قطعه بانک مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

فروش قطعات لوازم خانگی - تعمیرات لوازم خانگی

قطعه بانک مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

فروش قطعات لوازم خانگی - تعمیرات لوازم خانگی

فروش انواع قطعات لوازم خانگی تفال مولینکس بوش فلر میگل کارچر زیمنس پارس خزر براون روونتا و ...
تعمیرات بخارشوی دلونگی بازسازی ظروف تفلون تعمیرات بوش تعمیرات مولینکس تعمیرات تفال تعمیرات جاروبرقی و ...
02144269640
تهران - فلکه اول صادقیه - ظلع جنوب غربی - مرکز خرید پردیس - طبقه اول واحد 11

  • ۰
  • ۰

جاروبرقی کارچر مدل MV3P

[caption id="attachment_9599" align="alignnone" width="300"]تعمیرات لوازم خانگی تعمیرات لوازم خانگی[/caption]
با داشتن توان زیاد، محصولی چند منظوره می‌باشد که با قدرت مکش فوق‌العاده می تواند آب و خاک را از سطوح مختلف بزداید. این دستگاه با چهار چرخ بسیار روان با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه‌ای و طول زیاد سیم برق، قابل استفاده در منازل و سالن‌های بزرگ است. بر روی بدنه‌ی دستگاه یک پریز برق قرار دارد که شما می‌توانید در صورت نیاز، از این دستگاه به‌عنوان یک منبع تغذیه استفاده کنید. از مزایای این دستگاه، مخزن بزرگ آن و سری‌های متفاوت و متنوع برای استفاده بر روی سطوح مختلف است. این دستگاه دارای یک عدد سری پارویی با دو نازل برس‌دار و لاستیک‌دار و همچنین سری باریک مخصوص درزها و شکاف‌هاست که شما می‌توانید بسته به اینکه سطح دارای چه پوششی است، یکی از دو نازل را بر روی پارویی نصب کنید. این دستگاه مجهز به دو لوله‌ی پلاستیکی و یک لوله‌ی خرطومی است که می‌توانید با اتصال این قطعات به هم، ارتفاع دسته را تنظیم کنید. قطعات جانبی قایلیت جاسازی بر روی دستگاه را دارند.
 
 
بعد از اتمام کار می‌توانید مخزن را به طور کامل بشویید و سیم را می توان به دور دستی قطعه‌ی مخصوص که روی بدنه‌ قرار دارد، جمع کرد. مزیت ویژه‌ی این دستگاه، قابلیت تبدیل‌شدن آن به دستگاه دمنده است که می‌توان با اتصال لوله‌ی خرطومی از قسمت پایین به قسمت بالای روی بدنه، خاک را از تمامی سطوح در سریعترین زمان ممکن بزدایید. شرکت « کِرشر» Kärcher یکی از موفق‌ترین تولیدکننده‌های لوازم شست‌وشو و نظافت حرفه‌ای است. این شرکت آلمانی در سال ۱۹۳۵ توسط «آلفرد کرشر» تاسیس شد. شرکت از همان ابتدا با تمرکز بر طراحی و تولید تجهیزات شست‌وشو و نظافت توانست به یکی از سردمداران این حوزه تبدیل شود. نکته‌ی جالب توجه در مورد محصولات این ‌شرکت، قیمت‌ نه‌‌چندان بالای آن‌ها با وجود کیفیت مثال‌زدنی‌شان است. مثلاMV3P به‌عنوان یک جاروبرقی صنعتی و قدرتمند، ‌قیمت مناسبی دارد و برای تهیه‌ی آن جیب خریدار خالی نمی‌شود. این جاروبرقی سطلی، از محصولات جدید کرشر است و جایزه‌ی reddot سال ۲۰۱۴ را به‌خود اختصاص داده است.
 
 

سایر توضیحات

جاروبرقی آب و خاک بدنه پلاستیکی دارای قابلیت دمش برنده جایزه reddot ۲۰۱۴

ابعاد

۵۰۲x۳۴۰x۳۸ سانتی‌متر

وزن

۵.۷ گرم

میزان صدا

۷۰

قدرت موتور

۱۰۰۰

قطعه بانک مرکز فروش لوازم یدکی جاروبرقی

سنتر سرویس مرکز تعمیرات جاروبرقی

  • ۰۱/۱۲/۱۰
  • قطعات لوازم خانگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی