قطعه بانک مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

فروش قطعات لوازم خانگی - تعمیرات لوازم خانگی

قطعه بانک مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

فروش قطعات لوازم خانگی - تعمیرات لوازم خانگی

فروش انواع قطعات لوازم خانگی تفال مولینکس بوش فلر میگل کارچر زیمنس پارس خزر براون روونتا و ...
تعمیرات بخارشوی دلونگی بازسازی ظروف تفلون تعمیرات بوش تعمیرات مولینکس تعمیرات تفال تعمیرات جاروبرقی و ...
02144269640
تهران - فلکه اول صادقیه - ظلع جنوب غربی - مرکز خرید پردیس - طبقه اول واحد 11

  • ۰
  • ۰

نکات ایمنی هنگام استفاده از آون توستر

 
 

در حالی که اجاق های توستر فوق العاده راحت و همه کاره هستند، رعایت ایمنی هنگام استفاده از آنها ضروری است. برای اطمینان از یک تجربه آشپزی ایمن و لذت بخش، این دستورالعمل ها را دنبال کنید:

 

  1. دفترچه راهنما را بخوانید : قبل از استفاده برای اولین بار با دستورالعمل ها و دستورالعمل های ایمنی اجاق توستر خود آشنا شوید. هر مدل ممکن است ویژگی ها یا اقدامات احتیاطی منحصر به فردی داشته باشد.
  2. محل قرارگیری : اجاق توستر خود را روی یک سطح ثابت و صاف قرار دهید و مطمئن شوید که فضای کافی در اطراف آن برای تهویه مناسب وجود دارد. برای کاهش خطر آتش سوزی آن را از مواد قابل اشتعال مانند پرده یا حوله ظرفشویی دور نگه دارید.
  3. آن را با خیال راحت به برق وصل کنید : همیشه اجاق توستر خود را مستقیماً به پریز برق وصل کنید و از استفاده از سیم های اتصال یا نوارهای برق خودداری کنید، زیرا ممکن است بیش از حد گرم شوند و خطر آتش سوزی ایجاد کنند.
  4. آن را تمیز نگه دارید : اجاق توستر خود ، از جمله سینی خرده نان را به طور مرتب تمیز کنید تا از تجمع چربی و ذرات غذا و ایجاد آتش سوزی بالقوه جلوگیری کنید.
  5. آن را بدون توجه رها نکنید : در حالی که وسوسه انگیز است که از آشپزخانه خارج شوید در حالی که اجاق توستر شما جادویی خود را انجام می دهد، ضروری است که در نزدیکی آن بمانید و مراقب آن باشید، به خصوص هنگام کباب کردن، زیرا غذا می تواند به سرعت بسوزد.
  6. از ظروف پخت و پز مناسب در فر استفاده کنید : فقط از ظروف و ظروفی استفاده کنید که به طور خاص برای استفاده در فر طراحی شده اند و می توانند دمای بالا را تحمل کنند. از استفاده از پلاستیک، ملامین یا سایر موادی که می توانند ذوب شوند یا بخارهای مضر آزاد کنند، خودداری کنید.
  7. در مورد فویل احتیاط کنید : اگر می خواهید از فویل آلومینیومی در اجاق توستر خود استفاده کنید ، مطمئن شوید که با عناصر گرمایشی تماس نداشته باشد یا داخل فر را نپوشاند، زیرا ممکن است باعث آتش سوزی یا آسیب به دستگاه شود.
  8. استفاده از دستکش فر : همیشه هنگام دست زدن به ظروف پخت و پز یا ظروف داغ برای جلوگیری از سوختگی از دستکش فر یا جا قابلمه استفاده کنید.
  9. بعد از استفاده از پریز برق بکشید : پس از اتمام استفاده از اجاق توستر، آن را از برق بکشید و قبل از تمیز کردن یا نگهداری آن اجازه دهید کاملا خنک شود.

با رعایت این نکات ایمنی، می توانید از تمام مزایای آون توستر خود بهره مند شوید و در عین حال خطرات را به حداقل برسانید. آشپزی شاد و ایمن!

 

 

لوازم یدکی و قطعات آون توستر را از قطعه بانک بخواهید.

 

  • ۰۲/۰۶/۰۴
  • قطعات لوازم خانگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی