قطعه بانک مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

فروش قطعات لوازم خانگی - تعمیرات لوازم خانگی

قطعه بانک مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

فروش قطعات لوازم خانگی - تعمیرات لوازم خانگی

فروش انواع قطعات لوازم خانگی تفال مولینکس بوش فلر میگل کارچر زیمنس پارس خزر براون روونتا و ...
تعمیرات بخارشوی دلونگی بازسازی ظروف تفلون تعمیرات بوش تعمیرات مولینکس تعمیرات تفال تعمیرات جاروبرقی و ...
02144269640
تهران - فلکه اول صادقیه - ظلع جنوب غربی - مرکز خرید پردیس - طبقه اول واحد 11

  • ۰
  • ۰

نحوه تعمیر آون توستر

اجاق های توستر یکی از محبوب ترین وسایل کوچکی هستند که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند. فرهای توستر را می توان برای کارهای مختلفی استفاده کرد، از برشته کردن نان گرفته تا پخت کلوچه. در حالی که اجاق های توستر معمولاً کاملاً بادوام هستند، گاهی اوقات ممکن است نیاز به تعمیر داشته باشند.

در این مقاله نکاتی در مورد نحوه تعمیر آون توستر ارائه شده است.

  • فر توستر را از پریز جدا کنید
  • پیچ های پنل پشتی توستر را باز کنید
  • المنت گرمایشی قدیمی را بیرون بیاورید و آن را با یکی جدید جایگزین کنید
  • پانل پشتی را دوباره روی آن قرار دهید و آن را در جای خود پیچ ​​کنید
  • فر توستر را دوباره به پریز برق بزنید

آیا ارزش تعمیر آون توستر را دارد؟

وقتی صحبت از اجاق‌های توستر به میان می‌آید، این سؤال که آیا ارزش تعمیر دارد یا خیر، کاملاً به شدت مشکل و هزینه کلی تعمیر بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر فر توستر نسبتاً نو است و مشکل جزئی است، مانند درب ترک خورده، احتمالاً ارزش تعمیر دارد. با این حال، اگر فر توستر قدیمی تر است و مشکل اصلی است، مانند المنت گرمایش معیوب، احتمالاً ارزش تعمیر ندارد و بهتر است فر توستر را به طور کامل تعویض کنید.

علت از کار افتادن آون توستر چیست؟

وقتی اجاق توستر از کار می افتد، چند دلیل ممکن است وجود داشته باشد. شایع ترین علت شکستگی المنت گرمایشی است . اگر المنت گرمایش خراب باشد، باید تعویض شود.

سایر علل احتمالی عبارتند از سوختن فیوز، قطع شدن مدار قطع یا ترموستات معیوب.

آیا می توانید عنصر گرمایش را در اجاق توستر جایگزین کنید؟

اگر اجاق توستر شما به درستی کار نمی کند، ممکن است به دلیل نقص عنصر گرمایش باشد. در بیشتر موارد، المنت گرمایشی را می توان بدون نیاز به تعویض کل اجاق توستر تعویض کرد. در اینجا یک راهنمای گام به گام در مورد نحوه تعویض المنت حرارتی در اجاق توستر آورده شده است: 1. فر توستر را از پریز برق

جدا کرده و اجازه دهید کاملا خنک شود. 2. پیچ هایی را که پوشش را در جای خود نگه می دارند بردارید و با احتیاط درپوش را بردارید. 3. المنت حرارتی را پیدا کنید و از پیچ گوشتی برای باز کردن پیچ هایی که آن را در جای خود نگه می دارند استفاده کنید. 4. المنت حرارتی را از اجاق توستر بیرون آورده و سیم ها را جدا کنید . 5. سیم ها را به المنت گرمایشی جدید وصل کنید و سپس آن را در جای خود پیچ ​​کنید. 6. درپوش را تعویض کنید و آن را در جای خود پیچ ​​کنید.
 

آیا توستر قابل تعمیر است؟

بله، توستر قابل تعمیر است. رایج ترین مشکل توسترها سوختن المنت گرمایشی است. این می تواند ناشی از عوامل مختلفی باشد، مانند تجمع خرده نان یا چربی، یا یک عنصر گرمایشی معیوب.

تعویض المنت گرمایش نسبتاً ساده است و می توان آن را با پیچ گوشتی انجام داد. سایر مشکلات مانند شکستگی سیم یا سوئیچ معیوب نیز قابل تعمیر هستند.

تعویض المنت حرارتی فر توستر

اگر اجاق توستر شما به درستی کار نمی کند، ممکن است به دلیل نقص عنصر گرمایش باشد. در این مورد، شما باید المنت گرمایش را تعویض کنید. این یک فرآیند نسبتا ساده است که می توان آن را در خانه با چند ابزار انجام داد.

ابتدا باید فر توستر را از برق بکشید و پیچ هایی را که پنل پشتی را در جای خود نگه می دارند بردارید. پس از برداشتن پنل پشتی، می توانید به المنت گرمایشی دسترسی داشته باشید. از یک پیچ گوشتی برای جدا کردن پیچ هایی که المنت را در جای خود نگه می دارند استفاده کنید.

در مرحله بعد، باید یک عنصر گرمایش جایگزین تهیه کنید. اینها را می توانید در اکثر فروشگاه های سخت افزاری پیدا کنید. هنگامی که المنت جایگزین را دارید، باید آن را در اجاق توستر نصب کنید.

حتماً از پیچ های همراه المنت استفاده کنید، زیرا برای مقاومت در برابر گرما طراحی شده اند. هنگامی که عنصر جایگزین در جای خود قرار گرفت، می توانید اجاق توستر را دوباره سرهم کرده و آن را به برق وصل کنید.

تعمیر اجاق توستر نزدیک من

هنگامی که اجاق توستر شما خراب می شود، پیدا کردن شخصی که بتواند آن را تعمیر کند، می تواند واقعاً دردسرساز شود. با این حال، چند مکان وجود دارد که می توانید برای پیدا کردن تعمیر اجاق توستر در نزدیکی خود جستجو کنید. یک مکان برای شروع، بررسی دایرکتوری های آنلاین است.

یک جستجوی سریع در گوگل تعدادی از کسب و کارها را نشان می دهد که در منطقه شما تعمیر اجاق توستر ارائه می دهند. همچنین می‌توانید Yelp یا سایر سایت‌های بررسی مشتریان را بررسی کنید تا ببینید دیگران درباره تجربه‌شان با شرکت‌های مختلف تعمیر اجاق‌های توستر چه گفته‌اند. گزینه دیگر این است که از دوستان، خانواده یا همسایگان بپرسید که آیا شرکت های تعمیر اجاق توستر خوب را می شناسند.

به احتمال زیاد، شخصی که می‌شناسید مجبور شده است در مقطعی از یکی از آنها استفاده کند و می‌تواند یک کسب‌وکار خوب را به شما توصیه کند. در نهایت، همیشه می توانید با سازنده فر توستر خود تماس بگیرید و لیستی از مراکز مجاز تعمیر را بخواهید.

اجاق توستر گرم نمی شود

اگر اجاق توستر شما گرم نمی شود، چند نکته وجود دارد که می توانید بررسی کنید تا مشکل را برطرف کنید. ابتدا مطمئن شوید که فر توستر به برق وصل است و خروجی که به آن وصل است کار می کند. بعد، بررسی کنید که آیا فر توستر روشن است یا خیر.

اگر چنین است، بررسی کنید که آیا دما به درستی تنظیم شده است یا خیر. اگر اجاق توستر هنوز گرم نمی شود، ممکن است به دلیل معیوب بودن المنت گرم کننده باشد.

عیب یابی آون توستر سیاه و دکر

اگر در فر توستر بلک اند دکر خود مشکل دارید، چند کار وجود دارد که می توانید برای عیب یابی آن انجام دهید. ابتدا بررسی کنید که فر توستر به برق وصل است و خروجی آن کار می کند. سپس، کنترل های اجاق توستر را بررسی کنید تا مطمئن شوید که به درستی تنظیم شده اند.

اگر اجاق توستر هنوز کار نمی کند، برای راهنمایی های بیشتر در مورد عیب یابی، به دفترچه راهنمای مالک مراجعه کنید.

فیوز حرارتی فر توستر

اگر اجاق توستر شما کار نمی کند، یک مشکل احتمالی سوختن فیوز حرارتی است. در این پست وبلاگ، درباره چیستی فیوز حرارتی، محل قرارگیری آن و نحوه تعویض آن بحث خواهیم کرد. فیوز حرارتی یک وسیله ایمنی است که در صورت داغ شدن بیش از حد دستگاه برق را قطع می کند.

فیوز در صفحه کنترل اجاق توستر قرار دارد و معمولاً با علامت "T" یا "F" مشخص می شود. برای تعویض فیوز، به یک پیچ گوشتی و یک فیوز جدید نیاز دارید. ابتدا فر توستر را از برق بکشید و پیچ هایی را که صفحه کنترل را نگه می دارند بردارید.

سپس فیوز حرارتی را پیدا کرده و آن را بردارید. می توانید فیوز را با مولتی متر تست کنید تا ببینید که آیا سوخته است یا خیر. اگر فیوز سوخته است، به سادگی آن را با یک فیوز جدید جایگزین کنید و صفحه کنترل را در جای خود بچرخانید.

فر توستر را دوباره به برق وصل کنید و باید آماده باشید!

تعمیر آون توستر کویزین آرت

اگر اجاق توستر Cuisinart شما نیاز به تعمیر دارد، چند کار وجود دارد که می توانید برای رفع مشکل انجام دهید. ابتدا سیم برق را بررسی کنید تا مطمئن شوید به پریز برق وصل شده است. در مرحله بعد، کنترل پنل را بررسی کنید تا مطمئن شوید که همه تنظیمات درست هستند.

اگر اجاق توستر هنوز کار نمی کند، ممکن است لازم باشد المنت حرارتی را تعویض کنید.

اجاق توستر آشپزخانه کیچناید کار نمی کند

اگر اجاق توستر کیچناید شما کار نمی کند، چند کار وجود دارد که می توانید برای رفع مشکل انجام دهید. ابتدا بررسی کنید که آیا فر توستر به برق وصل است یا خیر. سپس بررسی کنید که آیا فر توستر روشن است یا خیر.

اگر هر دوی این موارد خوب باشد، ممکن است مشکل از خود فر توستر باشد. در این صورت، باید برای کمک بیشتر با Ktchenaid تماس بگیرید.

تعویض المنت حرارتی فر توستر Oster

اگر اجاق توستر Oster شما گرم نمی شود، ممکن است زمان تعویض المنت گرم کننده فرا رسیده باشد. این یک تعمیر نسبتا آسان است که می توان آن را در خانه با چند ابزار انجام داد. ابتدا فر توستر را از برق بکشید و پیچ هایی که پنل پشتی را در جای خود نگه می دارد را بردارید.

سپس المنت حرارتی را پیدا کرده و از یک مولتی متر برای تست تداوم آن استفاده کنید. اگر المنت آسیب دیده باشد، باید تعویض شود. برای انجام این کار، به سادگی عنصر قدیمی را باز کنید و عنصر جدید را پیچ کنید.

حتما از همان المنتی استفاده کنید که در ابتدا در فر توستر نصب شده بود. هنگامی که عنصر جدید در جای خود قرار گرفت، فر توستر را دوباره سرهم کرده و آن را به برق بزنید. اگر اجاق توستر شما هنوز گرم نمی شود، ممکن است مشکل دیگری وجود داشته باشد که باید برطرف شود.

اما در بیشتر موارد، تعویض المنت گرمایشی مشکل را برطرف می کند.

نتیجه

اگر اجاق توستر شما روشن است، نیازی به وحشت نیست. در بیشتر موارد می توانید به راحتی و با چند ابزار ساده فر توستر خود را در منزل تعمیر کنید. ابتدا اجاق توستر خود را از برق بکشید و به عناصر گرمایشی نگاهی بیندازید.

اگر آسیب دیدند یا سوختند، باید آنها را تعویض کنید. می توانید عناصر جایگزین را در اکثر فروشگاه های سخت افزار پیدا کنید. بعد، ترموستات را بررسی کنید.

اگر به درستی کار نمی کند، می تواند دلیل این باشد که اجاق توستر شما به درستی گرم نمی شود. باز هم می‌توانید ترموستات جایگزین را در اکثر فروشگاه‌های سخت‌افزار پیدا کنید. در نهایت، نگاهی به سیم کشی بیندازید.


اگر هر یک از سیم ها فرسوده یا آسیب دیده باشد، باید تعویض شوند. هنگامی که تمام قطعات آسیب دیده را تعویض کردید، آون توستر شما باید به خوبی نو باشد!

لوازم یدکی و قطعات توستر را از قطعه بانک بخواهید.

  • ۰۲/۰۵/۲۸
  • قطعات لوازم خانگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی