قطعه بانک مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

فروش قطعات لوازم خانگی - تعمیرات لوازم خانگی

قطعه بانک مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

فروش قطعات لوازم خانگی - تعمیرات لوازم خانگی

فروش انواع قطعات لوازم خانگی تفال مولینکس بوش فلر میگل کارچر زیمنس پارس خزر براون روونتا و ...
تعمیرات بخارشوی دلونگی بازسازی ظروف تفلون تعمیرات بوش تعمیرات مولینکس تعمیرات تفال تعمیرات جاروبرقی و ...
02144269640
تهران - فلکه اول صادقیه - ظلع جنوب غربی - مرکز خرید پردیس - طبقه اول واحد 11

  • ۰
  • ۰

تعمیر ماکروفر اسنوا در نارمک

[caption id="attachment_11919" align="alignnone" width="284"]تعمیرات ماکروفر تعمیرات ماکروفر[/caption]

و مشکلاتی که امکان دارد در طول زمان برای این دستگاه اتفاق بیافتد، بدون شک یکی از سوالات مهمی می‌باشد که می‌تواند برای دارندگان این دستگاه ایجاد شود! اسنوا در طی چند سال اخیر توانست محصولات لوازم برقی خانگی علی الخصوص ماکروفر را با کیفیت قابل قبول وارد بازار کشور نماید که کارایی مشابه سایر برندهای ماکروفر را داراست. با این وجود باید پیش از استفاده از ماکروفر اسنوا، یکسری بایدها و نبایدها را مطالعه و اجرا کنید تا نیازی به تعمیرات ماکروفر نداشته باشید!

اصول تعمیر ماکروفر اسنوا

تعمیر ماکروفر اسنوا باید بر اساس پارامتر ها و شاخصه های اصلی حوزه تعمیرات صورت پذیرد تا تمامی مشکلات و نواقص موجود در دستگاه به صورت کاملا دقیق تشخیص داده شود و اقدامات لازم جهت برطرف سازی هریک از آنها صورت پذیرد.

یکی از مهمترین اصول در تعمیرات ماکروفر اسنوا، استفاده از نیرو ها و تکنسین های مجرب و متخصص می باشد که این مورد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. زمانی ماکروفر توسط یک نیروی مجرب مورد بررسی قرار گیرد، تمامی نشانه های خرابی یک قطعه شناسایی شده و درست ترین اقدام برای برطرف سازی آن صورت می پذیرد.

اصول دیگری که در روال تعمیرات ماکروفر اسنوا باید به آن توجه ویژه ای داشت، استفاده از ابزار ها و ادوات تخصصی می باشد. زمانی که از مناسب ترین ابزار برای تعمیر یک قطعه استفاده می شود، هیچگونه آسیبی به بافت و سیستم داخلی قطعه وارد نخواهد شد و با نهایت دقت، نقص پیش آمده در دستگاه برطرف می شود.

 

مواردی که به آنها اشاره کردیم، اصول اصلی و مهمترین شرایط برای برخورداری از یک تعمیرات با کیفیت می باشد. حال بیایید اصول کلی تعمیر ماکروفر اسنوا را با هم بررسی نماییم تا به خوبی با شرایط این حوزه آشنا شویم.

اگر از مصرف کنندکان ماکروفر برند اسنوا می باشید و اکنون دستگاه شما با مشکلاتی روبرو شده است که عملکرد آن را به صورت جدی با اخلال مواجه کرده است، باید بدانید که برای تعمیرات این دستگاه باید از اصول و قواعد گفته شده در این بخش استفاده نمایید.

 

یکی از مواردی که باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید، جابجا نکردن ماکروفر در هنگام بروز نقص فنی می باشد. در زمانی که ماکروفر دچار آسیب می شود، هرگونه جابجایی و استفاده از آن ممکن است شدت خسارات ها را افزایش دهد. در چنین شرایطی خدمات تعمیر ماکروفر اسنوا در محل بهترین گزینه برای بازیابی مجدد دستگاه می باشد.

نچرخیدن سینی ماکروفر اسنوا

به طور کلی دلیل چرخش سینی ماکروفر، گرم کردن و طبخ یکنواخت غذا در دستگاه می‌باشد. اما بعضی مواقع امکان دارد به دلیل نچرخیدن سینی ماکروفر اسنوا متوجه شوید بخش زیادی از غذا گرم نشده و بخش دیگر هم بصورت کامل گرم شده است که نتیجه جالبی برای شما نخواهد بود. با این وجود مشکل نچرخیدن سینی مایکروویو می‌تواند بنابر دلایل متعددی رخ دهد که رایج ترین دلایل این مشکل را در ادامه آورده ایم:

 

۱. قرار نگرفتن صحیح سینی

از ساده ترین دلایل نچرخیدن سینی ماکروفر اسنوا می‌توان به عدم قرار گیری درست سینی در محل اصلی خود اشاره نمود! از این رو توصیه می‌شود پس از شستشوی سینی، در هنگام قرار دادن آن در جای خود مطمئن شوید برآمدگی‌های سینی به درستی بروی کوپلینگ قرار گرفته و چفت شده باشند. در غیر اینصورت اگر سینی بصورت دقیق بر روی کوپلینگ قرار نگیرد، هم صدای زیادی از خود تولید خواهد کرد و هم اینکه نخواهد چرخید!

۲. آسیب دیدن سینی

ممکن است در حین شستشوی سینی، شیارهای آن به دلیل وارد شدن ضربه دچار شکستگی شده باشد و یا اینکه توده آشغال درون آن گیر کرده باشد که وقتی می‌خواهید آنرا بر روی کوپلینگ قرار دهید، با انجام هر ترفندی متوجه این خواهید شد که به هیچ وجه چفت نمی‌شود. با این وجود توصیه‌ای که برای شما داریم این است که شیارهای سینی را مورد بررسی قرار دهید و در صورت بروز هر گونه خرابی برای سینی، نمی‌توانید از آن استفاده کنید.

برای تهیه سینی ماکروفر اسنوا نیز می‌توانید به مرکز تعمیر ماکروفر اسنوا در تهران مراجعه کنید.

 

۳. خرابی کوپلینگ یا کوپلار

کوپلار یا کوپلینگ ماکروفر اسنوا از جنس پلاستیک نسبتا سختی ساخته شده است و به همین دلیل یکی از قطعات حساس و آسیب پذیر مایکروفر شما می‌باشد. از این رو می‌بایست در حفظ و نگهداری آن، دقت کافی را به خرج دهید. در واقع این قطعه بر روی شفت موتور گردان ماکروفر اسنوا قرار دارد و در صورت چرخش موتور گردان، کوپلینگ به چرخش در می‌آید و سبب به چرخش در آمدن سینی نیز می‌شود.

اما معمولا به دلیل عدم رعایت محدودیت وزنی و همچنین خرابی‌های دیگر، ممکن است کوپلینگ آسیب ببیند! در صورت آسیب دیدن این قطعه، هیچ راهکاری جز تعویض آن ندارید که برای تعویض این قطعه می‌توانید به مرکز تعمیر ماکروفر اسنوا مراجعه کنید.

۴. خرابی موتور گردان

موتور گردان ماکروفر اسنوا از اصلی ترین قطعات به چرخش در آمدن سینی ماکروفر اسنوا می‌باشد. در مواقع هنگامی که موتور گردان شروع به کار می‌کند، انرژی تولید شده را به کوپلینگ و سپس به سینی انتقال می‌دهد. از این رو اغلب امکان دارد در اثر استفاده‌های نادرست یا عدم توجه به وزن مواد غذایی استفاده شده بر روی سینی، این موتور دچار خرابی شود و در این صورت در جهت تعمیر یا تعویض آن می‌بایست به مراکز مجاز تعمیر ماکروفر اسنوا مراجعه نمایید.

جرقه زدن ماکروفر

جرقه زدن ماکروفر اسنوا از آن دسته مشکلاتی می‌باشد که با رعایت چند نکته اساسی و بدون پرداخت هر گونه هزینه و مراجعه حضوری به مراکز تعمیر ماکروفر اسنوا، می‌توانید در منزل این مشکل را حل نمایید. اغلب جرقه زدن مایکروویو با صدا و نور همراه است و در بعضی مواقع نیز امکان دارد بر روی دیواره‌های داخلی ماکروفر نقاط سوختگی ایجاد نماید. با این حال این مشکل نیز همانند سایر مشکلات به دلایل مختلفی اتفاق می‌افتد که در ادامه به بررسی مهم ترین دلایل این مشکل خواهیم پرداخت:

 

۱. خرابی همزن

همزن ماکروفر اسنوا وظیفه دارد تا انرژی گرمایی تولید شده توسط مگنترون را بصورت یکنواخت به تمام محیط داخلی ماکروفر اسنوا پخش کند. با این وجود در صورت خرابی این قطعه، نه تنها باید منتظر جرقه زدن ماکروفر اسنوا باشید، بلکه حتی باید منتظر سوختن غذای موجود در مایکروفر نیز باشید. در واقع جرقه زدن دستگاه می‌تواند ناشی از سوختن غذای موجود در سینی باشد. از این رو توصیه می‌شود به تعمیرگاه‌های مجاز ماکروفر اسنوا در تهران مراجعه نمایید تا این مشکل برطرف گردد.

 

۲. کثیفی داخل ماکروفر

معمولا تجمع روغن، ذرات چرب یا باقی مانده غذاهایی که اخیرا در ماکروفر آنها را گرم و یا طبخ کرده اید، می‌تواند به عنوان اصلی ترین علت جرقه زدن ماکروفر اسنوا واقع شود. با این وجود توصیه‌ای که برای شما داریم این است که حتما پس از هر بار استفاده از ماکروفر اسنوا، محیط داخلی آنرا بصورت کامل با یک دستمال مناسب تمیز کنید تا عاری از هر گونه ذرات چرب شود.

۳. استفاده از ظروف فلزی

وجود کوچک ترین وسیله یا ظرف فلزی در داخل مایکروویو، به راحتی می‌تواند سبب جرقه زدن ماکروفر اسنوا شود. از این رو هنگام استفاده از ماکروفر توجه داشته باشید که به هیچ عنوان از ظروف فلزی، طلاکوب شده و… در داخل مایکروویو استفاده نکنید و حتما از ظروف مخصوص ماکروفر استفاده نمایید.

 

۴. خرابی ورقه میکا

کاور میکا ماکروفر اسنوا وظیفه هدایت گرما به مرکز غذای موجود در ماکروفر را برعهده دارد که معمولا به دلیل عدم توجه یا طولانی کردن زمان پخت، ممکن است ذرات غذا به سمت این کاور پرتاب شود و باعث اختلال عملکرد آن نیز شود. لازم به ذکر است که در صورت خرابی کاور میکا، احتمالا مگنترون نیز آسیب خواهد دید و جرقه‌های زیادی تولید خواهد شد. بنابراین توصیه می‌شود پس از هر بار استفاده از ماکروفر، محفظه داخلی را بصورت کامل و دقیق مورد شستشو قرار دهید.

روشن نشدن ماکروفر اسنوا

در هنگام بروز چنین مشکلی، ماکروفر اسنوا عملا عملکرد خود را از دست داده و به هیچ عنوان نمی‌توانید از برنامه‌های پخت آن استفاده کنید! اما چرا با ممکن است در طول زمان با مشکل روشن نشدن ماکروفر اسنوا روبرو شوید؟ معمولا روشن نشدن مایکروفر می‌تواند ناشی از دلایل متعددی باشید که باید توسط تکنسین متخصص عیب یابی و رفع شود؛ چرا که این مشکل معمولا یک فنی است. با این وجود در ادامه این گزارش شما را با دلایل اصلی این مشکل آشنا ساخته ایم:

 

۱. خرابی میکروسوئیچ درب

از شایع ترین دلایل روشن نشدن ماکروفر اسنوا، خرابی میکروسوئیچ درب ماکروفر اسنوا است؛ چرا که میکروسوئیچ، وظیفه بررسی کردن باز یا بسته بودن درب را بر عهده دارد. از این رو اگر این قطعه دچار آسیب‌هایی شده باشد، تشخیص آن به درستی انجام نشده و در نتیجه فرمان‌های لازمه به دستگاه ارسال نمی‌شود و دستگاه علنا روشن نخواهد شد.

۲. خرابی مگنترون ماکروفر اسنوا

مگنترون ماکروفر اسنوا از مهم ترین و حیاتی ترین قطعات موجود در ماکروفر اسنوا به شمار می‌رود؛ چرا که انرژی برق را از مدار گرفته و امواج لازمه را برای گرم کردن غذا، تولید و ساطع می‌کند. از این رو هنگام خرابی این قطعه، طبیعی است که هیچ گونه گرمایی به مواد غذایی موجود درون مایکروفر تابیده نشود. با این تفاسیر دستگاه هیچ گونه عملکرد مثبتی از خود نخواهد داشت یا به عبارتی با مشکل روشن نشدن ماکروفر اسنوا روبرو خواهید شد.

 

۳. نوسانات برقی

اغلب برق شهری از نوسانات شدیدی برخوردار است که گاهی اوقات امکان دارد نتواند میزان ولتاژ لازم دستگاه را تامین کند. از همین رو ماکروفر به هیچ وجه روشن نخواهد شد! بنابراین بهترین توصیه ما به شما استفاده ار محافظ برق استاندارد می‌باشد تا در صورت نوسانات شدید، آسیبی به ماکروفر اسنوا و قطعات آن وارد نشود.

 

روشن نشدن لامپ ماکروفر اسنوا

مشکل روشن نشدن لامپ ماکروفر اسنوا، یکی از مشکلات متداولی می‌باشد که می‌تواند برای مایکروفر شما رخ دهد. اما چگونه چنین خرابی ممکن است برای ماکروفر اسنوا رخ دهد؟ این مشکل اصولا به دلیل اتمام عمر مفید لامپ و همچنین نوسان برق و یا حتی شل شدن لامپ رخ می‌دهد که در صورت خراب شدن این قطعه، می‌توانید به شعب تعمیر ماکروفر اسنوا در تهران و سایر استان‌ها مراجعه کنید تا این مشکل از طریق تعویض لامپ، رفع گردد.

 

برای جلوگیری از سوختن لامپ ماکروفر اسنوا، توصیه می‌شود حتما از محافظ برق استاندارد استفاده نمایید و در صورت عدم استفاده از ماکروفر، درب آنرا ببندید و بی دلیل درب آنرا باز نگذارید.

 

نکات نگهداری از ماکروفر اسنوا

برای آن که ماکروفر اسنوا عمر طولانی مدت داشته باشد و بتواند به درستی به خوبی کارایی خود را حفظ کند، باید نکاتی را رعایت نمایید تا به هیچ عنوان شاهد خرابی نباشید. از این رو ما صرفا دفترچه راهنمای استفاده از ماکروفر اسنوا را به شما توصیه می‌کنیم؛ چرا که تمام نکاتی که شما در قالب یک فرد مصرف کننده ماکروفر اسنوا، اگر این نکات را رعایت کنید خیلی ساده می‌توانید عمر دستگاه را افزایش دهید. با این وجود ما در ادامه قصد داریم یک سری نکات را بیان کنیم که در صورت رعایت آنها می‌توانید عمر مفید ماکروفر اسنوا را افزایش دهید:

 

  1. به هیچ عنوان کنسرو را درون ماکروفر داغ نکنید.
  2. هرگز ماکروفر را به‌ صورت خالی روشن نکنید.
  3. از زمان‌های پخت از پیش تعین شده استفاده نمایید.
  4. حتما تمامی محدودیت‌های وزنی را رعایت کنید.
  5. مواد غذایی فریز شده را قبل از قرار دادن داخل ماکروفر، در دمای منزل قرار دهید.
  6. پیش از تمیز کردن ماکروفر اسنوا، آنرا از دو شاخه برق بکشید.
  7. ماکروفر را چه از نظر نمای بیرونی و چه از نمای داخلی، بصورت کامل تمیز نمایید.
  8. در هنگام باز و بسته کردن درب، مراقب باشید ضربه ‌ای به درب وارد نشود.
  9. سیم برق ماکروفر را حتما از سطوح داغ، دور نگه دارید.
  10. دستگاه را در محیط مناسب و به دور از رطوبت و وسایل گرمازا قرار دهید.
  11. به هیچ عنوان برای گرم کردن انواع مایعات از ماکروفر استفاده نکنید.
  12. از ماکروفر برای آب پز کردن تخم مرغ استفاده نشود.
  13. برای محافظت از غذا، حتما از درپوش ‌های مخصوص ماکروفر استفاده نمایید.
  14. بهترین ظروف برای استفاده در ماکروفر، ظروف شیشه‌ای و سرامیکی هستند.
  15. از محافظ برق استاندارد استفاده نمایید.
  16. هنگام کار کردن ماکروفر به هیچ عنوان تلاش به باز کردن درب دستگاه نکنید.

عیب یابی ماکروفر اسنوا

عیب یابی ماکروفر اسنوا پیش از تعمیر آن، به عنوان یکی از مهم ترین مراحل پروسه تعمیر ماکروفر اسنوا می‌باشد چرا که در این صورت مشکل دستگاه شما بصورت کامل و دقیق شناسایی می‌شود و صرفا از طریق هزینه جزئی، می‌توانید مشکل را برطرف کنید و نیازی به تعویض قطعات ماکروفر اسنوا نخواهید داشت! از این رو پروسه عیب یابی را جدی بگیرید و توجه داشته باشید که این پروسه صرفا باید توسط تکنسین ماکروفر اسنوا انجام شود تا مشکل بصورت دقیق ریشه یابی شود.

 

مشکلات رایج ماکروفر اسنوا در یک نگاه

تمام خرابی‌ها و مشکلاتی که ممکن است در طول زمان برای ماکروفر اسنوا شما رخ دهند، دقیقا همانند خرابی سایر ماکروفرهای موجود در بازار کشور می‌باشد. با این وجود اگر ماکروفر شما به هر نحوی دچار خرابی شد، باید آنرا در اسرع وقت تعمیر نمایید؛ چرا که هر یک از این خرابی‌ها می‌توانند به سایر قطعات ماکروفر شما آسیب برسانند. اما در این گزارش ما سعی کردیم رایج ترین دلایل ممکن را در خصوص ماکروفر اسنوا به همراه دلایل و نکات آن بررسی نماییم.

 

در ادامه این گزارش نیز قصد داریم تا این مشکلات رایج را بصورت مختصر به همراه دلایل آن برای شما بررسی کنیم تا در صورت بروز هر گونه خرابی، بتوانید دلیل اصلی را ریشه یابی کنید.

روشن نشدن ماکروفر اسنوا معمولا وارد شدن هر گونه آسیب به برد و اتصالات ماکروفر اسنوا، می‌تواند مانع روشن شدن آن شود که در این مواقع بهتر است به مرکز تعمیر ماکروفر اسنوا مراجعه کنید.
خرابی میکروسوئیچ ماکروفر در صورت خرابی میکروسوئیچ، درب دستگاه بسته نخواهد شد و فرمان روشن شدن به برد ارسال نمی‌شود؛ قابل تعمیر نیست و صرفا باید اقدام به تعویض میکروسوئیچ نمایید.
جرقه زدن ماکروفر اسنوا بنابر دلایل مختلفی رخ می‌دهد که رایج ترین علت آن نیز استفاده از ظروف فلزی می‌باشد.
علت گرم نشدن غذا در مایکروفر اصلی ترین علت برای گرم نشدن غذا در ماکروفر اسنوا، می‌توان به خرابی مگنترون اشاره کرد.
خرابی مگنترون ماکروفر اسنوا معمولا به دلیل استفاده طولانی مدت و نوسان برق می‌تواند دچار خرابی شود که تعمیر آن بستگی به میزان خرابی این قطعه دارد.
بلند شدن دود از ماکروفر وجود ذرات چربی و روغن می‌تواند به راحتی منجر به بلند شدن دود از ماکروفر شود.
نچرخیدن سینی ماکروفر اسنوا خرابی کوپلینگ، موتور گردان و غلتک زیر سینی باعث نچرخیدن سینی ماکروفر اسنوا خواهند شد که باید توسط تکنسین مورد عیب یابی قرار گیرد.
شکستن کوپلینگ ماکروفر به دلیل عدم رعایت محدودیت وزنی، کوپلینگ ماکروفر اسنوا دچار شکستگی خواهد شد که تنها راهکار شما تعویض این قطعه می‌باشد.
خرابی موتور گردان ماکروفر اسنوا معمولا وارد شدن فشار بیش از حدی، باعث خرابی موتور گردان خواهد شد که برحسب خرابی آن، قابل تعمیر یا تعویض می‌باشد.
بسته نشدن درب ماکروفر شکستن زبانه درب و قلاب ماکروفر اسنوا می‌تواند منجر به بسته نشدن درب مایکروفر شود که با مراجعه به مرکز تعمیر ماکروفر اسنوا می توانید این مشکل را برطرف کنید.

تعمیر ماکروفر اسنوا به علت اجرا نکردن برنامه پخت

چرا ماکروفر اسنوا برنامه پخت که بصورت پیش فرض در این دستگاه تنظیم شده است و شما عزیزان با استفاده از این برنامه ها اقدام به انتخاب آن کرده اید، اجرا نمی کند؟! آیا این یک مشکل کلی است یا جزئی؟ در خصوص اینکه ماکروفر اسنوا برنامه پخت را اجرا نمی کند، باید به اطلاع شما برسانیم که این خرابی یک خرابی بسیار مهم در دستگاه شما می باشد و اگر مایل به اطلاع از کلی یا جزئی بودن این خرابی هستید، باید مطلع باشید که بستگی به علت خرابی دارد!

برای مثال اگر ماکروفر اسنوای شما به دلیل خرابی برد برنامه پخت را اجرا نمی کند، نشان دهنده خرابی کلی می باشد؛ چرا که اگر این خرابی در اسرع زمان تعمیر نشود می تواند منجر به خرابی گسترده در سایر قطعات ماکروفر اسنوا شما شود. اما اگر علت خرابی ماکروفر اسنوا ناشی از خرابی میکروسوئیچ درب ماکروفر اسنوا باشد، لازم به ذکر است که این خرابی خیلی ساده با کمترین هزینه تعمیراتی ممکن قابل تعمیر است و نیازی به پرداخت هزینه های هنگفت در این زمینه نخواهید داشت.

 

بنابراین توصیه می کنیم ماکروفر اسنوا را به تکنسین های مجرب و متخصصی بسپارید که دانش لازم و کافی در این زمینه را دارند و می توانند مشکل دستگاه شما را در اسرع زمان مورد عیب یابی قرار دهند. توجه داشته باشید که اگر علت این خرابی توسط افراد بی تجربه بصورت اشتباه تشخیص داده شود، هزینه زیادی به شما تحمیل خواهد گردید. به همین ترتیب توصیه می کنیم با دقت بیشتری اقدام به انتخاب تعمیرگاه ماکروفر اسنوا نمائید.

تعمیرات ماکروفر اسنوا به علت گرم نشدن

یکی از مشکلات رایجی که ممکن است پس از گذشت چندین سال استفاده مداوم از ماکروفر اسنوا با آن روبرو شوید این است که ماکروفر اسنوا گرم نمی کند! به عبارتی هر چقدر که شما وقت می گذارید و غذا را بر روی سینی قرار می دهید، هیچ گرمایی توسط ماکروفر اسنوا تولید نمی شود و غذای شما حتی ذره ای گرم نخواهد شد. بنابراین آیا این یک مشکل جدی است؟ بله! چرا که مهم ترین و اصلی ترین قابلیت ماکروفر اسنوا این است که غذای شما را گرم کند و اگر این قابلیت خراب شده باشد، نشان دهنده خرابی دستگاه شما است.

از این رو اگر بخواهیم رایج ترین علت گرم نکردن ماکروفر اسنوا را به شما اطلاع دهیم، می توانیم خرابی مگنترون ماکروفر اسنوا را نام ببریم؛ چرا که مگنترون اصلی ترین قطعه در ماکروفر اسنوا جهت تولید گرما است که اگر خراب شود، می تواند منجر به خرابی گسترده در ماکروفر اسنوا شما عزیزان شود. با این وجود شما نیازی به تعویض مگنترون ماکروفر اسنوا نخواهید داشت؛ چرا که ما این قطعه را بصورت تخصصی تعمیر می کنیم و نیازی به پرداخت هزینه تعویض مگنترون ندارید.

 

تعمیر ماکروفر اسنوا به علت روشن و خاموش شدن مداوم

آیا خاموش و روشن شدن ماکروفر اسنوا در حین زمانیکه این دستگاه روشن است، نشان دهنده خرابی دستگاه می باشد؟ بله. این خرابی معمولا به دلیل خرابی برد ماکروفر اسنوا رخ می دهد که اگر این خرابی را جدی نگیرید، باید به اطلاع شما برسانیم که احتمالا منجر به سوختن برد ماکروفر اسنوا خواهید شد. از این رو توصیه می کنیم این خرابی را توسط تکنسین مورد عیب یابی قرار دهید و اگر خرابی ناشی از برد ماکروفر اسنوا باشد، ما آنرا بصورت تخصصی برای شما تعمیر خواهیم کرد.

 

با این وجود یکی دیگر از دلایلی که می تواند منجر به روشن و خاموش شدن ماکروفر اسنوا شما شود، نوسان برق محل سکونت شما می باشد که این خرابی احتمالا می تواند منجر به اتصالی قطعات داخلی ماکروفر اسنوا شما شود. به همین ترتیب توصیه می کنیم از محافظ برق استاندارد سر راه ماکروفر اسنوا استفاده کنید تا در صورت بروز هر گونه نوسان در سر راه ماکروفر اسنوا، مانع ورودی آنها به دستگاه شما شود.

برای خرید محافظ برق استاندارد نیز توصیه می کنیم از فروشگاه های مجاز و معتبر اقدام کنید و به هیچ وجه از فروشگاه های متفرقه اقدام به خرید نکنید.

چرا ماکروفر اسنوا ناگهان خاموش می‌شود؟

خاموش شدن ناگهانی ماکروفر اسنوا بصورتی که این دستگاه زمانیکه روشن می باشد بصورت کامل خاموش شود، نشان دهنده خرابی کلی در ماکروفر اسنوای شما می باشد که در ابتدا توصیه می کنیم به هیچ وجه دیگر سعی نکنید مجددا این دستگاه را روشن کنید؛ در صورتی که شما این دستگاه را روشن کنید، خرابی دستگاه بیشتر و بیشتر خواهد شد. از این رو علت اصلی این خرابی، اتصالی قطعات داخلی و همچنین خرابی برد ماکروفر اسنوا می باشد که باید عیب یابی تخصصی صورت گیرد.

برای عیب یابی مشکل خاموش شدن برد ماکروفر اسنوا می توانید از خدمات تخصصی مجموعه ما استفاده کنید تا علت ریشه یابی گردد. 

چرا ماکروفر اسنوا را که روشن می کنیم فیوز خانه میپرد؟

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است پس از گذشت چندین سال در ماکروفر اسنوا با آن روبرو شوید، این است که همانند یک روز عادی ماکروفر اسنوا روشن می کنید و اما در کسری از زمان فیوز خانه شما می پرد!

 

این خرابی ناشی از اتصالی قطعات داخلی ماکروفر اسنوا می باشد که باید این خرابی توسط تکنسین تعمیرکار ماکروفر اسنوا مورد عیب یابی قرار گیرد و سپس تعمیرات لازم صورت گیرد تا دیگر با این خرابی در ماکروفر اسنوا روبرو نشوید.

توجه داشته باشید که معمولا این خرابی ناشی از خرابی برد ماکروفر اسنوا می باشد.

 

لوازم یدکی و قطعات ماکروفر اسنوا را از قطعه بانک بخواهید. 

همچنین بخوانید مقاله تعمیرات اتوبخار تفال

 

  • ۰۲/۱۰/۲۰
  • قطعات لوازم خانگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی