قطعه بانک مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

فروش قطعات لوازم خانگی - تعمیرات لوازم خانگی

قطعه بانک مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

فروش قطعات لوازم خانگی - تعمیرات لوازم خانگی

فروش انواع قطعات لوازم خانگی تفال مولینکس بوش فلر میگل کارچر زیمنس پارس خزر براون روونتا و ...
تعمیرات بخارشوی دلونگی بازسازی ظروف تفلون تعمیرات بوش تعمیرات مولینکس تعمیرات تفال تعمیرات جاروبرقی و ...
02144269640
تهران - فلکه اول صادقیه - ظلع جنوب غربی - مرکز خرید پردیس - طبقه اول واحد 11

  • ۰
  • ۰

تعمیر سشوار نارمک

[caption id="attachment_9599" align="alignnone" width="300"]تعمیرات لوازم خانگی تعمیرات لوازم خانگی[/caption]

برخی از خرابی های رایج در میان سشوار ها

۱- کار نکردن سشوار یکی از خرابی های رایج است
۲- خراب شدن موتور سشوار
۳- خوردن کابل برق سشوار و عدم اتصال کابل
۴- خراب شدن اتصالات داخلی
۵- ایجاد بوی سوختگی از درون سشوار
۶- سر و صدای بیش از حد هنگام کار کردن

عیب یابی سشوار های خراب شده در نمایندگی تعمیرات سشوار

مهمترین نکته برای تعمیرات سشوار عیب یابی صحیح و اصولی آن است. اگر عیب یابی به درستی صورت نگیرد بدون شک کار تعمیرات نیز با مشکل مواجه شده و به خوبی انجام نمی شود. در ادامه برخی از عیب های رایج را که هنگام تعمیر با آن مواجه هستیم بیان می‌کنیم.

عیب و ایراد اول این است که سشوار اصلا روشن نشود

در این مواقع باید پریز برق را چک کنید و ببینید که آیا پریز برق دارد. دومین مورد برای خرابی سشوار این است که سیم رابط و کابل برق آن خراب باشد.
علت دیگر برای خرابی سشوار که می‌توانید آن را بررسی کنید فاز یا نول در درون سشوار ایراد درست کرده باشد. یکی دیگر از علت های خرابی سشوار خرابی کلید پاور و یا روشن و خاموش سشوار است.

در صورت سالم بودن موارد فوق مدار الکتریکی سشوار را بررسی کنید. در خیلی از مواقع با خراب‌شدن مدار الکتریکی سشوار دستگاه شما خراب میشود.

عیب و ایراد دوم این است که هنگام استفاده از سشوار بدنه آن خیلی داغ می شود ولی ترموستات مدار الکتریکی سشوار را قطع نمی‌کند. در این مواقع معمولاً کنتاکت های ترموستات سشوار به همدیگر جوش خورده اند.

عیب سوم این است که موتور سشوار کار کند اما باد گرم از سشوار خارج نشود. علت اصلی در این مواقع هرز گرد شدن پروانه می باشد. می توان آن را تعویض نمود.

مراجعه به نمایندگی تعمیرات سشوار برای عیب یابی

از آنجا که یکی از جنبه های مهم و آراستگی ظاهر و بخصوص آراستگی صورت برای هر فردی مرتب بودن موهای می باشد لذا استفاده از سشوار تقریبا اجتناب ناپذیر است. از طرف دیگر سشوار وسیله برقی است که به صورت روزمره ممکن است چندین بار مورد استفاده قرار بگیرد. در وسایل برقی استفاده زیاد و مکرر سبب کاهش طول عمر و خراب شدن آنها می شود. با امکان تعمیرات سشوار دیگر هیچ نگرانی برای این موضوع وجود ندارد.

برای تعمیرات سشوار های ایرانی و خارجی و صنعتی در برندهای مختلف از جمله پرومکس و جانسون می‌توانید به نمایندگی تعمیرات سشوار مراجعه کنید.

چه فاکتورهایی برای انتخاب شرکت نمایندگی تعمیرات سشوار مد نظر داشته باشیم؟

یکی از مهم ترین فاکتور ها برای تعمیرات سشوار تعویض قطعات خراب شده می باشد. از آنجایی که قطعات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند بنابراین باید از قطعه اصل و با کیفیت هنگام تعمیر و جایگزین کردن استفاده شود. در صورتیکه شرکت نمایندگی بتواند به شما گارانتی بدهد که برای یک بازه زمانی مشخص اگر قطعه تعویض شده خراب شد مجدداً به صورت رایگان برای تان تعویض و سشوار را تعمیر نماید می توان تا حد زیادی به آن شرکت مبنی بر اصل بودن قطعات استفاده شده برای تعمیرات اعتماد نمود.

نکته دیگر گواهی اصالت قطعات تعویض شده است که برخی از شرکتهای نمایندگی معتبر به مشتریان خود عرضه می‌کنند.

هزینه تعمیرات سشوار در نمایندگی به چه صورت است؟

معمولاً نمایندگی تعمیرات سشوار اولویت اصلی خود را رضایت مشتریان قرار می دهد. بر همین اساس هزینه ها و مخارج مربوط به تعمیرات سشوار که توسط کارشناسان و متخصصان شرکت به مشتریان اعلام می شود به هیچ عنوان بالاتر از عرف بازار نبوده و نباید باشد.

فرایند تعمیرات سشوار در نمایندگی به چه صورت است؟

ابتدا بعد از مراجعه مشتری و دادن توضیحات لازم وسیله مشتری پذیرش می شود. سپس توسط مسئولین و کارشناسان بخش پذیرش دستگاه سشوار مشتری نوبت دهی شده و بازه زمانی تخمینی مبنی بر تحویل دستگاه به مشتری اعلام می شود. در مرحله بعد سشوار مشتری توسط کارشناس و متخصص تعمیرات بررسی شده هزینه مربوط به آن با ایراد یابی و عیب یابی اعلام می‌شود. هزینه مربوط به مشتری اعلام شده و در صورت موافقت ایشان دستگاه وی برای تعمیرات پذیرش می شود. اگر دستگاه مربوطه نیاز به تعویض قطعه داشته باشد و قطعه موجود باشد در سریعترین زمان تعمیر شده و به وی تحویل داده می شود و اگر قطعه مورد نظر موجود نباشد در صف انتظار برای قطعه می‌ماند.

بعد از تعمیر نیز سشوار به صورت کامل تست و آزمایش می شود و سپس به مشتری تحویل داده میشود.

 

سخن پایانی

در پایان به شما پیشنهاد می دهیم که به هیچ عنوان سشوار خودتان را برای کارهای تعمیرات به افراد غیر مطمئن واگذار نکنید. حتماً سعی کنید برای تعمیر سشوار به سنتر سرویس مراجعه کنید. در انتها اگر سوالی داشته باشید که در این مطلب نتوانسته باشیم به آن بپردازیم خوشحال می شویم که با ما تماس بگیرید تا بتوانیم راهنمایی شما باشیم.

لوازم یدکی و قطعات سشوار را از قطعه بانک بخواهید.

  • ۰۲/۰۷/۱۲
  • قطعات لوازم خانگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی