قطعه بانک مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

فروش قطعات لوازم خانگی - تعمیرات لوازم خانگی

قطعه بانک مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

فروش قطعات لوازم خانگی - تعمیرات لوازم خانگی

فروش انواع قطعات لوازم خانگی تفال مولینکس بوش فلر میگل کارچر زیمنس پارس خزر براون روونتا و ...
تعمیرات بخارشوی دلونگی بازسازی ظروف تفلون تعمیرات بوش تعمیرات مولینکس تعمیرات تفال تعمیرات جاروبرقی و ...
02144269640
تهران - فلکه اول صادقیه - ظلع جنوب غربی - مرکز خرید پردیس - طبقه اول واحد 11

۲۸ مطلب در شهریور ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شیر سماور کوتاه از دو متریال آلومنیومی و پلاستیکی تولید شده است. بدنه شیر آلومنیومی و دسته آن پلاستیکی است. شیر سماور برقی در واقع لوله ایست که به بدنه سماور متصال شده و در میان لوله اهرمی تعبیه شده که مسیر خروج آب سماور را باز یا مسدود می کند. وقتی میگوییم شیر سماور بلند و یا کوتاه منظور فاصله اهرم شیر کتری برقی تا دهانه شیر است. پایه دسته شیر کتری و یا محفظه اهرم شیر حجم مدوری بغل تخت است.زیر پایه پیچ و واشر که مربوط به اتصالات اهرم سماور است تعبیه شده و در قسمت اتصال به بدنه کتری برقی هم دارای پیچ و مهره است.

معرقی سماور برقی آرزوم :

سماور برقی ناسا الکتریک یکی از محصولات با کیفیت و کاربردی است که از کتری و قوری تشکیل شده است. این مجموعه کامل برای تهیه چای مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سماور برقی دارای تعدادی المنت می‌باشد، که این المنت‌ها با جریان برق گرم شده و آب را به جوش می‌آورند. این نوع چای ساز به دلیل استفاده از جریان برق ظرف مدت زمانی کوتاه آب را به نقطه جوش می‌رسانند، به همین دلیل از محبوبیت خاصی برخوردارند. موتور قدرتمندی که برای این سماور برقی در نظر گرفته شده دارای توان مصرفی ۱۸۰۰ وات می‌باشد و همین موتور پر توان در به جوش آمدن سریع آب نقش دارد. ترموستات ویژه‌ای که برای این محصول تعبیه شده از نوع پدالی بوده و ساخت شرکت STRIX انگلستان است. یکی از ویژگی‌های متمایز کننده سماور برقی ناسا الکتریک NS-525 شیشه‌ای بودنش می‌باشد. در واقع بدنه این چای ساز از جنس شیشه برو سیلیکاتی بوده که نسبت به سایر شیشه‌ها از مقاومت بالاتری در برابر شوک حرارتی برخوردار است. ظرفیت مخزن آب این سماور ۳ لیتر بوده و این ظرفیت بالا شما را از پر کردن سریع و مکرر آن بی نیاز می‌سازد. به واسطه شیشه‌ای بودن بدنه NS-525 به چای ساز شیشه‌ای نیز معروف است. قوری نیز از جنس همان شیشه بوده و از کیفیت و مقاومت بالایی بهره می‌برد. در ادامه شما را با سایر ویژگی‌های سماور برقی ناسا الکتریک ۵۲۵ آشنا خواهیم

 

فروش شیر سماور برقی آرزوم

 

سه برادر Kolbaşı پایه های شرکت Arzum Electrical Appliances Manufacturing and Trading را در سال ۱۹۵۳ تاسیس کرد و شرکت Imports Güney را که در زمینه تولید محصولات گوناگون مانند لوازم کوچک، رادیو، دوچرخه و تلویزیون ها فعالیت می کرد را نیز تاسیس کردند. اعضای خانواده علامت تجاری مارک Arzum  را  در سال ۱۹۶۶ و با تمرکز بر بازار لوازم خانگی کوچک ثبت کردند.

امروزه اطلاعات بازار نشان می دهد که Arzum یکی از شرکت های پیشرو در زمینه لوازم خانگی در ترکیه از نظر واحدهای فروش شده است. Arzum  به دنبال پیروی از چشم انداز خود و تبدیل شدن به یک شرکت با ارزش لوازم کوچک برای تمام سهامداران خود و به دنبال آن یکی از بازیگران اصلی در بازار لوازم خانگی کوچک است.

Arzum Asia Pacific در سال ۲۰۰۸ تاسیس شده و در هنگ کنگ مستقر است، و مسئول عملیات شرکت در آسیای شرقی می باشد. این شرکت محصولات خود را به اروپا، آسیای میانه / قفقاز، آفریقا و خاورمیانه صادر می کند. Arzum Adriatic در Skopje در مقدونیه واقع شده است و در سال ۲۰۱۱ به Arzum پیوست و اولین فروشگاه خرده فروشی این شرکت است.

روزم را می توان یکی از تولید کنندگان محصولات برقی کوچک در آشپزخانه ها معرفی کرد . این برند در کشور ترکیه فعالیت دارد و مجموعا این شرکت بیش از ۲۵۰ نوع محصول متفاوت را تولید کند که محصولات آن در ۸ دسته قرار دارد و این ۸ دسته شامل محصولات آمادگی غذا ، آبمیوه گیری ، و مخلوط کن ، پخت و پز ، سرخ کن ، نظافت و گردگیری ، آرایشی و بهداشتی ، اتو بخار و محصولات کودک و لوازم جانبی نیز می باشد .

برند آرزوم با تولید محصولات نوین و با کیفیت توانسته نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کند .

  • قطعات لوازم خانگی
  • ۰
  • ۰

تعمیر بخارشور بیم نارمک

[caption id="attachment_9599" align="alignnone" width="300"]تعمیرات لوازم خانگی تعمیرات لوازم خانگی[/caption]

گاهی اوقات ممکن است مشکلاتی برای شما رخ دهند که در صورت مواجهه شدن با آنها شوکه شوید و هیچ راه حلی به ذهن شما نرسد. این دقیقا مشکلی است که می‌تواند برای شما رخ دهد. برخی از مشکلاتی که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهند، مشکلات ساده‌ای هستند که حتی می‌توانید در خانه بدون داشتن هر گونه دانش فنی آنها را رفع نمایید؛ اما برخی دیگر نیز وجود دارند که به هیچ وجه نباید آنها را تعمیر کنید. با این وجود در ادامه این گزارشسعی داریم تا تمام مشکلات رایج بخارشوی بیم را بررسی کنیم.

داغ نشدن آب بخارشوی بیم

ممکن است پس از گذشت مدتی متوجه این شوید که دیگر دستگاه شما همانند گذشته عملکرد قابل توجهی ندارد. این در حالی است که در طی ماه‌های گذشته، صرفا ۴ الی ۵ دقیقه نیاز بود تا آب بخارشوی به نقطه جوش برسد و اما اینک حتی پس از گذشت ۱۰ دقیقه هم این اتفاق رخ نمی‌دهد. در اینصورت احتمال می‌رود که خرابی ناشی از شیربرقی یا بویلر بخارشوی بیم باشد که قابل رفع مشکل می‌باشند.

اما اگر شما پس از روشن کردن دستگاه انتظار دارید که فورا آب به نقطه جوش برسد و از آن استفاده کنید، باید بگوییم که این انتظار نادرستی نسبت به دستگاه است! برای آنکه آب بخارشوی شما تبدیل به بخار شود، باید به میزان کافی صبر به خرج دهید تا دستگاه قابل استفاده شود و بتوانید سطوح مدنظرتان را تمیز کنید. از این رو دیگر نیازی به تعمیر بخارشوی بیم نخواهید داشت.

بخارشوی بیم درست تمیز نمی‌کند

با توجه به اینکه بخارشوی بیم یکی از وسایل نظافتی می‌باشد، اگر به هر دلیلی نتواند سطح مدنظر شما را به خوبی تمیز کند، نشان دهنده کاهش عملکرد آن است. در نتیجه اگر دستگاه به خوبی قادر به تمیز کردن نباشد، عملا کار شما را سخت خواهد نمود و دیگر هیچ یک از قابلیت‌های آن قابل استفاده نخواهد بود. اما چرا دستگاه بخارشوی همانند سابق تمیز نمی‌کند؟ در ادامه به این دلایل خواهیم پرداخت:

۱. مخزن آب بخارشوی بیم:

ممکن است در اثر عجله، مخزن دستگاه را به میزان کافی پر نکرده باشید و یا حتی کاملا خالی باشد! این در حالی می‌باشد که بخارشوی صرفا به آب نیاز دارد و در صورت نداشتن آب، بشدت آسیب خواهد دید. به همین دلیل اکیدا توصیه می‌شود که قبل از روشن کردن دستگاه، مخزن بخارشوی بیم را به میزان کافی از آب پر کنید. بنابراین در صورت که مخزن خالی باشد، انتظار عملکرد بالایی از دستگاه نداشته باشید.

آب مناسب بخارشوی بیم:

مناسب‌ترین آب برای بخارشوی بیم، آب مقطر می‌باشد و به هیچ وجه نباید از آب شهری یا لوله کشی استفاده کنید.

تا چه اندازه مخزن بخارشوی بیم را پر کنیم؟

اکیدا توصیه می‌شود که به هیچ وجه مخزن را بصورت کامل پر نکنید. در غیر اینصورت با نشتی آب روبرو خواهید شد. بنابراین سعی کنید که تا حد متعارف، مخزن از آب پر کنید.

 

۲. رسوب گرفتگی بخارشوی بیم:

از آنجایی که بخارشوی ارتباط مستقیم با آب دارد، به این نکته توجه نمایید که آب شهری مملو از آهک و رسوب می‌باشد. بنابراین اگر بجای آب مقطر از آب شهری (آب لوله کشی) استفاده نمایید، به مرور زمان تمامی اتصالات بخارشوی رسوب گرفته و این رسوب گرفتگی مانع از خروج بخار می‌شود.

در زمان‌های معین و مشخص، تمامی قطعات دستگاه را رسوب زدایی نمایید.

۳. کثیف بودن فیلتر:

فیلتر بخارشوی بیم نقش بیسار مهم و کلیدی در کارکرد دستگاه ایفا می‌کند. وظیفه فیلتر بخارشوی، جلوگیری از نفوذ رسوب به داخل دستگاه می‌باشد که اگر در طی بازه‌های زمانی مختلفی تعویض نشود، دستگاه شما به خوبی تولید بخار نخواهد کرد.

۴. نشتی مخزن:

در صورتی که مخزن بخارشوی دچار نشتی شده باشد، امکان نگهداری آب همانند گذشته دیگر وجود نخواهد داشت و در نتیجه دستگاه قادر به تولید بخار نخواهد بود. از این رو اگر نشتی مخزن برای شما رخ داد، باید اقدام به تعویض آن نمایید و راه حلی برای تعمیر مخزن معیوب وجود ندارد.

  • مخزن را به آرامی از دستگاه خارج کنید.
  • اجازه ندهید به مخزن ضربه وارد شود.

 

روشن نشدن بخارشوی بیم

سوالی که اکثر کاربران از متخصصین ما در سنتر سرویس می‌پرسند، علت روشن نشدن بخارشوی بیم می‌باشد. قطعا این مشکل گویای خرابی‌هایی است که حتما باید بررسی و رفع شود. اگر بخواهیم در یک جمله علت روشن نشدن بخارشوی را بررسی کنیم، باید بگویم که صرفا نوسان برق می‌تواند ضربه‌های متعددی به سلامت قطعات دستگاه برساند که در ادامه بصورت کامل تشریح خواهیم نمود. اما سایر دلایلی که باعث می‌شود بخارشوی شما روشن نشود، عبارتند از:

۱. نوسان برق:

اگر ساکن استان تهران هستید، باید به این موضوع توجه کرده باشید که روزانه چندین بار با نوسان برق روبرو می‌شوید که تعداد زیادی از این نوسانات را متوجه نمی‌شوید. به همین دلیل همیشه توصیه می‌شود که نه تنها برای بخارشوی بیم، بلکه برای سایر لوازم برقی که روزانه از آن استفاده می‌کنید، محافظ برق مناسبی را تهیه نمایید.

اگر سیم برق بخارشوی بیم آسیب دیده است، می‌تواند باعث سوختن قطعات اصلی دستگاه شود.

۲. استفاده طولانی مدت:

اگر از هر دستگاهی به مدت طولانی و نادرست استفاده کنید، بعد از مدتی کارکرد اصلی خود را از دست می‌دهد و روشن نخواهد شد؛ این یک اصل اساسی برای استفاده از لوازم برقی می‌باشد! بنابراین سعی کنید در بازه‌های زمانی کوتاهی از بخارشوی استفاده کنید تا به قطعات دستگاه فشار وارد نشود.

۳. خرابی تسمه بخارشوی بیم:

تسمه بخارشوی بیم، وظیفه هماهنگی حرکت تمامی قطعات را برعهده دارد و به مرور زمان در اثر استفاده نادرست ممکن است دچار پارگی، پوسیدگی یا فرسوده شدن شود. بنابراین اگر آسیبی به این قطعه وارد شود، طبیعتا نمی‌توانید از دستگاه استفاده کنید. تنها راه برطرف کردن این مشکل این است که حتما اقدام به تعویض تسمه بخارشوی بیم نمایید.

۴. خرابی دکمه خاموش/روشن:

کلید خاموش/روشن بخارشوی بیم، وظیفه روشن کردن دستگاه از طریق فرمان دادن به برد را برعهده دارد و ممکن است در اثر استفاده نادرست و اشتباه، آسیب ببیند و کارایی خود را از دست بدهد. بنابراین اگر تمام قطعات دستگاه شما بجز کلید خاموش/روشن سالم باشد، علنا هیچ یک از قابلیت‌های دستگاه قابل استفاده نخواهند بود.

  • سعی کنید دکمه را به آرامی بفشارید.
  • دستگاه را در ارتفاع قرار ندهید.

بخار ندادن بخارشوی بیم

بخار ندادن بخارشوی بیم به عوامل مختلفی بستگی دارد و یکی از مهم‌ترین عواملی که باعث بخار ندادن بخار شوی می‌شود، رسوب گرفتن دستگاه است. رسوب گرفتگی بخارشوی، مشکلی است که صرفا به دلیل استفاده از آب شهری رخ می‌دهد. آب شهری به دلیل سولفات زیادی که دارد، در کوتاه مدت تمامی مجراهای بخارشوی را مسدود می‌کند و اجازه خروج بخار را از دستگاه نمی‌دهد.

چگونه رسوب گرفتگی بخارشوی بیم را رفع کنیم؟

برای آنکه رسوب موجود در بخارشوی را حذف کنید، نیاز به آب فشار قوی دارید؛ با گرفتن آب فشار قوی بر روی رسوبات می‌توانید آنها را از بین ببرید.

خراب شدن پمپ بخارشوی بیم

همچنان اگر هنوز دستگاه شما بخار بیرون نمی‌دهد، ممکن است مشکل از سمت پمپ باشد. در صورت خراب شدن پمپ، آب به سمت لوله‌ها منتقل نخواهد و در نتیجه نمی‌توانید از بخارشوی استفاده کنید.

باز بودن درب مخزن

درب مخزن بخارشوی بیم اگر به هر دلیلی باز باشد، دستگاه به هیچ وجه شروع به کار نخواهد کرد. از این رو توصیه می‌شود که حتما از بسته بودن درب دستگاه مطمئن شوید.

 

نکات نگهداری از بخارشوی بیم

در برخی مواقع ممکن است خرابی‌ها و مشکلات بخارشوی شما، دردسرهای زیادی ایجاد کنند که علیرغم هدر رفتن وقت، باید هزینه‌ای هم برای تعمیر آن بپردازید. به همین دلیل برای جلوگیری از این مشکل، بهتر است به نکات نگهداری از بخار شوی بیم توجه لازم را داشته باشید. اما یک سری نکات مهم برای نگهداری صحیح و درست از بخارشوی بیم وجود دارند که حتما باید توسط شما رعایت شوند. این نکات عبارتند از:

  1. در استفاده از بخارشوی، به میزان توان مصرفی آن توجه لازم را داشته باشید.
  2. از بخارشوی برای سطوحی که تحمل دمای بالا را ندارند، استفاده نکنید.
  3. برای پر کردن مخزن آب بخارشوی بیم، دستگاه را از برق بکشید.
  4. هر سطحی، دارای یک سری مخصوص است و نباید صرفا یک سری را استفاده کنید.
  5. قبل از روشن کردن بخارشوی، سطح را از وجود هر گونه ذرات درشت گردگیری نمایید.
  6. پس از اتمام کار، شلنگ بخارشوی بیم را صاف کنید.
  7. سری‌ها و حوله بخارشوی را با آب گرم بشویید.
  8. هنگام اتصال مجدد قطعات، از چفت شدن آنها اطمینان حاصل کنید.
  9. هرگز برای تمیز کردن گرد و غبار روی آلات موسیقی، از بخارشوی استفاده نکنید.
  10. حتما در هنگام استفاده از بخارشوی، کفش یا دمپایی بپوشید.
  11. پس از استفاده از دستگاه آن را از برق بکشید.
  12. پس از اتمام کار، به هیچ وجه درب بخارشوی را بلافاصله باز نکنید.
  13. بهتر است فیلتر بخارشوی بیم هر ۶ ماه یکبار تعویض شود.
  14. تمامی نکات ایمنی رعایت را رعایت نمایید.
  15. حتما از محافظ برق استاندارد استفاده کنید.

سنتر سرویس مرکز تعمیرات بخارشوی بیم

قطعه کالا مرکز فروش لوازم یدکی و قطعات بخارشوی بیم

 

  • قطعات لوازم خانگی
  • ۰
  • ۰

قطعات سرخ کن نارمک

تعمیر سرخ کن نارمک

[caption id="attachment_9599" align="alignnone" width="300"]تعمیرات لوازم خانگی تعمیرات لوازم خانگی[/caption]

سرخ کن ها یکی از دستگاه های کوچک اما پرکاربرد در منزل هستند. از اولین مدلهای سرخ کن ها که فقط یک محفظه روغن و دکمه روشن خاموش بودند، تا مدلهای جدید و امروزی آن که بدون روغن مراحل سرخ کردن را انجام میدهند، بار سرخ کردن مواد غذایی را از دوش ما برداشته اند. بیشتر سرخ کن ها شامل یک المنت برای داغ کردن روغن هستند و این المنت از اجزای اصلی دستگاه سرخ کن است.
یکی از مشکلاتی که برای دستگاه های سرخ کن به وجود می‌آید، از کار افتادن همین المنت است که در نتیجه روغن، کم داغ می شود و یا اصلا داغ نمی شود، مشکلاتی که عموما برای سرخ کن ها به وجود می آید موارد زیر هستند:

لیست خرابی‌های رایج سرخ کن

  • نمایشگر حرارت سرخ کن کار نمی کند
  • روغن سرخ کن به خوبی داغ نمی شود
  • غذا در سرخ کن کاملا سرخ نمی شود
  • آسانسور سبد سرخ کن کار نمی کند
  • سرخ کن را که روشن می کنیم فیوز برق می پرد
  • سرخ کن روشن نمی شود
  • المنت سرخ کن کار نمی کند
  • برد الکترونیکی سرخ کن کار نمیکند
  • نمایشگر درجه حرارت سرخ کن تغییری نمی کند

سنتر سرویس مرکز تعمیرات سرخ کن

قطعه بانک مرکز فروش لوازم یدکی و قطعات سرخ کن

  • قطعات لوازم خانگی
  • ۰
  • ۰

قطعات آرام پز بوش

تعمیرات آرام پز بوش

لوازم بوش

 
 

عیب یابی مشکلات آرام پز بوش

اطلاع از نحوه تعمیرات آرام پز بوش توسط تعمیرکار مرکز می تواند شما را در برخورد با عیوب مختلف آن راهنمایی کند. با این کار علاوه بر رفع ایرادات جزئی آرام پز خود، می توانید از صرف هزینه های بالای برای تعمیر دستگاه جلوگیری کنید. اگر نمی توانید ایراد دستگاه خود را برطرف کنید و مشکل مربوط به قطعات اصلی دستگاه است، می توانید از خدمات مرکز تعمیرات آرام پز بوش برای رفع ایرادات دستگاه خود استفاده کنید.

تعمیر مشکل سوختگی یا پختگی زیاد غذا در آرام پز بوش

در صورتی که غذا در آرام پز بوش شما بیش از حد پخته یا سوخته می شود، می توانید برای عیب یابی مشکل موارد زیر را بررسی کنید:

  • تنظیمات زمان پخت و دما را بررسی کنید تا از مناسب بودن آنها با نوع غذای در حال پخت مطمئن شوید.
  • همچنین، مطمئن شوید که درب به خوبی محکم شده است تا بخار و گرما درون دستگاه بماند.
  • اگر مشکل ادامه داشت، ممکن است ایراد از المنت گرمایشی دستگاه باشد.

در این شرایط برای عیب یابی و رفع مشکل دستگاه خود می توانید از خدمات مرکز تعمیرات آرام پز بوش  استفاده کنید.

تعمیرات مشکل نپختن غذا در آرام پز بوش

اگر شما نیز با مشکل پخته نشدن غذای خود در آرام پز بوش مواجه شده اید، نکات زیر را بررسی نمایید:

  • بررسی کنید که آیا سیم برق به درستی وصل شده است و پریز برق کار می کند.
  • اگر اتصالات برق مشکلی نداشت، مطمئن شوید که تنظیمات دما درست بوده و درب آن محکم بسته شده است.
  • همچنین بروز مشکل در المنت نیز می تواند منجر به پخته نشدن غذا شود.

چنانچه قادر به رفع مشکل دستگاه خود نیستید، می توانید از متخصصین برای تعمیر آرام پز بوش خود کمک بگیرید.

عیب یابی مشکل بوی سوختگی آرام پز بوش

در صورت بروز بوی سوختگی از آرام پز بوش خود می توانید از موارد زیر برای عیب یابی و رفع مشکل دستگاه کمک بگیرید:

  • سریعا آرام پز را خاموش کرده و آن را از برق جدا کنید.
  • قبل از بررسی هرگونه علائم آسیب دیدگی یا سوختگی، اجازه دهید خنک شود.
  • اگر آسیب قابل مشاهده ای وجود نداشته باشد، بوی سوختگی می تواند به دلیل تجمع چربی یا بقایای غذا باشد.
  • در این صورت آرام پز را کاملا تمیز کنید و دوباره امتحان کنید.
  • اگر مشکل برطرف نشد، با تعمیرکاران مجرب تعمیرگاه مجاز آرام پز بوش تماس بگیرید.
  • قطعات آرام پز بوش را از بوش ساپورت بخواهید.
  •  
  • قطعات لوازم خانگی
  • ۰
  • ۰

قطعات لباسشویی بوش محمدیه قزوین

تامین کننده قطعات بوش

تامین کننده قطعات بوش

قطعات لباسشویی بوش را از ما بخواهید.

لباسشویی بوش شرکت آلمانی بوش یکی از تولیدکنندگان برتر تولید لوازم خانگی از جمله ماشین لباسشویی بوش است. این برند را می‌توان یکی از نام‌های پرآوازه در جهان برشمرد که به دلیل کیفیت بالای محصولاتش چنین رتبه ای دارد. در واقع رتبه انرژی این ماشین +++A است و صفحه نمایش دارد. این ماشین لباسشویی دارای برنامه های شست و شوی بی سرو صدا، کاهش مصرف آب و انرژی و کاهش مدت زمان شست و شو است.

لوازم جانبی لباسشویی بوش را از ما بخواهید.

معرفی محمدیه قزوین

محمدیه[۲] شهری که مرکز بخش محمدیه شهرستان البرز استان قزوین ایران است که تمامی جمعیت آن را مهاجرین تشکیل می‌دهند. این شهر در راهِ آزادراه کرج–قزوین و ۱۴ کیلومتریِ شرقِ شهرِ قزوین، ۷۸ کیلومتریِ شهرِ کرج و ۱۰۰ کیلومتریِ شهرِ تهران جای دارد. محمدیه در میانِ آزادراه کرج–قزوین و جاده قدیم کرج–قزوین نهاده شده است.

نام

باورس روستایی در ۳کیلومتری شمال شرقی شهر است و در نیم قرن پیش مردم باورس در موقعیت فعلی شهر به کشاورزی مشغول بودند به همین علت نام اولیه محمدیه، «شهرک باورس» بود که این نام بر روی محافظ‌های کنتور آب، در مناطق قدیمی شهر قابل مشاهده است. پس از مدتی نام آن به «شهرک زیباشهر» تغییر یافت و از زمان تأسیس شهرداری در تاریخ ۱۳۷۴/۶/۱ تا به امروز «شهر محمدیه» نامیده می‌شود.[۳]

جمعیت

این شهر درسال ۱۳۸۵ک‌خ دارای ۴۱٫۷۶۶ نفر جمعیت بود که درسال‌های بعد با ساخته شدن ناحیه شهری مهرگان (قزوین) و پیشرفت مناسب شهری، زیباشهر بر اساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵ دارای ۹۰٫۵۱۳ نفر جمعیت می‌باشد.[۴]

تأسیس شهرداری

در اول شهریور ۱۳۷۴ با تصویب اکثریت وزرای عضو کمیسیون سیاسی – دفاعی هیئت دولت، با توجه به اختیار تفویضی هیئت وزیران تصویب نمودند: «شهرک زیباشهر (شهرک باورس) از توابع بخش مرکزی شهرستان قزوین به شهر تبدیل و «‌محمدیه» نامیده شود.» این تصویب‌نامه در تاریخ ۱۳۷۴٫۶٫۵ به تأیید مقام محترم ریاست جمهوری رسیده و از سوی حسن حبیبی- معاون اول رئیس جمهور وقت - ابلاغ گردید؛ بنابراین شهرداری محمدیه در سال ۱۳۷۴ خورشیدی تأسیس شد[۵]

ساختمان شهرداری محمدیه

در سال‌های اخیر، شهرستان شدن و استقلال از شهرستان البرز در شورای شهر و شهرداری محمدیه مورد بحث می‌باشد ولی ضعف در فراهم کردن امکانات لازم همچون تکمیل بیمارستان در منطقه ۷ شهرداری و …، موجب تأخیر چند ساله این موضوع شده‌است.[۶]

  • قطعات لوازم خانگی
  • ۰
  • ۰

تعمیر میکسر برقی نارمک

[caption id="attachment_9599" align="alignnone" width="300"]تعمیرات لوازم خانگی تعمیرات لوازم خانگی[/caption]

تعمیرات میکسر برقی و عیب یابی آن در دسته خدمات تعمیر لوازم کوچک آشپزخانه سامانه سنتر سرویس قرار می‌گیرد. قطع شدن نول اصلی، سوختن موتور و کوتاهی بیش از حد زغال‌ها از جمله مشکلات میسکر  برقی است.

 

از مشکلات و خرابی میکسر برقی ها که ممکن است برای شما نیز اتفاق بیفتد:

مشکل ۱: علت جرقه زدن میکسر برقی چیست؟

عیب یابی: هنگام مشاهده جرقه و دود از دستگاه٬ بلافاصله آن را خاموش کنید. ممکن است که مدار الکترونیکی به مشکل خورده باشد و یا موتور دستگاه ایراد پیدا کرده باشد. نیاز به بررسی فنی یک تعمیرکار حرفه ای دارد.

مشکل ۲: چرا میکسر برقی روشن نمیشود ؟

عیب یابی: علل شایع در روشن نشدن همزن برقی٬ مشکلات برقی آن است. ممکن است که دوشاخه یا سیم رابط خراب شده باشد. ممکن است که کلید استارت خراب شده باشد. و علت اخر اینکه ممکن است که موتور سوخته شده باشد یا اینکه ارتباط اجزای موتور با یکدیگر قطع شده باشد. پس از بررسی فنی میتوان علت اصلی آن را مشخص کرد.

مشکل ۳: علت بوی سوختگی میکسر برقی چیست؟

عیب یابی: دو علت وجود دارد. علت اول بخاطر داغ شدن بیش از حد دستگاه است که حرارت بالای موتور، ایجاد بوی سوختگی میکند که لازم است دستگاه سریعا خاموش کرده و به آن استراحت دهید. علت دوم زمانی است که همراه با بوی سوختگی، موتور نیز از کار بیفتد و دستگاه کار نکند که در این حالت قطعا موتور و سیم پیچی همزن برقی به مشکل برخورده است و نیاز است که بررسی فنی شود. باید از یک تعمیرکار کمک گرفت.

مشکل ۴: صدای زیاد برهم خوردن پره های میکسر از چیست؟

عیب یابی: ممکن است که چرخ دنده ها از محل خود خارج شده باشند. ممکن است همزن در اثر برخورد با جسم سخت تغییر شکل داده باشد. همچنین ممکن است محور همزن ها خم شده باشد. در هر صورت نیاز به بازرسی فنی توسط یک تعمیرکار مجرب را دارد.

مشکل ۵: چرا موتور همزن صدای کمی دارد اما حرکت نمیکند؟

عیب یابی: دلیل شایع این اتفاق٬ نیم سوز شدن موتور است که به تعمیر و یا تعویض موتور همزن برقی نیاز دارد. دلیل دیگر میتواند از گریپاژ کردن محور آرمیچر باشد. علت دیگر میتواند از خارج شدن چرخ دنده ها از مسیر خود باشد. برای بررسی بیشتر به بازرسی یک تعمیرکار نیاز دارد.

مشکل ۶: چرا پره های میکسر  برقی با قدرت نمیچرند؟

عیب یابی: این مشکل میتواند هم از قطعات دستگاه باشد و هم قسمت برقی دستگاه. ممکن است موتور نیم سوز شده باشد. ممکن است که کلکتور کثیف شده باشد. ممکن است که زغال های دستگاه از بین رفته باشد. دلیل دیگر میتواند از سائیده شدن چرخ دنده ها باشد.

لوازم یدکی و قطعات میکسر برقی را از قطعه بانک بخواهید.

سنتر سرویس مرکز تعمیرات میکسر برقی در تهران

 

  • قطعات لوازم خانگی
  • ۰
  • ۰

 شیر سماور برقی هایگر / شیر کتری برقی هایگر

 

شیر سماور کوتاه از دو متریال آلومنیومی و پلاستیکی تولید شده است. بدنه شیر آلومنیومی و دسته آن پلاستیکی است. شیر سماور برقی در واقع لوله ایست که به بدنه سماور متصال شده و در میان لوله اهرمی تعبیه شده که مسیر خروج آب سماور را باز یا مسدود می کند. وقتی میگوییم شیر سماور بلند و یا کوتاه منظور فاصله اهرم شیر کتری برقی تا دهانه شیر است. پایه دسته شیر کتری و یا محفظه اهرم شیر حجم مدوری بغل تخت است.زیر پایه پیچ و واشر که مربوط به اتصالات اهرم سماور است تعبیه شده و در قسمت اتصال به بدنه کتری برقی هم دارای پیچ و مهره است.

معرقی سماور برقی هایگر :

 
سماور برقی روهم هایگر HAEGER HG-7115 از محصولات شرکت «هایگر» (HAEGER) است که با آن به‌راحتی می‌توانید چای یا دم‌نوش مورد علاقه‌ی خود را تهیه کرده و برای مدتی طولانی گرم نگه دارید. در جنس بدنه و قطعات این محصول، دقت زیادی شده است. دستگاه به واسطه‌ی دستگیره‌های عایق و پلاستیکی، به‌راحتی قابل‌استفاده است. استفاده از استیل ضدزنگ در بدنه‌ی سماور نه‌تنها به زیبایی آن می‌افزاید؛ بلکه این امکان را فراهم می‌سازد که کاربر میزان آب موجود داخل سماور را مشاهده کند. قوری سماور برقی سماور برقی روهم هایگر HAEGER HG-7115 از ظرفیت مناسبی بهره می‌برد و از جنس چینی ساخته شده است. درپوش سماور هم به‌گونه‌ای طراحی‌ شده که زمان قرارگیری قوری روی آن، مسیر انتقال بخار باز می‌ماند و قوری به بهترین شکل گرم نگه داشته می‌شود. استفاده از این سماور، فوق‌العاده ساده بوده و برای روشن‌شدن کافی است کلید کناری آن را فشرده و حالات جوشاندن آب سماور یا گرم‌نگهدارنده را از طریق دکمه‌ی تعبیه‌شده روی دسته انتخاب کنید. در مدل HG-7115 سینی چکه گیر هم در نظر گرفته شده است. شرکت هایگر، برندی چینی در زمینه‌ی تولید و عرضه‌ی لوازم‌خانگی با کیفیت است. محصولات این شرکت، طیف گسترده‌ای از لوازم‌خانگی را دربرمی‌گیرد.

 

فروش شیر سماور برقی هایگر

باتوجه به طول عمر شیر سماور برقی بعد از مدتی شیر سماور خراب میشود و باید تعویض گردد ..معمولا شیر سماور برقی فابریکی آن در بازار پیدا نمیشود و سنتر سرویس بر حسب تجربه و با توجه به همکاری با فروشگاه  قطعات و لوازم یدکی سماور برقی اقدام به تعویض شیر سماور برقی شما میکند .
 
بنابراین حتما و حتما باید سماور برقی به محل بیاید و با توجه به نوع مدل سماور برقی شیر آن تعویض گردد
  • قطعات لوازم خانگی
  • ۰
  • ۰

 شیر سماور برقی ناسا الکتریک / شیر کتری برقی ناسا الکتریک 

 

شیر سماور کوتاه از دو متریال آلومنیومی و پلاستیکی تولید شده است. بدنه شیر آلومنیومی و دسته آن پلاستیکی است. شیر سماور برقی در واقع لوله ایست که به بدنه سماور متصال شده و در میان لوله اهرمی تعبیه شده که مسیر خروج آب سماور را باز یا مسدود می کند. وقتی میگوییم شیر سماور بلند و یا کوتاه منظور فاصله اهرم شیر کتری برقی تا دهانه شیر است. پایه دسته شیر کتری و یا محفظه اهرم شیر حجم مدوری بغل تخت است.زیر پایه پیچ و واشر که مربوط به اتصالات اهرم سماور است تعبیه شده و در قسمت اتصال به بدنه کتری برقی هم دارای پیچ و مهره است.

معرقی سماور برقی ناسا الکتریک :

سماور برقی ناسا الکتریک یکی از محصولات با کیفیت و کاربردی است که از کتری و قوری تشکیل شده است. این مجموعه کامل برای تهیه چای مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سماور برقی دارای تعدادی المنت می‌باشد، که این المنت‌ها با جریان برق گرم شده و آب را به جوش می‌آورند. این نوع چای ساز به دلیل استفاده از جریان برق ظرف مدت زمانی کوتاه آب را به نقطه جوش می‌رسانند، به همین دلیل از محبوبیت خاصی برخوردارند. موتور قدرتمندی که برای این سماور برقی در نظر گرفته شده دارای توان مصرفی ۱۸۰۰ وات می‌باشد و همین موتور پر توان در به جوش آمدن سریع آب نقش دارد. ترموستات ویژه‌ای که برای این محصول تعبیه شده از نوع پدالی بوده و ساخت شرکت STRIX انگلستان است. یکی از ویژگی‌های متمایز کننده سماور برقی ناسا الکتریک NS-525 شیشه‌ای بودنش می‌باشد. در واقع بدنه این چای ساز از جنس شیشه برو سیلیکاتی بوده که نسبت به سایر شیشه‌ها از مقاومت بالاتری در برابر شوک حرارتی برخوردار است. ظرفیت مخزن آب این سماور ۳ لیتر بوده و این ظرفیت بالا شما را از پر کردن سریع و مکرر آن بی نیاز می‌سازد. به واسطه شیشه‌ای بودن بدنه NS-525 به چای ساز شیشه‌ای نیز معروف است. قوری نیز از جنس همان شیشه بوده و از کیفیت و مقاومت بالایی بهره می‌برد. در ادامه شما را با سایر ویژگی‌های سماور برقی ناسا الکتریک ۵۲۵ آشنا خواهیم

 

فروش شیر سماور برقی ناسا الکتریک

باتوجه به طول عمر شیر سماور برقی بعد از مدتی شیر سماور خراب میشود و باید تعویض گردد ..معمولا شیر سماور برقی فابریکی آن در بازار پیدا نمیشود و سنتر سرویس بر حسب تجربه و با توجه به همکاری با فروشگاه  قطعات و لوازم یدکی سماور برقی اقدام به تعویض شیر سماور برقی شما میکند .
 
بنابراین حتما و حتما باید سماور برقی به محل بیاید و با توجه به نوع مدل سماور برقی شیر آن تعویض گردد
  • قطعات لوازم خانگی
  • ۰
  • ۰

تعمیر همزن قلمی نارمک

تعمیرات همزن برقی

تعمیر همزن برقی با توجه به مدل های آن متفاوت است. همزن برقی در دو مدل وجود دارد٬ همزن برقی دستی و همزن برقی کاسه دار. همزن برقی دستی که همزن برقی معمولی یا بدون کاسه هم گفته میشود٬

نوع ساده همزن برقی است که دارای ۳ سرعت چرخش موتور است. در حالیکه همزن برقی کاسه دار ۳ تا ۶ سرعت چرخش موتور دارد. همین تفاوت موتور٬ نوع تعمیر موتور آن را نیز متفاوت خواهد کرد.

فرقی نمی‌کند بهترین همزن برقی خانگی را داشته باشید یا بهترین همزن حرفه‌ای کاسه دار، خراب شدن آنها می‌تواند لذت آشپزی را از شما بگیرد.

این وسایل نیز مانند هر وسیله برقی دیگری با گذشت زمان دچار مشکلاتی در روند کارکرد خود خواهند شد.

بهترین راه این است که برای تعمیر همزن برقی خانگی یا حرفه‌ای خود به دنبال یک تعمیرکار ماهر باشید.

گاهی همزن برقی سالم است و نیازی به تعمیر آن نیست. تنها با یک سرویس ساده دستگاه، خراب شدن آن را به تاخیر خواهید انداخت.

  • بررسی اتصالات مدار الکترونیکی
  • بررسی کارکرد قطعات
  • بررسی سلامت فنی قطعات مکانیکی مانند پره ها٬ دنده ها و … و در صورت نیاز تعویض قطعه

سنتر سرویس مرکز تعمیر همزن قملی

قطعه بانک مرکز فروش لوازم یدکی و قطعات همزن قلمی

  • قطعات لوازم خانگی
  • ۰
  • ۰

تعمیرات بخارشوی فلر نارمک

[caption id="attachment_9599" align="alignnone" width="300"]تعمیرات لوازم خانگی تعمیرات لوازم خانگی[/caption]

تعمیر بخارشور فلر در تهران به وسیله افراد متخصص و با بهره مندی از برترین متد های تعمیرات انجام می‌شود.

تعمیرگاه بخارشور فلر، خدماتی همراه با گارانتی را به مشتریان ارائه می دهد، که بعد از ثبت درخواست تعمیر از طریق پنل تعمیرات  یا تماس تلفنی، امکان دریافت مشاوره تخصصی نیز برای مشتریان امکان پذیر می‌شود.

 

راهنمای تعمیرات و عیب یابی بخارشور فلر

استفاده طولانی مدت از بخارشور فلر در برخی از مواقع به خاطر رعایت نکردن نکات ایمنی و یا نداشتن اطلاعات کافی در رابطه با استفاده صحیح از دستگاه می تواند باعث بروز مشکلات جدی در دستگاه شود که تمام این مشکلات باید به وسیله افراد متخصص رفع گردد.

دلیل گرم نشدن آب درون مخزن بخارشور فلر چیست و برای رفع مشکل چه باید کرد؟

هنگامی که آب درون بخارشور فلر گرم  نمی شود در این حالت برای رفع مشکل باید موارد زیر دقت کنید:

وجود مشکل اساسی در بخش‌های مهم مانند برد یا موتور دستگاه یکی از مهم‌ترین علت‌های گرم نشدن آب درون مخزن می باشد، که باید قطعات یاد شده تعمیر و یا تعویض گردد.

 دلیل خارج نشدن بخار از بخارشور فلر چیست و برای تعمیر چه باید کرد؟

هنگام خارج شدن بخار از بخارشور فلر، باید برای رفع مشکل به موارد زیر دقت کنید:

  • اگر آب کافی درون مخزن وجود نداشته باشد در این حالت دستگاه قادر به تولید بخار نخواهد بود، پس قبل از شروع به کار باید میزان آب موجود در مخزن را بررسی کنید.
  • وجود رسوب در دستگاه نیز می‌تواند باعث مسدود شدن نازل بخار شده و از خروج بخار جلوگیری کند.
  • هنگام روشن کردن دستگاه کمی منتظر بمانید تا آب به نقطه جوش برسد تا دستگاه بتواند بخار تولید کند.
  • همچنین سوراخ بودن، مخزن یا خرطومی و یا بسته نشدن صحیح کلاهک، می‌تواند باعث بروز نشتی در بخار شده و از خروج صحیح بخار از دستگاه جلوگیری کند.
  • به هم ریختن تنظیمات بخار نیز یکی از علت‌های خارج نشدن بخار از بخارشور می باشد.
  • بعضی از مدلهای بخارشور ها دارای قفل کودک هستند، که قبل از شروع به کار باید دستگاه را از این حالت خارج کنید.

دلیل روشن نشدن بخارشور فلر چیست و برای رفع مشکل چه باید کرد؟

هنگام روشن نشدن بخارشور فلر برای رفع مشکل باید به موارد زیر دقت کنید:

  • استفاده بلند مدت از بخارشور باعث آسیب رسیدن به سنسور ها و قطعات الکترونیکی شده و از روشن شدن دستگاه جلوگیری می‌کند.
  • همچنین نبود آب در مخزن نیز می‌تواند باعث خاموش شدن دستگاه شود.
  • یکی دیگر از دلایل روشن نشدن بخارشور فلر، نبود برق در پریز و یا وجود قطعی در سیم دستگاه می باشد.

دلیل تولید بخار کم در بخارشور فلر چیست و برای تعمیرچه باید کرد؟

هنگامی که بخارشور فلر، بخار کمی تولید می‌کند در این حالت برای رفع مشکل باید به موارد زیر دقت کنید:

وقتی که آب را در مخزن قرار می ریزید در این حالت املاح موجود در آب باعث تولید رسوب می شود که در نتیجه آن، به علت استفاده بلند مدت المنت موجود در دستگاه  ممکن است نیم سوز شده و قادر به گرم کردن آب نباشد.

دلیل مسدود شدن نازل بخارشور فلر چیست و برای رفع مشکل چه باید کرد؟

هنگام مسدود شدن نازل بخارشور فلر، باید برای تعمیر باید به موارد زیر دقت کنید:

وجود رسوب در دستگاه مهمترین علت مسدود شدن نازل بخارشور فلر می باشد، که علت آن هم استفاده کردن از آب معمولی است، در واقع با استفاده از سرکه می توانید رسوبات به وجود آمده را تمیز کنید.

 دلیل باز نشدن درب مخزن بخارشور فلر چیست و برای تعمیر چه باید کرد؟

هنگام باز نشدن درب مخزن بخارشور فلر، باید برای تعمیر باید به موارد زیر دقت کنید:

  • استفاده کردن از آب معمولی باعث می‌شود تا تمام املاح موجود در آب به مرور زمان باعث ایجاد رسوب در دستگاه شود، که این رسوبات باعث به هم جوش خوردن درب مخزن می‌شود، که در نتیجه آن درب مخزن باز نمی شود.
  • مشتریان عزیز می توانند با استفاده از آب جوشیده و مقطر از ایجاد رسوب در دستگاه جلوگیری کنید.

 دلیل تمیز نشدن بخارشور فلر چیست و برای تعمیر چه باید کرد؟

هنگامی که بخارشور فلر به صورت کامل تمیز نمی شود در این حالت برای تعمیر باید به موارد زیر دقت کنید:

  • مخزن دستگاه باید همیشه تمیز و بدون آلودگی باشد، در واقع استفاده کردن از آب جوشیده و آب مقطر می‌تواند از بروز رسوب در دستگاه جلوگیری کند.
  • استفاده کردن از یک پارچه با جنس مناسب، یکی دیگر از عوامل مهمی است که می‌تواند تمام آلودگی‌های روی سطح دستگاه را پاک کند.

دلیل بروز نشتی در بخارشور فلر چیست و برای تعمیر چه باید کرد؟

هنگامی که بخارشور فلر دچار نشتی می شود در این حالت برای تعمیر باید به موارد زیر دقت کنید:

وقتی دستگاه بخارشور دچار نشتی می شود در این حالت بخار با فشار مناسب از دستگاه خارج نمی‌شود که در این حالت باید منبع نشتی را در زیر دیگ بخار بررسی نمایید. 

اوژن سرویس مرکز تعمیرات بخارشوی فلر در نارمک

قطعه بانک مرکز فروش لوازم یدکی و قطعات بخارشوی فلر

  • قطعات لوازم خانگی