمیل کرده و شروع به فروش سایر کالاهای مصرفی در شعبه های خود کرده است. از جمله محصولات پرفروش در آن زمان می توان به زیرانداز، سینی صبحانه، کیف شانه، بشقاب یا حتی لوستر اشاره کرد. به دلیل تقاضای زیاد و بازار رو به رشد، Tchibo دومین کبابپزی بزرگ را در سال 1977 در برلین افتتاح کرد. دانه های قهوه تازه برشته شده به عنوان نمادی از استانداردها و کیفیت بالای Tchibo ارائه می شود. دانه قهوه نیز در لوگوی شرکت ظاهر شد.

در سال 1991، چیبو شروع به گسترش به اروپای مرکزی و شرقی کرد. این شرکت در حال گسترش شعب خود به مجارستان (Tchibo Budapest) و چکسلواکی (Tchibo Prague و Tchibo Slovakia) است.

چیبو اولین شرکت قهوه خارجی بود که در آن زمان وارد بازار چکسلواکی شد و  Balírny obchodu، یک شرکت دولتی در Jihlava را تصاحب کرد. اینگونه بود که قهوه تیچیبو وارد بازار چکسلواکی شد  که تا آن زمان فقط در بسته بندی آبی معمولی خود در فروشگاه های توزکس موجود بود.

به لطف فعالیت های بازاریابی، محبوبیت و آگاهی از برند Tchibo در آن زمان در سراسر چکسلواکی به سرعت در حال رشد است. برای مثال می‌توانیم تبلیغات تلویزیونی با شعارهای «Tchibo Le Café - کیفیت در سطح جهانی» یا «Tchibo، بهترین‌ها را بده» را به یاد بیاوریم. رقابت‌های بی‌شمار مصرف‌کننده، چشیدن قهوه در فروشگاه‌های خرده‌فروشی، در رویدادهای عمومی یا اجتماعی نیز موفقیت بزرگی برای مشتریان است. بنابراین، بازار مصرف و بخش HoReCa (هتل ها، رستوران ها، کافه ها) به آرامی با کیفیت محصولات Tchibo آشنا می شوند.

در پاییز همان سال (1991)، مدیریت Tchibo Praha spol. s ro تصمیم گرفت دپارتمان خدمات قهوه تیچیبو را تأسیس کند که وظیفه آن شروع توزیع قهوه و لوازم جانبی برای مشتریان شرکتی و پشتیبانی غیر مستقیم از خرده فروشی با فعالیت های خود بود. همه چیز با شعار "از حرفه ای ها برای حرفه ای ها" مشخص می شد.

برای گسترش سبد قهوه، در سال 2002 تیچیبو نام تجاری Davidoff Café را منحصراً برای بخش برتر HoReCa راه اندازی کرد. برند دیویدوف از بهترین موادی که دنیا می تواند ارائه دهد استفاده می کند و در ذائقه خود ترکیب می کند. آنها را با پردازش دقیق، طراحی و تجمل ترکیب می کند تا محصولات همیشه از کیفیت بالایی برخوردار باشند و باعث شادی شوند.

شرکت Tchibo دارای موقعیت پیشرو در بازار قهوه چک است، به همین دلیل است که در سال 2004 اولین فروشگاه آجر و ملات خود را برای مصرف کنندگان نهایی افتتاح کرد و طی سال های بعد ده ها نقطه فروش و فروشگاه را در سراسر کشور افتتاح کرد.

سرویس قهوه تیچیبو جمهوری چک

در سال 2005، شرکت مستقل Tchibo Coffee Service Czech Republic spol نیز در جمهوری چک تاسیس شد. s ro پیشنهاد شرکت جدید نتیجه سال ها تجربه است که به مجموعه ای از خدمات جامع برای شرکت های بزرگ، دفاتر، بخش HoReCa، پمپ بنزین ها، مغازه ها یا ماشین های فروش تبدیل شده است. هدف تبدیل شدن به شریک تجاری ایده آل در صنعت قهوه است.

در زیر، از تاریخچه Tchibo پراگ منحرف شده و تنها بر توسعه سرویس قهوه تیچیبو تمرکز می کنیم.

مدت کوتاهی پس از راه اندازی طیف وسیعی از قهوه های Tchibo و Davidoff ایجاد شده به ویژه برای مشتریان شرکتی، Tchibo Coffee Service برند جدید Vista را راه اندازی کرد که نه تنها کیفیت و طعم قهوه مهم است، بلکه پایداری کشت و مسئولیت اجتماعی نیز مهم است.

در سال 2007، Tchibo Coffee Service ارائه قهوه Piaceto را آغاز کرد. مخلوط قهوه Piacetto به روش سنتی ایتالیایی برشته می شود و منحصراً برای استفاده حرفه ای در غذا و غذا ایجاد شده است.

پس از چندین سال، یک محصول جدید دیگر با نام تجاری قهوه Eduscho از نظر اقتصادی به بازار چک می آید. برند Eduscho برای مدتی یکی از برندهای پیشرو در بازار اسلواکی، آلمان و اتریش بوده است. در سال 2010، برندهای قهوه با پیشنهاد چای کیسه ای لوکس با نام های تجاری Pure Tea Selection یا Sir Henry همراه شدند.

چند سال بعد، در سال 2018، برند Espresso Warehouse وارد بازار چک شد. انبار اسپرسو برندی است که بر تولید و توزیع لوازم باکیفیت برای باریستاها، چای های ممتاز شل، جایگزین های شیر، شربت ها، اسموتی ها، اسنک ها و دستور العمل های غیر معمول تمرکز دارد.

انواع لوازم یدکی و قطعات اسپرسوساز و قهوه ساز را از قطعه بانک بخواهید.

در سال 2019، این شرکت گوشه سلف سرویس مدرن Tchibo2Go را در بازار قهوه در جمهوری چک ارائه می دهد. گوشه قهوه به نیازهای مشتری پاسخ می دهد و به روندهای فعلی پاسخ می دهد. مفهوم یک گوشه قهوه مدرن مبتنی بر ایده "همه چیز از یک منبع" است. هدف این است که نشان دهیم می‌توان قهوه‌ای با کیفیت و خدمات بی‌نظیر را حتی در یک فضای کوچک بدون سرمایه‌گذاری اولیه بالا ارائه کرد. سپس محلول گوشه قهوه همیشه می تواند به صورت جداگانه با توجه به امکانات فضا و نیازهای مشتری سازگار شود.

مشتریان راضی در بسیاری از کشورها گواه این است که محصولات تیچیبو از بالاترین کیفیت هایی هستند که بازار ارائه می دهد. محصولات و خدمات Tchibo Coffee Service را امتحان کنید و تفاوت را متوجه خواهید شد!

 

منبع:

https://www.tchibo.com/unternehmen/geschichte

https://www.tchibo.com/servlet/content/369160/-/root-page/tchibo-company/o-spolenosti.html

https://www.tchibo.cz/30-let-tchibo-cesko-historie-c402023020.html

 

  • ۰۲/۱۱/۰۷
  • قطعات لوازم خانگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی