قطعه بانک مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

فروش قطعات لوازم خانگی - تعمیرات لوازم خانگی

قطعه بانک مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

فروش قطعات لوازم خانگی - تعمیرات لوازم خانگی

فروش انواع قطعات لوازم خانگی تفال مولینکس بوش فلر میگل کارچر زیمنس پارس خزر براون روونتا و ...
تعمیرات بخارشوی دلونگی بازسازی ظروف تفلون تعمیرات بوش تعمیرات مولینکس تعمیرات تفال تعمیرات جاروبرقی و ...
02144269640
تهران - فلکه اول صادقیه - ظلع جنوب غربی - مرکز خرید پردیس - طبقه اول واحد 11

  • ۰
  • ۰

تاریخچه کارچر و لیست نمایندگی های کرشر

کارچر

شرکت کارچر در سال ۱۹۳۵ توسط آلفرد کارچر تأسیس و فعالیت خود را با تولید انواع هیترها، بخاری کابین هواپیما، کوره سختکاری آلیاژها در شهر وینندن آلمان آغاز نمود. این کمپانی اولین واترجت صنعتی فشار قوی (کارواش) آب گرم را در سال ۱۹۵۰ به اروپا معرفی کرد. در سـال ۱۹۶۴ با ادامـه فعالیت، اولیـن کارخانه خارج از آلمان را در فرانسه تأسیس نمودند.
از سال ۱۹۷۴ فعالیت اصلی کرشر یعنی تولید انواع واترجت‌های فشار قوی، شدت بیشتری به خود گرفت و در کنار آن شروع به تولید و گسترش بخش‌های تولیدی دیگر مانند انواع جاروها نمودند. چنانکه امروزه تولیدات این شرکت رنج گسترده‌ای از محصولات را شامل می‌شود. از جمله انواع واترجت‌های فشار قوی خانگی، نیمه صنعتی، واترجت صنعتی، تک فاز، سه فاز، بنزینی، دیزلی، آب گرم و سرد، انواع کف شوی‌های صنعتی، سیستم تصفیه آب خانگی و صنعتی، انواع جاروب‌های خیابانی و انواع کارواش صنعتی مکانیزه و مکنده صنعتی در زمره محصولات این شرکت است.

افتخارات بین‌المللی شرکت

شرکت کارچــر آلمــان با دریـــافت بیش از ۱۰۰ جایـــزه  از ۳۵ مؤسســـه بیـــن‌المللی به پــرافتخارترین برند این صنـعت در دنیا تبــدیل شده اســت. یکی از معتبرترین جـایزه‌های دریافت شده توسط ایـن شرکــت برای تولیــد موکت شــوی‌ صنعتــی و در نمایشــگاه اینتــرکلین آمستــردام در سال ۲۰۱۶ است.

جایگاه ممتاز شرکت در صنعت کشور آلمان

کرشر با تمامی افتخارات خود همواره جایگاه ممتازی در میان صد برند برتر آلمانی داشته است. در آخرین رده‌بندی سال ۲۰۱۵ در مکان شصت و دومین برند ارزشمند کشور آلمان قرار گرفته است.

فعالیت‌های فرهنگی

کرشر همواره به مسئولیت‌های فرهنگی خود متعهد بوده است. برخی از این مشارکت‌ها شامل همکاری با مؤسسات زیست محیطی برای حفظ و نگهداری منابـع آبی، نظافت حرفه‌ای بیش از ۸۰ مکان تاریخی و فرهنگی در بیش از ۲۰ کشور دنیا است. علاوه بر آن، این شرکت در امداد رسانی و رسانـدن آب شـرب بـه وسیـله دستگاه‌های تصفیه آب ساخت کارچر به آسیب دیدگان در بلایای طبیعی نظیر سیل و سونامی فعالیت چشمگیری داشته است. این شرکت در طراحی محصولات خود همواره با در نظر گرفتن مصرف انرژی به عنوان گزاره‌ای مهم، سعی در تولید محصولاتی با توان بالا در عین حال حداقل مصرف انرژی دارد.

محبوبیت برند کارچر

محبوبیت برند کارچر در میان مردم جهان به خصوص قاره اروپا به حدی است که کلمه کارچر مترادف فعل نظافت کردن وارد مکالمات روزمره مردم شده است. ۷ دیکشنری معتبر دنیا کلمه کارچر را مترادف فعل نظافت کردن تعریف کرده است.

توان تولید، کیفیت و تنوع محصولات

کارچر آلمان با دارا بودن ۲۱ کارخانه در ۱۸ کشور دنیا (آلمان، ایتالیا، فرانسه، برزیــل، آمریــکا، لهستـان، چک، چین، ترکیه، اسلوونی، اسلواکی، رومانی، لیتوانی، لیختن اشتاین و…) توان تولید بیش از ۳۰۰۰ قلم کالای مختلف را دارد. این شرکت با داشتن بیش از ۱۱۰۰۰ هزار نفر نیروی کار که بیش از۲۰۰۰ نفـر از آنهـا در بخش تحقیـق و توسعه فعالیـت دارنـد، دارای درآمـد خالـص ثبـت شده ۲ میلیارد یورو در سـال ۲۰۱۲ میـلادی است.
تنوع سبد کالاهـای عرضه شـده کرشر در بخش‌هــای نظافت خانـگی، نیمه صنعتی و صنعتی بسیار زیـاد اسـت و محصولاتـی نظیر انواع:

  • واترجت
  • اسکرابر یا دستگاه زمین‌شوی صنعتی
  • سوییپر
  • جاروبرقی صنعتی
  • پله‌برقی شوی
  • آیس بلاست
  • کارواش اتوماتیک
  • بخارشوی صنعتی
  • فرش، مبل و موکت شوی صنعتی

قطعه بانک 

شما در هر کجای ایران که باشید می توانید لوازم یدکی و قطعات کارچر را بصورت آنلاین از  قطعه بانک تهیه نمایید.

 

 

 

خدمات KÄRCHER در سراسر جهان

این کسب و کار خانوادگی 14400 نفر را در 150 شرکت مستقر در 78 کشور استخدام می کند. بیش از 50000 مرکز خدمات در سراسر جهان عرضه یکپارچه به مشتریان در سراسر جهان را تضمین می کنند.

نقشه جهان

 

 

سایت اینترنتی شرکت  www .kaercher .com
کرچر
تایپ کنید خصوصی ( SE & Co. KG )
صنعت تولید
تاسیس شد 2 ژانویه 1935 ; 89 سال پیش
موسس آلفرد کرچر
مرکز فرماندهی Winnenden ، آلمان

منطقه خدمت شده

در سراسر جهان

افراد کلیدی

هارتموت جنر (مدیر اجرایی، رئیس هیئت مدیره)
محصولات تجهیزات نظافت، سیستم های نظافت کامل
درآمد 2.578 میلیارد یورو (2019)

تعداد کارکنان

15,330 (2023) [1]
شرکت های تابعه Kärcher Futuretech، Kärcher New Venture، WOMA، Ringler، ISAL، Leuco، Max Holder، Zoi، interpool، خدمات SoniQ، Landa، Hotsy، Windsor، Cuda، Spraymart، ماز آبی
  • ۰۲/۱۰/۲۳
  • قطعات لوازم خانگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی