قطعه بانک مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

فروش قطعات لوازم خانگی - تعمیرات لوازم خانگی

قطعه بانک مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

فروش قطعات لوازم خانگی - تعمیرات لوازم خانگی

فروش انواع قطعات لوازم خانگی تفال مولینکس بوش فلر میگل کارچر زیمنس پارس خزر براون روونتا و ...
تعمیرات بخارشوی دلونگی بازسازی ظروف تفلون تعمیرات بوش تعمیرات مولینکس تعمیرات تفال تعمیرات جاروبرقی و ...
02144269640
تهران - فلکه اول صادقیه - ظلع جنوب غربی - مرکز خرید پردیس - طبقه اول واحد 11

  • ۰
  • ۰

 شیر سماور برقی فوما / شیر کتری برقی فوما

 

 

شیر سماور کوتاه از دو متریال آلومنیومی و پلاستیکی تولید شده است. بدنه شیر آلومنیومی و دسته آن پلاستیکی است. شیر سماور برقی در واقع لوله ایست که به بدنه سماور متصال شده و در میان لوله اهرمی تعبیه شده که مسیر خروج آب سماور را باز یا مسدود می کند. وقتی میگوییم شیر سماور بلند و یا کوتاه منظور فاصله اهرم شیر کتری برقی تا دهانه شیر است. پایه دسته شیر کتری و یا محفظه اهرم شیر حجم مدوری بغل تخت است.زیر پایه پیچ و واشر که مربوط به اتصالات اهرم سماور است تعبیه شده و در قسمت اتصال به بدنه کتری برقی هم دارای پیچ و مهره است.

معرقی سماور برقی فوما :

چای‌ساز فوما مدل FU-771 محصولی خوش‌ساخت و کارآمد است که برای دم‌کردن و آماده‌سازی سریع چای طراحی شده است. این محصول دارای کتری از جنس شیشه است که زیبایی خاصی دارد و با وجود دستگیره‌های عایق گرما، به‌راحتی قابل‌حمل است. قوری این مدل از جنس شیشه دارای صافی توری فلزی است که مانع ورود تفاله چای به استکان یا لیوان می‌شود و به‌ این‌ ترتیب چای صاف و گوارا سرو می‌شود. گنجایش کتری 2.8 لیتر و ظرفیت قوری 1.5 لیتر است که می‌توان در هر وعده برای تعداد زیادی از مهمانان چای آماده کرد. بالا بودن توان و قدرت کتری برقی این چای‌ساز می‌تواند ظرفیت کامل آب را ظرف چند دقیقه به جوش آورد. حالت گرم نگه‌دار این چای‌ساز نیز باعث می‌شود پس از آماده شدن چای درصورتی که مدتی برای سرو آن طول بکشد، حرارت چای مطلوب بماند. 

 

فروش شیر سماور برقی فوما

 

سه برادر Kolbaşı پایه های شرکت Arzum Electrical Appliances Manufacturing and Trading را در سال ۱۹۵۳ تاسیس کرد و شرکت Imports Güney را که در زمینه تولید محصولات گوناگون مانند لوازم کوچک، رادیو، دوچرخه و تلویزیون ها فعالیت می کرد را نیز تاسیس کردند. اعضای خانواده علامت تجاری مارک Arzum  را  در سال ۱۹۶۶ و با تمرکز بر بازار لوازم خانگی کوچک ثبت کردند.

امروزه اطلاعات بازار نشان می دهد که Arzum یکی از شرکت های پیشرو در زمینه لوازم خانگی در ترکیه از نظر واحدهای فروش شده است. Arzum  به دنبال پیروی از چشم انداز خود و تبدیل شدن به یک شرکت با ارزش لوازم کوچک برای تمام سهامداران خود و به دنبال آن یکی از بازیگران اصلی در بازار لوازم خانگی کوچک است.

Arzum Asia Pacific در سال ۲۰۰۸ تاسیس شده و در هنگ کنگ مستقر است، و مسئول عملیات شرکت در آسیای شرقی می باشد. این شرکت محصولات خود را به اروپا، آسیای میانه / قفقاز، آفریقا و خاورمیانه صادر می کند. Arzum Adriatic در Skopje در مقدونیه واقع شده است و در سال ۲۰۱۱ به Arzum پیوست و اولین فروشگاه خرده فروشی این شرکت است.

روزم را می توان یکی از تولید کنندگان محصولات برقی کوچک در آشپزخانه ها معرفی کرد . این برند در کشور ترکیه فعالیت دارد و مجموعا این شرکت بیش از ۲۵۰ نوع محصول متفاوت را تولید کند که محصولات آن در ۸ دسته قرار دارد و این ۸ دسته شامل محصولات آمادگی غذا ، آبمیوه گیری ، و مخلوط کن ، پخت و پز ، سرخ کن ، نظافت و گردگیری ، آرایشی و بهداشتی ، اتو بخار و محصولات کودک و لوازم جانبی نیز می باشد .

برند آرزوم با تولید محصولات نوین و با کیفیت توانسته نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کند .

  • ۰۲/۰۷/۱۲
  • قطعات لوازم خانگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی