قطعه بانک مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

فروش قطعات لوازم خانگی - تعمیرات لوازم خانگی

قطعه بانک مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

فروش قطعات لوازم خانگی - تعمیرات لوازم خانگی

فروش انواع قطعات لوازم خانگی تفال مولینکس بوش فلر میگل کارچر زیمنس پارس خزر براون روونتا و ...
تعمیرات بخارشوی دلونگی بازسازی ظروف تفلون تعمیرات بوش تعمیرات مولینکس تعمیرات تفال تعمیرات جاروبرقی و ...
02144269640
تهران - فلکه اول صادقیه - ظلع جنوب غربی - مرکز خرید پردیس - طبقه اول واحد 11

  • ۰
  • ۰

فروش باتری جارو شارژی در نارمک

[caption id="attachment_9599" align="alignnone" width="300"]تعمیرات لوازم خانگی تعمیرات لوازم خانگی[/caption]

در باتری های جارو شارژی بیشتر نیکل کادمیوم استفاده می شود، باتری نیکل کادمیوم گونه ای از باتری های قابل شارژ است که در آن نیکل، اکسید و کادمیوم به صورت فلز به عنوان الکترود استفاده شده است.

باطری نیکل کادمیوم توسط مهندس سوئدی به نام والدمار جانگنر در سال ۱۸۹۹ میلادی ساخته شد.

از ویژگی های باتری نیکل کادمیوم طول عمر بسیار بالا، مقاومت بسیار زیاد در برابر تاثیرات الکتریکی و مکانیکی مخرب، مقدار دشارژ خود به خودی بسیار پایین و مقدار مقاومت داخلی بسیارپایین می توان اشاره کرد.

برای خرید باتری جارو شارژی باید به مشخصات جارو توجه کرد که در آن چند سلول باتری SC  استفاده می شود.

یکی از مشکلاتی که مصرف کنندگان برای خرید باطری جاروشارژی دارند این است که در این باطری از الگوی واحدی جهت سری شدن پیروی نمی کنند و هر برند برای خود الگوی خاصی دارد.

سلول های باتری نیکل کادمیوم می توانند با سرعت های مختلفی شارژ شوند که بستگی به ساختار باطری دارد،جریان شارژ باتری معمولامتناسب با ظرفیت نامی باتری است و می تواند از ۱/۰ آمپر ساعت نامی تا ۴ برابر آمپر ساعت نامی باشد که البته بسیار کم مورد استفاده قرار می گیرد.

هر چه که جریان شارژ باتری بیشتر باشد دمای باتری به سرعت بالا می رود، البته فرایند شارژ باتری نیکل کادمیوم یک فرایند گرماگیر است اما هنگامی که باتری نزدیک به شارژ کامل باشد دمای آن به سرعت بالا می رود و به ۴۵ تا ۵۰ درجه می رسد که بعضی از شارژرها از طریق دما متوجه شارژ کامل باتری شده و فرایند شارژ رامتوقف می کنند. در دمای ۲۰ درجه سانتی گراد این نوع باتری ها حدود ۱۰ درصد در ماه دشارژ می شوند، اگر می خواهید باتری رابه مدت طولانی مورد استفاده قرار ندهید باید شارژ آن راحدود ۴۰ درصد قرار دهید.

شرکت موریسل باتری جاروشارژی را با جنس نیکل کادمیوم با آمپر ۱۵۰۰ در بسته های ۱۸ عددی به صورت تکی و پک شده برای جارو ارائه می دهد.

زم به اشاره است که جارو شارژی با توجه به حمل آسانی که دارد جایگزین خوبی برای جارو برقی خواهد بود و گفتنی است که زمان خریداری باید به نوع باتری جارو شارژی توجه کنید. علاوه بر نوع باتری این جاروها لازم است که سهولت عوض کردن آن هم توجه کنید.

برای مثال باطری جارو شارژی که یونی است گزینه بهتری نسبت به نیکل متال خواهد بود. البته اگر قصد خرید باتری جارو شارژی با قیمت مناسبی را در ذهن دارید، باید بگوییم که باتری‌های لیتیوم یون بسیار مقرون به صرفه‌تر از مدل‌های قدیمی هستند.

 

در واقع قیمت باتری جارو شارژی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد که یکی از آن‌ها برند است. گفتنی است که قیمت باطری جارو شارژی پاناسونیک با باتری‌های برند سونی یکی نیست.

بنابراین در انتخاب برند مورد نظر دقت کنید تا از قیمت باطری جارو شارژی مناسبی با توجه به کیفیت و طول عمر آن بهره‌مند شوید. ناگفته نماند که عمر باتری جارو شارژی در هر برند متفاوت است که باید این مورد را هم مد نظر قرار دهید.

=

زمان تخلیه شارژ باتری جارو شارژی

دو پارامتر آمپر مصرفی و ظرفیت باتری جاروبرقی شارژی عواملی مهم و تعیین کننده عملکرد دستگاه پس از هر بار شارژ هستند. اساسا ظرفیت باتری این جارو شارژی‌ها بر اساس میلی‌ آمپر ساعت است. مدت زمان عملکرد این دستگاه از روش تقسیم ظرفیت باتری بر جریان مصرفی پس از هر بار شارژ دستگاه محاسبه می‌شود.

البته برندهای معتبری هم دیرتر شارژشان تخلیه می‌شود برای مثال باتری جارو شارژی بلک اند دکر یا پاناسونیک و سونی از جمله بهترین برندهای موجود در بازار هستند که نگرانی در رابطه با زمان تخلیه شارژ آن‌ها نخواهد بود.

 

سنتر سرویس مرکز فروش انواع باتری جاروشارژی در نارمک می باشد .

  • ۰۲/۰۸/۱۸
  • قطعات لوازم خانگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی