قطعه بانک مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

فروش قطعات لوازم خانگی - تعمیرات لوازم خانگی

قطعه بانک مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

فروش قطعات لوازم خانگی - تعمیرات لوازم خانگی

فروش انواع قطعات لوازم خانگی تفال مولینکس بوش فلر میگل کارچر زیمنس پارس خزر براون روونتا و ...
تعمیرات بخارشوی دلونگی بازسازی ظروف تفلون تعمیرات بوش تعمیرات مولینکس تعمیرات تفال تعمیرات جاروبرقی و ...
02144269640
تهران - فلکه اول صادقیه - ظلع جنوب غربی - مرکز خرید پردیس - طبقه اول واحد 11

  • ۰
  • ۰

بهترین نقد 27 خردکن سبزیجات سال 2023 

آماده سازی زمان زیادی را در آشپزخانه می گیرد. برش هایی که با چاقوی آشپزخانه درست می کنید بی نقص نیستند، پیشخوان ها ممکن است به هم بریزند و هر تکه پیاز باعث درد دل شما می شود. این مشکلات توسط  بهترین سبزی خردکن حل می شود . از سبزی خردکن می توان برای برش مواد برای سالاد، خرد کردن سبزیجات برای غذاهای جانبی یا درست کردن سوپ استفاده کرد.

سبزی  خردکن  می تواند در زمان شما صرفه جویی زیادی کند. یک خردکن می تواند سبزیجات را به سرعت و کارآمد برش دهد. همچنین زمان آماده سازی را کاهش می دهد، خستگی را از بین می برد، استرس را کاهش می دهد و تضمین می کند که هر خرده دقیقا همان چیزی است که دستور غذای شما نیاز دارد. اگرچه ممکن است برای برخی افراد استفاده از خردکن اختصاصی دشوار باشد زیرا تمیز کردن آن از چاقوی آشپزخانه بزرگتر است، اما ممکن است بتوانید با استفاده از یک ابزار برش خود را انجام دهید.

ما بهترین خردکن سبزیجات را بررسی و انتخاب کرده‌ایم تا به شما در انتخاب درست آن کمک کنیم. ما همچنین راهنمای خریدار مفیدی داریم که به شما کمک می‌کند قبل از خرید یکی از این ابزارهای صرفه‌جویی در زمان به دنبال چه چیزی باشید.

مزایای داشتن یک خردکن سبزیجات

هیچ محدودیتی برای مزایای داشتن یک  خردکن سبزیجات با کیفیت وجود ندارد . شما نه تنها می توانید از بسیاری جهات بهره مند شوید، بلکه خانواده و دوستان شما نیز می توانند از غذاهای باکیفیت و با کیفیت رستورانی که تهیه می کنید لذت ببرند.

  • شما در زمان صرفه جویی می کنید:  یک سبزی خردکن با کیفیت زمان شما را در آشپزخانه به نصف کاهش می دهد و زمان بیشتری را برای گذراندن با خانواده و استراحت در اختیار شما قرار می دهد.
  • ضایعات را کاهش می دهد:  خردکن به شما امکان می دهد فوراً میزان غذای تولید شده را ببینید، بنابراین شانس کمتری برای هدر رفتن سبزیجات یا میوه ها دارید.
  • آشفتگی را کاهش می دهد:  این کار آشفتگی در آشپزخانه شما را کاهش می دهد. به جای استفاده از چندین ظروف مختلف، می توانید تمام زباله های خود را در یک مکان نگه دارید و تمیز کردن را بسیار آسان کنید.
  • شما تطبیق پذیری دارید:  یک هلی کوپتر را می توان به اتصالات و تیغه های مختلفی مجهز کرد که به شما امکان می دهد کارهایی را که فکر نمی کردید انجام دهید. این به شما امکان می دهد غذاهایی درست کنید که به نظر می رسد در یک رستوران تهیه شده اند.
  • سلامت:  داشتن یک ابزار ساده مانند بهترین خردکن برای سبزیجات، تهیه وعده های غذایی سالم را آسان تر می کند. اگر استفاده از آنها آسان باشد، فرزندان شما نیز از آنها لذت بیشتری خواهند برد.

فهرست 27 بهترین نقد سبزیجات خردکن

1. اورجینال ویدالیا چیپ ویزارد

  • جادوگر  اصلی Vidalia Chop Wizard  می تواند سبزیجات و میوه های شما را به قطعاتی به اندازه لقمه خرد کند. این جادوگر مشکلات خرید شما را به سرعت، کارآمد و ایمن حل می کند. هیچ قطعه یا مکانیک اضافی وجود ندارد که نگران آن باشید.
  • این خردکن دارای یک برس تمیز کننده و دو اندازه تیغه است. این ظرف می تواند تقریباً 2 فنجان سبزیجات خرد شده را در خود جای دهد. پایه های ضد لغزش در زیر هلی کوپتر قرار دارند تا اطمینان حاصل شود که هلی کوپتر شما با فشار دادن آن پرواز نمی کند.
  • این خردکن به اندازه خردکن مولر با پیاز کار نمی کند  . به همین دلیل است که مولر ممکن است نسبت به ویدالیا برتری داشته باشد. گاهی اوقات پیازها پوست ضخیم تری نسبت به سایرین دارند که می تواند به تیغه و درب آن فشار وارد کند. اگر غذاهای ضخیم‌تر با یک حرکت سریع فشار نیاورند، فنرهای لولا کشیده می‌شوند. بهتر است سبزی ها را چهار یا نصف کنید تا در وسط خردکن جا شوند.
  • همچنین تمیز کردن آن دشوار است. بریدن قطعات بزرگتر یک چیز است، اما تمیز کردن تیغه ها و کاتر چیز دیگری است. انگشتان و دستان شما ممکن است محدود به نواحی خاصی باشد، اما پوست سبزیجات و تراشه ها به این مکان ها می رسد. آنها خیلی دوستانه نیستند. آنها می توانند سبزیجات و میوه ها را خیلی ریز خرد کنند. اگر دقت نکنید انگشتانتان را هم خیلی ریز خرد می کنند.

2. بریفتونز QuickPush Food Chopper

 

 

  • خردکن  غذای Brieftons QuickPush  یک گزینه ساده و مقرون به صرفه برای خرد کردن سبزیجات در خانه ارائه می دهد. خردکن فشاری بدون BPA، فتالات و PVC دارای سه اندازه تیغه است و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است. همچنین طراحی جذابی دارد که با سایر خردکن های غذا در رنج قیمتی خود قابل مقایسه است.
  • خردکن دستی بریفتونز دارای تیغه های ضد زنگ تیز و درجه 420 آلمانی است که می تواند هر سبزی را برش دهد. این سبزی خردکن هشت فنجان فضا دارد، در حالی که بیشتر بقیه فقط سه تا چهار فنجان دارند.
  • این یک  خرد کن عالی است  که می توان از آن برای تهیه مقدار زیادی غذا استفاده کرد. همچنین یک برس تمیزکننده برای جدا کردن مواد غذایی گیر کرده از تیغه خردکن غذا، و همچنین کتاب‌های دستور غذا از طریق ایمیل (در صورت سفارش از Amazon.com) و یک درب تازه که می‌تواند برای ذخیره‌سازی استفاده شود، دریافت خواهید کرد.

3. خردکن سبزیجات ماندولین

 

  • برش سبزیجات همه کاره Alrens  یک ابزار عالی برای سرآشپزهای خانگی است که به دنبال افزایش کارایی در تهیه غذای خود هستند. تیغه های خردکن و خرد کن در دو اندازه وجود دارد. یک تیغه برش و وافل نیز گنجانده شده است. آشپزها به سادگی می توانند ابزار مناسب را برای کار مورد نظر تعویض کنند.
  • این فقط خرد نمی شود. همچنین شامل یک درج له کردن و جداکننده تخم مرغ است. یک سبد تخلیه، سبد آبکش، پوست کن و یک سبد تخلیه. این باعث می شود این گجت ابزاری عالی برای آماده سازی آشپزخانه باشد. این خردکن اهرمی دستی از پلاستیک بدون BPA ساخته شده و دارای تیغه های فولادی ضد زنگ می باشد. این می تواند 4 فنجان سبزیجات از قبل برش داده شده را تا زمانی که آماده استفاده شوند در خود جای دهد.
  • سبزی  خردکن Alrens  به دلیل عملکردهای فراوانش به خوبی توصیه می شود. با این حال، ویژگی های ایمنی نیز دارد که آن را جذاب تر می کند. دسته لاستیکی ضد لغزش اهرم و پایداری را ارائه می دهد. یک محافظ دستی محافظ از بریدن ناخواسته کاربران بر روی تیغه ها جلوگیری می کند. قطعات این  سبزی خردکن  را می توان در ماشین ظرفشویی شست.

4. غذاساز 3 فنجانی مینی ساحل همیلتون و خردکن سبزیجات

 

  • این  سبزی خردکن ساده خودکار همیلتون بیچ  برای شما مناسب است اگر می خواهید سبزیجات خردکنی داشته باشید که استفاده، نگهداری، و بدون زحمت با یک فشار کار کند. این خردکن همه چیزهایی است که در یک بسته به آن نیاز داریم.
  • خردکن کوچک می تواند حتی در کمدهای تنگ جا شود، اما به اندازه کافی بزرگ است که سه فنجان غذای فرآوری شده را در خود جای دهد. استفاده از آن نیز بسیار آسان است. به سادگی قطعات را روی هم قرار دهید، تکه های سبزیجات خود را اضافه کنید و درب آن را ببندید.
  • فشاری که به دستگاه وارد می کنید، عملکرد تیغه را کنترل می کند. اگر به تکه های بزرگ نیاز دارید، فقط چند بار نبض بزنید. هنگام پودر کردن یا چرخ کردن سبزیجات، فشار را ثابت نگه دارید تا زمانی که به قوام مورد نظر برسید.

5. برش/خردکن برقی سالادشاتر حرفه ای Presto 02970

 

  • اگر در مورد خرد کردن و برش دادن جدی هستید، این خردکن برای شما مناسب است. این خردکن برقی برای حرفه ای ها عالی است زیرا می تواند سیب زمینی کامل و حتی کدو سبز کامل را برش دهد.
  • این خردکن از پلاستیک مرغوب و بادوام ساخته شده است. دارای چهار مخروط قابل تعویض است و بزرگتر از سایر خردکن ها است. تیغه های پلاستیکی و فولاد ضد زنگ بدون BPA می توانند سبزیجات را به راحتی برش دهند.
  • شما می توانید از سیستم قیف برای قرار دادن سبزیجات خرد شده یا ورقه شده در یک کاسه یا هر جای دیگری که دوست دارید استفاده کنید. اینها تمیز کردن و جمع آوری ساده هستند. هر قسمت قابل جدا شدن است و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است.

6. سبزی خردکن فول استار 

 

  • سبزی خردکن فول استار  انتخابی عالی است اگر به دنبال چیزی هستید که ماندگاری داشته باشد و تیغه های متنوعی داشته باشد اما همچنان به شما امکان می دهد سبزیجات خود را خرد کرده و خرد کنید.
  • درب بالایی دارای صفحه دندانی است و می توان آن را به هر سبزی وصل کرد. این به شما امکان می دهد به سرعت فنجان های سبزیجات درست کنید. دستگیره های لاستیکی به شما چسبندگی محکم اما نرمی روی درب می دهد. پایه ضد لغزش برای جلوگیری از لغزش به کف خردکن اضافه شده است.
  • این خردکن دارای چهار نوع تیغه می باشد. آنها به شما امکان می دهند نحوه برش سبزیجات را انتخاب کنید. دو نوع چاقو خرد کن موجود است که به شما کمک می کند سبزیجات خود را به دو اندازه تقسیم کنید. دو تیغه دیگر در چاپر گنجانده شده است.
  • یکی برای مارپیچ کردن سبزیجات و یکی برای روبان زدن آنها. تیغه های مارپیچ و روبانی از آنجایی که منحصر به فرد و ظریف هستند، برای برش سبزیجات مانند هویج و خیار برای سالاد مناسب هستند. این شکل ها برای درست کردن تنقلات سالم مانند چیپس خشک شده از سبزیجاتتان عالی هستند.

7. خرد کن سبزیجات WEINAS Food Chopper

 

  • خردکن  سبزیجات CHUGOD  یک خردکن همه کاره است که تقریباً هر کاری را می تواند انجام دهد. ضمائم شامل سه سایز رنده خردکن و ماندولین است. دو عدد رنده و یک کاتر ژولین نیز وجود دارد. آن را می توان اینجا پیدا کرد.
  • همچنین شامل یک دستکش ایمنی برای محافظت از شما در برابر هر گونه آسیب و همچنین ابزار تمیز کردنی است که تمیز کردن را حتی آسان تر می کند. این خردکن می تواند سبزیجات سفت مانند سیب زمینی شیرین و هویج را بدون اینکه تیغه ها کدر یا خم شوند خرد کند. این خردکن به اندازه‌ای تیز است که می‌تواند میوه‌های نرم‌تری مانند گوجه‌فرنگی را برش داده و خرد کند، که سایر خردکن‌ها می‌توانند آن‌ها را نرم کنند.
  • برخی از کاربران متوجه شده اند که برخی از اشکالات احتمالی وجود دارد. برخی از کاربران ذخیره آن را دشوار می دانستند. کاربر دیگری احساس کرد که برای وعده های غذایی بزرگ مفید است و برای استفاده روزانه مناسب نیست.
  • اکثر کاربران تمیز کردن خردکن را آسان می‌دانند، اگرچه برخی از افراد ابزار تمیز کردن موجود را ناکارآمد و غیرعملی می‌دانند. ماشین ظرفشویی توصیه نمی شود زیرا می تواند طول عمر تیغه های CHUGOD را کاهش دهد.

8. خردکن غذای دستی VeggiChop Chef'n

 

  • به آسانی سه مرحله است: بارگذاری، کشیدن، و خرد کردن. غذاساز Chef'n VeggiChop یک   ابزار ساده و در عین حال قدرتمند است. این خردکن مفید می تواند سبزیجات و همچنین قطعات بزرگ میوه، آجیل، گوشت های بدون استخوان و حتی یخ را خرد کند.
  • برای کار کردن به برق نیازی ندارد و می توان آن را در کمپینگ یا RV استفاده کرد. پس از اینکه مواد خود را گذاشتید، درب آن را ببندید و طناب را بکشید تا تیغه های خردکن چرخانده شود.
  • درب ضد ریزش کامل VeggiChop آن را برای تهیه پستو، سالسا، گواکامول و سایر مواد غذایی ایده آل می کند. قابل شستشو در ماشین ظرفشویی بوده و دارای گارانتی مادام العمر می باشد.

9. کاتر میوه و سبزیجات ماندولین ممتاز

 

  • برش ماندولین رایج ترین نوع سبزی خرد کن است که وقتی به یک سبزی گیر خانگی فکر می کنید به ذهنتان خطور می کند. این ها به دلیل تطبیق پذیری شان، سال هاست که انتخاب ارجح برای سرآشپزهای خانگی بوده اند. مجموعه  ابزارهای آشپزی  دقیقاً همین را ارائه می دهد.
  • این ابزار مفید برای کمک به شما در صرفه جویی در وقت در آشپزخانه ساخته شده است. می تواند میوه ها، سیب زمینی ژولین را خرد کند و حتی چیپس سیب زمینی شیرین درست کند. این دستگاه می تواند میوه ها و سیب زمینی ژولین را برش دهد. همچنین می تواند چیپس سیب زمینی شیرین درست کند. گزینه های بسیار زیادی وجود دارد، این واقعا به شما بستگی دارد که تصمیم بگیرید چه چیزی را می خواهید امتحان کنید.
  • شما می توانید انواع غذاها را درست کنید و با پنج تیغه مختلف به وعده های غذایی خود یک رنگ نهایی اضافه کنید. دوستان و خانواده شما از ظاهر حرفه ای و زیبای غذای شما شگفت زده خواهند شد.
  • این دستگاه یک ایراد واقعی دارد. از نظر ضخامتی که می توانید چیزها را برش دهید محدود است. تیغه ها به اندازه کافی انعطاف پذیر هستند تا اکثر غذاها و برش ها را برش دهند. اگر توانایی ساخت آنها را به یک اندازه دارید، این نباید مشکلی ایجاد کند. این به هیچ وجه کیفیت اسلایسر را تحت تأثیر قرار نمی دهد. این یک نقص طراحی است که می تواند به راحتی در مدل های آینده برطرف شود.

10. کتابچه راهنمای برش خرد کن سبزیجات

 

  • این ابزار به همان اندازه ساده است و به طور موثر نیاز به استفاده از تخته برش یا مجموعه چاقو را از بین می برد. استفاده از آن آسان است و تقریباً از همه کاربران نظرات محکمی دریافت می کند.
  • خردکن سبزی و میوه چند منظوره Lovkitchen به دلیل اندازه کوچک و تطبیق پذیری آن   یک انتخاب عالی است. تیغه ها و بدنه آن از پلاستیک سخت شده ساخته شده است. سبزی خردکن Lovkitchen ارزش   پولی بالایی دارد. هم دوام و هم کیفیت را ارائه می دهد. این ترکیب می تواند به راحتی سیب زمینی، هویج و حتی جعفری را برش دهد.
  • می توانید از پنج تیغه مختلف برای خرد کردن، برش، تاس و رنده استفاده کنید. حتی می توانید از آن برای خرد کردن تمام سبزیجات خود برای سوپ، خورش، کاری و سالاد خام استفاده کنید. این خردکن یک انتخاب عالی برای خرد کردن دستی است. همه کاره است. می توانید از آن برای خرد کردن هر نوع سبزی یا میوه استفاده کنید.
  • بدنه پلاستیکی 1.3 لیتری آن فاقد BPA، PVC و فتالات است. سبزی خردکن LovKitchen  یکی از ایمن ترین و سالم ترین است. همراه با یک برس تمیزکننده برای کمک به حذف تکه های باقیمانده میوه یا سبزیجات است. این ابزار همچنین قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است و به سرعت تمیز می شود. به دلیل اندازه کوچک، تیغه ها را می توان در داخل بدنه برای نگهداری نگهداری کرد.

11. نینجا فود هلی کوپتر اکسپرس

 

  • شما همیشه به لوازم آشپزخانه نیاز خواهید داشت، مهم نیست چقدر کوچک یا بزرگ. هر کدام برای پخت و پز ضروری هستند. خردکن غذا ابزاری عالی برای استفاده در هنگام خرد کردن، چرخ کردن یا آسیاب کردن میوه ها و سبزیجات است.
  • از این می توان برای تهیه سوپ، سالاد، کیک، پوره و سایر غذاها استفاده کرد. یک خردکن غذا باعث می شود در حین آماده سازی احساس آرامش و راحتی داشته باشید و این اطمینان را به شما می دهد که به سرعت و آسانی کامل می شود.
  • شما باید خردکنی را انتخاب کنید که ساده باشد اما کار را به خوبی انجام دهد. همچنین مقرون به صرفه ترین است. نینجا فود خردکن اکسپرس chop NJ110GR  انتخاب مناسبی برای شماست. بیایید دریابیم که چرا.

12. سبزی خرد کن پیاز خرد کن

 

  • خردکن  پیاز  یک خردکن شبکه ای است، در حالی که فول استار سعی می کند یک دستگاه همه چیز باشد. من واقعا طراحی را دوست دارم. سطل گیر یک ظرف پخت شیشه ای معمولی است که می توان از آن در فر استفاده کرد.
  • دارای یک تشک سیلیکونی است که ضد لغزش است و نیازی به پایه های لاستیکی ندارد. سبد تخلیه در ظرف شیشه ای لانه می کند. این به شما امکان می دهد سبزیجات را خرد کنید و سپس سبد را در ماهیتابه خود قرار دهید. همه چیز در سطل نگهدارنده جا می شود و احساس جامد می کند.
  • خرد کردن پیاز بسیار آسان بود و نتایج نسبتاً ثابت بود. اگرچه چند قطعه بزرگ در لبه ها وجود داشت، اما مانند هر آزمایش دیگری انجام شد. نمی‌توانستم گوجه‌فرنگی را بدون تف کردن به پهلو برش دهم. با این حال، قطعاتی که هنوز دست نخورده بودند را می‌توان برش داد و ضرری نداشت.
  • تمیز کردن مشکل بود تمیز کردن شبکه‌ها می‌تواند خسته‌کننده باشد، درست مانند سایر برش‌های شبکه. سطوح زیادی برای تمیز کردن وجود دارد که ممکن است طاقت فرسا باشد. به نظر می رسد که همیشه زباله های بیشتری روی توری وجود دارد، مهم نیست که چند بار شسته شود.

13. مولر اتریش چند تیغه قابل تنظیم پنیر ماندولین / برش سبزیجات

 

  • سبزی  خردکن مولر  بادوام و کارآمد است. تهیه میوه و سبزیجات در آشپزخانه را آسان می کند. این محصول به اندازه کافی بادوام است تا در برابر استفاده های سنگین مقاومت کند.
  • این پردازنده سبزیجات مولر مجهز به دو دیسک تیز آلمانی درجه 420 است که می تواند تقریباً هر نوع میوه و سبزی را برش داده و خرد کند.
  • این  سبزی خردکن  دارای یک ظرف بزرگ 1.2 لیتری است که می تواند بخار پیاز را کاهش دهد و از شکسته شدن پیاز در حین تهیه آن جلوگیری کند.  می توانید پس از پایان خرید، قسمت بالای  سبزی خردکن خود را بردارید تا به غذای خود برسید.

14. خردکن غذای آسان Pull ZYLISS و غذاساز دستی

=

  • خردکن مواد غذایی ZYLISS  یک ابزار همه کاره آشپزخانه است. این خردکن دارای طراحی چند تیغه و کشش آسان با دست است. به این ترتیب خرد کردن و مخلوط کردن مواد در چند ثانیه ساده می شود. این باعث می شود که آن را به یک انتخاب ایده آل برای آشپزخانه های کوچک، کمپینگ، RV و سایر فعالیت های در فضای باز تبدیل کند.
  • کاسه 25 اونس است و تیغه های آن اسیدی است. قطعات را می توان در ماشین ظرفشویی طبقه بالایی شست، در حالی که درب آن باید با دست شسته شود. سبزی خردکن دارای یک طناب 2 فوتی و یک دسته جمع شونده است.
  • این ویژگی ها استفاده از آن را آسان می کند و امکان ذخیره سازی ایمن را در کمد آشپزخانه شما فراهم می کند. غذاساز ZYLISS برای آماده سازی، پوره کردن و مخلوط کردن آسان ایده آل است.
  • این  سبزی خردکن  هیچ دستورالعملی ندارد. ایده خوبی است که در مورد نحوه برداشتن محافظ تیغه تحقیق کنید.

15. تمساح سبزیجات خردکن فولاد ضد زنگ

 

  • ساختار فولاد ضد زنگ جامد، 3 تیغه. آیا می خواهید سبزی خردکن خوش ساختی که سال ها دوام بیاورد؟ هلی کوپترهای حرفه ای تمساح  باید اولین انتخاب شما باشند.
  • این  سبزی خردکن  بیشتر از استیل ضد زنگ ساخته شده است که با مدل های دیگر فاصله دارد. شما آن را دوست خواهید داشت و قبل از شکستن آن مدت طولانی دوام خواهد آورد. همچنین دارای سه تیغه/شبکه ​​برای برش مواد غذایی مختلف است: یک تیغه کوچک (3X3)، یک تیغه متوسط ​​(6X6) میلی متر و یک تیغه بزرگ (12X12 میلی متر). این تیغه ها به قدری تیز هستند که نباید اجازه دهید فرزندانتان از آنها استفاده کنند یا آنها را تمیز کنند. قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است.
  •  اگر از طرفداران ساخت و کیفیت ضد زنگ هستید، این  خردکن دستی تمساح یک انتخاب عالی است. این خردکن دارای قطعات فولادی خیره کننده و قطعات پلاستیکی محکم و بدون BPA است. بادوام، زیبا و ماندگار است. این هلی کوپتر گران تر است. با این حال، میانگین امتیاز 5 ستاره 4.5 از بیش از 90 بازبین، این خرید را ارزشمند می کند.

16. تاس پیشرونده و خرد کن

 

  • خردکن  Progressive  شامل یک محفظه ذخیره سازی، سه تیغه مختلف و یک برس تمیزکننده است. ظرف زیر تیغه می تواند تا 2 فنجان را در خود جای دهد. پایه دارای پایه‌های ضد لغزش است تا خردکن شما را در حین کار در جای خود نگه دارد.
  • قابل شستشو در ماشین ظرفشویی، تست BPA و رایگان است. به خردکن آسیبی نمی رساند یا باعث واکنش شیمیایی در غذای شما نمی شود.
  • اگرچه این خردکن قادر است هم میوه ها و هم سبزیجات را حمل کند، اما ممکن است نتواند مایعات یا میوه های ترش را کنترل کند. این خردکن می تواند انواع میوه ها و سبزیجات از جمله توت فرنگی، قارچ، پیاز، سیب زمینی، کدو سبز، تخم مرغ آب پز و حتی پیاز را خرد کند.
  • پروگرسیو 40 سال تجربه در کمک به خانواده ها برای آسان تر و کارآمدتر پختن غذا دارد. شعار Progressive نوآوری و زمان آماده سازی سریعتر است. این برش و تاس خردکن کارآمد در این دسته قرار می گیرد.

17. خردکن غذا Vivant – دستی Slicer Dicer Mincer

 

  • اجازه ندهید اندازه آن شما را گول بزند:  خردکن دستی غذای Vivaant  قوی است و می‌تواند سبزیجات، میوه‌ها، آجیل و سایر موارد را با یک حرکت فشاری ساده برش دهد.
  • تیغه های فولادی ضد زنگ سنگین به صورت زیگزاگ ساخته شده اند و درست روی سبزیجات بریده شده اند. ظرف 1 فنجانی را می توان در عرض چند ثانیه با فشار دادن دکمه لاستیکی شده با سبزیجات خرد شده، خرد شده یا خرد شده پر کرد.
  • تطبیق پذیری آن به آن اجازه می دهد تا روی تخته برش یا با پایه و فنجانی که سبزیجات را نگه می دارد استفاده شود. دو اسکرابر چرخان در طراحی گنجانده شده است تا اطمینان حاصل شود که غذا در دو طرف ظرف نمی چسبد. سبزیجات را نیز می توان به صورت یکنواخت برش داد.
  • خردکن  سبزیجات  به راحتی جدا می شود. فقط تیغه ها را بشویید و تمام قطعات را در ماشین ظرفشویی قرار دهید تا به راحتی تمیز شوند. برای نگهداری آسان، زمانی که همه چیز خشک شد، کلید قفل را بچرخانید.

18. خرد کن غذای کوچک موزاییک با 4 تیغه پوشش تیتانیوم

 

  • بسیاری از پردازنده های الکتریکی عالی در دسترس هستند. همه پردازنده های برقی نمی توانند سبزیجات را بدون پودر کردن کامل خرد کرده و خرد کنند. این  خردکن موزاییک  می تواند همه این کارها را انجام دهد: تاس خرد کنید، چرخ کنید و آسیاب کنید.
  • این سبزی گیر مانند کاتر دستی مولر می تواند به سرعت با سبزیجات زیادی کار کند. این پردازنده سبزیجات دارای ظرفیت 5 فنجان است و می تواند تمام سبزیجات شما را در 6 ثانیه خرد کند. وقتی کارتان تمام شد، فقط قطعات را دوباره جدا کنید و در ماشین ظرفشویی بگذارید.

19. Proctor Silex Durable Food Processor & Vegetable Chopper

 

  • این مینی غذاساز کوچک و شیک است. استفاده از آن قدرتمند و ساده است و زیبایی را به پیشخوان آشپزخانه شما می بخشد. دارای ویژگی های عمده زیر است:
  • غذاساز شامل یک کاسه شفاف و همچنین یک پایه محکم برای مقاومت در برابر برش سخت تیغه فولادی ضد زنگ 300 واتی است. استفاده از آن با عملکرد تک پالس آن بسیار آسان است. ابعاد این پردازنده تقریباً 8 اینچ 5 × 4 اینچ است و در هر مکانی قابل استفاده است.
  • این مینی پردازنده می تواند 1 تا 1 1/2 فنجان سبزیجات، آجیل، میوه ها و شکلات را در خود جای دهد. این مینی پردازنده برای یک نفر یا یک زوج ایده آل است. به راحتی می توانید کاسه و تیغه ها را جدا کنید.

20. همیلتون بیچ 12 فنجانی استک و اسنپ غذاساز و سبزی خردکن

 

  • همیلتون بیچ یک خردکن برقی است  که دارای تیغه های s شکل است. این به شما امکان می دهد سبزیجات سفت و نرم را به روشی که دوست دارید برش دهید. می توانید از آن برای برش دادن، خرد کردن یا تهیه پوره استفاده کنید. برای سهولت استفاده، هر گزینه دکمه های مخصوص به خود را دارد. تیغه ها از فولاد ضد زنگ با کیفیت عالی ساخته شده اند که تیزی خود را حفظ کرده و خدمات طولانی مدت را ارائه می دهد.
  • کاسه شفاف می تواند دو کاسه را در خود جای دهد و به راحتی از دستگاه جدا می شود. دهانه بزرگ غذا به شما این امکان را می دهد که سبزیجات را مستقیماً بدون نیاز به بریدن آنها قرار دهید.
  • برای تمیز کردن، می توانید قطعات غیر برقی را با خیال راحت در ماشین ظرفشویی قرار دهید. مونتاژ کردن و جدا کردن خردکن برای تمیز کردن ساده است. تیغه های تیز در صورت برخورد در ماشین ظرفشویی می توانند به سایر ظروف آسیب وارد کنند. جمع و جور است و حمل و نقل آن در فضای باز آسان است.

21. پیاز خردکن سبزیجات کیت هاوس

 

  • خردکن 14 در 1 کیت‌هاوس  یک انتخاب عالی برای خانواده‌های پرجمعیت و تهیه‌کنندگان غذای اختصاصی است که نمی‌خواهند با ظروف صید کوچک یا خردکن‌های تک کاره سروکار داشته باشند. این دستگاه قدرتمند دارای یک ظرف پلاستیکی 2 لیتری بدون BPA می باشد.
  • از دلبستگی های زیاد کیت هاوس نترسید. مشتریان استفاده و اصلاح آنها را آسان می دانند. محفظه نگهدارنده نگهداری آنها را آسان می کند. ضمیمه های زیادی دارد، اما می تواند از یک شبکه ریزتر برای برش سبزیجات سخت تر استفاده کند. برای میوه ها یا سبزیجات سفت مناسب نیست.
  • کاربران می گویند که  خردکن کیت هاوس  به راحتی تمیز می شود و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است. خردکن کیت هاوس حتی شامل ابزار تمیز کردن خود نیز می شود.
  • هلی کوپتر کیت هاوس تقریباً همه کارها را برای آشپزهای خانگی انجام می دهد که نمی خواهند زمان زیادی را در آشپزخانه بگذرانند. اگر به دنبال چیزی ساده تر و کوچکتر هستید، این دستگاه 14 در 1 انتخاب مناسبی نیست.

22. برش سبزی خرد کن WEINAS Food Chopper Cuber Cuber cutter

 

  • خردکن  غذا WEINAS  با انواع الگوهای برش و انواع تیغه عرضه می شود. همه چیز به جز انگشتانت
  • تیم WEINA معتقد است که شما باید هوشمندانه تر در آشپزخانه کار کنید. این سبزی خردکن شامل یک چوب بری 11 میلی متری و یک کاتر 12 میلی متری و 17 میلی متری است.
  • این محصول با مواد BPA، PVC و بدون فتالات ساخته شده است. استفاده از آن در اطراف غذا بی خطر است. مونتاژ کردن، تعویض تیغه ها یا تمیز کردن آن آسان است. راه های زیادی برای استفاده از ابزارهای مختلف وجود دارد، اما سبزی خردکن وینا همراه با راهنمای جامع ارائه می شود.
  • از پلاستیک بادوام و فولاد ضد زنگ ساخته شده است و تحت فشار زنگ نمی زند، خم نمی شود و نمی شکند. این گارانتی توسط تیم WEINA ارائه شده است.

23. غذاساز Cuisinart DLC-2ABC Mini Prep Plus با برس کروم و نیکل

 

  • سبزی خردکن برقی Cuisinart Mini-Prep Plus یک   انتخاب عالی است اگر می خواهید همه چیز به سرعت انجام شود و به اندازه قطعات اهمیتی ندارید. این ابزار مفید می تواند سبزیجات را به دلخواه با دو سرعت برش داده و قطعه قطعه کند.
  • کاسه خردکن بزرگ 3 فنجانی بدون BPA است. می تواند تمام سبزیجات شما را در کمترین زمان خرد کرده و درشت آسیاب کند. برای اطمینان از برش مداوم، تیغه فولادی دارای یک فناوری حرکت معکوس در انتظار ثبت اختراع به نام تیغه SmartPower است. تنها کنترل‌های پد لمسی خرد کردن و آسیاب کردن است. کاربردش ساده است. عملکرد خرد کردن با سرعت کمتری عمل می کند، در حالی که عملکرد آسیاب با سرعت بیشتری کار می کند.
  • تیغه های فولادی ضد زنگ هم در مکان های مناسب تیز هستند و هم در مکان های مناسب کسل کننده هستند. این تیغه ها برای خرد کردن و آسیاب کردن و همچنین خرد کردن آجیل و شکلات برای ایجاد دستور العمل های خوشمزه عالی هستند. این دستگاه به اندازه‌ای کوچک است که به راحتی روی میز قرار می‌گیرد و تقریباً روی هر سطحی قرار گرفته است.

24. خردکن غذا KitchenAid KFC3511CL 3.5-Cup

 

  • افرادی که در آشپزخانه کار می کنند همیشه از وسایلی که آشپزی را آسان تر و کارآمدتر می کنند قدردانی می کنند. برای تهیه غذای مورد نظرتان کارهای زیادی باید انجام دهید. خرد کردن، چرخ کردن و آسیاب کردن میوه ها و سبزیجات از جمله کارهایی است که زمان بر است.
  • شما احساس نیاز به یک خردکن اتوماتیک دارید که بتواند کارهای فوق را به نحو احسن انجام دهد و در مدت زمان کوتاهی آسایش پخت پای، سالاد و سایر غذاها را برای شما فراهم کند.
  • به همین دلیل است که باید روی یک خردکن مواد غذایی با کیفیت سرمایه گذاری کنید که ارزش هر پنی را داشته باشد. نیازهای خود را در نظر داشته باشید و من خردکن غذای Kitchen-AidKFC11CL 3.5 فنجانی را توصیه می کنم - یکی از بسیاری از خردکن های برقی برتر برای سبزیجات. نگاهی بیاندازید.
  • اندازه خردکن غذا 7 اینچ X 5 X 9 اینچ است و به اندازه کافی بزرگ است که بتواند مقادیر بیشتری غذا را جابجا کند. همچنین به اندازه کافی جمع و جور است تا روی میز شما قرار بگیرد.

25. برش سبزیجات ماندولین

 

  • نگرانی های ایمنی مرتبط با ماندولین استاندارد، آزمایش یک بار برای همه را دشوار کرد. ماندولین معمولی از شما می خواهد که غذا را به یک تیغه ثابت منتقل کنید.
  • این دستگاه به شما این امکان را می دهد که غذا را در یک لوله تغذیه قرار دهید و سپس تیغه را با یک پیستون فنری از داخل آن فشار دهید. پشت صفحه دارای صفحه های تنظیمی است که به شما امکان می دهد از ضخامت 0.5 میلی متر تا 8 میلی متر شماره گیری کنید. همچنین دو مجموعه چاقو ژولین برای برش های نازک و ضخیم وجود دارد.
  • اولین مشکل زمانی بود که در حال بارگیری گوجه فرنگی برای برش دادن بودید. این چاه تنها 2.75 اینچ در 3.5 اینچ است، بنابراین لازم است حتی سبزیجات با اندازه متوسط ​​را کاهش دهید. حتی نیمی از گوجه فرنگی که با آن شروع کردیم نیاز به اصلاح داشت. وقتی گوجه فرنگی شروع شد به راحتی برش خورد. برای بارگیری سیب زمینی به اصلاح بیشتری نیاز بود.
  • یک بار برای همه نمی‌تواند سیب‌زمینی‌های سرخ کرده کوتاه و کلفت درست کند، زیرا باید آن‌ها را درازا وارد کنید. وای، آن چند سیب زمینی سرخ کرده! سیب زمینی های سرخ شده عالی توسط تیغه هایی که از درون سیب زمینی می دمیدند درست می شد. قسم می خورم که این نقطه برجسته کل روز آزمون بود.

26. سبزی خردکن LHS، Pro Onion Chopper Slicer Dicer Cutter

 

  • ممکن است برای هویج یک خردکن به قدرتمندی و کارآمدی محصول LHS لازم باشد. این دستگاه دارای پنج برش تیغه قدرتمند است که می تواند تقریباً هر نوع غذایی را کنترل کند.
  • سبزی  خردکن LHS  به لطف تیغه های محکم خود به شما این امکان را می دهد که انواع ظروف مختلف را درست کنید. این ظرف از پلاستیک ABS ساخته شده است که می توان از آن برای برش پیاز و جلوگیری از پارگی آن استفاده کرد.
  • این  سبزی خردکن  دارای یک محافظ دستی برای محافظت از دستان شما در برابر بریدگی یا بریدگی های تصادفی هنگام استفاده است. همچنین می توانید تیغه ها را در ظرف نگهداری کنید تا از نگهداری ایمن اطمینان حاصل کنید.

27. سبزی خردکن پرو پیاز خرد کن

 

  • سبزی خردکن Bellemain  بیشتر از یک خردکن پیاز است. همچنین می توان از آن به عنوان ابزار آشپزخانه استفاده کرد. سیستم تیغه Ever-Sharp از تیغه ها در برابر زنگ زدگی محافظت می کند. همچنین دارای قفل ایمنی و سیستم لولا است که کار سنگینی دارد. این یک برش تمیز را تضمین می کند و از لغزش جلوگیری می کند.
  • این ابزار برای آشپزهایی که کارهای زیادی برای انجام دادن دارند عالی است. همچنین فاقد BPA است. این بسته شامل یک ظرف، سه سیستم تیغه تخصصی و یک برس می باشد. از این ابزار می توان برای تهیه هر غذایی که بخواهید استفاده کرد. ممکن است از اندازه کوچک تخته برش خود ناامید شوید.

راهنمای خرید بهترین خردکن سبزیجات

سبزی  خردکن  وسیله ای عالی است که زندگی آشپزهای خانگی را آسان می کند. استفاده از آن ساده است، سریع و تمیز برش می‌دهد و از مواد بادوام و تمیز کردن آسان ساخته شده است. در حالی که برخی از آشپزها یک سبزی خردکن برقی یا دستی را ترجیح می دهند، برخی دیگر عملیات ساده تر یا مدلی با چند تیغه را ترجیح می دهند. هنگام انتخاب سبزی خردکن مناسب باید به این موارد توجه کرد  .

مواد

اکثر  تیغه‌های خردکن سبزیجات  ساخته شده از فولاد ضد زنگ، فولاد آلیاژی مواد غذایی هستند که هم در برابر زنگ زدگی و هم در برابر خوردگی مقاوم هستند. این غیر واکنشی است و می توان از آن برای خرد کردن مرکبات مانند گوجه فرنگی و لیمو استفاده کرد. تیغه های فولادی ضد زنگ درست خارج از جعبه تیز هستند و می توانند برای مدت طولانی دوام بیاورند. بیشتر سینی های گیر و کاسه های کار از پلاستیک یا شیشه معمولاً از پلاستیک یا شیشه ساخته می شوند.

پلاستیک سبک و محکم است و در دست گرفتن آن آسان است. اگر پلاستیک به طور مرتب در ماشین ظرفشویی تمیز نشود یا به اشتباه گرم شود، ممکن است تاب بخورد. برخی غذاها مانند گوجه فرنگی خرد شده و کدو تنبل پوره شده می توانند پلاستیک ها را لکه دار کنند. با این حال، این تأثیری بر کاربرد دستگاه برش سبزیجات ندارد.

شیشه ماده ای قوی تر و بادوام تر از پلاستیک است. بدون تاب خوردگی قابل گرم شدن است و همیشه نو به نظر می رسد. می توان از آن با احتیاط استفاده کرد و ممکن است بیشتر از پلاستیک دوام بیاورد. با این حال، شکننده است و باید در حین استفاده از آن مراقبت شود.

دستی در مقابل الکتریکی

دستگاه  سبزی خردکن دستی  با کشیدن، چرخاندن یا فشار دادن یک دسته کار می کند. این کار تیغه ها را مجبور به برش می کند. این دستگاه نیازی به منبع برق ندارد، بنابراین می توان آن را حمل کرد و برای فعالیت های دیگر که نیازی به برق ندارند استفاده کرد.

این هلی کوپترها ساده و ارزان تر از برقی هستند. با این حال، به عنوان مثال، آنها ممکن است قادر به پوره کردن نباشند. چاپگرهای دستی ساده ممکن است فقط یک تیغه داشته باشند که ممکن است قابل جدا شدن نباشد. آنها معمولاً 1 تا 4 فنجان را نگه می دارند و ممکن است نیاز به تخلیه اغلب داشته باشند.

سبزی  خردکن برقی  تیغه های ابزار را با فشار دادن یک دکمه می چرخاند. برای اطمینان از ایمنی، مواد باید به دور از تیغه ها به بالای دستگاه اضافه شوند. تیغه های چرخان خردکن های برقی نتایج یکنواخت کمتری نسبت به خردکن های دستی ایجاد می کنند.

با این حال، آنها می توانند چند منظوره باشند و می توانند برش، تاس، رنده یا ورز دادن و همچنین ترکیب شوند. از آنجایی که خردکن های برقی کوچکتر از غذاسازهای دستی هستند، ظرفیت ذخیره سازی بیشتری دارند و بیشتر قابل حمل هستند.

قدرت

برای کار با  هلی کوپتر برقی به برق نیاز دارید. قدرت موتور مورد نیاز برای کارکردن سبزی خردکن ها بسته به عملکرد آنها می تواند متفاوت باشد. قدرت موتور نسخه‌های کوچک‌تر می‌تواند تا 70 وات باشد، در حالی که مدل‌های بزرگ‌تر، مانند غذاساز و خردکن‌های برقی، ممکن است به بیش از 1200 وات نیاز داشته باشند.

قبل از اینکه تصمیم بگیرید چقدر قدرتمند باشد، در نظر بگیرید که برای چه هدفی از خردکن سبزیجات استفاده می کنید. خرد کردن ریشه سبزیجات و ورز دادن می تواند باعث آسیب حرکتی یا تغییر قوام مواد شود. آشپزهایی که فقط برای برش و خرد کردن به سبزی خردکن نیاز دارند، نیازی به مدل قدرتمند ندارند. یک سبزی خردکن ساده می تواند با 175 وات کار کند.

برای سرآشپزهایی که به یک دستگاه همه کاره نیاز دارند که بتواند ترکیب، ورز دادن و سایر عملکردهای پر انرژی را انجام دهد، گزینه قدرتمندتری مورد نیاز است. این نیازهای پیچیده تر نیاز به قدرت بیشتری دارد و  سبزی خردکن های برقی  باید دارای موتورهایی با حداقل 600 وات باشند.

تیغه ها و برش ها

بسیاری از  سبزی خردکن ها  دارای چندین تیغه هستند. از اینها می توان برای تغییر شکل و اندازه برش استفاده کرد. تیغه ها را می توان در سبزی خردکن های دستی قرار داد تا سرآشپزهای خانگی بتوانند آن ها را بر اساس نیاز خود تغییر دهند. تیغه های چرخان سبزی خردکن برقی رایج است. برخی از سبزیجات خردکن ممکن است شامل تیغه باشند:

  • این تیغه ها به شکل S هستند و می توان از آنها برای خرد کردن سبزیجات به اشکال مختلف استفاده کرد. اینها تجهیزات استاندارد برای خردکن های برقی هستند.
  • غذا را با چاقو به مکعب های کوچک برش دهید
  • اگرچه تیغه‌های برش شبیه به چاقوهای خردکننده به نظر می‌رسند، اما حبه‌های سبزیجات کوچک‌تر هستند.
  • از برش برای برش سبزیجات به قطعات یکنواخت و نازک استفاده می شود.
  • تیغه های روبان در یک حرکت نازک و دایره ای برش داده می شوند و برش های طولانی و رشته مانند ایجاد می کنند.
  • تیغه های مارپیچی دقیقاً مانند تیغه های روبان برش می زنند، اما سبزیجات را به نوارهای کوچکتر برش می دهند.
  • از تیغه های خرد کن برای رنده کردن سبزیجات به صورت نوارهای نازک و قابل کنترل استفاده می شود.
  • چاقوهای چین دار خطوط را در یک جهت برش می دهند. سبزی 90 درجه چرخانده می شود. سپس خطوط در جهت مخالف بریده می شوند تا برش وافل ایجاد شود.
  • از تیغه های گوه برای برش میوه و سبزیجات به شکل یکنواخت استفاده می شود.

یک مدل دستی ساده تر ممکن است فقط یک تیغه داشته باشد. این می تواند منجر به نتایج متناقض شود. اگر سادگی را به یکنواختی ترجیح می دهید، مدل ساده تر بهتر است.

ایمنی

سبزی خردکن ها تیز هستند، پس در استفاده از آنها مراقب باشید. شما می توانید با جستجوی خردکن هایی که این ویژگی های ایمنی را دارند از حوادث آشپزخانه جلوگیری کنید.

  • عناصر محافظ تیغه برای محافظت از تیغه های تیز در برابر قرار گرفتن استفاده می شود. برای جلوگیری از ساییده شدن تیغه، درج های خردکن دستی دارای جعبه های پلاستیکی در اطراف تیغه هستند.
  • پایه های ضد لغزش از سر خوردن سبزی خردکن در حین استفاده جلوگیری می کند. همچنین، اگر پایه‌های آن عریض‌تر باشد، خردکن‌های برقی در هنگام استفاده حرکت نمی‌کنند.
  • دستگیره‌های غیرلغزنده به کاربران اجازه می‌دهند تا مدل‌های دستی را محکم نگه دارند، بنابراین هنگام خرد کردن، دست‌هایشان لیز نخورد. همچنین می توان از دستگیره ها به عنوان محافظ دست برای ایمن نگه داشتن انگشتان از تیغه ها استفاده کرد.
  • درب های قفلی حرکت تیغه را متوقف می کنند تا زمانی که سبزی خردکن محکم قفل شود.
  • سبزی خردکن در صورت رسیدن به دمای بالا با استفاده از محافظ برقی در برابر گرمای بیش از حد متوقف می شود.

ویژگی های اضافی

برخی از سبزی خردکن ها دارای ویژگی های اضافی هستند که می تواند مهارت های آشپزی شما را افزایش دهد. این ویژگی ها ممکن است در برخی از خردکن های غذا یافت شود:

  • برای گرفتن و نگهداری سبزیجات بریده شده، کاسه های کار یا سینی های گیره را به سبزی خردکن خود وصل کنید.
  • برای کسانی که دوست دارند آب میوه های تازه یا سس سالاد مرکبات درست کنند، آبمیوه گیری می تواند ابزار عالی باشد.
  • برش تخم مرغ برای بریدن تخم مرغ برای سالاد سریعتر از چاقو است.
  • جدا کننده تخم مرغ برای جدا کردن سفیده و زرده تخم مرغ استفاده می شود.
  • پوست‌کننده‌های سبزیجات، پوست هویج، سیب‌زمینی و خیار و سایر سبزیجات با پوست را از بین می‌برند.

می توانید از درپوش نگهداری استفاده کنید تا سبزیجات باقی مانده در ظرف کارتان گیر نکنند.

آسان تمیز میشود

از آنجایی که آنها نسبت به سایر خردکن‌ها آشفتگی کمتری تولید می‌کنند، سبزی خردکن‌های دارای سینی یا کاسه کار، آماده‌سازی غذا را بسیار آسان‌تر می‌کنند. این کاسه ها با سبزیجات برش خورده درست می شوند تا روی زمین یا پیشخوان قرار نگیرند. این کار آشپزخانه را تمیز نگه می دارد در حالی که آشپز بقیه مواد را آماده می کند.

تمیز کردن سبزی خردکن بلافاصله پس از استفاده آسان تر است. همچنین، اگر از سینی گیر استفاده نکنید، این کار لکه را به حداقل می رساند. قبل از شستن سبزی برش برقی، همیشه آن را از برق بکشید. سپس خردکن را جدا کرده و ذرات غذا را بشویید. تیغه های خردکن می توانند باعث چسبیدن غذا به آنها شوند. این ذرات باید قبل از شستن تیغه ها یا خردکن جدا شوند. متوجه خواهید شد که خردکن هایی که قطعات کمتری دارند تمیزتر از آنهایی هستند که بعد از هر بار استفاده باید جدا شوند.

قفسه بالایی اکثر ماشین های ظرفشویی می تواند با خیال راحت سبزی خردکن ها را بشویید. حتی سبزیجات خردکن برقی قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند. با این حال، دستورالعمل های سازنده را دوباره بررسی کنید تا مطمئن شوید. قبل از ذخیره سازی، کل خردکن (به خصوص تیغه) را خشک کنید.

سوالات متداول

1. آیا تمیز کردن آنها دردسر دارد؟

اکثر  سبزیجات خردکن را  می توان در ماشین ظرفشویی شست. نمونه های دستی تقریباً همه را می توان در ماشین ظرفشویی شست، به جز درپوش با سیم کشی. سبزی خردکن برقی را می توان در ماشین ظرفشویی شست. می توانید موتور و دستگاه را قبل از نگهداری با یک پارچه مرطوب پاک کنید. اکثر خردکن های سبزیجات را می توان به راحتی تمیز و نگهداری کرد.

2. چرا به سبزی خردکن نیاز دارم؟

بهترین  خردکن سبزیجات  زمان صرف شده در آشپزخانه را برای تهیه سبزیجات و میوه ها برای پخت و پز و سرو کاهش می دهد. بسیاری از ما مهارت استفاده از چاقو را نداریم. سبزی خردکن ابزاری عالی برای داشتن سبزیجات کاملا خرد شده در کمترین زمان است. بهترین سبزی خردکن از دست ها و انگشتان شما در برابر بریدگی ها و بریدگی هایی که می تواند با استفاده از چاقو برای خرد کردن، خرد کردن و برش سبزیجات ایجاد شود محافظت می کند. سبزی خردکن می تواند ابزار مفیدی باشد که زمان صرف شده در آشپزخانه را کاهش می دهد و به شما امکان می دهد سریع بپزید.

3. برای چه منظوری می توان از سبزی خرد شده استفاده کرد؟

شما می توانید از دستگاه برش سبزیجات برای کارهایی بیشتر از خرد کردن سبزیجات و میوه ها استفاده کنید. از این غذاساز می توان برای خرد کردن گوشت های بدون استخوان به قطعات کوچک استفاده کرد که می توانید از آنها در دستور پخت خود استفاده کنید.

شما می توانید سالسا، پستو و سایر دیپ ها را با سبزی خردکن های خاصی مخصوصاً برقی درست کنید.

چند خردکن سبزیجات نیز همراه با سالاد اسپینر ارائه می شود که به شما امکان می دهد یک سالاد سریع و سالم درست کنید.

4. آیا می توان از سبزی خردکن در آشپزخانه پر از بچه استفاده کرد؟

کودکان نباید اجازه داشته باشند در آشپزخانه بازی کنند. چیزهای زیادی وجود دارد که آنها باید از آنها آگاه باشند. آنها به راحتی می توانند وارد چاشنی ها و ادویه ها و همچنین تمام ظروف سنگین و تیز شوند که باید از آنها اجتناب کنند. هلی کوپتر با سیستم ایمنی داخلی ایده خوبی است. یک خردکن سیم کشی که می توان آن را قبل از روشن شدن با خیال راحت بست یا یک خردکن برقی با درب که هنگام روشن شدن به طور خودکار قفل می شود ایده آل است. از خردکن های فشاری با تیغه های تیز خودداری کنید. آنها می توانند برای دست ها و انگشتان کودکان بسیار خطرناک باشند.

5. آیا می توانید با سبزی خردکن اسموتی درست کنید؟

بستگی به نوع سبزی که استفاده می کنید دارد. می توانید اسموتی را با سبزی خردکن برقی یا آن که سیم کشی دارد درست کنید. یک خردکن سبزیجات می‌تواند دستیابی به بافت مناسب در اسموتی‌هایتان را کمی دشوارتر کند.

قطعه بانک مرکز فروش لوازم یدکی و قطعات خردکن 

نتیجه

وقتی که توانایی های یک خردکن سبزیجات را ببینید، به راحتی می توانید متوجه شوید که چقدر با ارزش است. این در مورد قیمت نیست، بلکه در مورد نیازهای شما در آماده سازی آشپزخانه مناسب است.

بدیهی است که  بهترین سبزی خردکن ها  می توانند فواید زیادی برای آشپزخانه شما داشته باشند. بنابراین به سبک و طرحی بر می گردد که شما بیشتر دوست دارید. برندهای باکیفیت زیادی وجود دارند که می توانند نیازهای شما را برآورده کنند، فرقی نمی کند که به چیزی کوچک یا بزرگ، دستی یا برقی نیاز دارید.

اگرچه ممکن است محصولات ذکر شده برای نیازهای شما مناسب نباشد، اما همچنان می توانید از این راهنما برای کمک به پیدا کردن بهترین خردکن سبزیجات استفاده کنید. مهم نیست که شما چه چیزی را بهتر می دانید، این واقعاً به ترجیحات شخصی بستگی دارد.

 

  • ۰۲/۰۹/۱۸
  • قطعات لوازم خانگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی