قطعه بانک مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

فروش قطعات لوازم خانگی - تعمیرات لوازم خانگی

قطعه بانک مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

فروش قطعات لوازم خانگی - تعمیرات لوازم خانگی

فروش انواع قطعات لوازم خانگی تفال مولینکس بوش فلر میگل کارچر زیمنس پارس خزر براون روونتا و ...
تعمیرات بخارشوی دلونگی بازسازی ظروف تفلون تعمیرات بوش تعمیرات مولینکس تعمیرات تفال تعمیرات جاروبرقی و ...
02144269640
تهران - فلکه اول صادقیه - ظلع جنوب غربی - مرکز خرید پردیس - طبقه اول واحد 11

  • ۰
  • ۰

نکات تعمیر آبمیوه گیری

لوازم یدکی خانگی
فروش لوازم یدکی خانگی

OJ تازه فشرده در صبح! این راهنمای Fix-It در مورد تعمیر آبمیوه‌گیری به شما می‌گوید که چگونه آب‌میوه‌گیری کار می‌کند، چه چیزی اغلب اشتباه می‌کند، چگونه مشکل آب‌میوه‌گیری را شناسایی کنید، و به چه قطعات و ابزارهایی برای رفع آن نیاز دارید. سپس دستورالعمل های گام به گام ساده را برای نحوه جداسازی آبمیوه گیری یا آبمیوه گیری و نحوه سرویس دهی یک سیستم درایو ارائه می دهد. این راهنمای Fix-It همچنین به تعمیر سیم برق، تعمیر موتور، تعمیر سوئیچ و تعمیر فیوز اشاره دارد.

آبمیوه گیری چگونه کار می کند؟

آبمیوه گیری شبیه مخلوط کن است با این تفاوت که دارای قدرت اضافی و تیغه های تخصصی است.

آبمیوه گیری یا آبمیوه ساز، دستگاه های کوچکی هستند که برای پردازش مرکبات به آبمیوه طراحی شده اند. آبمیوه گیری وسایل کوچکی هستند که میوه ها و سبزیجات مختلف را خرد کرده و آب میوه را از تفاله جدا می کنند. به طور معمول، آبمیوه گیری قوی تر و گران تر از آبمیوه گیری است.

آبمیوه گیری ها از یک مجموعه موتور و چرخ دنده برای به حرکت درآوردن شفت و ریمر فنری استفاده می کنند. ریمر یک سوئیچ داخلی را فعال می کند که موتور را راه اندازی می کند. ریمر چرخان به میوه ساییده می شود و آب آن را در ظرفی آزاد می کند.

آبمیوه‌گیری‌ها معمولاً از نیروی گریز از مرکز برای استخراج آب میوه از طریق فیلتر استفاده می‌کنند، اگرچه برخی از مدل‌ها میوه را فشرده می‌کنند تا آب آن خارج شود.

چه مشکلی با آبمیوه گیری ممکن است رخ دهد؟

مواردی که ممکن است با آبمیوه گیری و آبمیوه گیری اشتباه باشد، در سایر وسایل کوچک موتوری رایج است. سیم های برق، سیم کشی داخلی، سوئیچ ها، برس ها و موتورها ممکن است از کار بیفتند. ممکن است اسپیندل یا ریمر آسیب دیده و چرخ دنده های محرک از بین رفته باشند. خوشبختانه بسیاری از این موارد قابل اصلاح هستند.

Fix-It نکته

قبل از استفاده از تمیز بودن آبمیوه گیری یا آبمیوه گیری خود اطمینان حاصل کنید. نه تنها بهداشتی تر است، بلکه راحت تر عمل می کند و نیاز به تعمیر آن را کاهش می دهد.

چگونه می توانم مشکل آبمیوه گیری را شناسایی کنم؟

  • اگر آبمیوه گیری یا آبمیوه گیری کار نمی کند، ابتدا مطمئن شوید که برق در پریز روشن است. سیم برق را بررسی کنید ؛ به دنبال سیم های شکسته یا اتصالات خورده باشید. موتور را تست کنید
  • اگر آبمیوه گیری همچنان کار نمی کند، ممکن است برس ها نیاز به تعویض داشته باشند. یا دستگاه را به تعمیرگاه ببرید یا آن را تعویض کنید.
  • اگر موتور  در حین استفاده متوقف شود یا کند شود، ممکن است فیوز داخلی سوخته باشد (فقط استخراج کننده ها). اگر استخراج کننده فیوز داخلی دارد ، دکمه ریست را فشار دهید یا اجازه دهید موتور حداقل ۱۰ دقیقه خنک شود و دوباره راه اندازی شود. آبمیوه گیری را خاموش کنید و از وجود خمیر در اطراف شفت بررسی کنید (فقط آبمیوه گیری). اگر در اطراف شفت خمیر وجود دارد، ریمر را بردارید و با یک اسفنج مرطوب خمیر را پاک کنید.
  • اگر موتور کار می کند اما آبمیوه گیری نمی چرخد ​​(فقط آبمیوه گیری)، آبمیوه گیری را جدا کنید (به زیر مراجعه کنید) و دوک و کوپلینگ را بررسی کنید. در صورت امکان قطعات شکسته یا ترک خورده را تعویض کنید. اگر ریمر ترک خورده یا قسمتی که روی دوک قرار می گیرد ساییده شده است، آن را تعویض کنید. همچنین چرخ دنده ها (به زیر مراجعه کنید) را از نظر دندانه های فرسوده یا آسیب دیده بررسی کنید و در صورت نیاز آنها را به عنوان مجموعه تعویض کنید (به راهنمای تعمیر موتور مراجعه کنید ).

Fix-It نکته

آبمیوه گیری ها از یک سبد فیلتر مخصوص استفاده می کنند که ممکن است آسیب ببیند یا خم شود. اگر آسیب دیده است، قبل از استفاده مجدد از دستگاه، آن را تعویض کنید.

برای تعمیر آبمیوه گیری به چه چیزی نیاز دارم؟

قطعات جایگزین برای آبمیوه گیری یا آبمیوه گیری از سازنده یا منابع پس از فروش در دسترس است. برای جدا کردن و تعمیر این وسایل کوچک به این ابزار نیاز دارید:

  • پیچ گوشتی
  • آچار
  • اسفنج
  • دستمال توالت
  • روان کننده سیلیکونی
  • مولتی متر

مراحل تعمیر آبمیوه گیری چیست؟

جدا کردن آبمیوه گیری یا آبمیوه گیری (مدل های استاندارد):

  1. سیم برق را جدا کنید.
  2. هر قسمتی که بدون ابزار جدا می شود را بردارید.
  3. پایه را با استفاده از پیچ گوشتی یا آچار جدا کنید.
  4. سیم برق را بردارید .
  5. پیچ های نگهدارنده موتور را بردارید و  به محفظه سوئیچ کنید و موتور را با احتیاط از محفظه جدا کنید.
  6. چرخ دنده ها را بردارید.
  7. بررسی کنید، با مولتی متر تست کنید و قطعات فرسوده یا آسیب دیده را در صورت نیاز تعویض کنید. برای اطلاع از شماره قطعات و منابع به دفترچه راهنمای مالک مراجعه کنید.

سرویس سیستم درایو آبمیوه گیری:

  1. برای دسترسی به مجموعه دنده، مانند بالا، آن را جدا کنید.
  2. چرخ دنده ها و دوک را بردارید.
  3. چرخ دنده ها را تمیز و بررسی کنید (به راهنمای تعمیر موتور مراجعه کنید )، دندان های فرسوده یا سایر اجزا را بررسی کنید.
  4. قطعات را در صورت نیاز با مراجعه به دفترچه راهنمای مالک تعویض کنید.
  5. واحد را مجدداً مونتاژ کنید و روی دندانه های چرخ دنده روغن سیلیکونی بمالید.

احتیاط!

هنگام استفاده از روان کننده، مطمئن شوید که به قطعات الکتریکی وارد نمی شوید. روان کننده ها می توانند الکتریسیته را هدایت کنند و مشکلاتی ایجاد کنند

 

قطعه بانک مرکز فروش لوازم یدکی و قطعات آبمیوه گیری در تهران

 

 

 

 
  • ۰۲/۰۶/۱۱
  • قطعات لوازم خانگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی