قطعه بانک مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

فروش قطعات لوازم خانگی - تعمیرات لوازم خانگی

قطعه بانک مرکز پخش قطعات لوازم خانگی

فروش قطعات لوازم خانگی - تعمیرات لوازم خانگی

فروش انواع قطعات لوازم خانگی تفال مولینکس بوش فلر میگل کارچر زیمنس پارس خزر براون روونتا و ...
تعمیرات بخارشوی دلونگی بازسازی ظروف تفلون تعمیرات بوش تعمیرات مولینکس تعمیرات تفال تعمیرات جاروبرقی و ...
02144269640
تهران - فلکه اول صادقیه - ظلع جنوب غربی - مرکز خرید پردیس - طبقه اول واحد 11

۲۴ مطلب در فروردين ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تعمیر مایکروفر نارمک

[caption id="attachment_9599" align="alignnone" width="300"]تعمیرات لوازم خانگی تعمیرات لوازم خانگی[/caption]

اوژن سرویس به واسطه ۲۰ سال سابقه و داشتن تعمیرکاران متخصص و مجرب خود بیش از ۹۵% خدمات تعمیر مایکروفر و سولاردام را در منزل مشتریان ارائه میکند ، از جمله خدمات رایج ماکروفر ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد .

  1. تعویض لامپ اشعه : مگنترون یا همان لامپ اشعه از جمله قطعاتی است که بعد از ۸ تا ۱۰ سال دچار خرابی میشود ، این قطعه ۱۰۰% در منزل مشتریان تعویض میشود مگر در موارد نادر و خاص
  2. تعویض ترانس های ولتاژ : ترانس های ولتاژ به ندرت معیوب یا دچار خرابی میشود اما یکی از قطعات مهم و کاربردی در مایکروفر میباشد که خرابی آن باعث کار نکردن مایکروفر میشود این قطعه نیز ۱۰۰% در منزل تعویض یا تعمیر میشود .
  3. تعویض میکروسویچ ها : زبانه درب و میکروسویچ ها کارایی بسیار مهمی در مایکروفر دارند ، معیوب بودن این قطعات باعث از کار افتادن کامل مایکروفر میشود این قطعات نیز ۱۰۰% در منزل تعمیر میشوند .
  4. تعویض لامپ روشنایی : این قطعه تا زمانی که کاملا از کار نیافتد نیازی به تعویض ندارد ، اگر روشنایی لامپکم شده است با تمیز کردن مایکروفر مشکل برطرف میشود ، تعویض لامپ روشنایی نیز ۱۰۰% در محل انجام میشود .
  5. تعویض کاغذ میکا : این قطعه بعنوان یک فیلتر و محافظ برای لامپ اشعه استفاده میشود ، پیشنهاد میشود برای سلامت دستگاه هر ۱۲ ماه یکبار فیلتر اشعه را تعویض کنید ، تعویض فیلتر اشعه و سرویس ماکروفر نیز ۱۰۰% در منزل انجام میشود .
  6. تعویض کلید های تک سویچ برد الکترونیکی : ما به عنوان مرکز تخصصی تعمیرات مایکروفر در تهران مفتخر به ارائه خدمات تعمیر کلیدهای تک سویچ برد الکترونیکی اصلی در محل میباشیم و تنها تعمیرگاه مایکروفر هستیم که این خدمات را نیز در منزل به مشتریان ارائه میکنیم .
  7. تعویض و تعمیر خازن دیود و فیوز های ولتاژ : برق مصرفی ترانس و مگنترون توسط این سه قطعه تامین میشود ، خرابی هر کدام از این قطعات میتواند باعث اختلال در عملکرد wave ماکروفر شود این خدمات نیز در محل به مشتریان ارائه میشود .
  8. تعمیر و تعویض فن ماکروفر : فن های خنک کننده و فن های گردش برنامه کانوکشن و گریل ممکن است پس از مدتی دچار نقص و صدای زیاد شوند ، تعمیرات فن نیز ۱۰۰% در منزل انجام میشود .
  9. تعمیر و تعویض موتور گردان کف : نچرخیدن سینی و گرم نشدن کامل غذا در بیش از ۹۰% مواقع به علت خرابی موتور گردان که در کف مایکروفر تعبیه شده است میباشد ، خدمات رفع و تعمیر این مشکل نیز ۱۰۰% در منزل به مشتریان ارائه میشود . .

سنتر سرویس مرکز تعمیر مایکروفر و قطعه بانک مرکز فروش لوازم یدکی و قطعات مایکروفر در تهران

  • قطعات لوازم خانگی
  • ۰
  • ۰

جاروبرقی سطلی سازه البرز مدل M_103

[caption id="attachment_9599" align="alignnone" width="300"]تعمیرات لوازم خانگی تعمیرات لوازم خانگی[/caption]

محصولی که مشاهده میکنید پر فروشترین جارو برقی خانگی شرکت البرز است. شرکتی که با سی سال سابقه نامی آشنا در تولید جارو برقی های نیمه صنعتی و صنعتی محسوب میشود و اکنون جدید ترین محصول این شرکت کیفیت و مقاومت جارو های صنعتی را در بخش خانگی به نمایش گذاشته است. بدنه ضد خش این جارو از جنس ABS ساخته شده است که عمر بالای آن را تضمین میکند علاوه بر اینها درمقابل جریانات برق عایق و ایمنی کامل را برای مصرف کننده تضمین میکند. خرطومی 180 سانتی متری آن با دو لوله پلاستیکی به برس خاک چرخدار (پارویی) متصل میشود. این پارویی با پدالی که دارد برای سطوح مختلف قابل تنظیم است. اما مهمترین ویژگی این جاروبرقی موتور قدرتمند مکنده با 1400 وات توان واقعی است که حتی ذره ای از گرد و خاک را نیز به جا نمی گذارد و همه این توان با صدای استاندارد ( معادل 75-80 db) قابل استفاده است. این جارو علاوه بر کیسه دائمی که از بهترین نوع انتخاب شده است تا از نفوذ گرد و غبار به داخل سیستم جلوگیری کند
قابلیت استفاده از کیسه های یکبار مصرف را نیز دارد. طول سیم جارو 5 متر است و با انعطاف فوق العاده به شما یک شعاع عملکرد بالا میدهد و میتوانید فضای 10 متر دور جارو را بدون عوض کردن جای پریز جارو کنید. علاوه بر اینها این جارو تنها 5 کیلوگرم وزن دارد و جا به جا کردن آن را بسیار ساده میکند. ابعاد این محصول 38x38x50 خواهد بود که امکان قرار دادن آن در کمد های دیواری را محیا میکند.چرخ های جارو با قابلیت چرخش 360 درجه روی هر نوع موکت و فرش و ... حرکتی نرم و منعطف را فراهم میکند. همچنین جارو دارای سیستم دمش و فتوزن است که با نصب پیستوله پلاستیکی موجود در بازار میتوانید به راحتی از این دستگاه برای رنگ کاری ، سم پاشی و ... استفاده کنید. همه این ویژگی ها با قیمتی بسیار مناسب در اختیار خریداران قرار گرفته است.محصول دارای استاندارد ایمنی است. این قیمت و کیفیت تنها از عهده محصولی برمیاید که فرزند خلف جارو های خانگی محسوب میشود. اگر گارانتی بسیار معتبر و خدمات پس از فروش این شرکت را بر مزایای گفته شده اضافه کنید دیگر هیچ تردیدی برای خرید این محصول با کیفیت نخواهید داشت..
 

سایر توضیحات

چرخ های ۳۶۰ درجه- فریم ضد خش- بدنه مقاوم - خرطومی۱۸۰ سانتی متری- ۵ متر طول سیم برق- ۱۶۰۰ وات قدرت واقعی- سری درز گیر و پارویی پدالی- لوله پلاستیکی جفتی باکیفیت-کوبلینگ خانگی-بست های پلاستیکی با کیفیت

محدوده میزان صدا

۷۵-۸۰ دسی بل

محدوده توان مصرفی

۱۲۰۱ تا ۱۶۰۰ وات

نوع جارو برقی

سطلی

ابعاد

۳۸x۳۸x۵۰ سانتی‌متر

شعاع عملکرد

۱۰

گنجایش مخزن جارو برقی

۵ لیتر

طول کابل برق

۵ متر

توضیحات پاکت جارو برقی

کیسه دائمی

قدرت موتور

۱۶۰۰ وات

میزان صدا

۷۵ db

اقلام همراه محصول

لوله خرطومی ۱.۸ متری- کیسه دائمی- پارویی پدالی-سری درز گیر- دو عدد لوله پلاستیکی- کوبلینگ خانگی

وزن

۵۰۰۰ گرم

سنتر سرویس مرکز تعمیرات جاروبرقی و قطعه بانک بورس فروش لوازم یدکی جاروبرقی سطلی سازه البرز

  • قطعات لوازم خانگی
  • ۰
  • ۰

علت چشمک زدن چراغ فیلتر یخچال بوش

چراغ فیلتر یخچال بوش یکی از بخش هایی است که زمان تعویض فیلتر آب یخچال را نشان می دهد. با گذشت زمان، فیلترهای آب در از بین بردن آلاینده ها از آب کارایی خود را از دست خواهند داد که می تواند منجر به کاهش کیفیت و طعم آب شود. چراغ فیلتر معمولاً روی صفحه کنترل یخچال بوش قرار دارد و زمانی که زمان تعویض فیلتر، به عنوان یک علامت هشدار ظاهر می شود. با تعویض فیلتر آب می توانید اطمینان حاصل کنید که یخچال شما همچنان آب تمیز و تازه را ارائه می دهد.

اگر شما نیز با مشکل روشن شدن چراغ فیلتر مواجه شده و به دنبال بررسی علت چشمک زدن چراغ فیلتر یخچال بوش و رفع آن هستید، در این مقاله همراه ما باشید.

 

چراغ فیلتر یخچال ساید بوش نشانگر چیست؟

آلارم فیلتر یخچال بوش نشانگری است که زمان تعویض فیلتر آب یخچال بوش را به شما اطلاع می دهد. این چراغ معمولاً به عنوان یک علامت هشدار در صفحه کنترل یخچال ظاهر می شود. هنگامی که چراغ فیلتر روشن می شود، به این معنی است که فیلتر فعلی آب برای مدت معینی مورد استفاده قرار گرفته است و نیاز به تعویض دارد. زمان دقیق ظاهر شدن این آلارم بسته به مدل یخچال بوش و دفعات استفاده از آب متفاوت است. تعویض فیلتر یخچال ساید بوش هنگام چشمک زدن چراغ فیلتر بسیار مهم است. با این کار اطمینان حاصل می شود که یخچال بوش شما همچنان آب تمیز و تازه را ارائه می دهد.

علت چشمک زدن چراغ فیلتر یخچال بوش چیست؟

اگر چراغ فیلتر یخچال بوش به جای اینکه به طور پیوسته روشن بماند، چشمک می زند، ممکن است نشان دهنده وجود مشکل در فیلتر آب یا سیستم نشانگر فیلتر باشد. در این بخش به بررسی دلایلی خواهیم پرداخت که چرا چراغ فیلتر یخچال بوش چشمک میزند:

  • فیلتر به درستی نصب نشده است: اگر فیلتر آب به درستی نصب نشده باشد یا به طور کامل در محفظه خود قرار نگیرد، ممکن است چراغ فیلتر چشمک بزند. در این حالت، فیلتر را بردارید و دوباره آن را نصب کنید و مطمئن شوید که به درستی در جای خود قرار گرفته و قفل شده است.
  • فیلتر مسدود شده است: اگر فیلتر آب مسدود شده باشد، ممکن است چراغ فیلتر چشمک بزند. اگر فیلتر برای مدت طولانی استفاده شده باشد یا اگر منبع آب یخچال تمیز نباشد، ممکن است این اتفاق بیفتد. برای حل این مشکل فیلتر جدید را جایگزین کنید.
  • سیستم نشانگر فیلتر خراب است: اگر سیستم نشانگر فیلتر خراب باشد، چراغ فیلتر ممکن است چشمک بزند. حتی اگر فیلتر جدید باشد یا به درستی نصب شده باشد. در این مورد، برای راهنمایی بهتر است از یک تکنسین متخصص کمک بگیرید.

چگونه مشکل آلارم فیلتر یخچال بوش را رفع کنیم؟

اگر با آلارم فیلتر یخچال بوش مشکل دارید، می‌ توانید از چند راهکار برای رفع آن استفاده نمایید:

  • ریست کردن فیلتر یخچال بوش: با فشار دادن و نگه داشتن دکمه “Reset Filter” روی کنترل پنل یخچال به مدت 3 ثانیه، می توانید نشانگر فیلتر را مجددا تنظیم کنید.
  • فیلتر آب را تعویض کنید: اگر ریست فیلتر مشکل را حل نکرد، ممکن است زمان تعویض فیلتر آب رسیده باشد که باید آن را تعویض کنید.
  • نصب فیلتر را بررسی کنید: مطمئن شوید که فیلتر آب به درستی نصب شده و کاملاً در محفظه خود قرار گرفته است. اگر فیلتر به درستی نصب نشود، ممکن است هشدار فیلتر را فعال کند.
  • اگر این مراحل را امتحان کرده اید و هشدار فیلتر همچنان خاموش نمی شود، می توانید دفترچه راهنمای یخچال فریزر بوش خود را بررسی کنید.

 

نتیجه گیری از دلیل روشن شدن چراغ فیلتر یخچال بوش

همانطور که در این مقاله اشاره کردیم، علت چشمک زدن چراغ فیلتر یخچال بوش نشان دهنده این است که فیلتر آب یخچال باید تعویض شود. با گذشت زمان تاثیر فیلتر در از بین بردن آلاینده ها کمتر خواهد شد که می تواند بر کیفیت و طعم آب تأثیر بگذارد. هنگامی که چراغ فیلتر روشن می شود، به این معنی است که عمر مفید فیلتر به پایان رسیده است و باید برای اطمینان از تمیز بودن و آشامیدن آب یخچال، تعویض شود. در برخی موارد، چراغ فیلتر ممکن است چشمک بزند یا ممکن است مشکلاتی در مورد هشدار فیلتر وجود داشته باشد. در این شرایط می توان با ریست یا تعویض فیلتر مشکل را برطرف کرد. همواره میتوانید قطعات یخچال بوش را از بوش ساپورت تهیه کنید.

  • قطعات لوازم خانگی
  • ۰
  • ۰

قطعات لباسشویی بوش شاهین شهر

تامین کننده قطعات بوش

تامین کننده قطعات بوش

قطعات لباسشویی بوش را از ما بخواهید.

لباسشویی بوش شرکت آلمانی بوش یکی از تولیدکنندگان برتر تولید لوازم خانگی از جمله ماشین لباسشویی بوش است. این برند را می‌توان یکی از نام‌های پرآوازه در جهان برشمرد که به دلیل کیفیت بالای محصولاتش چنین رتبه ای دارد. در واقع رتبه انرژی این ماشین +++A است و صفحه نمایش دارد. این ماشین لباسشویی دارای برنامه های شست و شوی بی سرو صدا، کاهش مصرف آب و انرژی و کاهش مدت زمان شست و شو است.

لوازم جانبی لباسشویی بوش را از ما بخواهید.

معرفی شاهین شهر

شاهین‌شهر مرکز شهرستان شاهین‌شهر و میمه از توابع استان اصفهان است که در ۲۰ اِلا ۱۶ کیلومتری شهر اصفهان قرار دارد.این شهر فاصله نزدیکی تا مراکز بزرگ صنعتی ازجمله پالایشگاه، نیروگاه، پتروشیمی، صنایع نظامی، صنایع لبنی پگاه، صنایع شیمیایی ایران، دارد. این شهر ابتدا توسط ارامنه مهاجر و مستشاران آمریکایی ساخته شد و بعد از انقلاب ۱۳۵۷ توسط سایر مهاجرین ایرانی گسترش یافت [۱] [۲] ساکنین قدیمی این شهر خانواده های مستشاران آمریکایی بودند که در صنایع هسا مشغول کار بودند‌. [۳] [۴] [۵]

تاریخچه

این شهر محل سکونت خانواده ارتش ایران و ارتش آمریکا بوده‌است. دلیل این محل سکونت، ساخت هسا و فعالیت بل هلیکوپتر بوده‌است. این شهر در اواخر زمان پهلوی اول از کاربری مسکونی به مزرعه محی آباد شهرت داشته و دارای کاربری کشاورزی بوده و یکی از مزارع تحت مالکیت آقا محمد خان برومند، از خوانین منطقه تاریخی گز بُرخوار بوده و توسط عبدالغفارخان برومند ساخته شده‌است. شاهین شهر را می‌توان اولین شهر جدید و مدرن و از پیش طراحی شده در ایران نامید که در۱۶ اِلا ۲۰کیلومتری شمال شهر اصفهان و میان آزادراه معلم و بزرگراه آزادگان و حد فاصل منطقه بختیاردشت و امیرآباد که از دو جهت جاده اصفهان را به تهران متصل می‌کند، واقع شده‌است. به علت اینکه نقشه آن به صورت یک شاهین بود، شاهین شهر نامیده شد.[۳]

  • قطعات لوازم خانگی
  • ۰
  • ۰

قطعات تاکنو گاز

قطعات تاکنو گاز

قطعات تاکنو گاز / قطعه بانک

فروش قطعات لوازم خانگی در کل ایران توسط قطعه بانک

بسته بندی محصولات رایگان می باشد.  این دسته شامل موارد محدودی از قطعات لوازم خانگی می باشد که به دلایل مختلف در دسته بندی مجزا قرار نگرفته اند.

این قطعات شامل لوازم یدکی جاروبرقی بخارشوی ، ماکروفر، پلوپز ، سشوار ، سرخ کن ،  ساندویج ساز ، قطعات دریل شارژی ، لوازم یدکی پنکه ، لوازم یدکی بخارسرد ، لوازم یدکی هود و … می باشد.

قطعات دستگاه های دیگر شامل: لوازم یدکی دریل شارژی ، لوازم یدکی ساندویچ ساز ، لوازم یدکی پنکه ، لوازم یدکی بخور سرد ، لوازم یدکی هود و …

تاکنو گاز

تاکنو گاز با بیش از 30 سال سابقه تخصصی تولید اجاق گاز جایگاه ویژه ای در کنار برترین برند ها برای خود رقم زده است. تاکنو گاز ابتدای فعالیت خود فقط با تولید محصول گاز مبله شروع به کار کرده ، اما امروزه گاز صفحه ای، هود، سینک، فر توکار و اجاق گاز های دو فر و چهار فر، 5 شعله و 7 شعله را نیز در سبد محصولات خود دارد.

  • قطعات لوازم خانگی
  • ۰
  • ۰

10 بهترین اتو بخار برای خرید در سال 2023

[caption id="attachment_16890" align="alignnone" width="256"]فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خانگی فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خانگی[/caption]

به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط، بدون هیچ هزینه اضافی برای شما، درآمد کسب می کنم.

بهترین اتوهای بخار در سال 2023 کدامند؟

 

آیا هوس کرده اید که ظاهر خشک و تمیز را از خانه خود داشته باشید؟

اگر چنین است، در جای مناسبی هستید زیرا ما در حال بررسی بهترین اتوهای بخار موجود در سال 2023 هستیم که به لباس شما جلوه ای بدون چروک و شفاف می بخشد.

در واقع، بخارپزهای پوشاک و ماشین‌های پرس رول نیز می‌توانند این کار را انجام دهند. اما وزن اتو با بخار موجود ظاهری صاف و در عین حال شفاف به لباس شما می دهد.  

اتو کردن کاری است که همه آن را دوست ندارند زیرا زمانی که نتوانید چین و چروک ها را از بین ببرید یا چین و چروک های مورد نظر خود را به دست آورید، می تواند زمان بر و آزاردهنده باشد.

انتخاب بهترین اتو بخار برای شما به شما کمک می کند کنترل را در دست بگیرید و زندگی خود را در دراز مدت آسان تر کنید.

اطمینان حاصل کنید که عملکردهای صحیحی را دارید که برای اتوکشی کمتر به آن نیاز دارید.

به همین دلیل است که من اینجا هستم و سعی می کنم کار را برای همه آسان کنم!

برخی از مدل‌های برتر اتو بخار از تمام اتوهای سنتی دیگر پیشی گرفته‌اند و این مدل‌ها در حال حاضر به فناوری مدرن مجهز شده‌اند که نه تنها کنترل فوق‌العاده‌ای بر فرآیند اتو به شما می‌دهد و به جلوگیری از سوختن کمک می‌کند.

4 بررسی برتر اتو بخار

رتبه تولید - محصول امتیاز بررسی    
1. Rowenta DW5080 95%    
2. Sunbeam Steam Master 92%    
3. Maytag M400 90%    
4. Steamfast SF-717 Mini 87%    

انتخاب بهترین اتو بخار اگر دانش کمی دارید یا اصلاً ندارید می تواند برای شما چالش برانگیز باشد، اما نگران نباشید، ما مثل همیشه پشت شما هستیم.

عدم انتخاب اتو بهتر از انتخاب اتوی بی کیفیت است!

 

در اینجا لیستی از بهترین اتوهایی است که می توانید در سال 2023 بخرید.

یک اتوی خوب بیش از 5 سال دوام خواهد آورد، بنابراین مطمئناً ارزش سرمایه گذاری دارد.

 

10 بهترین اتو بخار

10. اتوی سبک کوسه GI468 - بهترین اتوهای بخار 2021 با فیلتر
  • شارک GI468 آهن سبک - 75%
     
75%
 

آهن سبک کوسه GI468.

 

در حالی که به بهترین اتو بخاری که می توانید در سال 2021 خریداری کنید فکر می کنید، نمی توانید اتو شارک GI468 را از لیست خارج کنید زیرا دارای ویژگی های پیشرفته فوق العاده ای است.

 

 

فیلتر حرفه ای ضد کلسیم با جلوگیری از مسدود شدن سوراخ ها باعث افزایش طول عمر می شود.

 

 

بنابراین، در مجموع، این شارک GI468 یکی از اتوهای بخار ممتاز و دارای بهترین امتیاز برای بسیاری از نیازها است.

 

 

امکانات:

 

 

کفی استیل ضد زنگ

 

 

Shark GI468 یکی از بهترین ها با قیمت مناسب است زیرا کفی فوق العاده ای از فولاد ضد زنگ را در چنین محدوده قیمتی ارائه می دهد.

 

 

کفی 8.5 اینچی گرما را به طور یکنواخت روی لباس پخش می‌کند و اطمینان می‌دهد که هیچ چروکی از آن باقی نمی‌ماند.

 

 

توزیع یکنواخت گرما در زمان شما صرفه جویی می کند و فرآیند آهن را سخت تر می کند.

 

 

نتایج ثابت

 

 

Shark GI یک سیستم کنترل دما هوشمند دارد که نه تنها نتایج ثابتی به شما می دهد، بلکه فرآیند آهن را بدون زحمت مدیریت می کند.

 

 

می‌توانید دما/گرمای کفی را در Shark GI468 سفارشی کنید، و اطمینان حاصل کنید که هر نوع الیاف یک اتو صاف خواهد بود.

 

 

طراحی سبک وزن

 

 

یکی دیگر از دلایلی که باید این اتو بخار را در دست بگیرید، وزن سبک آن است.

 

 

شما نمی خواهید اتو را در دست بگیرید و فوراً بزرگ به نظر می رسد.

 

 

بخاردهی عمودی چشمگیر را به آن اضافه کنید و اتوی خوبی برای خود دارید.

 

 

 

طرفداران

  • کنترل هوشمند دما
  • ساخت و ساز سبک
  • بخار خودکار چند منظوره

منفی

  • بدون ویژگی خاموش شدن خودکار دقیق (چرخش کردن شماره گیری کار می کند)
9. Rowenta DW6080 Eco-Intelligence Steam Iron - بهترین اتو بخار کم مصرف
  • Rowenta DW6080 Eco-Intelligence Steam Iron - 78%
     
78%

 

 

Rowenta شما را با Rowenta Eco DW6080 که بدون شک بهترین و پیشرفته ترین اتوی کم مصرف در بازار است، پوشش داده است.

 

 

کفی بدون خط و خش و طراحی سه بعدی همه چیز را ساده اما بسیار موثر نگه می دارد.

 

 

یکی از ویژگی‌های قابل توجه برای مدل DW6080، 400 سوراخ آن است که برای متعادل کردن آزاد شدن بخار روی پارچه کامل طراحی شده است.

 

 

امکانات:

 

 

فولاد ضد زنگ

 

 

وقتی صحبت از بهره وری انرژی به میان می آید، فاکتورهای زیادی وجود دارد که مهم هستند.

 

 

یکی از این ویژگی های قابل توجه ساخت فولاد ضد زنگ با کفی صاف در پایین است که گرما را پخش می کند و مصرف برق را در پاک کردن چین و چروک ها کاهش می دهد.

 

 

سه تنظیمات دستی

 

 

در مرحله بعد، ما تنظیمات دستی را برای افزایش گرما داریم تا حتی سرسخت ترین چین و چروک هایی را که با آن مواجه می شوید پاک کنید.

 

 

علاوه بر این، این روونتا همچنین دارای حالت صرفه جویی در انرژی است که 25 درصد انرژی کمتری نسبت به سایر اتوهای معمولی مصرف می کند.

 

 

 

سیستم ضد کلسیم

 

 

این اتو بخار هوشمند دارای فناوری ضد کلسیم است که به شما امکان می دهد حتی از آب لوله کشی برای تولید بخار بدون حتی جمع آوری رسوب استفاده کنید.

امن و امان

آیا شما هم مثل من هستید و می توانید کمی فراموشکار باشید؟

شما نگران فراموش کردن خاموش کردن اتو با یک گزینه خاموش خودکار داخلی نخواهید بود که در صورت عدم مراقبت به مدت 30 ثانیه اتو را خاموش می کند.

 

طرفداران

  • گزینه خاموش شدن 3 طرفه
  • سیستم گرمایش 1700 وات قدرتمند
  • حالت سازگار با محیط زیست (25٪ انرژی کمتر مصرف می کند)

منفی

  • دکمه تنظیم بخار زیاد ناهموار نیست
8. Black+ Decker Easy Steam Iron- بهترین اتو بخار ارزان قیمت
  • اتو بخار آسان بلک اند دکر - 84%
     
84%

 

 

آیا هنوز در این فکر هستید که بهترین اتو بخار برای شما کدام است؟

 

 

بیشتر از Black+Decker Easy Steam Iron نگاه نکنید!

 

 

Yoi نمی تواند با محصول Black+Decker اشتباه کند.

 

 

این اتوی بلک اند دکر دارای فناوری پیشرفته SmartSense است که لباس‌های شفاف و صاف را بدون هیچ چروکی تضمین می‌کند.

 

 

امکانات:

 

 

گزینه خاموش شدن خودکار

 

 

اتو بخار اگر مراقب نباشید می تواند تجارت خطرناکی باشد زیرا آنها مخزن آب و سیم برق در کنار هم دارند!

 

 

اکنون نیازی به نگرانی نیست، با استفاده از اتو بخار آسان بلک + دکر به عنوان گزینه خاموش شدن خودکار، هر گونه اتفاق ناگوار را متوقف می کند.

 

 

دارای حسگرهای حرکتی است که اگر اتو را در موقعیتی غیرعادی قرار دهید که مخزن آب مستعد نشتی است. اتو به صورت خودکار خاموش می شود.

 

 

مکانیسم ضد چکه

 

 

Black+Decker دارای پیشرفته ترین مکانیسم ضد چکه است که سطح آب مخزن را در موقعیتی که کمتر مستعد نشتی است حفظ می کند. دمای مناسب برای تبدیل بخار به گرما را می توان بدون استفاده از توان 1200 وات و 120 ولت به دست آورد.

 

 

کفی نچسب

 

 

کفی نچسب تا انتهای توده لباس های شسته شده شما صاف می شود.

 

 

دیگر لازم نیست از کفی چسبناک شکایت کنید، به خصوص روی پارچه هایی که اتو نمی تواند به راحتی سر بخورد.

 

 

این تنها یکی از دلایل متعددی است که چرا Black+Decker یک انتخاب دوست داشتنی برای عموم است.

 

 

تکنولوژی ضد چکه

 

 

مکانیزم ضد چکه مانع از چکیدن و ریختن آب می شود تا تجربه اتو ایمن تری داشته باشید.

 

 

کفی نچسب TrueGlide همراه با درب ضد چکه، ترکیبی برنده برای فشار دادن یا اتو کردن انواع لباس ها ایجاد می کند.

 

طرفداران

  • اسپری مه پاش
  • مکانیزم ضد چکه
  • فناوری بخار هوشمند

منفی

  • مخزن آب ساختمانی کم درجه است.
7. اتو بخار Rowenta DW9280 - بهترین اتو بخار با قدرت
  • اتو بخار Rowenta DW9280 - 85%
     
85%

 

 

یکی از ویژگی های منحصر به فرد و استثنایی که باعث شده Rowenta DW9280 در رده برترین اتوهای 2021 قرار گیرد، انفجارهای برق منحصر به فرد است.

 

 

فوران قدرتمند بخار (210G) سخت ترین و زشت ترین چین و چروک ها را از بین می برد و چین های واضحی را که ممکن است به دنبال آن هستید ایجاد کند.

 

 

امکانات:

 

 

مطبوعات قدرتمند

 

 

برای فشار دادن لباس به اتو نیاز دارد تا مقداری وزن در پشت آن و تعادل بخار خوب باشد.

 

 

Rowenta DW9280 هر دو را دارد و مشکلی برای از بین بردن چین و چروک و شاداب کردن لباس شما ندارد.

 

 

Rowenta DW920 می تواند هر نوع لباسی از جمله پتوها و پرده های ضخیم را اتو یا فشار دهد.

 

 

طول سیم برق 2.5 متر است که کار را آسان تر می کند

 

 

انفجار بخار

 

 

انفجارهای بخار قدرتمند 210G اینجا هستند تا کار پرس را صاف کنند.

 

 

Rowenta ادعا می کند که 30٪ ظرفیت بخار بیشتری نسبت به رقبای خود دارد و این نیز بدون پمپ است.

 

 

این بدان معناست که هنگام انجام کار اتو در مصرف برق صرفه جویی خواهید کرد.

 

 

علاوه بر این، پس از اتمام اتو کردن، به سادگی کفی را با یک پارچه پاک کنید.

 

 

سوراخ های بخار بیشتر

 

 

بیش از 400 سوراخ بخار در اینجا وجود دارد تا بخار را به روشی کاملا متعادل توزیع کند.

 

 

توزیع یکنواخت بخار برای از بین بردن چالش برانگیزترین چین و چروک ها و اطمینان از سر خوردن صاف روی هر نوع پارچه ای ضروری است.

 

طرفداران

  • نشانگر آماده بودن LCD
  • ایمنی خودکار 3 طرفه
  • کفی ضد کلسیم

منفی

  • آهن نسبتا سنگین
6. Black + Decker D3030 Allure Steam Iron - بهترین اتوی لباس برای پول
  • بلک اند دکر D3030 Allure Steam Iron - 86%
     
86%

 

 

هیچ کس نمی خواهد پول خود را که به سختی به دست آورده است هدر دهد، اینطور نیست؟

 

 

وقتی بلک + دکر D3030 را با کفی فوق‌العاده از جنس استیل ضد زنگ و ساختار بادوام انتخاب می‌کنید، نگران نباشید.

 

 

امکانات:

 

 

فناوری بخار دینامیک

 

 

همانطور که بلک اند دکر ادعا می کند، اتو بخار D3030 دارای فناوری بخار پویا است که 30 درصد بیشتر از بقیه رقبای خود بخار تولید می کند.

 

 

بنابراین لباس های ترد تضمین شده و چروک های تیز دیگر رویا نیستند.

 

 

کفی ناهموار

 

 

اتو بخار بلک اند دکر همیشه جزو برترین اتوهایی هستند که می توانید بخرید، و دلایل زیادی برای این کار وجود دارد!

 

 

یکی از این دلایل شامل کفی ناهموار است که تمایل دارد به راحتی روی لباس یا هر نوع پارچه ای سر بخورد.

 

 

سیستم تمیز کردن خودکار

 

 

همچنین در مدل D3030 سیستم تمیز کردن خودکار وجود دارد که فرآیند تمیز کردن را ساده می کند.

 

 

برای تمیز کردن رسوبات معدنی ناشی از آب لوله کشی، نیازی به پاک کردن با قدرت نیست.

 

 

کنترل بخار متغیر

 

 

برای شما خبری نیست که هر پارچه ای متفاوت است، که همیشه باید اتو را در دماهای مختلف گرم کنید.

 

 

بنابراین، کنترل بخار متغیر به شما این امکان را می دهد که تنظیمات را با توجه به نوع پارچه ای که اتو می کنید، تنظیم کنید.

 

 

ترموستات پس از اینکه برای چند دقیقه آن را بدون مراقبت رها کردید، کفی را خاموش می کند.

 

طرفداران

  • قابلیت خاموش شدن خودکار
  • 30 درصد بخار بیشتر
  • کنترل دمای متغیر

منفی

  • مخزن آب قابل مشاهده نیست
5. اتو بخار 1800 وات PurSteam - بهترین اتو بخار با صفحه نمایش LCD دیجیتال
  • اتو بخار 1800 وات PurSteam - 86%
     
86%

 

 

در فهرست من از اتوهای بخار با رتبه برتر برای پذیرایی از خود در سال 2021، اتو 1800 واتی PureSteam ممکن است یکی از مارک های کمتر شناخته شده باشد، اما اجازه ندهید که شما را ناامید کند.

 

 

PurSteam نه تنها یک اتوی فوق العاده قدرتمند است، بلکه PurSteam با طراحی LCD دیجیتالی نیز عرضه می شود تا واقعاً از بقیه متمایز شود.

 

 

امکانات:

 

 

سریع و موثر

 

 

یکی از ویژگی های برتر اتو PurSteam نتایج سریع و موثر آن است.

 

 

قدرت بخار دهی بی نظیری دارد که به شما کمک می کند حتی سخت ترین چروک ها و چروک های لباس خود را از بین ببرید و PurSteam این کار را برای سال های آینده انجام خواهد داد!

 

 

 

طراحی طولانی مدت

 

 

کفی Pursteam از مواد فولادی ضد زنگ استفاده کرده است که ساختاری ناهموار می دهد.

 

 

کفی آن کاملاً بدون خط و خش است و به اندازه کافی بادوام است تا سال ها برای شما دوام بیاورد.

 

 

And a significant bonus is how easy the iron is to keep clean!

 

 

Large LCD Display

 

 

Now we come to the large LCD with 11 preset settings available.

 

 

You can select the fabric and cloth type, and then the iron will set the correct temperature accordingly.

 

 

Smart Features

 

 

Some additional features that have made the PureSteam 1800W steam iron stand out for me from the rest is its self-cleaning function, the anti-drip system, a 3-way auto shut-off system, and all round impressive durable build.

 

Pros

  • Large LCD
  • Vertical steam option
  • 11-preset settings
  • Fast wrinkle removing

Cons

  • Customers complain about the frequent beep
4. Steamfast SF-717 Mini Steam Iron- Best Steam Iron with Dual Voltage
  • Steamfast SF-717 Mini Steam Iron - 87%
     
87%

 

 

یکی از ویژگی های قابل توجه این مینی اتو Steamfast SF-717 زمان گرم شدن سریع است که مخزن آب را تنها در 5 ثانیه گرم می کند.

 

 

علاوه بر این، کنترل بخار 1 لمسی و سه تنظیمات دما به شما کمک می کند تا هر فیبر یا پارچه ای را در کمترین زمان فشار دهید.

 

 

مجهز به موتور 420 وات، چروک ها با اتو Steamfast SF-717 شانسی ندارند.

 

 

امکانات:

 

 

زمان گرمایش سریع

 

 

Steamfast سرعت گرمایش فوق‌العاده‌ای دارد که برای پاک کردن چین و چروک‌ها و به دست آوردن لباس‌های ترد در کوتاه‌مدت، هیچ سنگی روی آن باقی نمی‌گذارد.

 

 

دارای مخزن آب 1.4 اونسی است که قادر است چندین لباس را همزمان اتو کند و با گرم شدن سریعتر، تنها 5 ثانیه طول می کشد تا آب به بخار تبدیل شود.

 

 

سعی کنید مخزن آب را تا حدود 1.1 اونس پر کنید تا بهترین عملکرد را داشته باشید.

 

 

ایده آل برای مطبوعات

 

 

Steamfast SF-717 یک دستگاه پرس اتوی قدرتمند است که لباس‌های ترد و بدون چروک را تضمین می‌کند و نسبت به رقبای خود در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کند.

 

 

قدرت 420 وات برای از بین بردن چین و چروک هر پارچه یا پارچه ای کافی است.

 

 

ولتاژ دوگانه

 

 

دلیل شهرت Steamfast SF717 راحتی دوگانه ولتاژ است.

 

 

شما می توانید به صورت دستی بین 110 تا 240 ولت را به راحتی انتخاب کنید، که به یک روش ایمن و راحت برای انجام شمع اتو کمک می کند.

 

طرفداران

  • لباس ها را ضدعفونی کنید
  • طناب به طول 7.5 فوت
  • راحتی دو ولتاژ
  • 2 سال گارانتی بدون دردسر

منفی

  • بدون قابلیت خاموش شدن خودکار برای ایمنی
3. اتو بخار Maytag M400 – بهترین اتو بخار با حرارت سرعت
  • اتو بخار Maytag M400 - 90%
     
90%

 

یکی از ویژگی های قابل توجهی که باعث می شود Maytag در لیست بهترین اتوهای ما قرار بگیرد، فناوری Speed ​​Heat است.

 

 

اکنون می دانید که باید 5 دقیقه صبر کنید تا اتو گرم شود و بی فایده جلوی اتوی خود بایستید و منتظر بمانید تا گرمای مورد نظر را به دست آورد.

 

 

M400 همچنین دارای یک گزینه بخار عمودی چشمگیر و ترموستات دقیق است که بسیار مفید خواهد بود.

 

 

امکانات:

 

 

فناوری حرارت سرعت

 

 

Maytag با مدل M400 به کاربرانی که کار اتو را سخت می‌دانند گوش داد!

 

 

در اینجا فناوری حرارت سرعت وجود دارد که M400 را در کمتر از یک دقیقه سریعتر از اکثر رقبای M400 گرم می کند.

 

 

این فقط با گرما نیست، بلکه تولید بخار نیز سریع و بهینه است و غبار بخار را تنها در 3 ثانیه بازسازی می کند.

 

 

چروک ها را بخار کنید

 

 

وقتی صحبت از اتو می شود، همیشه خوب است که عملکردهای دوگانه داشته باشید و Maytag M400 دارای گزینه بخار عمودی فوق العاده ای است که به شما کمک می کند لباس را فشار داده و تمام این چروک ها را از بین ببرید.

 

 

لمس نرم ارگونومیک کاربر را قادر می‌سازد تا هر نوع لباسی را اتو کند، اعم از لباس‌های باربی یا لباس‌های نخی روزمره، همه چیز با اتو Maytag بسیار آسان‌تر می‌شود.

 

 

ترموستات

 

 

شما نمی توانید هر نوع لباس یا پارچه ای را در یک دمای یکسان اتو کنید.

 

 

کتانی، پنبه، ابریشم، پشم و نایلون به گرمای متفاوتی نیاز دارند تا چروک شوند و ترموستات قابل تنظیم اطمینان حاصل می کند که همیشه در دمای مطلوب اتو کنید.

طرفداران

  • اتوی خود تمیز شونده
  • قابلیت چرخش 360 درجه برای سیم
  • سریعتر چین و چروک ها را پاک می کند
  • 3 ثانیه بازسازی چین و چروک

منفی

  • مخزن آب قابل جدا شدن نیست
2. Sunbeam Steam Master Steam Iron - بهترین اتو بخار دونده
  • Sunbeam Steam Master Steam Iron - 92%
     
92%

 

Sunbeam Steam Master دارای یک سیستم حرکت 3 جهته است که نه تنها یک پرس آهن ایمن و مطمئن را ارائه می دهد، بلکه یک مکانیسم ضد چکه عالی را نیز ارائه می دهد.

 

 

این اتوی سایز متوسط ​​Sunbeam Steam Master دارای یک کفی فولادی است که طول عمر طولانی‌تری به اتو می‌دهد و بر روی لباس‌ها شفاف می‌شود.

 

 

این ویژگی ها آن را به یکی از بهترین اتو بخار برای لباس تبدیل کرده است.

 

 

امکانات:

 

 

بدون آشفتگی در اطراف

 

 

Sunbeam Steam Master بهترین ویژگی‌های شهر را در رده بهترین اتوهای بخار 2021 دارد.

 

 

این اتو بخار دارای رتبه برتر آمازون دارای درب بدون نشتی، فناوری ضد نشت و سنسورهای هوشمند حرکتی سه طرفه است تا در صورت وقوع اتفاق غیرعادی اتو را خاموش کند.

 

 

همچنین اگر اتو را در موقعیت اشتباه قرار دهید، مدار قطع می شود.

 

 

دقت و صحت

 

 

Sunbeam هرگز در مورد نیازها و خواسته های مشتریان خود مصالحه نمی کند.

 

 

اینجاست که این Steam Master با تنظیمات صفحه بخار متغیر و صفحه فابریک خود مطابقت دارد.

 

 

غبار اسپری متعادل و تحت نیازهای بهینه باقی می ماند، که چین های واضحی را روی لباس های مورد نظر شما ایجاد می کند.

 

 

بخار عمودی

 

 

آیا لباس سنگینی را اتو می کنید یا نمی خواهید سنگ های قیمتی کلاسیک متصل به لباس باربی خود را خراب کنید؟

 

 

نگران نباشید، گزینه بخار عمودی لباس های آویزان را فشار می دهد و نخ های آنها را تازه می کند تا ترد و جدید به نظر برسند.

 

 

نکته اشاره کرد

 

 

این نوک به شما کمک می کند تا جزئیات مناسب را حتی از مناطقی که معمولاً با اتوهای سنتی به سختی می توانید به آنها دسترسی پیدا کنید، به دست آورید.

 

 

 

طرفداران

  • کنترل تنظیمات شماره گیری فابریک
  • شروع حرکت 3 طرفه
  • طناب جمع شونده 8 فوت
  • 3 سال گارانتی محدود

منفی

  • خروجی بخار ضعیف تر در مقایسه با سایرین
1. اتو بخار 1700 وات Rowenta DW5080 - بهترین امتیاز اتو بخار
  • اتو بخار Rowenta DW5080 - 95%
     
95%

 

 

بهترین توصیه من برای اتو کردن Rowenta DW5080 است که همیشه شما را به راهی راحت و بدون درز برای به دست آوردن لباس های بدون چروک راهنمایی می کند.

 

 

صفحه زیره فولادی ضد زنگ با نوک دقیق خود پرس را به نظر می رسد که شبیه یک پرس خشکشویی حرفه ای است.

 

 

امکانات:

 

 

ساخت و ساز فولاد ضد زنگ

 

 

هر زمان که به فکر خرید اتو بخار هستید، ساختار فولاد ضد زنگ را فراموش نکنید.

 

 

Rowenta DW5080 دارای یک کفی استیل ضد زنگ است که طول عمر بیشتری نسبت به کفی های معمولی دارد.

 

 

نوک دقیق روی لباس‌های شما می‌چرخد تا چروک‌های واضحی ایجاد کند و حتی به مناطقی می‌رسد که دسترسی به آن‌ها سخت است، جایی که ممکن است در گذشته در آن‌ها تلاش کرده باشید.

 

 

بنابراین، در مجموع، یک توان 1700 وات تمام نیازهای شما را برآورده می کند.

 

 

حتی توزیع بخار

 

 

Rowenta DW5080 به توزیع عالی بخار کمک می کند که نه تنها لباس را کاملاً می پوشاند بلکه رطوبت را زیر حد مجاز حفظ می کند.

 

 

بیش از 400 سوراخ بخار وجود دارد که 35 گرم در متر بخار را ارائه می دهد، توزیع را به همراه پارچه پشتیبانی می کند و اطمینان حاصل می کند که دیگر هرگز با مشکل چین و چروک مواجه نخواهید شد!

 

 

آسان برای پر کردن

 

 

آیا در تلاش هستید که آهن را با آب پر کنید؟

 

 

خوب، دیگر با Rowenta DW5080 نخواهید بود، زیرا گزینه ای برای پر کردن آسان دارد که مطمئناً به شما کمک می کند آب را پر کنید.

 

 

نه تنها این، بلکه درب ضد چکه باعث می شود که آب زیاد یا اصلاً نریزید.

 

 

امن و امان

 

 

شاید شعار «ایمنی در اولویت است» را شنیده باشید، اما با این اتو روونتا که اکنون واقعیت دارد.

 

 

سیستم خاموش کننده خودکار 3 جهته می تواند از بروز هر گونه اتفاق ناگوار جلوگیری کند و نگرانی کمتری برای شما ایجاد کند.

 

طرفداران

  • به راحتی مخزن آب را پر می کند
  • سیستم خاموش کننده خودکار 3 جهته
  • 400 سوراخ بخار پلاس
  • ظرفیت بخار 35 گرم در متر

منفی

  • هنگام تولید بخار می تواند کمی نویز داشته باشد
رتبه تولید - محصول امتیاز بررسی    
1. Rowenta DW5080 95%    
2. Sunbeam Steam Master 92%    
3. Maytag M400 90%    
4. Steamfast SF-717 Mini 87%    
5. PurSteam 1800 وات 86%    
6. بلک + دکر D3030 Allure 86%    
7. Rowenta DW9280 85%    
8. اتو بخار آسان بلک + دکر 84%    
9. Rowenta DW6080 Eco-Intelligence 78%    
10. کوسه GI468 75%    

 

آیا باید یک اتو بخار تهیه کنید یا یک مولد بخار؟

بهترین اتو بخار 2023 – راهنمای خرید:

هر اتو بخار متفاوت است و شما باید یکی را انتخاب کنید که متناسب با نیازهای خاص شما باشد.

اتو بخار در اندازه ها، شکل ها، وزن های مختلف وجود دارد و می توان آن را با ویژگی های مختلف بارگیری کرد.

در اینجا برخی از مهم ترین ملاحظاتی که هنگام خرید اتو بخار باید رعایت کنید، آورده شده است.

عواملی که در هنگام خرید بهترین اتو بخار 2023 باید در نظر گرفت:

ساخت کیفیت و کارایی

اتوهای بخار از کفی های فولادی ضد زنگ با یک دسته نرم در قسمت بالایی ساخته شده اند.

برخی از مدل ها دارای روکش سرامیکی بر روی کفی بدون خش هستند که اثربخشی فرآیند واقعی اتو را دو برابر می کند.

همچنین، کفی بدون خش به نرمی و بدون تلاش زیاد روی هر نوع پارچه ای می لغزد و باعث می شود این فرآیند سخت تر شود.

با توجه به کارایی، اتوهای بخار به بسیاری از ویژگی های هوشمند از جمله دسته نرم، ترموستات قابل تنظیم، چرخش سیم 360 درجه و گاهی اوقات صفحه نمایش LCD دیجیتال مجهز هستند.

فشار بخار و سوراخ های میکرو

میزان ریز سوراخ‌ها، اثربخشی توزیع بخار گرما در کل سطح شما را تعیین می‌کند.

بنابراین، اکثر اتوهای بخار دارای 350-400 سوراخ میکرو هستند که توزیع یکنواخت بخار را تضمین می کند. 

Also, the pressure of the steam varies with each model and is measured in grams per minute, most of the steam irons have 30 to 200 grams per minute of steam pressure.

Also, the pressure of the steam varies with each model and is measured in grams per minute, most of the steam irons have 30 to 200 grams per minute of steam pressure.

Steam Shot

A burst of steam might is always good for the stubborn wrinkles!

Thus, the steam shot refers to that burst of steam that directly hits the fabric while being ironed.

Having this feature on-board is a big plus to have while you’re ironing the thick fabric clothes.

Power Ratings

The higher the power rating, the better the efficiency of the iron.

It means that if the steam iron has the 1700 Watt power rating, it’ll heat the heating element way faster than a 400 Watt steam iron.

Therefore, the best-rated steam iron usually has moderate power ratings.

Self-Cleaning and Safety

یکی از ضروری ترین ویژگی هایی که در جستجوی بهترین اتو بخار برای شما اهمیت دارد، قابلیت خود تمیز شوندگی است.

می‌توانید لکه‌های بخار بگیرید، یا کفی فلس‌های کلسیم را جمع می‌کند. بنابراین، برای طولانی‌تر کردن عمر اتو، خود تمیز کردن الزامی است.

ویژگی های ایمنی همچنین شامل خاموش شدن خودکار و مخزن ضد ریزش آب است که می تواند کمک بزرگی در زندگی شما باشد.

سوالات متداول (سؤالات متداول):

س. چه پارچه هایی را نباید با اتوهای بخار فشار دهید؟

A. هر پارچه ای بخار پسند نیست! بنابراین، حتما از بخار برای اتو کردن پارچه های پلاستیکی، جیر و مومی استفاده نکنید.

همچنین، حتماً دستورالعمل روی برچسب چسبیده به آن پارچه را مطالعه کنید تا در مورد نحوه اتو کردن محصول بیشتر بدانید.

س. اتوهای بخار چقدر دوام می آورند؟

A. این بستگی به استفاده دارد و برای هر مشتری متفاوت است.

ضمانت 3 تا 5 ساله معمولاً اتو بخار را پشتیبانی می کند و کیفیت ساخت ناهموار را در پی دارد.

س. چگونه اتو بخار را تمیز کنیم؟

الف. اتوهای بخار معمولاً روی کفی خود فلس های کلسیمی دارند، بنابراین می خواهید محلولی از سرکه و آب (3:1) درست کنید و سپس اتو را روشن کنید تا حوله قدیمی یا چیزی شبیه به آن را حدود 5 دقیقه بخار کنید.

نتیجه:

شما اکنون دانش لازم را دارید و می توانید اتو بخار با بهترین امتیاز را در خانه داشته باشید!

انتخاب اتو بخار به دلیل در دسترس بودن گزینه ها و مدل های فراوان می تواند پیچیده باشد، اما ما از شما حمایت می کنیم.

ما 10 بهترین اتو بخار را که می‌توانید در سال 2023 بخرید فهرست کرده‌ایم تا به شما کمک کند معامله درستی داشته باشید

همواره میتوانید لوازم یدکی و قطعات اتوبخار را از قطعه بانک تهیه کنید.

  • قطعات لوازم خانگی
  • ۰
  • ۰

قطعات جاروبرقی ازدبیل

قطعات جاروبرقی اردبیل / قطعه بانک

ارسال از قطعه بانک به تمام نقاط ایران

لوازم یدکی جاروبرقیلوازم یدکی جاروبرقی

اردبیل

اَردَبیل یا اَردِبیل (دربارهٔ این پرونده تلفظ ) (نام باستان: آرتاویل)[۷] یکی از کلانشهرهای ایران[۸] مرکز استان اردبیل و شهرستان اردبیل است که در شمال غربی ایران قرار دارد. این شهر در قبل و پس از اسلام، مرکز آذربایجان بوده‌است.[۹]

اردبیل در طول تاریخ، به نام‌های گوناگونی ازجمله «دارالارشاد»، «دارالملک»، «دارالعرفان»، «دارالامان» ملقب بوده‌است و به‌علت قرارداشتن در مسیر جادهٔ ابریشم، از رونق اقتصادی بسیار خوبی برخوردار بوده‌است.[۱۰]

شهرت و اهمیّت اَردَبیل تنها از آن جهت نیست که چند تن از پادشاهان ایران آن شهر را قرارگاه خود ساختند، بلکه از آن لحاظ است که مؤسس فرقهٔ صفویه یعنی شیخ صفی‌الدین اردبیلی از این‌جا برخاست و در همین‌جا به خاک سپرده شد.[۳]

با ظهور شیخ صفی‌الدّین و خاندان صفوی، اردبیل اعتبار ویژه‌ای یافت، به‌طوری‌که این شهر در زمان تیمور، دارالارشاد و در زمان پادشاهان صفوی با عنوان دارالامان از جایگاه خاصّ سیاسی، اجتماعی و فرهنگی برخوردار گردید. حکومت صفوی بسیاری از هرج‌ومرج‌ها را که در ایران وجود داشت، برانداخت و یک حکومت دینی و مذهبی را پایه‌گذاری کرد که به‌گفتهٔ بسیاری از کارشناسان تاریخ، تشکیل دولت یکی از وقایع تاریخ ایران به‌شمار می‌آید.[۱۱][۱۲] واژهٔ اردبیل یک واژهٔ ایرانی است که ریشه در اوستایی دارد که از واژهٔ «آرتا» (به‌معنی مقدس که در فارسی میانه تبدیل به «ارد» شده‌است و در کلماتی نظیر اردشیر، اردوان، اردستان، اردکان آمده‌است) و «ویل» به معنی شهر تشکیل شده‌است. وسعت این شهرستان ۲۵۵۷ کیلومتر مربّع است و چهرهٔ عمومی شهرستان اردبیل متأثّر از ارتفاعات کوهستان‌های سبلان، تالش و بزغوش است که این عوامل طبیعی سبب محصور شدن آن شده‌اند. اردبیل از مناطق با اهمیّت ایران به‌شمار می‌آید و دارای آثار و ابنیّه تاریخی و جاذبه‌های طبیعی بسیار زیادی است.

اردبیل از شهرهای باستانی و تاریخی ایران است. این شهر در نزدیکی مرز جمهوری آذربایجان قرار گرفته و از سردترین شهرهای ایران محسوب می‌گردد که جاذبه‌های طبیعی زیادی دارد. این شهر در ۲۲۰ کیلومتری تبریز[۱۳] و ۵۸۰ کیلومتری تهران واقع شده‌است

 

 

لوازم یدکی جاروبرقی

این وسایل شامل :

 

موتور جاروبرقی ، خرطومی جارو برقی  ، پارویی جاروبرقی ، پاکت هپا جاروبرقی  ، پاکت ایرانی و یکبار مصرف جاروبرقی  ، فیلتر محافظ موتور جاروبرقی  ، جا پاکتی جاروبرقی  ، بورد ( برد ) جاروبرقی  ، برس روی فرش جارورقی

  • زانویی دسته جاروبرقی  ، شامپو جاروبرقی  ، فیلتر هپای جاروبرقی  ، لوله تلسکوپی جاروبرقی ، سری درزگیر جاروبرقی ، یک جفت چرخ جاروبرقی ، خار کوبل جاروبرقی  ، درب پشت جاروبرقی ، کوبل بدنه جاروبرقی ، سیم جمع کن جاروبرقی
  • تبدیل سر موتور جاروبرقی  ، کلید on  و off  جاروبرقی ف زانویی کامل تفنگی جاروبرقی  ، فیلتر ابری جاروبرقی  ، پاکت جاروبرقی همتا ، فیلتر همه کاره جاروبرقی
  • قطعات لوازم خانگی
  • ۰
  • ۰

تعمیرات بخارشوی نارمک

[caption id="attachment_9599" align="alignnone" width="300"]تعمیرات لوازم خانگی تعمیرات لوازم خانگی[/caption]

بعد از تعمیر بخارشور در سنتر سرویس ، تست های زیادی به منظور اطمینان از عملکرد درست دستگاه انجام می شود.

بر طرف کردن مشکلات رایج در بخارشور مانند گرم شدن دستگاه و بخار ندادن، بخار کم تولید کردن، روشن نشدن بخارشوی و نشتی بخار از بدنه یا دسته و سایر عیوب مستقیما در ماندگار تعمیر انجام می گردد.

با توجه به اینکه دستگاه بخارشور حجم زیادی بخار تولید می کند و ان را در بویلر( دیگ بخار ) دخیره می کند، در صورتی که در هنگام تعمیر بخارشوی از قطعات با کیفیت و اصل استفاده نشود و نکات ایمنی رعایت نشود ممکن است خطرآفرین شود.

تکنسین بخارشور در سنتر سرویس ، با شناخت کامل نسبت به ایرادات بخارشور وبا استفاده از قطعات با کیفیت، کلیه خدمات تعمیر بخارشو شما را در کوتاه ترین زمان انجام می دهند، به طوری که با استفاده صحیح، دستگاه دیگر دچار مشکل نخواهد شد.

دستگاه بخار تولید نمی کند، نحوه تعمیرات بخارشور به چه صورت است؟

عدم تولید بخار در بخارشوی یکی از مشکلات رایج در تمامی برندهای بخارشوی است.

  • ممکن است المنت های گرمایشی در بخارشو آسیب دیده باشند.
  • قبل از تماس با نمایندگی مجاز تعمیرات بخارشوی باید مخزن آب را بررسی کنید؛ زیرا ممکن است عدم تولید بخار به دلیل کمبود آب در مخزن اتفاق افتاده باشد.

سنتر سرویس مرکز تعمیر بخارشوی در نارمک

قطعه بانک مرکز فروش لوازم یدکی بخارشوی

  • قطعات لوازم خانگی
  • ۰
  • ۰

جاروبرقی ۱۸۰۰ وات CV-BA18 Hitachi Vacuum Cleaner

[caption id="attachment_9599" align="alignnone" width="300"]تعمیرات لوازم خانگی تعمیرات لوازم خانگی[/caption]

هیتاچی در این جاروبرقی از موتوری قدرتمند و کاربردی استفاده کرده است که در عین اینکه توان بالایی را دارد می توان آن را بسیار کم صدا در نظر گرفت. صدا دراین جاروبرقی کم بوده و یتوان هر زمانی از آن برای جاروزدن منزل استفاده کرد. موتور آن در زمان پر شدن کیسه کاهش توان پیدا نمی کند  اما بهتر است نسبت به پر شدن کیسه حساسیت بیشتری را به خرج داد. در این جاروبرقی از ویژگی Power Suction Booster استفاده کرده است که در آن یک پلاستیک در داخل جاوربرقی در کنار کیسه وجود دارد و می توان هر از چند گاهی کابل برق را از جاروبرقی بیرون کشید تا مواد و گرد و غبار به پایین کیسه افتاده و توان موتور افزایش پیدا کند. هیتاچی کارایی این ویژگی را ۱۵۰ درصد اعلام کرده است.

ویژگی Sand Blower در جاروبرقی هیتاچی

هیتاچی در این جاروبرقی از Sand Blower استفاده کرده است. این ویژگی می تواند کاربرد بالایی را داشته باشد. دراین ویژگی موتور می تواند معکوس عمل کند و به جای مکش هوا عملکرد دمندگی هوا را انجام دهد. این ویژگی  برای تمیز کردن راهرو ها و کنار درب و پنجره کاربرد دارد. ویژگی دمندگی در این جاروبرقی گرد و غبار را تا وزنی کم می تواند پرتاب کند و فضا را تمیز کند. از این ویژگی در فضای بسته معمولا استفاده نمی شود.

سنتر سرویس مرکز تعمیرات جاروبرقی هیتاچی

قطعه بانک مرکز فروش قطعات جاروبرقی هیتاچی

  • قطعات لوازم خانگی
  • ۰
  • ۰

ریست کردن فیلتر یخچال بوش

[caption id="attachment_91" align="alignnone" width="300"]تامین کننده قطعات بوش تامین کننده قطعات بوش[/caption]

یکی از مهمترین اقداماتی که پس از تعویض فیلتر و یا خاموش کردن چراغ هشدار فیلتر باید انجام شود، ریست کردن فیلتر یخچال بوش است. به طور کلی پس از تعویض فیلتر، بازنشانی آن بسیار مهم است تا اطمینان حاصل شود که دستگاه فیلتر جدید را می شناسد و طول عمر آن را به درستی بررسی می کند. روش تنظیم مجدد فیلتر با توجه به مدل های مختلف یخچال ساید بوش می تواند متفاوت باشد. بنابراین لازم است از نحوه انجام این کار اطلاع داشته باشید. در این مقاله از  به بررسی روش های ریست فیلتر یخچال دوو در مدل های مختلف پرداخته ایم. با ما همراه باشید.

 

 

علت ریست فیلتر یخچال ساید بوش

علت ریست کردن فیلتر یخچال ساید بوش اطمینان از نصب صحیح تعویض فیلتر و تنظیم مجدد نشانگر فیلتر است. این کار کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که فیلتر به طور منظم تعویض شده و برای حفظ کیفیت آب و یخ تولید شده توسط یخچال مهم است.

 

هنگامی که یک فیلتر جدید نصب می شود، مهم است که فیلتر را مجددا تنظیم کنید تا به طور دقیق عمر فیلتر جدید را در نظر بگیرد. عدم ریست فیلتر می تواند منجر به خرابی زودرس فیلتر یا آب و یخ بی کیفیت شود. فرآیند تنظیم مجدد نشانگر فیلتر بسته به مدل یخچال ساید بوش می تواند متفاوت باشد، بنابراین مراجعه به دفترچه راهنمای یخچال بوش می تواند به شما کمک کند.

زمان مناسب ریست فیلتر آب یخچال بوش

زمان مناسب برای ریست کردن فیلتر آب یخچال بوش با توجه به مدل و نوع فیلتر مورد استفاده در یخچال شما بستگی دارد. به طور کلی، اکثر یخچال های بوش دارای چراغ تعویض فیلتر هستند که زمان تعویض فیلتر را به شما اطلاع می دهد. با این حال، توجه به این نکته مهم است که عمر فیلتر می‌ تواند به عواملی مانند استفاده، کیفیت آب و میزان آلاینده‌ های موجود در آب نیز بستگی داشته باشد.

 

اگر یخچال بوش شما دارای آلارم تعویض فیلتر است، باید بلافاصله پس از تعویض فیلتر آن را ریست کنید. این کار اطمینان حاصل می کند که هشدار فیلتر زمان تعویض مجدد آن را به شما اطلاع می دهد. اگر یخچال بوش شما نشانگر تعویض فیلتر ندارد، توصیه می شود فیلتر را هر 6 ماه یا زمانی که متوجه کاهش جریان آب شدید، تعویض کنید. شما باید پس از تعویض فیلتر یخچال بوش، آن را بازنشانی کنید تا از ثبت دقیق وضعیت اطمینان حاصل کنید و اطمینان حاصل کنید که فیلتر به درستی کار می کند.

راهکارهای ریست کردن فیلتر یخچال بوش

روش ریست فیلتر یخچال ساید بوش براساس مدل یخچال شما می تواند متفاوت باشد. در ادامه چند روش رایج برای انجام این کار را به شما خواهیم گفت:

  • اگر یخچال بوش شما دارای صفحه کنترل صفحه لمسی است، دکمه «Options» یا «Menu» را فشار دهید تا به گزینه «Filter Reset» برسید. این گزینه را انتخاب کنید و سپس دکمه “OK” یا “Reset” را فشار داده و نگه دارید تا چراغ فیلتر خاموش شود.
  • همچنین یکی دیگر از روش های کاربردی برای ریست فیلتر یخچال بوش این است که  کلید “Light/Filter” را به مدت 3 ثانیه نگه دارید.
  • برخی از یخچال های بوش دارای یک برنامه همراه هستند که می توان از آن برای کنترل و نظارت بر دستگاه استفاده کرد. اگر یخچال شما این ویژگی را دارد، می توانید گزینه فیلتر را از طریق برنامه ریست کنید.
  • روش دیگر برای تنظیم مجدد فیلتر در برخی از یخچال های بوش این است که برق یخچال را قطع کرده و مجدداً روشن کنید. این کار ممکن است چراغ نشانگر فیلتر را ریست کرده و وضعیت فیلتر جدید را ثبت کند.

نتیجه گیری از بازنشانی فیلتر یخچال بوش

ریست فیلتر یخچال ساید بوش گام مهمی در حفظ کیفیت آب و یخ تولید شده توسط یخچال است. روش های بازنشانی فیلتر با توجه به مدل یخچال بوش شما می تواند متفاوت باشد، اما به طور کلی شامل فشار دادن یک دکمه خاص یا ترکیبی از دکمه ها، استفاده از صفحه لمسی یا برنامه همراه یخچال است.

برای اطمینان از اینکه فیلتر به درستی ریست شده است، می توانید دستورالعمل های دفترچه راهنمای دستگاه را مطالعه کنید. لازم به ذکر است که عدم ریست فیلتر می تواند منجر به خرابی زودرس فیلتر یا آب و یخ بی کیفیت شود. اگر در مورد نحوه بازنشانی فیلتر یخچال خود مطمئن نیستید یا با هر گونه مشکلی در یخچال بوش خود مواجه شدید، می توانید از کارشناسان متخصص تعمیر یخچال کمک بگیرید.

بوش ساپورت مرکز فروش قطعات یخچال فریزر بوش

  • قطعات لوازم خانگی